Overnight Prints Recensioni 

4489
•
TrustScore 3 su 5

3,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Long time customer here. The last couple of years Overnight Prints has gotten absolutely terrible. The quality of the products has steadily decreased to the point of becoming totally unacceptable and... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Great experience! It had been a while since my last order, but when I returned, everything was exactly as I remembered. That consistency made the experience even better. Excellent print quality, fast... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

This was my second time ordering business cards from overnight prints. The first batch was nice, so I ordered a second batch with minor color and layout adjustments...and there were issues. Despit... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

I needed Business cards Asap. There was a small issue but with no way to speak directly to a customer service rep the cards took much longer than promised to arrive. The quality of the cards are good... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di stampe e segnaletica
  2. anche in
  3. Servizi per le imprese

Scritti dall'azienda

Overnight Prints is one of the original online print companies. It has been an industry leader in the production and delivery of business cards, postcards, brochures and other vertical marketing products for almost a decade. Known for providing high-quality, competitively priced printing solutions for small business owners, designers, and other consumer groups, Overnight Prints has established itself as one of the largest online printers in the United States and in Europe. OvernightPrints.com offers next day delivery of promotional, marketing and branding products in addition to providing easy-to-use design templates and mailing services. The company has offices and manufacturing facilities in both the USA and Europe and boasts some of the most cutting-edge waterless offset print presses available to the online consumer. They are the no.1 choice for all discerning online print customers who expect higher resolution, brighter colors, and faster delivery.


Informazioni di contatto

3,2

Nella media

TrustScore 3 su 5

4K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 98% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,2

Tutte le recensioni

(4489)

287 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

We had an urgent order

We had an urgent order. Paid extra for expedited delivery. We had a delivery day on Monday. It arrived late WEDNESDAY afternoon. Costing us an entire day of marketing and networking

7 ottobre 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Long time customer lost

Long time customer here. The last couple of years Overnight Prints has gotten absolutely terrible. The quality of the products has steadily decreased to the point of becoming totally unacceptable and the customer service has gotten so bad that I can't justify them for anything anymore. Absolutely avoid Overnight Prints at all costs

16 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry to hear we’ve lost your trust after so many years. Our team reviewed the concerns you shared about the print and paper quality, and a refund was issued. We appreciate your feedback and will make sure it’s shared with our team.

Valutata 1 stelle su 5

Not “overnight” anymore: 4 days late, no phone, no working chat

Years ago this company lived up to its name. Not anymore — I should have checked recent reviews first.

I paid for rush production and overnight shipping (over 3x the price of the cards themselves) for 250 business cards guaranteed to arrive Thursday for an event. They missed it. The order sat "in production" with no shipping label, and they blamed "technical issues."

Getting help is the real problem:
- No phone number
- Live chat didn't work when I tried it
- Ticket replies take 8+ hours, sometimes until the next day

I asked them to cancel and void the label before FedEx picked it up. They shipped it anyway, and the cards showed up Monday, four days late and after the event. They refunded the shipping cost after I pushed, but kept the rest for cards I couldn't use.

If your deadline matters, use a local print shop or a printer you can actually reach by phone.

17 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry your order arrived too late for your event, especially after you paid for expedited service. We understand how frustrating that was. A full refund of the $63.10 shipping cost was issued due to the delay, and we apologize that we didn’t meet your expectations this time.

Valutata 1 stelle su 5

Bad scammy incompetent company

This is a good example of a company that used to be good and now it’s just a huge piece of trash. They cost me two weeks on a Print job because they can’t figure out how to provide any sort of customer service or adequate communication. AI ads incompetence and complete piece of shit. Don’t waste your time or money!

9 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry this experience was frustrating. Your order was placed on hold because the submitted artwork had full-bleed and Spot UV issues that needed to be corrected before printing. Our Design Team emailed you with the required changes, and a follow-up reminder was also sent, but the artwork was not updated. Without those corrections, we could not move the order into production. We have now requested a full refund for the order.

Valutata 5 stelle su 5

Long Time, No Print. Still Got It

Great experience! It had been a while since my last order, but when I returned, everything was exactly as I remembered. That consistency made the experience even better. Excellent print quality, fast turnaround, and dependable service. It's great to know I can still count on them after all this time!

28 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

It’s wonderful to have you back! We’re happy to know you can still count on us after all this time.

