Lieferung zuverlässig, Produkte sehen aus wie auf den Bildern, sind für den Preis aber in schlechter Qualität. Versand teuer. Rückversand aus Deutschland auf eigene Kosten. Habe nichts behalten.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Ontzettend slecht bedrijf! Al maanden (!!!) bezig om een bestelling te annuleren. Mijn factuur staat nog steeds open bij Afterpay omdat Cachicci elke keer wel een andere smoes verzint waa... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Nachdem ich nun mindestens 30 E-Mails geschrieben habe wo meine Erstattung für eine stornierte Bestellung bleibt, kann eine Antwort. Ich sollte doch bitte meine Paypal-Adresse für die Erstattung mitte... Leggi di più
Die Seite Cachicci wurde mir bei Instagram vorgeschlagen am Anfang war ich bisschen skeptisch aber bestellte dann doch eine Jacke und war positiv überrascht der Artikel hat eine super Qualität und wu... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Dettagli dell'azienda
Scritti dall'azienda
Currently under construction. Company is no longer in business. For any questions please email trustpilotcomplaints@gmail.com
Informazioni di contatto
Paesi Bassi
- www.cachicci.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Oplichters
Oplichters! In oktober een bestelling geplaatst en deze een paar dagen later geannuleerd. Zou mijn geld teruggestort krijgen, maar dit is niet gebeurd. Eindeloos mailcontact gehad met de vraag om het bedrag terug te betalen. Elke keer kwam er een smoesje en het bericht dat ze er achteraan zouden gaan. Inmiddels zijn we maanden verder…
Never got any items and never got any…
Never got any items and never got any money back!
SCAM!
Seit 6 Monaten ich habe die Bestellung…
Seit 6 Monaten ich habe die Bestellung zurücksenden und ich habe mein Geld nichts bekommen.
Das ist katastrof
`OPGELICHT !
ik had een jas besteld in januari
was te groot en toen terug gestuurd . `ik had gekozen voor achteraf betalen met klarna
ik heb een mail gekregen met ontvangsbevestiging . Vervolgens kreeg ik nog steeds mails van klarna met betaal verzoek . Klarna opgebeld en de situatie uitgelegd , werd niet geholpen want het was al doorgestuurd naar de incasso . Cachicci meerdere mails gestuurd werd niet op gereageerd , toen kreeg ik een mailadres van cachicci via klarna toen die maar gemaild . Sturen ze een mail terug na 1,5 week dat ze het zullen oplossen . We zijn nu 5 maanden verder en nog steeds niet opgelost en ben nog steeds bezig met de incasso bureau alektum . Je wordt opgelicht en keihard nog ook , bestel aub niks bij cachicci .EERSTE KEER EN LAATSTE KEER CACHICCI MAG ZICH KAPOT SCHAMEN HOE ZIJ MET DE KLANTEN OMGAAN . EN GELOOF ME IK GA NIET BETALEN , ZIJ ZULLEN BINNEN KORT COMMUNICEREN MET MIJN ADVOCAAT! EN GAAN SPIJT KRIJGEN DAT ZE MIJ NIET HEBBEN GEHOLPEN

Risposta di CHICHI
Ontzettend slecht bedrijf!
Ontzettend slecht bedrijf!
Al maanden (!!!) bezig om een bestelling te annuleren.
Mijn factuur staat nog steeds open bij Afterpay omdat Cachicci elke keer wel een andere smoes verzint waarom deze niet geannuleerd kan worden.
Al zoveel e-mails verzonden naar deze oplichters maar je komt geen steek verder.
En om het dan nog mooier te maken vragen ze je om eerder geplaatste reviews te verwijderen omdat het zogenaamd “smaad en laster” zou zijn.
Geen enkel woord gelogen aan deze review 😉

Risposta di CHICHI
Bestelling niet ontvangen
Op 5 mei een bestelling geplaatst en tot op heden niet mogen ontvangen. Het js vandaag 3 juni. Ik heb gemaild, ook geen reactie, terwijl er in de mail staat dat men binnen 48 uur een reactie ontvangt.
Gelukkig biedt de sns bank garantie bij online aankopen. Ik zal het formulier invullen om mijn geld weer terug te halen. Echt belachelijk dit! Ik had gehoopt dat ik de reviews eerder had gelezen voor ik had besteld. 1 keer en nooit meer.

