Ferdinands Bøfhus, Ringsted Recensioni 452

TrustScore 4.5 su 5

4,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Meget god service og en god virkelig god stemning hele vejen igennem. Personalet var venligt og opmærksom og man følte sig godt taget i mod fra start til slut. Maden var virkelig god smagfuld og velti... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Super betjening og fantastisk mad. Vi var 5 personer i dag, som fik den bedste service og mad. Det er vores ynglings reststaurant

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Vi havde den dejligste familieaften på Ferdinands Bøfhus, hvor alt bare spillede fra start til slut. Stemningen var varm og afslappet, servicen var imødekommende, og maden… helt i særklasse! Vi bes... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte bord til tirsdag aften, hvor der blev taget godt imod os, og alle forholdsreglerne i forbindelsen med Covid-19 blev overholdt. Vi valgte flere forskellige forretter til deling som levede o... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante

Scritti dall'azienda

Er du parat til lidt godt fra grillen? Perfekt. Ferdinands disker op med de lækreste grillede retter, hvor fisk, grønne lækkerier, svinekød, fjerkræ og selvfølgelig også saftige, gode bøffer spiller hovedrollen.


Informazioni di contatto

4,3

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

452 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Super betjening og fantastisk mad

Super betjening og fantastisk mad. Vi var 5 personer i dag, som fik den bedste service og mad. Det er vores ynglings reststaurant

24 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Lone

Tusind tak for jeres fantastiske anmeldelse og for de 5 stjerner og for at tage jer tiden til at sende feedback af jeres besøg.

Det glæder os oprigtigt at høre, at I havde en skøn oplevelse hos os. At kunne samle familie og venner omkring gode smagsoplevelser og nærvær er præcis det, vi brænder for hver eneste dag.

Jeres flotte ord om både oplevelsen og vores personale betyder meget for hele teamet, og vi sætter stor pris på, at I valgte at besøge os. Det er gæster som jer, der gør vores arbejde ekstra meningsfuldt.

Vi ser meget frem til at byde jer velkommen igen hos Ferdinands Bøfhus.

De varmeste hilsner
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte takeaway Beef&ribs til 4 + 1 x…

Bestilte takeaway Beef&ribs til 4 + 1 x ribs menu. Det var super lækkert og bøfferne og ribs var så møre og salaten var også virkelig lækker. Ikke en finger at sætte på noget. Klar anbefaling herfra.

25 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Lena
Tusind tak for de dejlige ord og den flotte anmeldelse. Det glæder os virkelig, at I nyder både vores bøffer, sovs og take away. Feedback som jeres hjælper os med at blive endnu bedre og fortsætte med at give vores gæster den bedste oplevelse. Endnu en gang tak for anbefalingen – vi glæder os til at byde jer velkommen hos Ferdinands igen snart!

De bedste hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus

Valutata 5 stelle su 5

God service

God service, lækker forret og hovedret.
Et sted der er værd og besøge :-)

24 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Inga

Tak for din anmeldelse. Det er virkelig dejligt at høre, at både forretter, bøfferne, betjeningen og stemningen ramte rigtigt. Vi lægger stor vægt på kvalitet i køkkenet og en afslappet, venlig service i restauranten, så det betyder meget for os, når det bliver bemærket.

Vi sætter pris på, at I tog jer tid til at dele jeres oplevelse, og vi håber at se jer igen en anden gang.

De bedste hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus

Valutata 5 stelle su 5

Lækker burger med pommes frites og så…

Lækker burger med pommes frites og så en god betjening af tjeneren. Klar anbefaling herfra.

18 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Gokce
Mange tak for din anmeldelse og for du har taget dig tid til at sende os feedback af dit besøg.

Vi sætter stor pris på din positive feedback og er glade for at høre, at du havde en god oplevelse hos os. Det betyder meget for os, at både mad og service levede op til dine forventninger.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

De bedste forsårshilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Bedste bøfhus i Danmark

18 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Gozde
Tusind tak for din anmeldelse.
Vi er meget glade for dine ord og tager det som en stor anerkendelse, at du omtaler os som et af de bedste bøfhuse i Danmark.
Det glæder os meget, at du har haft en god oplevelse hos os, og vi sætter stor pris på dine ord. Det er en stor motivation for hele teamet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen.

