Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

After countless emails to customer service,forget trying to telephone them they are not taking calls, I am more than £300 out of pocket. Having been really happy with lk bennet over the years I am now... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Ordered two dresses. Arrived in a large, very battered and flimsy cardboard box, rolled up inside together in a single piece of tissue paper. Box was left outside in the rain so the dresses were damp... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Updated: Have since had a response and a full refund, so have adjusted my score. 03.02.26 Has anyone had a successful refund in the last few days? I’ve received damaged goods, blue pen/biro o... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Lisa Peruzzo at the LK Bennett Knightsbridge store delivered a first class customer experience when I contacted the shop by phone. She quickly located the item I asked for and it was delivered to me i... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di abbigliamento donna
  2. Negozio di accessori di moda
  3. Negozio di scarpe

Scritti dall'azienda

LK Bennett stands for enduring style and confidence, we design for those who want to look effortlessly polished and feel their best. All of our collections are designed in-house with a distinctive handwriting that combines signature detailing with striking colours, distinctive prints and flattering fit and a quality that is designed to be treasured. We want to empower and inspire confident femininity for a new era of women's women.


Informazioni di contatto


2,9

Nella media

TrustScore 3 su 5

6375 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

No one replied to my email

No one replied to my email, submitted via help page. I received my parcel but no one bothered replying to my query about VAT for Guernsey.

2 settembre 2024
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for your review.

We are sorry to hear no one got back to you about your query. 

Unfortunately, as we do not export to Channel Islands with 0% VAT we are unable to remove or refund the value.

We do always look at ways of improving our services and hopefully we will be able to offer that to our customers in the future.

Kind regards
LKB

Valutata 2 stelle su 5

Unfortunately you choose to use Evri

Unfortunately you choose to use Evri, I have not had the order, I would strongly recommend you change courier company, apologies for low mark.

2 settembre 2024
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for sharing your feedback.

We regret to learn about the problems you've encountered with your order. I can confirm that one of our agents is currently investigating this matter and will reach out to you soon.

In the meantime, we would like to extend our heartfelt apologies for the unsatisfactory service you experienced on this occasion and for any trouble it may have caused.

Best wishes,
LKB

Valutata 5 stelle su 5

Excellent customer service

When Evri damaged my order from LK Bennett beyond repair, LK Bennett immediately dispatched a replacement item. Customer services were courteous and efficient. The black cardigan in question is of an excellent quality and will be a used addition to my wardrobe.

30 agosto 2024
Valutata 1 stelle su 5

The quality was rubbish especially for…

The quality was rubbish especially for the amount I was paying! The button holes were already fraying when they arrived new (I wouldn’t even expect that level of poor quality from a cheaper store) and because I paid with Apple Pay they wouldn’t let me return it at a shop so now I have to pay £4.95 to post it back to them?? Absolute garbage

4 settembre 2024
Non scritta su invito
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for sharing your feedback.

We regret to learn that you encountered a problem with your order. Please accept our sincere apologies.

While we hope that your LK Bennett purchase is in good condition, we understand that sometimes issues can arise.

We recommend contacting Customer Care if you receive a defective product, along with a photo, so they can assist you further.

Best,
LKB

Valutata 1 stelle su 5

Postage refund

I wish I had read some of the reviews before ordering from this company. Both items ordered in last 2 weeks reduced items , both were out of stock I was informed ( after paying ) I’m told refund on its way , it appears no postage refunded! Constantly tried to telephone , cut off or recorded message , e mailed them , obviously didn’t read said refund on way, no mention postage , in stock now full price ! I won’t order again

4 settembre 2024
Non scritta su invito
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for your review. 

I regret to learn that your orders were cancelled, and I apologise for any trouble this may have caused.

At times, it may take a bit longer to refresh the stock levels on our website, which can result in some orders being cancelled once they arrive at the warehouse.

I would like to reassure you that you have not been charged for any of the cancelled orders.
The funds may still appear as pending in your account, but your bank will release them shortly if they haven't done so already.

Once again, I apologise for any inconvenience this may have caused.

Best,
LKB

Valutata 1 stelle su 5

LK Bennett online - 11 days and my item has still not shipped.

I was finally informed my package had gone missing. I was further informed I would be refunded. I received a refund for the missing item but not the postage. I order two items -I am later told one is out of sock and the other item is lost and 12 days later and I am still responsible for the postage. I would never shop with LK Bennett again!

11 days and my item has still not shipped. Customer services have been polite and helpful but 11 days is not acceptable after taking a customer's money.

