Meatery Ringsted Recensioni 247

TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante americano

Informazioni fornite da varie fonti esterne

[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.


Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

247 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Trist og kedelig oplevelse

Trist og kedelig oplevelse for min kone og jeg samt min niece. To kyllingburgere med kolde fritter og en spareribs med fritter som ikke havde fået nok. Der var intet grønt tilbehør og service var bestemt heller ikke i top, men det var prisen. 1.000,- kr.

24 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

0 Stjerner

0 Stjerner.
Ekstrem dårlig service og dyrt mad.
Tjenerens første dag på arbejde og man havde ikke oplært ham i, hvordan menukortet er skruet sammen.
Vi blev vildledt af tjeneren uden at vide det og da vi skulle betale, stod der ekstra tilbehør til burgerne, som vi troede var inkluderet.
Svaret fra chefen:
Jeg beklager, det er hans første dag!
Første og sidste gang på Meatery.
700kr for 2 burgere og 2 is the, det er rystende.

31 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Tilsyneladende vil Meatery s**** på…

Tilsyneladende vil Meatery s**** på dårlige anmeldelser, men det var simpelthen sådan en dårlig oplevelse og voldsomt spild af penge.

Den rejecocktail vi fik efter 53 min(!) var kedelig.

Da vi endelig når til hovedretten var kødet lækkert, ingen tvivl om det.

Men kartoffelmosen var en sparsom omgang elendig pulvermos.

“Wok grønsagerne” var fesne.

Sovsen var fra spand(!)

Min dessert beskrives således:
Chokoladekage med pistacie, chokolademousse, jordbær is, frisk frugt, flødeskum og chokoladesovs.

Jeg fik:
1 stk nyligt optøet chokoladekage uden antydning af pistacie, 1 skive kiwi MED skræl, 1 jordbær, 2 små skiver banan, 1 kugle vanilleis med chokoladesovs…

Min kæreste bestilte:
Gulerodskage, chokolademousse, jordbær is, frisk frugt, flødeskum og chokoladesovs.

Han fik:
1 stk okay gulerodskage, 1 skive kiwi MED skræl, 1 jordbær, 2 små skiver banan, 1 kugle vanilleis med chokoladesovs…

For h****** Meatery, har i ingen stolthed?!

Skær ned på det menukort og så gør jer umage med det i så har.

12 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Hold nu op en ventetid.

Hold nu op en ventetid.. Der manglede personale. Børnene fik deres “dino-nuggets”, som til børnenes skuffelse var alm nuggets, i ok tid.. men men.. vi voksne ventede og ventede.. meget utilfredsstillende.

3 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Lækre saftige og smagsfulde bøffer

Trods dårlige anmeldelser, valgte vi at tage på Meatery. Det er vi glade for, at vi gjorde.
Vi har aldrig fået så smagsfulde og møre bøffer før. Tilbehøret var friskt og lækkert.
Tjeneren var opmærksom og venlig.
Det er helt klart ikke sidste gang vi kommer på Meatery Ringsted.

15 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

SKUFFENDE - 0 stjerner!!!!!

Dårlig service, skuffende personale, skuffende mad!!!!
828 kr 2 personer bøf, pomfritter og meget lidt sauce, en lille tomat med lidt salt og peber!??!
Personalet sad og snakkede med unge piger, der bare kunne gå op og lave deres egne drinks bag baren.
De spørg ikke engang hvad man synes om maden. Jeg er målløs!!!
Find et andet sted og få mere for pengene!!!!

19 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Danmarks bedste dry-aged steaks!

Uden at gå for meget i detaljer vil jeg beskrive min oplevelse på dette steakhouse som en uforglemmelig kulinarisk rejse. Maden var fantastisk, og service var upåklagelig fra start til slut. Jeg nød især den dry - aged Ribeye som jeg fik som var en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Atmosfæren var hyggelig og indbydende, og personalet sørger virkelig for at skabe en mindeværdig aften. Jeg kan varmt anbefale dette steakhouse til alle, der søger en førsteklasses spiseoplevelse.

