Lieferung zuverlässig, Produkte sehen aus wie auf den Bildern, sind für den Preis aber in schlechter Qualität. Versand teuer. Rückversand aus Deutschland auf eigene Kosten. Habe nichts behalten.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Ontzettend slecht bedrijf! Al maanden (!!!) bezig om een bestelling te annuleren. Mijn factuur staat nog steeds open bij Afterpay omdat Cachicci elke keer wel een andere smoes verzint waa... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Nachdem ich nun mindestens 30 E-Mails geschrieben habe wo meine Erstattung für eine stornierte Bestellung bleibt, kann eine Antwort. Ich sollte doch bitte meine Paypal-Adresse für die Erstattung mitte... Leggi di più
Die Seite Cachicci wurde mir bei Instagram vorgeschlagen am Anfang war ich bisschen skeptisch aber bestellte dann doch eine Jacke und war positiv überrascht der Artikel hat eine super Qualität und wu... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Dettagli dell'azienda
Scritti dall'azienda
Currently under construction. Company is no longer in business. For any questions please email trustpilotcomplaints@gmail.com
Informazioni di contatto
Paesi Bassi
- www.cachicci.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Nooit meer …
Op 27 januari is mijn retour in goede orde ontvangen maar ik heb nog steeds geen refund ontvangen. Al zeker 8 keer een mail gestuurd waarin keer op keer gezegd wordt dat het bedrag binnen 5 dagen op mijn rekening staat. Dan krijg ik onderstaande mail van Loes:
CACHICCI Support - Loes (CACHICCI)
Apr 13, 2022,
Beste Karina,
Wat fijn dat je contact opneemt met Refunds & Returns.
Ivm drukte hebben wij deze afdeling geopend om sneller te handelen en
het probleem met jouw retourbetaling spoedig op te lossen.
We hebben het probleem zojuist uitgezocht en dit wordt momenteel opgelost,
dit is uiteraard niet de service en snelheid waar wij voor staan.
1 van deze volgende werkdagen zal de betaling retour ontvangen worden,
wij werken met een Amerikaans systeem dus hier zullen max 3 werkdagen overheen gaan.
Wij willen onze excuses aanbieden voor dit ongemak en hopen je toch weer
spoedig terug te zien bij CACHICCI.
3 x raden: nog steeds geen refund! En als kers op de taart krijg ik wederom een bericht met de vraag of ik nog even geduld wil hebben!!! Ik heb het hier over een bedrag van 54 euro. Dit gaat nergens meer over. WAARDELOOS, eerste en laatste keer dat ik bij deze shop iets besteld heb.
Nadat ik deze review geplaatst had kreeg ik binnen korte termijn een mail van cachicci waarin ze me laten weten dat ze totaal verbaasd zijn over mijn onterechte review en nog dreigen dat wanneer ik review niet verwijder ze voor een schadevergoeding gaan. Natuurlijk werd ik niet warm of koud van deze mail die vol onzin staat. Kreeg daarna nog een mailtje ( wel vriendelijk geschreven) dat ik toch al een refund had ontvangen, niet dus! Heb ze wel laten weten dat ik al het mailverkeer heb doorgestuurd naar de Consumentenbond. Tot zo ver, radiostilte…
Vanaf februari al aan het wachten op…
Vanaf februari al aan het wachten op geld terug. Bestelling nooit aangekomen, geannuleerd en ze betalen niet.
Waardeloos, niets bestellen want er komt geen bestelling aan en retour geld dus ook niet!
Add1
Reactie:
Ik heb echt al meerdere e-mails te gestuurd Incl order nr en het rek nr, nog steeds geen betaling!

Risposta di CHICHI
Slecht!!!
Oplichters!! Ik had twee truien besteld blijkbaar was dit een pre order. Na 10 dagen maar eens gemaild of de truien al onderweg waren. Elke keer een ander smoesje: eerst waren ze aan het verhuizen en toen hadden de ordes vertraging. Na 3 weken mijn bestelling geannuleerd en binnen een aantal dagen zou mij geld worden terug gestort. Tot nu toe niks ontvangen!!! We zijn 7 weken verder. Als ik ze mail is er altijd weer iets en zijn ze er mee bezig. Ik kan denk ik fluiten naar mijn geld. NOOIT HIER BESTELLEN!!!

