Kiky Florist Recensioni 

165
•
TrustScore 3 su 5

2,9

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I received a call from Patrick right away concerning my order and he was able to help me make special arrangements for our order. Thank you so much for all your help!

Valutata 1 stelle su 5

Ordered flowers from the UK to be delivered to my partner in the US. The order was cancelled almost immediately, likely due to being placed in the UK/an inaccessible address. Two weeks passe... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I spoke to Patrick, he is wonderful and wanted to make sure the flowers and delivery are perfect. I would definitely order again .

Valutata 1 stelle su 5

Horrible. I ordered flowers for my mother's 80th birthday. They informed me on THE DELIVERY DAY that they didn't have them available and just canceled my order. There were no suggestions or offers for... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,9

Nella media

TrustScore 3 su 5

165 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 81% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 mese

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,9

Tutte le recensioni

(165)

165 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

SCAM!!! DO NOT USE!! VENDOR CANCELLED ORDER and finally gave a PARTIAL REFUND after 4 months

02Sep2026 update: I have to say I was surprised to see a piece of mail from this vendor in my mailbox; however, I was completely infuriated upon opening it to find a check for only the amount of the bouquet I had ordered (without taxes, without all of their tacked-on fees). Do they really think that I should be EATING THEIR FEES when THEY CANCELLED MY ORDER??? The battle for a FULL refund continues. Let's see if it takes another 4 months to get the remainder of my refund. Not holding my breath. My opinion still stands.
___________
SEE UPDATES AT END OF THIS REVIEW - VENDOR EVEN POSTED A RESPONSE TO THIS REVIEW STATING THEY "MANUALLY" PUSHED THROUGH MY REFUND. FACT OF THE MATTER IS, WHY DID THEY ACCEPT MY ORDER IN THE FIRST PLACE IF THE DELIVERY ADDRESS WAS OUT OF THEIR AREA? FULL OF LIES.

As with all of the other reviews listed here, I ordered flowers on 29 April 2026. I received an email shortly thereafter saying my order could not be fulfilled by the local florist, and my order had been cancelled and successfully refunded. I have been contacting them ever since (2 months) for a refund. Today's response was as if I was contacting them for the first time. Customer service manager "Faye Ligia". COMPLETE SCAM

Update: It is now 16 July 2026 and have received no response or refund.

Vendor responded on Trust pilot stating they manually pushed through a refund. 7 days later - STILL NO REFUND

IT IS NOW AUGUST 4, 2026 AND STILL NO REFUND EVEN AFTER THE VENDOR RESPONSE. I STAND BY MY ORIGINAL REVIEW. DO NOT USE THIS SERVICE - IT IS A COMPLETE SCAM!!!!!!!!!!!!!!

IT IS NOW 11 AUGUST AND NO REFUND. DO NOT USE THEIR SERVICE!!!

UPDATE: 31 AUGUST 2026 - NOT ONE SHRED OF EVIDENCE SHOWING THERE HAS BEEN ANY ATTEMPT TO REFUND MY CANCELLED ORDER. A REPUTABLE FLORIST WOULD HAVE CONTACTED ME DIRECTLY.

BOTTOM LINE - IF I WERE YOU, I WOULD ONLY USE THEM IF THEY WERE A BRICK AND MORTAR STORE YOU COULD WALK INTO AND SPEAK TO SOMEONE FACE TO FACE (AND CONFIRM THEY ACTUALLY HAVE FLOWERS).

I would say this was a terrible business practice but I can't - it isn't a business, it's a SCAM. BUYER BEWARE.

22 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Rachael,

Thank you for sharing your feedback. As a nationwide floral service delivering hundreds of orders daily across the country, we collaborate with local florist partners to handle fulfillment in each region.

Your order for the Sparkling Carnival Bouquet had to be canceled because the destination address was outside the active delivery range of our local partner shop. To ensure your funds are returned without any system holds, our team has manually re-pushed your full refund through our billing platform today.

Please allow standard financial processing timelines for your card issuer to display the updated balance.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

I purchased flowers for my aunts…

I purchased flowers for my aunts funeral. They canceled my order and I still have not received my refund. Do not use them.

20 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Dianna,

Thank you for sharing your feedback. As a nationwide floral network delivering hundreds of arrangements daily across the country, we work with local florist partners to cover as many regions as possible.

Your order for the Colorburst Merry Bouquet had to be canceled because the delivery address provided fell outside the active coverage zone of our local shop in that area. Upon cancellation, our system immediately released your payment in full, and the refund was completely finalized on our end.