14 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

-0 stjerner

-0 stjerner!
Fuldstændig sindssygt at side og vente 1,5 time på at få sin mad. Og da tålmodigheden slap op ville vi gerne bare betale for vores drikke vare og gå, dette var ikke muligt fordi vores mad var sat over, dog gik der så stadig 20 min. Før maden kom. På den tid kunne vi have været forbi den nærste fastfood forrestning og fået vores mad.
Så til alle der vil bookebord her, skal man forvente en laaaaang vente tid på sin mad. Det var ihvertflad sidste gang vi kom.

Dog skal tjenerne have ros, de gjorde det bedste de kunne.

23 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super hyggelig og venlig betjening af Gökhan

Jeg besøgte i går aftes Meatery i Ringsted med en håndfuld af mine kollegaer (12 stk for at være helt præcis), vi modtog den vildeste service, Gökhan som vi havde fornøjelsen af, var super serviceminded, nu er vi selv i service branchen så vi havde det både sjovt og hyggeligt med ham. Priserne på maden afspejlede også den oplevelse vi fik, nogen vil nok sige det er en smule dyrt, men man går jo heller ikke ind til en Porche forhandler og siger at man kun vil betale det halve, vil man ikke betale for kvaliteten hos Meatery, så ligge McD heldigvis ikke ret langt væk derfra. Hvis man skal have noget ud over det gennemsnitlige, så skal man tage tage en tur her ind.. Tak for en super god aften på Meatery, og tak for den måde du er på Gökhan, vi hyggede os gevaldigt

30 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Fuldstændig vanvittige priser

Fuldstændig vanvittige priser! Fik en crispy chicken som var en frossen hakket stykke kylling. Uden noget tilbehør - til 159kr 😠 , desuden 2 store bøffer, som var fine, men 300 kr uden noget tilbehør er virkelig for meget!

19 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

En dårlig oplevelse

Min veninde og jeg havde bestilt Brunch tallerken hver. Vores første bemærkning var en bolle som i størrelse svarede til mini bolle, som eller var fin i smagen. Røræg var uden smag, en kedelig billig tør laks. Der var ikke refill i kaffe og te men kun en lille kop til hver. Værten spurgt om vi ville have juice til, hvilket vi tog imod og tænktes, at det var med i Brunchen, da en lille kop kaffe/te ikke var nok til en brunch. Han nævnte ikke at det var med i Brunchen. Da vi skulle betale kr. 149 blev det i stedet 200 kr. til hver. Det må siges at være bondefangeri, da han ikke oplyste, at det kostede ekstra. I øvrigt alt for dyrt i forhold til standarden. Under serveringen havde han ikke tid til os men var hurtig væk, trods vi var eneste gæster i restauranten, da vi kom. Da vi skulle op og betale ved baren, måtte vi kante os rundt om en mand ved et bord, der sad og lavede regnskab for restauranten. Det virkede meget useriøst. Det ikke et sted vi kommer igen.

7 aprile 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse - ikke et sted jeg vil genbesøge.

Største problem er, at prisen langt fra svarer til den kvalitet og service man oplever. Selv de dyreste af deres bøffer manglede smag - end ikke 15 kværn af bordsalten og peberet kunne hjælpe smagen op til et nogenlunde niveau. I øvrigt var 2 ud af 3 bøffer ikke stegt som ønsket, og sovsen var direkte fra bøtte. Gennemsnitlig pris pr. mand for en hovedret med en 300 gram bøf, uden drikkevarer: ca. 450. Kr.

16 febbraio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ringe oplevelse

D. 2/9 var jeg hos Meatery og spise, aldrig har jeg oplevet dårligere betjening, jeg fik forretten lang tid før mine drikkevarer, som jeg ovenikøbet måtte gå op til baren og rykke for. Jeg havde bestilt pebersauce til min hovedret som overhoved ikke smagte af peber, den var så stærk af chili så den stort set var uspiselig og smagte ikke af det mindste af peber. I burde have 0 stjerner for det var virkelig ringe.

6 settembre 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più