Risposta di CHICHI
Ik vind ze niet te vertrouwen
Ik heb zoveel geduld met dit bedrijf gehad. Voor 500 euro aan producten besteld. Na 8 dagen eindelijk verzonden maar helaas maar 3 van de 10 items. Heel veel contact gehad met de webshop maar ze komen beloftes niet na (ik citeer cachicci op 15-03-22: ‘Ik denk dat dit binnen max 5 werkdagen bezorgd zal worden.”) Toen ik zei dat de bestelling geannuleerd moest worden reageerden ze dat dat goed was. Daarna nog 3 keer gemaild naar hun maar tot heden geen reactie daarop gehad. Items die ik had geretourneerd (op 1 item na) en de rest van de bestelling geannuleerd maar ze geven niks door aan Klarna en reageren ook niet op mij. Ik vind het echt een verschrikkelijk bedrijf met een slechte klantenservice.
Naar aanleiding van deze review eindelijk een mail gehad van cachicci! Als ik de review niet snel weg haal moet ik schadevergoeding gaan betalen vanwege ‘onjuiste informatie’. Alle informatie hierboven klopt en ik heb hier bewijzen voor. Cachicci jullie maken me niet bang.
Oplichters
Joggingpak besteld, 1,5 maand later nog niet ontvangen. Gevraagd om de bestelling te annuleren, hier op een vriendelijk antwoord dat dit zsm in orde ging gemaakt worden. Ondertussen bleef ik betalings herinneringen krijgen van Klarna (achteraf betalen). Mails gestuurd, via Instagram, via Facebook maar werd via alle kanalen genegeerd, hoe wel ik zag dat het bericht gelezen was. Uiteindelijk Klarna zelf gecontacteerd, screenshots doorgestuurd met de melding dat ik me opgelicht voel. Enkele dagen eindelijk ( 1 maand na annulering) antwoord van Cachicci dat ze de bestelling annuleren. Mijn tip: niet bestellen

Risposta di CHICHI
Wat een gezeik deze webshop, niet bestellen.
Wat een gezeik deze webshop. Vanaf NOVEMBER al bezig mijn geld terug te krijgen. Na mijn vorige review kreeg ik een hartstikke vriendelijke mail met duizendmaal excuus. Als ik mijn review zou verwijderen zou ik alsnog de trui krijgen die ik in eerste instantie had besteld en mijn geld terug. Nou ik ben de moeilijkste niet, was allang blij dat het opgelost zou worden.
Wat denk je, we zijn alweer bijna 3 weken verder. Geen geld, geen trui en helemaal geen reactie meer😂 Kortom wat een shit bedrijf dit zeg. Eerst had ik nog enigzins begrip voor de situatie en onmacht wat betreft een verhuizing van het magazijn. Maar nu ik bijna een halfjaar bezig ben om mijn geld terug te krijgen is het echt klaar.
OPLICHTERS
OPLICHTERS
Na maand nog niks ontvangen & gemaild te hebben. Sturen ze dat je zogezegd een cadeau krijgt en je mag kiezen welk item.. of geld terug.. maar na die mail hoor je weer niets van hun.
NIET BESTELLEN HIER, VERSPIL JE GELD ER NIET AAN

Risposta di CHICHI
Bestellt und nie erhalten
Ich habe vor über ca. 2 Monaten einen Vintage Tracksuit bestellt und er ist bis heute nicht angekommen. Nach einem Versuch den Support auf das Problem aufmerksam zu machen kam nur die Ausrede, dass das Produkt noch im alten Lager sei und in den nächsten Tagen ankommt. Das war vor ca. einem halben Monat. Der Store ist auf jeden Fall nicht empfehlenswert und absolute Abzocke.
Oplichting dit!
Oplichting dit!
Ik heb 5 weken geleden een mail ontvangen dat mijn pakket retour is ontvangen. Ik heb 2 weken gewacht en kreeg niks binnen. Vervolgens een mail gestuurd en kreeg ik als reactie dat het fout is gegaan met het geld terug storten en dat het geld binnen 3/5 werkdagen op mijn rekening kwam. Had nog steeds niks binnen en kreeg elke keer als antwoord dat het een paar dagen nog duurt.
Ik krijg nu helemaal geen reactie meer op mijn mails en heb tot heden nog steeds mijn geld niet terug gekregen!!!
Echt zware oplichting dit.