Please allow standard financial processing timelines for your card issuer to reflect the credited amount on your statement.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

If I can put zero star I will do it

If I can put zero star I will do it. This is a big scam! after placing your order the following day they will cancel your order and promised you for a refund. I keep on calling them and keep on giving me the same excuses!

21 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Diamela,

Thank you for sharing your feedback. As a nationwide floral service delivering hundreds of arrangements daily, we work closely with local florist partners across the country to maintain high quality standards.

Your order for the Sacred Orchid Elegance had to be canceled because the specific orchid variety required for this arrangement was temporarily out of stock at the local shop in that area. Rather than sending an incorrect substitution, our system automatically canceled the order and issued a full refund. This transaction was completely finalized on our end.

Please allow standard financial processing timelines for your card issuer to reflect the credit on your statement.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

Refunds are impossible!

I placed an order for Mother's day flowers. I received an email shortly after saying my order was canceled due to flowers being unavailable. Six weeks later they have STILL not refunded the charge of $131.14!

4 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Customer,


We would like to review your account details and resolve this for you, but we cannot locate a matching record using only your profile name.

To help us find your account, please send a quick message to help@kikyflorist.com including any of these details:


The name on the order,
The email address or phone number tied to the purchase,
Your order ID number.


Upon receiving these details, our support team will immediately trace your transaction and take action.


Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

This company is a total scam

This company is a total scam. Like the other people commenting, I too was told they couldn't deliver and promised a refund. It's been three months and no refund. I've reported to my bank who are in the process of fighting this company. The sad part is that their website is still up and their company is one of the names that comes up as a company that will provide the service in my area. Other people have been scammed since me. How do we stop these people?

29 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Laura,


We would like to review your account details and resolve this for you, but we cannot locate a matching record using only your profile name.

To help us find your account, please send a quick message to help@kikyflorist.com including any of these details:


The name on the order,
The email address or phone number tied to the purchase,
Your order ID number.


Upon receiving these details, our support team will immediately trace your transaction and take action.


Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

AVOID

I believe this is a scam website.

I placed an order for a gift delivery and paid $140 via debit card. Two hours later, I received two emails; the first said my order had been cancelled, and the second said a refund had been issued to my debit card. The second email warned that it could take 5-10 business days for my bank to reflect the refund.

Six days later, the debit charge appeared at my bank. Since then, I've traded several emails with the website, and they always say the same thing: they are "working to resolve" the issue.

The refund still hasn't appeared.

------

additional comments after business's reply:

I’m not going to call the Kiky Florist reply a lie; I’m also not going to trust the website again.

Here’s a timeline of the transaction & communication history (all times Pacific Standard):

5/23/26, 1:55P: kpb submits & pays for order submitted; Kiky confirms $140 payment received via debit card
5/23/26, 3:27P: Kiky emails order cancellation due to “local partner” issue
5/23/26, 3:29P: Kiky emails message that “full reversal of … payment” will be made
5/27/26, 4:23A: Kiky sends email claiming “full refund has already been processed”
5/29/26, no time stamp: Bank reports transaction, “PURCHASE AUTHORIZED” for $140
5/29/26, no time stamp: kpb files claim with bank to stop transaction; bank to investigate & issues “provisional credit”
6/11/26, 12:20P: kpb emails requesting status on refund
6/11/26, 12:46P: Kiky emails “actively working on” returning funds; promises updates
6/16/26, 11:32A: kpb emails requesting status on refund
6/16/26, 11:43A: Kiky emails “actively working on” returning funds; no promised update
6/16/26, 2:14P: kpb posts TrustPilot review
7/16/26, 7:19A: TrustPilot requests additional information for Kiky
7/21/26, 8:40A: Kiky posts TrustPilot reply

Notes:
— debit card charge processed SIX DAYS AFTER order is cancelled
— debit card charge processed TWO DAYS AFTER Kiky claims “full refund has already been processed”
— TrustPilot review posted after Kiky claims THREE TIMES to be “actively working on” returning funds
— bank changes “provisional credit” to full credit nearly a month after “PURCHASE AUTHORIZED”
— no way to know whether refund was actually received by the bank or if credit was issued due to good will policy

If the Kiky Florist site isn’t a scam, the timeline above demonstrates that it’s unprofessional enough not to be trustworthy.

22 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Ken,

We would like to address your feedback regarding your Aureate Glow Plant purchase. This order had to be voided because our partner florist in that region lacked the exact living plant required to fulfill the order accurately.

Our protocol when a primary floral item is unavailable is to immediately release all held payment funds back to the customer. This transaction was successfully reimbursed through our billing system at the time of cancellation.

