Meatery Ringsted Recensioni 247

TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante americano

Informazioni fornite da varie fonti esterne

[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.


Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

247 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Vidunderlig service og mad!

Vidunderlig service, de er imødekommende og passionerede. Man kan tydeligt mærke at de brænder for det de arbejder med.

Hvis man sidder med en tvivl omkring hvad man vil vælge af kød, så er de super gode til at rådgive.

Maden smagte helt vildt godt! Kan stærkt anbefale at tage fordi, hvis man vil have en super god oplevelse og helt fantastisk mad.

29 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Rigtig god mad. God service. Dessert og kaffe på huset

Rigtig god oplevelse. Vanvittig lækker mad, rigtig dejlig service. Tjenerne kunne virkelig deres kram ift. kødet, så det var virkelig en fornøjelse.

Vi fik 2x latte og 2x desserter på huset, fordi det var vores første gang efter en rigtig dårlig oplevelse i sommers, som de har fået rettet op på. Det var bestemt genbesøget værd🌟

28 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Virkelig virkelig godt 😁

Super lækkert mad og en fantastisk service 😄 tjeneren var god til at forklare de forskellige retter og om vi manglede noget. Vi kommer helt sikkert igen 😀

25 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Tjeneren var fra start af flink og…

Tjeneren var fra start af flink og behagelig.
Jeg ville gerne have min bøf medium-well done. Men tjeneren anbefalede at jeg skulle vælge medium. Og det var en rigtig god anbefaling. For uh det var lækkert.
Lækker mad, og utrolig god alkoholfri hvidvin, virkelig dejligt med en god mulighed, når man ikke drikker alkohol.
Sluttede med dessert.
Og en god behagelig stemning.
Vi kommer igen.

23 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

10/10 oplevelse

Selve restauranten har en mega hyggelig atmosfære med dæmpet lys, perfekt til en date night.

Betjeningen var helt i top, personalet søret virkelig for vi følte os godt til pas og kom med massere af gode anbefalinger.

Maden var en 10/10 kødet var så lækkert og der var massere af vælge imellem. Helt klart et sted jeg ville anbefale til andre og selv vende tilbage til:)

18 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

i toppen oplevelse , vanvittig mad.

Vi har idag fejret min mands 40 års fødselsdag her, som har været en helt igennem fantastisk aften, med god mad.
vi blev taget mega godt imod lige fra da vi kom ind af døren, simpelthen så søde og serviceminded personale. jeg fik tomahawk steak, helt sikkert det bedste oksekød jeg nogensinde har fået, det var fuldstændig vanvittig, så perfekt stegt og havde så meget smag 😍 de ved hvad de laver 🥰
en helt igennem gennemført aften, her kommer vi helt sikkert igen.

16 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Lækker mad

Lækker mad, der var tilberedt perfekt.
Høflig og servicemindet vært.
Atmosfæren er hyggelig.
Stedet kan kun anbefales.
Ikke sidste gang vi kommer her:)

14 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

LÆKKER MAD!som kom hurtigt

LÆKKER MAD!som kom hurtigt. Dejlig ro, og flot både ude og inde. Rigtig venligt personale og hurtig betjening.
Alt i alt en helt fantastisk oplevelse. Ikke sidste gang vi kommer!

13 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Tak for dejlig mad d 5/12 muggi!

Tak for dejlig mad d 5/12!
Min forlovede og jeg ringede til jer kl 21-21:30 og spurgte om I havde lukket, men I havde god service og vi var vedkommende.
Da vi ankom blev vi taget imod af muggi, en tjener der har forstand på at give sine kunder en vidunderlig aften! 🙏🏽
Prisen lå i den høje ende, men taget i betragtning til smag og oplevelsen var det det hele hver! Samt gik vi ikke derfra sultne men godt mæt!
I for 4 stjerner ⭐️
Havde der været gratis refill af sovs og diverse havde i lægger på en 5! 🙏🏽

Tak for en dejlig oplevelse!
Vi ses d 13/01 - vi håber på at se muggi igen! ⭐️🙏🏽

5 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Tak for en dejlig aften, Meatery og Muggi!

Vi fejrede min 60-årsdag sammen med familien og havde den dejligste aften, lørdag 3/1-26. Vi har besøgt Meatery før, så vi vidste at maden ville være i top, og det var den! Det, der gjorde aftenen speciel var Muggi - med sit fantastiske humør og sans for humor og god service. Han sørgede både for superlækker mad og gav os en ekstra oplevelse med i købet. Tak, Muggi for at du bidrog til at gøre fejringen af min fødselsdag til noget helt specielt!

3 gennaio 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più