Risposta di CHICHI
Ze willen niet terugbetalen
Na vele beloftes terugbetaling niet geleverde goederen nog niets terug ontvangen. Snap niet waar ze daar mee bezig zijn.

Risposta di CHICHI
Nog steeds geen geld terug
Jasje besteld, maar kwam niet optijd binnen voor het feestje, verder geen probleem gewoon geannuleerd. Dit heb ik gedaan op 16 mei en op heden nog geen mail gekregen of er iets teruggestort wordt en wanneer… 23 mei gemaild en geen reactie en afgelopen maandag weer gemaild en geen reactie… Erg jammer want verder gewoon super leuke site en werd daarvoor ook goed geholpen!

Risposta di CHICHI
Laat je niet misleiden
Na wat strubbelingen heb ik alles netjes terug gehad binnen de tijd.
Top service. Goed bereikbaar.
Helaas liet ik me verleiden door alle reviews en had ik geen vertrouwen in het bedrijf.
Toch alles netjes afgerond & ontvangen!
Complimenten!!
Ik ben ontzettend blij !

Risposta di CHICHI
Deze review is verwijderd want voldoet…
Vorig jaar schoenen besteld en na veel zeuren, geld terug gekregen. Maar dacht misschien dat het beter gaat en had ze opnieuw besteld zonder eerst deze reviews te lezen. Gaat denk ik niet veel beter. Ik had donderdag gemaild maar tot op heden niks gehoord over de bestelling. Ik hoop dat ik nog een mail terug krijg.
UPDATE:
Ik heb nog hoop dat mijn bestelling komt.
Update 2.0:
3 weken terug een mail gestuurd maar krijg geen antwoord meer en nog geen bestelling gehad.
Vorig weekend kreeg ik een mail dat ik mijn review moest verwijderen maar er staat niks geks behalve dat ik nog geen bestelling heb en geen contact krijg. Ik heb ze zelf ook gemaild dat ik meer info wil over de bestelling want zelfs AliExpress is sneller. Ik heb dezelfde schoenen daar maar besteld. Tot op heden dus geen contact en geen bestelling. Ondanks dat ze aangaven dat het beter ging en alles opgelost is.
Update 3:
Nog steeds hoop dat ze komen
Ik kreeg een mail terug:
Het pakketje is samen met alle andere pakketjes ingepakt en met de chauffeur meegegeven echter
is er geen eerste scan geweest. We hebben het Depot in Amsterdam gemaild met de vraag of zij een case kunnen openen, we horen voor vrijdag iets.
Geen respons meer
Heb sinds december een bestelling gedaan, dan geannuleerd en nog steeds mijn geld niet terug!!!! Schrijf elke week een mail en steeds smoesjes. En nu gewoon geen respons meer
Order nummer 25179
Nooit bestellen!!!!!!
Ik had een bestelling gedaan in december. Toen ik enkele maanden nog niks had gekregen en na 3 mails pas reactie kreeg (smoesjes) heb ik gevraagd of ik mijn geld terug mocht hebben. Op 26 april hebben ze mijn bestelling geannuleerd, maar heb tot op heden nog steeds mijn geld niet ontvangen. Gaat om c.a €80,-.
Update:
Ik kreeg een mail met het bericht dat ik per direct deze review moet verwijderen, omdat volgends hen onwaarheden verspreid. Helaas voor hen heb ik bewijzen in mijn mail. Helaas vinden zij deze review onterecht en geven aan dat dit smaad en laster is en dat als ik de review niet verwijder zij verdere stappen ondernemen en dat ik strafbaar ben.
Ik heb een sms gekregen dat mijn geld onderweg is. Jammer dat je eerst een review moet plaatsen en 4/5 mails moet sturen.
Dit was zaterdag 28 mei. Ik wacht nog steeds……..
UPDATE: Ondertussen is het 21 juni en ik heb helaas nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ben de hoop ook verloren dat ik mijn geld ooit nog terug krijg....
Mijn pakketje is tot op heden nog…
Mijn pakketje is tot op heden nog steeds niet aangekomen ben totaal niet tevreden met de service

