Meatery Ringsted Recensioni 247

TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante americano

Informazioni fornite da varie fonti esterne

[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.


Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

247 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Suveræn mad og virkelig god stemning

Suveræn mad og virkelig god stemning, hyggelig musik med varm belysning som skaber en ro over middagen - både hovedret, sides og tilbehør samt dessert blev nydt.

Det kan klart anbefales at spise her, om det er en date eller tur med venner og familie

25 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Foretrukne spisested

Vi fejrede vores søns 18 års fødselsdag, hvor hele familien blev inviteret til brunch. Det var en super lækker smagsoplevelse, med mange forskellige delikatesser.
Vi fik er virkelig god betjening, og Vi vil klart anbefale deres Brunch.
[M]eatery Er blevet vores foretrukne spisested.

12 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Firma fest på Meatery

Har været på Meatery med firmaet til selskab på 20 personer, vi fik tre retters menu og alt spillede bare perfekt!
Udvalgte vine og ikke mindst deres dry-aged 100% danske kød gør det endnu mere intenst.

Helt klart værd at kører her ned til, vores firma ligger tæt på Roskilde og det var hele køreturen værd.

Fem store stjerner her fra!

17 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Lækker mad

God stemning, mad og betjening.
Maden levede op til forventningen, portionerne mætter godt.

18 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

10 ud af 10

Virkelig god mad, bøf stegt til perfektion. Super god service, smilende og glade. Tjenerne er friske på at hjælpe dig, og give gode råd hvis der er noget man er i tvivl om ift maden. Hyggeligt sted med god atmosfære.
Kan anbefales.

18 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Skuffende madoplevelse under gennensnittet for mad med priser over gennemsnittet

Min kæreste og jeg bookede bord en fredag aften og fik en skuffende oplevelse ud af besøget. I min optik er priserne skruet noget op i forhold til det generelle niveau på en gennemsnitlig restaurant i de mindre byer på Sjælland. Især når det man får serveret bestemt ikke er over gennemsittet!
Jeg bestilte en tatar der dog var en forret, men valgte at bestille en gang pommes frites dertil for at supplere. ALt koster ekstra men jeg bestilte dog trøffelsalt på mine pommes til 15 kr oven i prisen. På mine pommes var drysset et sort ubestemmeligt pulver der hverken smagte af salt eller af trøffel. Min meget lille portion tatar var lige til den grove side og dertil var lagt et lille bitte stykke FROSTrundstykke og en pakke lurpak smør. Det er simpelthen for ringe! til den pris. Jeg grinede af den tallerken må jeg indrømme. Især når de så tillader sig at charge 99,- oven i prisen da jeg vælger at bestille en forret som hovedret. Også selvom jeg så valgte at supplere med pommes frites. Så i alt for en lille tatar der ikke var overvældende 279,-. Derudover var tjeneren meget ny måske, for hun skulle spørge om mange ting undervejs og misforstod ordren på drikkevarer. Da jeg endelig fik mit glas vin var det ikke koldt som det bør være men lunkent. Min kæreste bestilte en burger og den var ganske lillebitte og bestemt ikke noget ud over det sædvanlige, nærmest kedelig. Pommes her skal også bestilles som ekstra side og dyppelse ud over også. Alt sammen til den dyre side. Vi nænnede ikke at komme med kritik til den usikre og meget forsigtige tjener, så kritikken må komme herinde.
En ting er sikkert. Vi vælger aldrig at spise her igen. Det er simpelthen for mange penge for noget der på ingen måde er pengene værd. Måske de brillerer på deres bøffer, men så skal man lade være at have de andre ting på menukortet hvis man ikke gider gøre noget ud af de retter.

26 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

dårlig mad og service

bestilte en måneds steak med pomfrits ,denne var dårligt stegt med mange sener samt meget fedt. klager over dette, men kun 2 unge piger som ikke kunne tage stilling til dette .samt 2 kokke som ikke kunne dansk og måske ikke havde arbejds tilladlse da de hurtig forsvandt, meget dårlig mad og oplevelse , kan ikke anbefales torben

14 settembre 2025
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più