Your card issuer will post the returned balance in accordance with their standard processing schedule.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

This company is a big scam

This company is a big scam. You order flowers and pay for them and then they send you an email saying they can't fulfill the order, and they will refund your order. They never pay you back. I called 3 times and they promised each time to refund the money, and then never do.

The money was taken out in May, and still not refunded in July. Still waiting for it to show up in my bank account. I understand that it is possible that an order cannot be fulfilled, but I can't accept my money not being refunded for flowers that were never delivered. I have called more than 3 times to politely ask if the company can check into it, and it just never happens. If I see the money show up in my account I will withdraw my complaint

5 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Michelle,

We would like to clarify that your order for the Spring Bloom Bouquet was canceled because our local partner shop was operating at maximum daily capacity and could not accept additional deliveries for that date.

When an order cannot be accepted, our system immediately cancels the transaction and returns all funds to your card. This complete refund was fully processed and finalized on our side at the time of cancellation.

Please allow standard financial processing timelines for your card issuer to post the credit to your statement.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

SCAM!!!

SCAM!!!! I ordered flowers for a funeral. The same day I got an email saying they could not deliver. They took my money stating I would get a refund. I still haven't seen it and it's been 10 days. DO NOT USE THIS COMPANY!!!

28 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Matthew and Michelle,

We would like to address your feedback regarding your Lively Tide Arrangement order. This purchase had to be voided because the destination address exceeded the operational coverage zone of our partner shop in that area.

When delivery is unfeasible, our policy requires an instant order void to ensure no customer funds are retained. The transaction was completely refunded through our system right at the moment of cancellation.

Your card issuer will reflect the updated account balance according to their normal posting schedule.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

SCAM

SCAM.
They take your money, don’t deliver the flowers, and don’t refund you.

6 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Christina,

We would like to address your review regarding your Spring Trellis Blooms order. This purchase had to be canceled because our local florist in that area did not have the exact keepsake vase required to build the arrangement properly.

Our immediate policy for missing specialty items is to void the order and release all payment holds. The full reimbursement was successfully processed and finalized through our billing system right away.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

Bad bad bad…i am a florist of 45 years…

Bad bad bad…i am a florist of 45 years and used them to order a very important funeral arrangent. It got cancelled and they emailed me a notification that went to my junk folder. No one ever contacted me by phone to send something else or use another florist. Just said sorry it’s cancelled and you will receive a refund. Had to call to complain to get the refund. You should never cancel a funeral arrangement. Never never never. Would not recommend if they cannot find a florist to do the job.

4 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Kimberly,

Your order for the Heavenly Hearts Bouquet had to be canceled because our local partner shop was missing the primary center component required to build this specific arrangement correctly.

Rather than sending an incomplete arrangement without its main centerpiece, we processed an immediate cancellation and released your payment in full. This complete refund was fully finalized on our side at the time of cancellation.

Please allow standard financial processing windows for your card issuer to reflect the credit on your statement.

Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

Ordered flowers for a birthday and they…

Ordered flowers for a birthday and they were not delivered on the day promised and I was not notified. I had to call and ask why they weren’t delivered and was told they couldn’t fulfill the order. I never received notification from the florist. Terrible customer service.

20 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear Julie,


We would like to review your account details and resolve this for you, but we cannot locate a matching record using only your profile name.


To help us find your account, please send a quick message to help@kikyflorist.com including any of these details:


The name on the order,
The email address or phone number tied to the purchase,
Your order ID number.

Upon receiving these details, our support team will immediately trace your transaction and take action.


Best regards,

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT BUY FROM THIS FAKE COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS “COMPANY”. SCAM!!!!
Attempted to order Mother’s Day flowers and the will “accept” any delivery addresses, take your money, cancel without notification or refunding, lie over the phone to say they did refund you, and once I called them out THE NEXT DAY, they changed their store name from Kiky flowers to Kiky Florist, changed their customer service email from customerservice@kikyflowers to help@kikyflorist, changed their phone number too, and hours of operation. I’ve been trying to report them to the ftc and bbb. DON’T buy from them they are not real.

10 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Kiky Florist

Risposta di Kiky Florist

Dear LeighAnn,

We would like to address your review regarding your Glow Sky Blooms purchase. This order had to be voided because local delivery schedules in that area hit absolute capacity during the Mother's Day peak rush.

Holding customer funds is never our policy. The full payment was successfully released and credited back to your account by our billing system right upon cancellation.

Your financial institution will reflect the returned balance in accordance with their standard posting schedule.

Best regards,

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più