26 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for your review. 

We are sorry to hear about the issues with your order.

At this time, we would like to offer our sincerest apology for the poor service you have had with us on this occasion and for any inconvenience caused.

If there is anything we can help with, please do let us know and email us at Customer.Care@lkbennett.com. 

Best wishes
LKB

Valutata 5 stelle su 5

First class service

From not being able to find on line what I wanted to going into Kingston and the lady there finding the bag I wanted in another store and then receiving it with in 2 days . Brilliant service from start to finish

27 agosto 2024
Valutata 1 stelle su 5

My item never arrived and customer…

My item never arrived and customer service is practically non existent

25 agosto 2024
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you have not received your order yet and we apologise for the delay., I can confirm your order has now been delivered and we hope you enjoy your wearing.

Kindest,
LKB

Valutata 1 stelle su 5

Terrible customer service

I spent over £1000 on an order. I only received 1 item from the order with no update as to when anything else was coming

I contacted customer services and they told me “don't worry it’s coming” a week later I contacted them again to ask for details of when it was coming only for them to tell me it some of it been delivered (with no delivery confirmation and no sign of the delivery) and that the rest of the order would be cancelled as “they couldn’t locate it”

I would not recommend LK Bennett

18 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for sharing your feedback.

We regret to learn that you have encountered problems with your order.

Please accept our apologies for the unsatisfactory service you experienced and for any trouble this may have caused.

We have noted that one of our agents is currently investigating this matter and will reach out to you soon with an update.

Kind regards,
LKB

Valutata 1 stelle su 5

This is my first time ordering from LK…

This is my first time ordering from LK Bennett and honestly will be the last. Given I spent well over £1000 I’m still yet to receive the items that I’ve been charged for. I have emailed customer services so many times with no answer. I will have to take this up with my credit card company to ensure that I am not paying for items I haven’t received. This is the worst customer service that I have received in a long long time and given it supposed to be a premium brand, I am disgusted, by the lack of care. It’s tantamount to fraud because I’ve paid for something I haven’t received. Avoid.

26 agosto 2024
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for your review.

I am sorry to hear that you have not received your order yet and we apologise for the inconvenience this might have caused. I can see that one our agents from Customer Care is assisting with your delivery.

Kindest,
LKB

Valutata 2 stelle su 5

Slow delivery

Slow delivery. Also, don’t think I should pay £4.95 to return sale items. Don’t know anywhere else that charges for returns- sale items or not.

26 agosto 2024
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello, 

Thank you for reviewing your recent order with us. 

We're sorry to hear that you're unhappy with our Sale returns policy.

We do charge for sale item returns as due to the level of discount applied to the items, particularly during our recent Archive Sale, items were up to 70% off.  If your order contains a Sale item this will be chargeable. 

Best, 
LKB

Valutata 5 stelle su 5

Easy to order

Easy to order, fast delivery and beautifully packaged. My dress was just as the website said and more. Wasn’t sure at first as I had never worn green before but my dress was beautiful….thank you.

25 agosto 2024
Valutata 1 stelle su 5

I paid for next day delivery and items…

I paid for next day delivery and items didn’t arrive for 5 days, too late for event, I’ve then had to pay for return, it’s been 8 days since I took them to be returned and still haven’t received notification that I will be refunded, I would never order from you again this service is extremely poor compared to others

12 agosto 2024
Logo di LK Bennett

Risposta di LK Bennett

Hello,

Thank you for your review. 

We do offer DPD next working day delivery for orders placed before 12pm Monday to Friday. 
Orders placed after 12pm Friday, and any time on Saturday and Sunday will be dispatched on Monday for delivery Tuesday.

This is noted on the delivery page of our website and at the check out. 

From checking our system, we can see that your order was placed on the Saturday, so it sadly missed the cut off same day dispatch. 

We offer free returns for our Full Price items, however Sale item returns are chargeable. This is because of the level of discount applied to the Sale items, as they are classed as clearance products. If your order contains a Sale item the return is chargeable, if you wish to return. 

This information is available for all customers to read and be aware of at any point during their purchase at the bottom of our website under our Help
Centre section.

We would also like to confirm, that it can take up to 14 days from the day the return arrives at the warehouse, for the refund to reach your account. Once your refund has been processed, you will receive an email to confirm this. Thank you for your patience and understanding.

If for any reason the refund exceeds the time frame, please do let us know.

Best Wishes,
LKB

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più