De bedste forårshilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Lækker mad

Et velbesøgt bøfhus med høj kvalitet. Kødet var mørt og tilberedt præcist som ønsket, og betjeningen var professionel og imødekommende. En samlet set meget tilfredsstillende oplevelse til en rimelig pris

11 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Isak
Mange tak for din anmeldelse.

Det betyder meget for os at høre, at du havde en god oplevelse hos os. Vi gør os umage hver dag for at levere både god mad og en nærværende service, så det er virkelig dejligt at få sådan en tilbagemelding.

Vi håber at se dig igen snart.

De bedste Hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Meget god service og en god virkelig…

Meget god service og en god virkelig god stemning hele vejen igennem. Personalet var venligt og opmærksom og man følte sig godt taget i mod fra start til slut. Maden var virkelig god smagfuld og veltilberedt. Det hele spillede bare og det gjorde oplevelsen endnu bedre. Alt i alt en rigtig god oplevelse som klart kan anbefales.

17 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Muhlis
Tusind tak for din fine anmeldelse og for at dele din oplevelse hos os.

Det betyder meget for os at høre, at helhedsindtrykket har været positivt, og at både atmosfæren og den måde, du er blevet mødt på, har gjort dit besøg behageligt. Vi gør os altid umage for at skabe en rolig og indbydende oplevelse, hvor gæsten føler sig godt tilpas fra første øjeblik.

Vi arbejder desuden målrettet med kvaliteten i vores køkken, hvor fokus er på gode råvarer og en grundig tilberedning. Derfor sætter vi også stor pris på, når det bliver bemærket, da det er en central del af vores daglige arbejde.

Din feedback er med til at motivere hele teamet og giver os endnu mere energi til fortsat at udvikle os og holde et højt niveau i både service og køkken.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

De bedste Hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk sted med dejligt mad

Fantastisk sted med dejligt mad. Høj professionel betjening.

3 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Bilal
Tusind tak for din flotte anmeldelse og fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse hos os. Det sætter vi stor pris på, og det glæder os oprigtigt at høre, at du har haft et godt besøg.

Vi lægger stor vægt på både kvaliteten af vores råvarer og den samlede oplevelse omkring bordet. Derfor arbejder vi målrettet med nøje udvalgte udskæringer og gode råvarer, som tilberedes med respekt for både smag og håndværk, så hver servering lever op til vores standarder.

Samtidig betyder vores service rigtig meget for os. Vi gør os umage for at møde vores gæster med nærvær, faglighed og en personlig tilgang, så man føler sig velkommen og godt taget hånd om fra start til slut. Det gør os ekstra glade, når vores gæster lægger mærke til både den gode service og kvaliteten af råvarerne.

Vi sætter stor pris på din feedback og håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

De bedste Hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 2 stelle su 5

Kedelig oplevelse.

Vi har flere gange besøgt stedet.
Nu “holder vi en pause”…
Var ude at spise med et vennepar.
Dårlig oplevelse denne gang. Bøfferne er gode - men dyrt, da div. garniture, osv kommer oveni.
Rigtig koldt og sidde og spise - men det værste var oplevelsen af en dårlig betjening. Det kunne ikke gå hurtigt nok med at få ryddet af bordet, lys på bordet blev slukket imens vi sad og hygge-snakkede,. Til sidst blev der lukket (yderligere) kulde ind (åben dør el.lign.) for at få “smidt os ud” (1 time før lukketid) 😞 Trist oplevelse.

12 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Linda,

Tusind tak for din anmeldelse – og fordi I har besøgt os flere gange. Det gør os virkelig kede af at læse om jeres seneste oplevelse.

Vi vil gerne sige undskyld for den oplevelse, I har haft. Det er slet ikke den standard, vi ønsker at give vores gæster. Det skal være hyggeligt og rart at være hos os, og I skal på ingen måde føle jer presset eller uønsket – så det gør os oprigtigt ærgerlige at høre, at I oplevede det sådan.

Vi er glade for, at I stadig synes om kvaliteten af vores bøffer. I forhold til priserne har vi valgt at arbejde med kvalitetskød og gode råvarer, og derfor ligger prisniveauet desværre der, hvor det gør. Vi ønsker ikke at gå på kompromis med kvaliteten, og derfor er garniture også tilvalg, så man selv kan sammensætte sin menu efter ønske.