Risposta di CHICHI
Bestelling gedaan maar deze liet nogal…
Bestelling gedaan maar deze liet nogal op zich wachten. Daarom na wat wisseling van e- mail de koop ongedaan gemaakt en het geld staat terug op mijn rekeningnummer. En een track suit als excuses voor het ongemak. Nette oplossing.
In december 2021 (!!) besteld, tot op heden niks binnen
In december 2021 (!!) een rose tracksuit besteld. Maar eens geïnformeerd waar mijn bestelling bleef. Excuses en reden: langere wachttijd. Werd ook in een keer op de site geplaatst. Ok, klinkt logisch. Nog maar eens geïnformeerd en in een keer werd het warehouse verhuisd. Mijn pak kwam eraan. Mijn revieuw weggehaald. Nu op heden nog steeds niks. Zou opgestuurd worden binnen 7 werkdagen. Maar niks hoor. Geld zou teruggestort worden. Ook dat is niet gebeurd. Ik hoef het geld en het pak niet meer. Dit is echte oplichting en pas op. Want je bent je geld kwijt. Je wordt aan het lijntje gehouden. Nog nooit meegemaakt maar helaas is dit mijn eerste keer.

Risposta di CHICHI
Waardeloos
Na mijn review van 17 maart zou ik direct mijn geld teruggestort krijgen. Inmiddels bijna twee weken verder en niks ontvangen. Er wordt ook niet meer gereageerd op mijn e-mails..

Risposta di CHICHI
Oplichters
Meiden, doe hier aub samen iets aan. Dit is niet normaal. Iedereen wordt zwaar opgelicht hier en ze komen er allemaal mee weg. Doe samen aangifte, mail naar Boos oid. Deze mensen zijn zo walgelijk. Na 4 maanden en 50 mails eindelijk m’n geld terug maar wat een walgelijke oplichters zijn dit zeg. Belachelijk dat je zo met jezelf kunt leven. En maar constant mn reviews verwijderen
Wat een bedrijf!
Wat een bedrijf!
Ik plaats een bestelling, die ik meteen betaal.
Maanden verder en nog steeds niks ontvangen!
Dus ik annuleer mijn bestelling en nu ben ik nog steeds op mijn geld aan het wachten, al maanden verder!
Maar hier ga ik verder mee, zo ga je niet met klanten om!!!
Ik zal hier NOOIT meer bestellen en zal het ook niemand aanraden!

Risposta di CHICHI
Super service zeer snel en vriendelijke…
Super service zeer snel en vriendelijke klantendienst.

Risposta di CHICHI
HEEL SLECHT !
HEEL SLECHT !!
in Januari een tracksuit besteld van €79,95 en tot op het heden nogsteeds niks binnen . Mailtjes heen en weer gestuurd maar de smoes is steeds dat het warehouse vernieuwd word en mijn pakket in 2 delen word verstuurd , vervolgens een mail gekregen of ik mijn geld terug wou , we zijn nu bijna 2 maanden verder en nogsteeds m’n geld niet terug !

Risposta di CHICHI
I am very satisfied with my coats and i…
I am very satisfied with my coats and i really want 50$ to shop😉❤️
Mega snelle levering binnen 24 uur en…
Mega snelle levering binnen 24 uur en hele mooie jas! Blij mee.

Risposta di CHICHI
Zeer slecht!! Bestel hier niet
Update 6 april;
Nog steeds geen terugbetaling gehad. Ook staat bij Klarna de rekening nog steeds open. Weer allemaal valse beloftes te horen gekregen. Ik denk dat er niks anders op zit dan aangifte te doen bij de politie. Zijn er meerdere die dit doen? Misschien dat we samen een zaak kunnen starten?
Update 28 maart;
Op 21 maart contact gehad via de mail. Als ik mijn review zou verwijderen dan zou mijn retour in behandeling genomen worden. Uiteraard heb ik gemeld dat ik mijn review pas zou verwijderen nadat ik mijn geld ontvangen zou hebben of dat Klarna mijn betaling annuleert. Tot op heden nog steeds niks mogen ontvangen. BESTEL HIER ALSJEBLIEFT NIET!!!
Zeer slecht!!! 17 januari een retour verstuurd via returnista en nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Meerdere malen mails gestuurd en het zou in orde worden gemaakt, maar nog steeds niks ontvangen… Volgens hen zou de pakbon niet aanwezig zijn, maar naar mijn idee zat deze er gewoon in.

Risposta di CHICHI
Brillen met goeie kwaliteit
Samen met een vriendin 2 brillen besteld. Gematcht met goeie kwaliteit! I'm happy.

Risposta di CHICHI
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







