Meget god service og en god virkelig god stemning hele vejen igennem. Personalet var venligt og opmærksom og man følte sig godt taget i mod fra start til slut. Maden var virkelig god smagfuld og velti... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Meget god service og en god virkelig god stemning hele vejen igennem. Personalet var venligt og opmærksom og man følte sig godt taget i mod fra start til slut. Maden var virkelig god smagfuld og velti... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Super betjening og fantastisk mad. Vi var 5 personer i dag, som fik den bedste service og mad. Det er vores ynglings reststaurant
L'azienda ha risposto
Vi havde den dejligste familieaften på Ferdinands Bøfhus, hvor alt bare spillede fra start til slut. Stemningen var varm og afslappet, servicen var imødekommende, og maden… helt i særklasse! Vi bes... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Bestilte bord til tirsdag aften, hvor der blev taget godt imod os, og alle forholdsreglerne i forbindelsen med Covid-19 blev overholdt. Vi valgte flere forskellige forretter til deling som levede o... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Er du parat til lidt godt fra grillen? Perfekt. Ferdinands disker op med de lækreste grillede retter, hvor fisk, grønne lækkerier, svinekød, fjerkræ og selvfølgelig også saftige, gode bøffer spiller hovedrollen.
Nørregade 31-33, 4100, Ringsted, Danimarca
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 24 ore
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Super betjening og fantastisk mad. Vi var 5 personer i dag, som fik den bedste service og mad. Det er vores ynglings reststaurant

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Bestilte takeaway Beef&ribs til 4 + 1 x ribs menu. Det var super lækkert og bøfferne og ribs var så møre og salaten var også virkelig lækker. Ikke en finger at sætte på noget. Klar anbefaling herfra.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
God service, lækker forret og hovedret.
Et sted der er værd og besøge :-)

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Lækker burger med pommes frites og så en god betjening af tjeneren. Klar anbefaling herfra.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Et velbesøgt bøfhus med høj kvalitet. Kødet var mørt og tilberedt præcist som ønsket, og betjeningen var professionel og imødekommende. En samlet set meget tilfredsstillende oplevelse til en rimelig pris

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Meget god service og en god virkelig god stemning hele vejen igennem. Personalet var venligt og opmærksom og man følte sig godt taget i mod fra start til slut. Maden var virkelig god smagfuld og veltilberedt. Det hele spillede bare og det gjorde oplevelsen endnu bedre. Alt i alt en rigtig god oplevelse som klart kan anbefales.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Fantastisk sted med dejligt mad. Høj professionel betjening.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Vi har flere gange besøgt stedet.
Nu “holder vi en pause”…
Var ude at spise med et vennepar.
Dårlig oplevelse denne gang. Bøfferne er gode - men dyrt, da div. garniture, osv kommer oveni.
Rigtig koldt og sidde og spise - men det værste var oplevelsen af en dårlig betjening. Det kunne ikke gå hurtigt nok med at få ryddet af bordet, lys på bordet blev slukket imens vi sad og hygge-snakkede,. Til sidst blev der lukket (yderligere) kulde ind (åben dør el.lign.) for at få “smidt os ud” (1 time før lukketid) 😞 Trist oplevelse.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Vi havde den dejligste familieaften på Ferdinands Bøfhus, hvor alt bare spillede fra start til slut. Stemningen var varm og afslappet, servicen var imødekommende, og maden… helt i særklasse!
Vi bestilte både Greater Omaha Ribeye og Wagyu Ribeye – og hold nu op, hvor var de saftige, møre og fyldt med smag. Kødets kvalitet var helt i top, perfekt stegt og serveret med stor omhu. Det er sjældent, man får ribeye, der nærmest smelter på tungen, men det gjorde de her!
Børnene var også glade, og der blev virkelig taget godt hånd om hele familien. Det er en af de oplevelser, hvor man går derfra med følelsen af at have fået noget både ægte og gennemført.
Vi kommer helt sikkert igen – Ferdinands Bøfhus har netop fået sig nogle nye stamkunder!

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Kæresten og jeg var ude at spise og synes desværre ikke at det er prisen værd. Jo, de laver gode bøffer men ellers ikke imponeret.
Sodavanden var flad. Man får ikke garniture med til maden, det skal man tilkøbe for 69/79 pr grøntsag. Helt vanvittig pris.
Vi havde næsten spist hovedretten færdig før en tjener kom "er der nogen der har spurgt om alt er som det skal være"... Nææ det er der faktisk ikke.
Vi valgte at spise dessert hvor jeg fik pandekage med is og frisk frugt. Frisk frugt er 1 brombær, 1 hindbær og 1 ananas kirsebær. Og så har de kommet orange i pandekagen... Jeg spiste 2 bidder - kan ikke fordrage orange i mad/dessert. Tjenerne gik forbi +10 gange og kunne se at min kæreste havde spist op, men at min var næsten urørt. Ingen af dem spurgte ind til det. Så 99,- for 3 bær...

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Var på besøg hos Ferdinans bøfhus i Ringsted, super sød tjener, hun præsenterede menukortet godt, vi fik den lækreste middag, kun ros herfra.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Dejligt mad og vin. Sød og professionell betjening.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
God mad og go betjening. alt i alt en go oplevelse.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Dejlig mad, som smagte godt og var pænt anrettet. Lækker pandekage med tre slags iskugler, den var virkelig god.
Venlig og opmærksom betjening.
Hyggelige omgivelser med gode stole. Alt var rent og pænt. Kan bestemt anbefales.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Søde tjenere god mad men en ejer der ikke vil betale for varmen 2 stk 2kw varme blæser som ikke gjorde gavn et pissekoldt lokale det er ikke ok at man skal fryse talte idag med en vend som var der i søndags også koldt skam dig du vil gerne have mine penge kommer aldrig igen .mvh Bent Bo

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Vi er ganske vilde med Ferdinands take away , altid nemt og i orden. Vi har aldrig haft nogen problemer. Maden er i orden, bøfferne fantastiske og sovsen lækker. Dog savnes laksen, som alternativ til bøffen. Personalet er altid i godt humør, og man modtages pænt. Klart en anbefaling værd! Ringsteds bedste rigtige mad

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Professionelle, venlige, glade tjenere, og virkelig god mad -og vinoplevelse.
Tak for en god aften!

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Kan kun anbefales. På alle måder en rigtig god oplevelse.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Den dejligste mad, skønne råvarer og super service af et dejligt oplagt personale . Kommer helt sikkert igen. Super dejlig oplevelse og anbefales helt sikkert 💯

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.