Når det er sagt, så forstår vi fuldt ud, at det samlede indtryk denne gang ikke har levet op til jeres forventninger – og det tager vi meget alvorligt.

Du er meget velkommen til at skrive til os på info@ferdinands.dk eller ringe på tlf. 57676720 – jeg vil personligt gøre mit bedste for at rette op på oplevelsen. Hvis du har mulighed for det, må du også meget gerne oplyse, hvilken dag I besøgte os, så vi kan følge op internt og lære af det.

Vi håber, I vil give os en chance igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Marco
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Vi havde den dejligste familieaften på…

Vi havde den dejligste familieaften på Ferdinands Bøfhus, hvor alt bare spillede fra start til slut. Stemningen var varm og afslappet, servicen var imødekommende, og maden… helt i særklasse!
Vi bestilte både Greater Omaha Ribeye og Wagyu Ribeye – og hold nu op, hvor var de saftige, møre og fyldt med smag. Kødets kvalitet var helt i top, perfekt stegt og serveret med stor omhu. Det er sjældent, man får ribeye, der nærmest smelter på tungen, men det gjorde de her!
Børnene var også glade, og der blev virkelig taget godt hånd om hele familien. Det er en af de oplevelser, hvor man går derfra med følelsen af at have fået noget både ægte og gennemført.
Vi kommer helt sikkert igen – Ferdinands Bøfhus har netop fået sig nogle nye stamkunder!

5 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Ali

Tusind tak for de skønne ord! Vi er så glade for, at I havde en dejlig familieaften hos os, og at både bøfferne, stemningen og servicen kunne være med til at gøre oplevelsen helt speciel. Det varmer også ekstra, at børnene følte sig godt tilpas.

Vi glæder os til at byde vores nye stamkunder velkommen igen!

De bedste hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus

Valutata 2 stelle su 5

Ikke 1300,- værd

Kæresten og jeg var ude at spise og synes desværre ikke at det er prisen værd. Jo, de laver gode bøffer men ellers ikke imponeret.
Sodavanden var flad. Man får ikke garniture med til maden, det skal man tilkøbe for 69/79 pr grøntsag. Helt vanvittig pris.
Vi havde næsten spist hovedretten færdig før en tjener kom "er der nogen der har spurgt om alt er som det skal være"... Nææ det er der faktisk ikke.
Vi valgte at spise dessert hvor jeg fik pandekage med is og frisk frugt. Frisk frugt er 1 brombær, 1 hindbær og 1 ananas kirsebær. Og så har de kommet orange i pandekagen... Jeg spiste 2 bidder - kan ikke fordrage orange i mad/dessert. Tjenerne gik forbi +10 gange og kunne se at min kæreste havde spist op, men at min var næsten urørt. Ingen af dem spurgte ind til det. Så 99,- for 3 bær...

5 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Pernille
Tak for din anmeldelse – og først og fremmest vil vi gerne beklage, at din oplevelse hos os ikke levede op til dine forventninger. Det er vi naturligvis kede af at høre.

Vi er til gengæld glade for, at du var tilfreds med vores bøffer – det betyder meget for os, da kvaliteten af vores kød er noget, vi lægger stor vægt på.

I forhold til priserne bestræber vi os på at være så gennemsigtige som muligt, og det fremgår meget tydeligt af vores menukort, hvad de enkelte retter indeholder. Derfor ærgrer det os, hvis det alligevel har været uklart.

Vi spørger altid ind til maden, når hovedretten serveres, netop for at sikre, at alt er, som det skal være. På den måde har vi mulighed for at rette op på eventuelle fejl eller misforståelser med det samme.

Angående pandekagerne er det helt normalt, at der tilsættes eksempelvis revet citron eller appelsin i dejen for at give ekstra smag. Man er altid meget velkommen til at spørge sin tjener, hvis man er i tvivl om indholdet. Mængden af frisk frugt er afstemt efter, at det er en dessert – ikke en frugtanretning.

Prisen på 99 kr. for hjemmelavede pandekager med tre kugler is mener vi desuden afspejler både kvalitet og portion på en fair måde.

