Meatery Ringsted Recensioni 247

TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante americano

Informazioni fornite da varie fonti esterne

[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.


Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

247 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Rigtig dårlig service.

Rigtig dårlig service.
Vi havde reserveret bord på forhånd, men da vi så kom ind, lignede personalet nogen, som var faldt ned fra månen. De havde ikke skrevet vores reservering ind, nogen steder??
Jeg bestilte en entrecote 300g bøf.. imens tjeneren stod og tog imod bestillingen, tilbyder hun mig at prøve den ‘ nye danske entrecote ‘ som skulle være så meget bedre i smag osv osv.. da vi så får regningen, bliver jeg opkræver 50 kr ekstra, end den jeg havde bestilt!!!
Vi ventede op mod en time på vores mad, så vi næsten havde drukket vores sodavand ud, før maden kom.
De pommes vi fik til maden, var hvad jeg kunne holde i én hånd. Virkelig pinlig servering.
Jeg sætter aldrig mine ben i jeres restaurant igen. Total uprofessionel betjening. Jeg er taget fra Falster af, til denne oplevelse. Tak for det.

26 ottobre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

siddeplads i vindfang, uhøflig betjening og smagsløs mad

Kødet var smagsløst, saucen smagte som noget fra køledisken.

Tjeneren giver os et bord lige ved døren.. vi får træk og kraftig blæst hver gang døren åbnes, maden bliver endda kold hurtigt. Desværre har hun mange reservationer så det må vi leve med - bortset fra at der ankommer 3 andre par uden reservationer mens vi spiser som åbenbart godt kan få pladser.. jeg er godt klar over at de prøver at gemme de borde med plads til flere, I tilfælde af at en flok dukker op.. men da jeg siger at det er forfærdelig behandling vil tjeneren hellere diskutere med mig. Jeg er ligeglad med årsagen.. vi sad og frøs. Forfærdelig behandling, kedelig mad, høj pris. Vi kommer ikke igen

21 ottobre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Måtte vente 2 timer på mad trods bordbestilling

Har aldrig oplevet så dårlig en service før i mit liv.
Vi måtte vente 2 timer på maden.

Trods priser på 200-700 kroner pr kuvert, så var servicen så ringe, at selv Jensens bøfhus, kunne kalde sig et bøfhus ved siden af det her.

Vi var måske 10 mennesker, der kom med en bestilling. Men det kunne de ikke overkomme. Der kan måske være 50 mennesker i hele restauranten i alt, men det havde våde køkkenet og service personalet aldrig prøvet før. Det var tydeligt.

Vi henvendte os til personalet med den ærgerlige oplevelse vi havde, men det hjalp ikke. Man kan ikke snakke med en fornuftig chef på 19-20 år, som ikke rigtig er chef.

Hvis man som virksomhed vil tag 200-700kr Per ret, må man også tage sine kunder seriøst.

16 ottobre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Første og sidste gang

Første og sidste gang jeg spiser hos dem. Jeg har bestilt bord til 2 vi ankommer til reservations tiden, hvortil vi for ad vide, vi skal have forladt bordet igen inden for 40 min. (40 minutter!! Bevares hvis man var kommet fra gaden ville det være forståeligt, men når man har reserveret?!) Denne besked gives af en knap så imødekommende tjener, der talte sløvt og utydeligt samt ikke ville holde fokus på bordet. Tjenerne stressede en til at tage en hurtig beslutning om hvad man ville have at spise, som ovenikøbet ikke var valgfrit. Der blev tilbudt 2 forskellige menuer, hvortil man som minimum skulle have 2 retter ud af de 3 mulige. Dette gjorde ikke vores tidspres bedre. Vi havde forventet en hyggelig middag hvor man kunne vælge fra deres forholdsvise store kød udvalg. Men nej man skulle vælge en menu, som der ikke var blevet gjordt opmærksom på inden man bestilte bord. Tjeneren stressede rundt, holdte en skarp og aggressiv tone over for deres kollegaer. Hvilket kun gjorde miljøet ubehageligt at være i. Derudover skal det siges at vi kom kl 17, hvor der var et andet bord i restauranten med os…
Og maden! Den var kedelig, smagsløs og overhoved ikke pengene værd. Dybt skuffende

3 settembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Meatery er et bøfhus

Meatery er et bøfhus, der har forstand på hvad de laver. Formidabel oplevelse, og utrolig lækker mad. Søde og høflige tjenere, og mega hyggelig atmosfære 🙏🏽 Vil råde jer til at prøve det🔥

25 agosto 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

"vi laver kun sauce en gang om ugen

"vi laver kun sauce en gang om ugen, og det er mandag...." "ja, det er korrekt, dem der kommer søndag får faktisk sauce der er 6 dage gammel"
Kald lige det en restaurant?!?? Hvem sagde frisk mad og friske råvarer... 🤷🏻‍♀️

Æv. Men til den pris de tager,
burde de vel kunne banke en sauce sammen hver dag?