Risposta di CHICHI
Ordered in Nov 2021, received faulty items , returned it but never got money back, 16 May 2022 still no refund
Placed my order in November 2021. In January I received my package but in there were only items I did not ordered. I emailed them, they said the color was out of stock so they simply send me another colored item. They said if it was not good for me I needed to return the package. So I did. They promised me my return money and a refund back. In January I returned my package. It is now May and 30 emails further I did not receive my refund or return fee back. In one email they said to send my bankaccount number so they can make a transaction of the refund themselves because the automatic transfer did not work. I replied and they said they transferred the money. Never heard of them after that mail.
I am not satisfied at all!
Scam
Placed my order in January, never arrived, we’re mid May now and I still have not received my refund 5 months later. What I found interesting, is that the company also offers you a €10 cashback/discount if you rate your order (that might have never arrived) at 5 stars, which is, in my opinion, a desperate attempt to compensate for the extremely poor quality and speed of customer service, which does not really fix the issue, but rather puts “a fake band-aid” on. Anyways, if you are about to place an order on this website, please DO NOT, that’s my honest advice. It’s not just the waste of money, but also time and patience. Not sure how to place it politely, but I have literally been scammed here :(
Schandalig!!!
Schandalig!!!
Heb mijn bestelling rond december/januari geplaatst en zo 2/ maanden op de bestelling gewacht niks ontvangen erna werd er me verteld dat ze me gingen refunden. Het is nu mei en heb mijn geld nogsteeds niet terug. Ik mail ze zo vaak en dan ontvang ik ongeveer dezelfde response terug alsof het automatisch replies zijn. Het gaat hier om een bedrag van ongeveer 134,00 euro en dit is niet oke het was een cadeau en ik ben al een student ik wil gwn mn geld terug en ze doen moeilijk en negeren vele mails en antwoorden erna gwn na een tijd niet meer.
Nadat ik deze revieuw had geplaatst hebben ze me gecontacteerd. Ze dreigen me met het afhalen van mijn review en beweren dat ik het bedrijf in slecht daglicht wil plaatsen. Ik deel hier enkel mijn ervaring hopende mijn geld terug te krijgen. Ordernummer is 21465.
geld wordt niet terug gestort .
zit al vanaf november op mijn geld retour te wachten echt een schandalige service .
Koop niet want als het product er niet is moet je smeken of je je geld terug krijgt !!
Na alle berichten hier had ik ook een…
Na alle berichten hier had ik ook een slecht gevoel over mijn bestelling. Ik had na een week wel een bericht gekregen dat het iets langer zou duren.
Maar omdat ik het toch niet vertrouwde hebben we de bestelling geannuleerd en ik heb dezelfde dag mijn geld nog terug ontvangen!
Ik had dit uiteraard niet verwacht maar dit bewijst wel dat dit bedrijf zeker goede intenties heeft en ze dus niet oplichten.
Mijn vertrouwen in CACHICCI ( Azaya) is hierdoor zeker hersteld.

Risposta di CHICHI
Verschrikkelijk
20 april een bestelling geplaatst, het is nu 10 mei en nog niets ontvangen. 2 keer gemaild, 1ste keer gaven ze aan vertraging te hebben en dat die vrijdag (6 mei) verstuurd zou worden. Tot nu toe nog steeds niet verstuurd. 2de mail opnieuw gevraagd hoelang het zou duren. Toen kwamen ze met het excuus dat ze zijn verhuist en dat post nl nog niet dagelijks de pakketten ophaalt. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog krijg, maar dit was zeker de eerste en de laatste keer dat ik hier ooit iets bestel.
Update:
Wederom mails gestuurd dat ik mijn geld terug wil, maar krijg nergens meer reactie op terug. Ben nu in het proces om aangifte te doen. Alle positieve reacties zijn denk ik zelf geplaatst.
I am waiting from last 5 months for my…
I am waiting from last 5 months for my order still did not received it when will I get my order ?
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







