Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Leggi di più
Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Leggi di più
Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni fornite da varie fonti esterne
[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.
Informazioni di contatto
Sct. Knudsgade 1, 4100, Ringsted, Danimarca
- 32111212
- ringsted@meatery.dk
- meatery.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Minder meget om verdensberømte Nusr-Et…
Minder meget om verdensberømte Nusr-Et Steakhouse.
Flink personale, og en fantastisk beliggenhed i Ringsted centrum. Smagen er lige det, hvad man forventer af en erfaren kød restauratør. Kødet får en professionel behandling med et særligt salt, flere tilvalg af sauce, kartofler og grøntsager, som giver retten en mesterlig smag og behag. Hvis retten ikke føles nok til at blive mæt, så får man tilsat ekstra oveni menuen uden problemer. Personalet går nemlig meget op i at tilfredsstille kunderne.
Ud over den bestilte ret, får man også serveret te, kaffe og kage som en form for tak for besøget.
Kan varmt anbefales. Vi har ihvertfald tænkt os at besøge stedet igen.
Rigtig godt kød.
Rigtig godt kød.
Alt smagte godt.
Vil helt klart anbefale
Super god mad og oplevelse !
Der er virkelig søde tjenere og restaurantejere. Det meget opmærksomme på ens og deres anbefalinger af retter var super gode. Deres sæson betonet tilbehør passer godt til deres retter.
Her ville jeg anbefale at tage en date med, eller dine kødelskende venner.
Super dejligt kød og tilbehør
Super dejligt kød og tilbehør! Men endnu bedre er deres meget personlige service!
5 stjerner, klar anbefaling!
Jeg og min forlovet kom kl 21:30 fredag…
Jeg og min forlovet kom kl 21:30 fredag D. 05/12-2025.
Vi oplevede rigtig god service af Muggi.
Jeg fik en ribeye en af de bedste jeg har smagt!😎
Prisen ja den er i den høje ende, men syntes også kvaliteten følger godt med.
Det eneste jeg har at sige er, at sovsen man køber er alt for lille.
Man kunne godt få lidt mere sovs eller 1 gratis refill.
Vi har bestil bord til 13 januar!😎
Super lækkert
Holdt jubilærums middag for 15 personer hos Meatery i Ringsted, med 3 retters menu.
Hele aftenen var perfekt, ligefra tilberedning til service, der blev taget hensyn til allergener.
En perfekt aften, hvor alt var som det skulle være.
Tak til Personalet for en uforglemmelig aften.
Mvh. Lars
Maden var en blandet oplevelse
Maden var en blandet oplevelse. Rimeligt høje priser, men kvaliteten fulgte ikke med.
En god bøf, men desværre var resten ikke værd at skrive hjem om. Kedelige pomfritter, ok sovs og en skuffende creme brulee, hvor der ikke engang var friske bær, selvom det stod på menukortet.
Betjeningen var fin.
Meatery ser super spændende ud
Meatery ser super spændende ud, og når du ser menukortet er forventninger også i top, man tænker det er Ringsteds svar på MASH.
Og det tror jeg faktisk også gerne de vil være MEN allerede fra man kommer ind af døren bliver man mødt med en halv sløj betjening, lysene på bordene er ikke tændt, og spørgsmålene omkring maden kunne tjeneren ikke helt svare på.
Det bliver til en tatar og en burger, der er ingen spørgsmål fra tjeneren omkring hvordan bøffen skal steges i burgeren, men jeg kan så konkludere når maden kommer at den er fuldstændig gennemstegt, smager lidt af noget halvfærdig hakkebøf som bestemt ikke er frisk.
Stedet har så meget potentiale, men der er nogen helt basic ting som ikke spiller, noget ordentlig betjening, måske en lidt mere simpel menukort, en mere enkel indretning, og så til priser så skal maden spille 120% og især uden for stor København.
En burger og tatar samt noget at drikke skal ikke koster 650kr i Ringsted, og slet ikke af den kvalitet. Det er næsten billigere på MASH.