Valutata 1 stelle su 5

Awful

Awful, Awful, Awful. Disgustingly bad customer service. Terrible

29 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry this experience left you so frustrated. Your order was affected by a production delay, and a full $29.40 shipping refund was issued as compensation.

Valutata 1 stelle su 5

Tragic

Tragic. Overnight Prints ended up being Three Week Prints. Took 2 weeks to ship and then sent the slowest shipping option to me, then arrived 3 weeks late. Then I get only a shipping credit, which wasn't much as the order shipped via the slowest method.

27 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry your order took much longer than expected. Our team reviewed the delay and issued an $84.65 store credit covering the full shipping cost as compensation.

Valutata 1 stelle su 5

What a joke

I paid for guaranteed delivery by the 15th. The cards did not even ship until the 15th and arrived the 17th after I already flew out for the trade show that I needed the cards for. I emailed right away on the 15th and 16th as I was tracking the package and overnight prints didn't even bother getting back to me. Unacceptable. Unprofessional. Never using OP ever again. Company does not care about customer loyalty. There are lots of printer options out there.

15 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry your order arrived three days later than expected and missed your trade show. A $17 refund has been issued for the delay, and we apologize for the inconvenience this caused.

Valutata 3 stelle su 5

Inconsistent Printing + Damaged in Transit

This was my second time ordering business cards from overnight prints. The first batch was nice, so I ordered a second batch with minor color and layout adjustments...and there were issues.

Despite the color codes being exactly the same, the text color on one side and the background color on the other were completely different. The UV coating on many of these cards was as if the machine stuttered when printing, the design is all broken up. There are random grey spots in the solid background, not sure what could've caused that. The cards were shipped in a thin box inside a bag, and when I received them, the box had been so badly damaged that it was falling apart and several cards had damage along the edges.

26 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry to hear about the print quality and damage to your cards. Please submit a support ticket with photos showing the defects so our team can review the order and assist you with a resolution.

Valutata 1 stelle su 5

9 Days LATE on delivery and TERRIBLE CUSTOMER SERVICE!!!

Ordered some business cards and post cards a couple weeks ago. Chose a delivery date that worked for what I needed. Delivery date came and went, so I logged into see what the deal was. It said take they hadn’t been printed yet. I sent a message to OvernightPrints and told them I needed them ASAP. They told me that they experienced an issue with their machine but it would be printed shortly. I replied and told them that I had ordered them by a specific date and it had now passed, so I asked if they could upgrade my shipping to overnighting it to me so I would get them quickly. They replied with “we will let you know once they ship.”. I wrote back and said again that I needed them overnighted due the delivery date having passed two days ago. They replied again (I think they may use an overseas call center/customer service center) “we will give you a tracking number once they ship. 3 days later, I still hadn’t received them so I emailed again after it still showed “in production”. Another person emailed me back and said that they were shipping that day to me. I informed her of the previous emails and asked that they be overnighted. She said she wasn’t allowed to offer that, but she would check with someone at the company (this kinda confirms that they use overseas call centers?). I asked if I could get the phone number so I could call them myself to discuss with a manager and she said that there is no phone number allowed to be given out. She emailed me back later that day that they had shipped and they would not overnight them to me because they coulnd’t prove it would arrive faster. I told her that I at LEAST wanted my order refunded (it was now 8 days PAST promised delivery and their customer service was terrible). She said that she could offer a refund of my shipping cost. I told her this wasn’t acceptable and that I needed to talk to someone. She again told me that there wasn’t anyone I could speak with. HOW DO YOU RUN A COMPANY THAT PROMISES OVERNIGHT PRINTS, GIVES A DELIVERY DATE, MISSED IT BY ALMOST 10 DAYS AND WON’T TAKE CARE OF YOUR CUSTOMER?!?!? I did receive notice that they would refund my shipping, so I guess that’s better than nothing, BUT this only came after I threatened to leave them bad reviews on every site that I could… AS SUCH… This will probably be my final order with OvernightPrints. This is sad because I’ve been ordering from them for over a decade now. But sure if something changed or they were bought out, but the customer Service just isn’t what it used to be!!! GO ELSEWHERE (even if it costs you 5% more).

31 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry we missed the estimated September 11 delivery date. Your order was delivered on September 19, and we issued a full refund of the shipping cost for the delay. We appreciate your many years as a customer and regret that this experience fell short.