Hvis noget ikke lever op til forventningerne under besøget, vil vi altid meget gerne høre det med det samme, så vi kan gøre vores bedste for at rette op på oplevelsen, mens I stadig er hos os. Det gælder også, hvis en sodavand opleves som flad – så bytter vi den selvfølgelig med det samme. Vi har ikke haft andre klager på dette, og derfor vil vi meget gerne have haft muligheden for at give dig en ny.


Med venlig hilsen
Marco
Ferdinands Bøfhus

Valutata 4 stelle su 5

Var på besøg hos Ferdinans bøfhus i…

Var på besøg hos Ferdinans bøfhus i Ringsted, super sød tjener, hun præsenterede menukortet godt, vi fik den lækreste middag, kun ros herfra.

2 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Lene

Tusind, tusind tak fordi du tog dig tid til at sende os feedback!

Det betyder virkelig meget for os, at du havde en god oplevelse hos os i Ringsted. Vi lægger stor vægt på både nærværende service og kvalitetskød i topklasse, så det glæder os helt oprigtigt at høre, at du både følte dig godt taget imod, fik en god præsentation af menukortet og nød en lækker middag.

Vi sørger naturligvis for at give din ros videre til vores søde tjener – det er præcis den slags oplevelser, vi hver dag bestræber os på at skabe for vores gæster.

Vi håber, vi snart får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen til endnu en aften med gode bøffer og hyggelige rammer hos os på Ferdinands Bøfhus i Ringsted.

De bedste hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Dejligt mad og vin

Dejligt mad og vin. Sød og professionell betjening.

30 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Charlotte Olsen

Mange tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os oprigtigt at høre, at både maden, vinen og betjeningen levede op til dine forventninger.

Vi lægger stor vægt på at sammensætte kvalitetskød med nøje udvalgte vine – og samtidig levere en service, der er både professionel, nærværende og imødekommende. Derfor betyder det meget for os, når det bliver bemærket.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen til endnu en vellykket aften hos os.

Med venlig hilsen
Marco
Ferdinands Bøfhus

Valutata 4 stelle su 5

God mad og go betjening

God mad og go betjening. alt i alt en go oplevelse.

29 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære rdcgmail.com

Tusind tak for din anmeldelse.
Det glæder os oprigtigt, at du har haft en god oplevelse hos os, og at både maden og betjeningen levede op til forventningerne. Netop samspillet mellem kvalitet i køkkenet og professionel, nærværende service er fundamentet for det, vi ønsker at skabe hver eneste dag.

Dine ord betyder meget for hele vores team og motiverer os til fortsat at levere oplevelser på højeste niveau.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen og give dig endnu en gennemført restaurantoplevelse.

De bedste Hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig mad

Dejlig mad, som smagte godt og var pænt anrettet. Lækker pandekage med tre slags iskugler, den var virkelig god.
Venlig og opmærksom betjening.
Hyggelige omgivelser med gode stole. Alt var rent og pænt. Kan bestemt anbefales.

8 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Min Mail,

Mange tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse hos os.
Det glæder os særligt at høre, at både maden, præsentationen og desserten levede op til dine forventninger.

Din ros af den venlige og opmærksomme betjening samt vores hyggelige og velholdte omgivelser værdsætter vi højt og den er hermed givet videre til vores personale. Det er netop samspillet mellem køkken, service og atmosfære, vi stræber efter at forfine hver dag.

Tak for dinanbefaling. Vi ser frem til igen at byde dig velkommen og give dig endnu en mindeværdig oplevelse.

De bedste Hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus.

Valutata 1 stelle su 5

Søde tjenere god mad men en ejer der…

Søde tjenere god mad men en ejer der ikke vil betale for varmen 2 stk 2kw varme blæser som ikke gjorde gavn et pissekoldt lokale det er ikke ok at man skal fryse talte idag med en vend som var der i søndags også koldt skam dig du vil gerne have mine penge kommer aldrig igen .mvh Bent Bo

5 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Bent
Tusind tak for jeres anmeldelse og for de søde ord om både maden og vores tjenere – det glæder os rigtig meget.

Vi værdsætter ærlige anmeldelser højt, og det er helt i orden og fair, at man som gæst kan opleve temperaturen forskelligt og synes, at det var koldt. Samtidig vil vi dog gerne korrigere én konkret ting i anmeldelsen, da det ikke er korrekt, at vi kun opvarmer lokalet med en 2 kW blæser.