Det kunne blive så godt, men det var det ikke, få styr på betjeningen og maden, og de små detaljer så er der masser af muligheder.
Min kæreste og jeg kom helt fra…
Min kæreste og jeg kom helt fra Hillerød og ville besøge stedet i lørdags, det første vi bliver mødt med ved døren er deres kvindelig ansat som skal tage imod kunderne, ingen hej, intet smil eller velkommen til, med en meget kold og ikke særlig venlig tone kigger hun på os og spørger "HAR I BESTILT BORD" og nej det havde vi ikke, nå så kan i sidde her sir hun. Hun fik os nærmest til at føle vi bare kunne skride igen. Jeg spurgte 2 gange om vi kunne lave en bestilling, der var kun os og en børnefamilie på restauranten, hun var så ubehagelig at vi blev nødt til at spørge hende om, om hun var Okey? Flere gange ignoreret hun os, VI KOMMER IKKE DER IGEN! ingen imødekommenhed venlighed eller serviceminded personale! Kæmpe NEJTAK
Nice experience
Great steakhouse! The steaks were perfectly cooked, full of flavor, and incredibly tender. The service was friendly and professional, and the atmosphere was warm and welcoming. Highly recommended!
30 års fødselsdag på Meatery
Jeg holdte 30 års fødselsdag på Meatery, vi fik en 3 retters menu til os, med de bedste cocktail og den bedste atmosfære på restauranten.
Helt klart top service og høje standerter, 5 store stjerner her fra!
Utroligt lækkert kød
Utroligt lækkert kød. Plankebøf af oksemørbrad, perfekt stegt.
De tager sig godt betalt.
Virkelig god mad og service.
Virkelig god mad og service.
Vi bestilte rejecocktail og laks og der var VIRKELIG meget mad. Frisk salat og masser af rejer i rejecocktailen og rigelig god laks.
Til hovedret fik vi 'meatery tour de steak' med 1 salat og 1 pommes frites til.
Alt var super - og især kød og salat var lækkert.
Hvis man gerne vil bruge penge på kvalitet og 'value for money', så får man det helt sikkert på Meatery. Vi kommer gerne igen!
Vi var på Meatery i Ringsted for at…
Vi var på Meatery i Ringsted for at fejre svigermors runde fødselsdag lørdag D. 22/11-2025. Vi fik det bedste måltid jeg har fået meget længe - sjældent har en bøf været så velstegt, så mør og så lækker. Personalet er venlige og høflige
Og atmosfæren er ligesom stemningen helt i top. Kæmpe anbefaling herfra.
Super service og dejlig mad 🤩
Vi har været på meatery
Vi har været på meatery, Ringsted, i dag i forbindelse med fødselsdagsfejring. Vi blev mødt af en engageret tjener, som præsenterede menuen meget fint, samt gav en god anbefaling på rødvin. Især vores datter, synes også at omgivelserne er helt i top - det synes vi andre også. Her en en hyggelig atmosfære. Flertallet af os valgte blankebøf af oksefilet - og den var super mediumstegt.
Fantastisk "madoplevelse"
Min mand og jeg besøgte for 3. gang restauranten. Vi fik ALLETIDERS plankebøf med en lækker kartoffelmos samt lækkert tilbehør - virkelig velsmagende. Kødet var så mørt og velstegt, at vi faktisk kunne skære det med gaflen.
Vi fik en utrolig venlig og imødekommende betjening.
Det er ikke sidste gang, at vi besøger denne restaurant.
Nu ligger jeg den bare ud på bordet
Nu ligger jeg den bare ud på bordet, hvis man skal her over så skal man prøve deres wagyu dry aged eller bare deres normale dry aged kød der ligger i skabet som man kan se. De har ovenikøbet 100% dansk kød! 5-stjerner✨️.
Top klasse service og måske de bedste bøffer på Vestsjælland! 😋🔥
Dejlige mad
Dejlige mad, gode bøffer.
4/5 pga. de sælger Redbull og ikke hvid Monster :)
Go mad og meget høflig personale…
Go mad og meget høflig personale behagelig atmosfære.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







