Meatery Ringsted Recensioni 247

TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante americano

Informazioni fornite da varie fonti esterne

[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.


Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

247 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og…

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening.
Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen, men når maven/appetiten ikke kan bestemme sig, havner vi ofte på Meatery.😁 Hvilken mave kan sige nej til en lækker bøf?🤣🍺

15 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Meget tilfreds

Var til Meatery for at fejre min bonus datters fødselsdag. Alle af os fik god mad, og venlig og hurtig service. Kan varmt anbefales.

15 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Virkelig gode burgere

Virkelig gode burgere og en oplevelse, der er værd at køre efter. Hvis du er i Ringsted, så er Meatery bestemt et besøg værd.

9 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻

Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord.
Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løbet tør for kartofler :-) det må være dårlig humor. derefter får vi så flere anbefalinger og vi bestiller og må også rykke for maden flere gange, den kommer så efter 1 time og 20 minutter, og her ender man så med 1 bøf, 20 små kolde pomfritter og en lille skål sauce til kun sølle 600,-. Tænk i vil være det bekendt! andre fik halvkold mad og smagsløs lasagne osv.

Virkelig en dårlig mad oplevelse for alle ved bordet.

Ikke et sted vi kommer til at besøge mere!!

2 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Gik efter 2 timer uden mad 👎🏻

Mega dårlig service👎🏻
Vi ankommer 7 mennesker kl 18 hvor vi har bestilt bord.
Vi får bestilt både maden og drikkevarer.
Venter ihvertfald 15-20 min på at få noget at drikke og da det ankommer spørger jeg kort til maden pga vi skal til stand up.
Tiden går vi når alle at drikke ud og bestille en gang mere noget at drikke, og spørger igen til manden da der nu er gået 1 time.
Får bare besked på det er lige ved at være der.
Og vi kan bare se at flere folk kommer, og både får forretter og hovedretter og vi stadig intet har fået os grupper på både 4, 8 ovs efter 1,45 min beder jeg om regningen og der siger han igen nej nej vi finder ud af det, det er lige ved at være klar men der er tålmodighed løbet op vi ville have maks 15 min til at spise og når man giver 550 kr kun for en bøf plus 200 for sovs, fritter og grøntsager, så skal man ikk sluge maden og pluds den stadig ikk var færdig…

Virkelig den dårligste oplevelse ever og smart i en fart tjener ( tænker det er ejeren selv)

Ikke et sted jeg kommer til at besøge mere.

1 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jeg havde en virkelig god oplevelse hos…

Jeg havde en virkelig god oplevelse hos Meatery. Restauranten har en hyggelig og indbydende atmosfære, som gør, at man straks føler sig velkommen.

Personalet var helt i top – meget venlige, opmærksomme og professionelle. De sørgede for, at vi følte os godt taget hånd om hele aftenen, og de var gode til at give anbefalinger fra menuen.

Maden var også fantastisk. Kvaliteten var høj, og retterne var både velsmagende og flot præsenteret. Man kunne tydeligt mærke, at der er fokus på gode råvarer og godt håndværk i køkkenet.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, som jeg klart kan anbefale til andre. Jeg kommer helt sikkert igen!

25 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Wauuu….. 👍

En virkelig god oplevelse vi fik, da vi besøgte dette flotte sted.
Sjov og underholdende betjening, super god mad og nogle flotte lokaler.
Det er ikke sidste gang at vi spiser hos Meatery 😀

10 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssigt men også virkelig god service 🫶🏼

22 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jeg havde en rigtig god oplevelse

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Mietery i Ringsted. Alt var helt i top – både servicen og maden. Personalet var venligt, imødekommende og opmærksomt hele vejen igennem, hvilket gjorde besøget ekstra behageligt.

Normalt spiser jeg ikke rødt kød, medmindre det er helt gennemstegt, men jeg valgte alligevel at prøve deres carpaccio til forret samt en medium stegt hovedret – og det fortrød jeg bestemt ikke. Begge dele smagte virkelig godt og var tilberedt med stor omhu.

Maden var generelt velsmagende, flot anrettet og tydeligvis lavet med gode råvarer. Man kan mærke, at der er fokus på kvalitet og detaljer.

Alt i alt et sted jeg klart kan anbefale, og som jeg gerne besøger igen.

11 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Den varmeste anbefaling


Vi have fået anbefalet at besøge denne restaurant, og vi blev ikke skuffet. Vi havde ikke booket bord, men der blev hurtigt fundet en plads til os. Vi blev spurgt om vi havde været gæster der før, hvilket vi ikke havde. Så tjeneren gennemgik menukortet sammen med os, for at anbefale os hvilket stykke kød der lige netop ville falde i vores smag.
Hvilken smagsoplevelse vi fik, kødet var stegt til perfektion, smagen var himmelsk. Tilbehøret henholdsvis Rösti kartofler, workgrøntsager og pebersovs til mig, og dagen grøntsager, kartoffelmos og svampesovs til manden var så smagsfulgt og tilberedt til fulde fem stjerner, jeg kan i den grad anbefale pebersovsen. Personalet var smilende og opsøgende for at spørge ind til os. Vi var så heldig at der også blev tid til at vi kunne få historien om kødet og modningsprocessen. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi køre turen hertil at nyder maden og den gode service der gives her.

10 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Skøn aften med dejlig mad..

En dejlig aften på Meatery med lækkert kød på programmet. Vi skulle for første gang prøve deres Wagyu kød, 2 ud af 3 i selskabet var solgt og vil helt sikkert købe det igen…Personligt syntes jeg at jeg får mere smag i deres Tomahawk steak, men det er jo individuelt..
Betjeningen var i Top..
Grunden til de 4 stjerner er kun fordi jeg ikke var helt solgt på wagyu kødet..

28 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Dejlig mad og god kompetent betjening

Dejlig mad og god kompetent betjening. Stemningen på restauranten er god.

Deres oksetartar var den bedste en fra selskabet nogensinde har smagt. Bøfferne var møre og stegt perfekt.

Vi giver vores bedste anbefaling.

28 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Dejlig og hyggelig atmosfære

Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt og var vellavet.

Rent praktisk ville jeg ønske døren lukkede automatisk, det var koldt og nogle gæster lukkede varmen ud på et tidspunkt, samt at der var mere vandtryk på toiletterne, da jeg selv trykkede ved en fejl og måtte vente før jeg kunne gøre det igen. Så hyggelig er badeværelset alligevel hellere ikke.

27 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk 😎

Fantastisk 😎
Meget professionel tjener og hele vejen i gennem fantastisk 😎
5 ud af 5 stjerner er super fortjent 😁

10 marzo 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più