Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Leggi di più
Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Leggi di più
Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni fornite da varie fonti esterne
[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.
Informazioni di contatto
Sct. Knudsgade 1, 4100, Ringsted, Danimarca
- 32111212
- ringsted@meatery.dk
- meatery.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Vi var på jeres restaurant igår
Vi var på jeres restaurant igår. vi begge blevet syge .. med opkast. Noget vi aldrig har prøvet før nogensteder, om det så var et snusket køkken i Tyrkiet …
Sejt kød
Har spist frokost deroppe. Tjeneren var hurtig med at servere både drikkevare og mad. Vi når at tage et par bidder da hun kommer og spørger om alt er ok. Det var det der.
Den sidste halvdel af bøffen er så sej at den ikke kan tygges. Tjeneren er ikke at se, men vi siger det da tallerkenen bliver hentet - og de kan se alt det kød der er “spyttet ud”. Den tjener der henter tallerknerne ignorerer beskeden. Da vi skal betale forventer vi et eller Ander nedslag i prisen. Det kan ikke komme på tale da den tjener der tog tallerkener er gået hjem, og hende der er tilbage ikke har set det.
Det endte med at blive en dyr fornøjelse for en nogenlunde halv bøf og en halv “tyggegummibøf”. Ærgerligt at tjeneren ikke reagerer når man fortæller det før de har smidt beviserne ud
Fantastiske Aften sammen med konen
Fantastiske Aften sammen med konen
servicen var i top og tjeneren havde Masser af Oveskud
maden var Perfekt
fortsæt den stil
Kedelig bøf og tørre købe fritter
Ventede 30 min på drikkevare og næsten 1 time på maden. Fik en kedelig bøf uden smag og tørre købepomfritter til. Tilgengæld var det dyrt. Kommer der ikke igen, så hellere på MacD.
Ventede over 1 time på mad
Ventede over 1 time på mad. Køkkenet virkede meget uorganiseret.
Maden var kold
Bestilte takeaway. Maden var kold. Det virkede som om den var lavet for længe i forvejen. Ringede til restauranten som spurgte om jeg havde langt hjem (og maden derfor kunne være blevet kold). Nej, er svaret. Nå, de lovede at ringe tilbage efter at have talt med indehaveren, hvilket ikke er sket nu mere end 1 uge efter den uheldige oplevelse.
Udover at maden var kold, hvilket i sig selv er nok til 1 stjerne, så var maden også ret gennemsnitlig.
Absolut ikke et sted jeg vil anbefale.
Utrolig dårlig betjening denne aften
Utrolig dårlig betjening denne aften.
Havde bestilt bord på forhånd, og ved ankomst bestilte vi menuen.
Forretten ankom ret hurtigt, men herefter gik det laaaang tid uden nogen hovedret. Ingen opmærksom tjener. Intet.
Efter mere end 1 times ventetid spurgte jeg om der snart skete noget, og fik at vide, at det var på vej.
Stadig ingen servering.
Mange andre borde med gæster der ankom efter os var færdige med at spise....
Da der stadig ikke kom hovedret betalte jeg for forretten og forlod stedet for stedse.
Jeg kan ikke engang kalde det for dårlig service, for der var ganske enkelt ingen service overhovedet.
Kødet var rigtig godt, resten for dyrt
Kødet var rigtig godt. Serveringspersonalet virkede faktisk som om de ikke gad at være der. Flere gange måtte vi selv have fat i dem. Ingen fra personalet overholder de gældende restriktioner om mundbind.
Bestilte ekstra sovs til selskabet, da det i forvejen koster 19 kr for en skefuld, efter maden var ankommet og fik en regning på 200 kr. kun for sovs. Så husk at tage dette med i overvejelserne hvis du er sovse spiser. Den er i øvrigt ikke er hjemmelavet.
Altid en fantastisk oplevelse
En madoplevelse i topklasse. Serviceminded og altid imødekommende personale. Meatery skuffer aldrig. Ikke en finger at sætte på noget.
Skønt personale og retfærdige priser
Skønt personale og retfærdige priser. Har prøvet en del forskelligt fra menukortet og er aldrig blevet skuffet. Kan snart anbefales 🥩
Dejlig mad og staff
Absolut, fantastisk restaurant. Maden var skøn og ligeså var tjenerne! Tak for denne gang, det vil ikke være den sidste. Vi ses!
Super god mad og super god service !
Super god mad og super god service !! :)
God service
God modtagelse. God servering og hurtig servering og maden som var omelet var fin og pænt tilbehør.
Udsøgt mad og en fantastisk dejlig…
Udsøgt mad og en fantastisk dejlig betjening, af nogle meget kompetente tjenere. Kan klart anbefale stedet.
Fantastisk oplevelse
Fantastisk oplevelse. Har ikke selv den store forstand på kød, så havde en række af spørgsmål til de søde tjenere, som de pænt og kompetent svarede på. Skøn mad, skøn betjening. Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger jer!
Intet svar eller bekræftelse..
Jeg ringede ind i dag da jeg sendte en booking i går men intet svar fik. Til trods for de godt kunne se den booking og ikke havde svaret var der fuldt booket til i dag. Blev tilbudt afd i Slagelse selvom bookingen var i Ringsted, hvilket jeg synes er en lidt sløj "plaster" på såret,, det svare vel lidt til at ringe til Køge og ville spise men bliver henvist til Nørrebro kbh.. skuffende oplevelse og ingen anbefalinger herfra fremover, har ellers været glad for mange gode oplevelser på Meatery og har anbefalet det til mange og virkelig rost det. Det er utroligt hvad en dårlige oplevelse kan gøre ved ens sind og holdning. Tak for oplevelsen hilsen en tidligere ambasserdør og hyppig gæst. Mvh Bjarke Hansen
Lækkert mad og god betjening
Lækkert mad og god betjening. Ikke sidste gang vi besøger jer 😊 kan klart anbefales!
Nul stjerner.
Nul stjerner.
5 kvarter ventede vi på maden mens flere andre kom, fik deres mad og gik igen.
Da maden kom var 3 ud af 4 bøffer fejlstegt, og 2. gang var det 2 ud af 3. Den ene tilmed helt rå i midten. Et bøfhus der ikke kan stege en bøf?
Vi fik en lille økonomisk kompensation, men betalte alligevel 900 kr. For en uhyggelig dårlig oplevelse.
Og her vil jeg ikke svine personalet til, det er helt klart et ledelsesproblem.
ALDRIG mere Meatery.
Den bedste restaurant jeg længe har…
Den bedste restaurant jeg længe har været på.
Tjenerne spurgte ikke om maden var i…
Tjenerne spurgte ikke om maden var i orden... Det burde de til de priser. Vores bøffer blev serveret uden brug af salt og peber, så det smagte kun af lidt grill. Sagde det til tjeneren ved betaling der blot trak på skuldrene. Amatørkok og betjening... Ikke pengene værd.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