25 agosto 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse, ventede 45 min på vores mad… undskyldning var at der var et “stort selskab” som skulle have mad men hans venner der sad ved siden af os fik bøde drikkelses og bøf på 15 min som man havde tid til…kan ikke anbefales

20 agosto 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse
Var inde med konen og et vennepar.
Vi bestiller 3 steak og 1 hakkebøf
alle bestilte gennemstegt
kun 1 fik sin gennemstegt.
Sagde det til tjeneren, hun tog den ene bøf med ud, smed den på panden/grillen, da vi fik den igen, og skar i den i midten, var den stadigvæk rød.
skal siges den havde været skrået over og gaflen havde været i munden, også blev den stegt igen.
Det er ikke i orden med mad, stakkels alle de andre der havde bestilt der.
hakkebøffen smagte af røg.
Vi fik 10%, vi spiste ikke halvdelen af maden. den var uspislig.
Aldrig der mere, så hellere et andet sted

2 agosto 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse!

Dejlig oplevelse! Kan helt klart anbefales👍. Vi fik serveret clubsandwich og Meatery burger, og alt sad lige i skabet. Sød, imødekommende og kompetent betjening. Ikke en finger at sætte på noget. Kommer helt sikkert igen!

20 luglio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ville bestille take away .

Ville bestille take away .. ringede og der blev sagt “et øjeblik”... 30 min efter var der stadig intet svar. Så Cafe Korn fik vores bestilling til 6 personer...
senere fik jeg opkald fra Meatery (da jeg havde gjort opmærksom på det via messenger) med teenager undskyldning og 10 % på næste regning.. arghh det er bare ikke godt nok...

30 maggio 2021
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Vi Bestilte en dyr bøf"700 kr ca…

Vi Bestilte en dyr bøf"700 kr ca "pr.bøf.
Vin amarone også ca 700 kr
Fik forkert mad, da det vi bestilte var udsolgt What.. siger man ikke det ??blev lovet gratis dessert pga.deres fejl..da vi efter laaang tid venten på tjener til dessert fik vi af vide kl 21.30 at nu var køkkenet lukket What.. 😁
Efter en "diskussion" fik vi dessert.
Øv oplevelse..😰
Havde forventet en meget mere professionel oplevelse når man vil ha 700 kr for lækker mad.
De bøffer vi fik i stedet for var i orden intet at klage over der.derfor 2 stjerner.

15 maggio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dårlig aprilsnar!!!

Har spist der flere gange, men det er dælme slut efter den frækkeste aprilsnar, hvor man siger man har fyret alle sine medarbejdere. Forhåbentlig var medarbejderne informeret inden, men man holder samtidig de ledige for nar, når de så søger jobbet, som ikke er der. FØJ siger jeg bare, kommer aldrig igen efter det her

2 aprile 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Virkelig en dårlig oplevelse på en…

Virkelig en dårlig oplevelse på en mandag aften. Et sted vi godt havde været foruden. Drikkevarer kom efter 15 min. efter vi havde bestilt. Maden var lunkent og mit bearnaise sovs kom 10 min. efter retten, da jeg selv tog mundbind på og gik op og rykkede efter den. Anretningen var ikke indbydende & mit kylling var tørt & sejt. Der var kun 3 border med gæster, så der var ingen travlhed & alligevel var personalet uden for rækkevide. Spild af penge & fik ødelagt hele min aften. Kan ikke forstå at sådan en restaurant kan køre rundt. Vi kommer aldrig på stedet igen.

7 dicembre 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

KETO kost og restaurant besøg

Kære Meatery
Stor ros til jeres tjener i dag.
Min niece og jeg valgte at spise hos jer i dag, og det var mit første restaurant besøg i den tid jeg har spist KETO kost.
Jeres tjener var yderst smilende, forstående og utrolig løsningsorienteret, da jeg fravalgte både sauce og kartofler. Og da jeg spurgte om det var muligt at få ekstra grønsager, så løste hun også det.
Dette restaurantbesøg viste bare, at det er muligt at spise KETO kost og samtidigt gå ud og spise.
Håber I sender rosen videre til denne fantastiske tjener.
Mange hilsner
Lilja Laxbro.

16 settembre 2020
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più