På dagen var alle vores 12 radiatorer tændt og placeret under vinduerne, som de er beregnet til. De stod alle på niveau 3 på termostater, som selv regulerer varmen, og derudover var vores pejs tændt. Vores termometer viste 23 grader, hvilket er over almindelig stuetemperatur.

Når det er sagt, ved vi godt, at oplevelsen af varme er meget individuel, og vi er oprigtigt kede af, hvis det ikke føltes behageligt for jer. Jeres feedback tager vi seriøst, og vi vil fortsat gøre vores bedste for at skabe hyggelige og komfortable rammer for alle vores gæster.

De bedste Hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus

Valutata 4 stelle su 5

God mad , Ringsteds bedste bøfhus

Vi er ganske vilde med Ferdinands take away , altid nemt og i orden. Vi har aldrig haft nogen problemer. Maden er i orden, bøfferne fantastiske og sovsen lækker. Dog savnes laksen, som alternativ til bøffen. Personalet er altid i godt humør, og man modtages pænt. Klart en anbefaling værd! Ringsteds bedste rigtige mad

12 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Lise
Tusind tak for de dejlige ord og den flotte anmeldelse. Det glæder os virkelig, at I nyder både vores bøffer, sovs og take away, og at vores personale gør jeres oplevelse hyggelig og imødekommende.

Vi sætter stor pris på jeres forslag om laks som alternativ, og det vil vi tage med i overvejelserne fremover. Feedback som jeres hjælper os med at blive endnu bedre og fortsætte med at give vores gæster den bedste oplevelse.

Endnu en gang tak for anbefalingen – vi glæder os til at byde jer velkommen hos Ferdinands igen snart!

De bedste hilsner
Ferdinands Bøfhus

Valutata 5 stelle su 5

Virkelig god oplevelse

Professionelle, venlige, glade tjenere, og virkelig god mad -og vinoplevelse.
Tak for en god aften!

5 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Kristina,
Tusind tak for de varme ord og fordi du har taget dig tid til at sende os feedback 🌟

Vi tror på, at en aften ude skal være mere end blot et måltid – det skal føles som et lille ophold fra hverdagen, hvor både mad, vin og smil smelter sammen til en oplevelse, man husker. Derfor betyder det enormt meget for os at høre, at I netop fik den oplevelse.

Vi sender en stor tak retur for, at I valgte at dele jeres aften med os – og næste gang lover vi, at vi står klar til at give jer endnu en god oplevelse.
På gensyn til endnu en aften fyldt med gode smage og højt humør 🥂🥩

De varmeste hilsner
Ferdinands Bøfhus

Valutata 5 stelle su 5

Glimrende betjening og dejlig mad

Kan kun anbefales. På alle måder en rigtig god oplevelse.

6 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære René,

Af hjertet tak for dine ord – “glimrende betjening og dejlig mad” er præcis det, vi håber, hver eneste gæst vil tage med sig herfra. At du kalder det “en rigtig god oplevelse – på alle måder” er ikke bare ros, det er brændstof for os.

Vi knokler hver dag for at levere den ægte vare: gode bøffer, nærværende service og en stemning, hvor man kan læne sig tilbage og bare nyde. Derfor betyder din anbefaling mere, end du måske aner – for når du deler den, hjælper du også andre med at finde vej til os. Det er det største skulderklap, vi kan få.

Vi håber, vi får lov til at byde dig velkommen igen snart. Og næste gang? Så lover vi at gøre det endnu bedre.

På gensyn i Ringsted –
De bedste hilsner fra Ferdinands og hele holdet hos Ferdinands Bøfhus

Valutata 5 stelle su 5

Den dejligste mad

Den dejligste mad, skønne råvarer og super service af et dejligt oplagt personale . Kommer helt sikkert igen. Super dejlig oplevelse og anbefales helt sikkert 💯

17 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Kære Nickie
Tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os her på Trustpilot og tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os at høre vores gæsters mening. På denne måde kan vi hele tiden forbedre os. At yde den bedste service og tilbyde de bedste råvarer for vores gæster, er en nøgleprioritet, og vi er derfor glade for at du var tilfreds med dit besøg. Jeg vil sørge for at dele dine flotte feedback med vores personale. Vi glæder os til at give dig endnu en god oplevelse på vores restaurant.

De bedste hilsner
Marco
Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più