Valutata 2 stelle su 5

I ordered some business cards to be…

I ordered some business cards to be shipped overnight. The product turned out well, but they did not arrive overnight-due to arrive on a Monday, Tuesday at the latest, were delivered that Friday. We ordered these specifically for a trip we were taking, leaving that Wednesday. We were unable to use the product. Customer service was responsive, but were only able to refund me approx. $45 out of the $59 and change I spent on overnight shipping. Nutshell: decent product, but don't count on quick delivery.

4 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re truly sorry your business cards arrived too late for your trip, especially after you paid for expedited shipping and were counting on having them in time. We understand how disappointing that must have been, and a $45 shipping refund was issued for the delay.

Valutata 1 stelle su 5

Terrible experience

Terrible experience, and it just keeps getting worse!

I am writing to express my disappointment with a recent order of Guest Passes placed with Overnight Prints on September 3, 2026.

I specifically ordered these materials for an important promotional event scheduled for September 14 and paid for shipping with an expected delivery around September 9. Unfortunately, I did not receive the order until September 17—three days after the event.

The late delivery alone caused a significant problem, as these Guest Passes were intended to generate leads and potential new business during this event. However, I was even more disappointed when I inspected the finished product.

There are several issues with this order:

The printing is blurry and dull and does not reflect our brand's professional image.
I paid an additional fee for your file review service, which I expected would help ensure acceptable print quality.
I paid for shipping based on an anticipated delivery around September 9.
The order was not delivered until September 17, causing us to completely miss the event for which the Guest Passes were purchased.
Considering both the printing quality and the failure to meet the expected delivery date, I find the overall product and service unacceptable.

These materials were created to represent our business professionally and to help generate new customers. Because they arrived after our event and the printing quality is not something I am comfortable distributing to prospective customers, the order has provided us with no practical value.

I am therefore requesting a full refund of my purchase, including any charges for file review and expedited shipping. Please also provide instructions regarding whether you would like the printed materials returned and, if so, how you would like the return handled.

I would appreciate a prompt response and resolution.

Thank you,

Art Beins
Art Beins Karate & Kickboxing

PS Still I haven't received a response!

17 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re very sorry for the delay and the concerns with the print quality. Our Customer Service team will be reaching out by email; please note that full refund requests must be submitted through a support ticket (https://www.overnightprints.com/about/contact-us) so our team can properly review the order and assist with a resolution.

Valutata 1 stelle su 5

Overnight Prints FAILURE

I had a rush order and paid extra for shipping to get my order delivered on a certain date. That date came and went with no delivery. Checked my order and it said it was still processing. What took a long time to get a hold of someone on Live Chat, the agent told me there was equipment problems which was delaying orders. The agent told me that she would expedite my order and have it shipped out immediately. After a few days, still no order, get on Live Chat again and the agent told me the same thing as before, equipment failure, and that my order was still stuck in production. So obviously the first agent lied to me and I was so frustrated and fed up that I cancelled me order outright and had VistaPrint do my order instead. They did my order on time unlike Overnight Prints. I will NEVER use Overnight Prints again. Their mishandling of my order and failure to let me know what was happening has lost them a customer for good.

31 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry for the delays and frustration you experienced. Please submit a support ticket https://www.overnightprints.com/about/contact-us with your order number so our team can review what happened with your order and assist you further.

Valutata 3 stelle su 5

I needed Business cards Asap

I needed Business cards Asap. There was a small issue but with no way to speak directly to a customer service rep the cards took much longer than promised to arrive. The quality of the cards are good and if you are requesting an already approved reorder you should be ok but if you need a little more help with a particular order, one on one service is pretty weak.

10 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re sorry your order took longer than expected. We appreciate your feedback, and store credit for the shipping costs has been authorized as compensation for the delay.

Valutata 3 stelle su 5

I paid extra for quick shipping but my…

I paid extra for quick shipping but my order was seriously delayed.

31 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

We’re very sorry for the delay. It appears your package was lost in transit with FedEx, and our team is reaching out to you directly to provide a resolution.

Valutata 5 stelle su 5

I need cards asap

I needed designed cards asap. Like next day. Overnight Print made that possible. Thank you.

28 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Overnight Prints

Risposta di Overnight Prints

So happy we could get your cards to you right when you needed them. Thanks for choosing us!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più