Carolmargaret Wilmington Recensioni 

507
•
TrustScore 2 su 5

2,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

This is my third review. I ordered a dress July 9 and it still has not arrived on October 15. I get courteous answers to my reviews but none give any real information or offer to help. I believe at th... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

I ordered a shoe from this company. It was far too small, and smelled strongly of chemicals. I travel for work, so I could not return the shoes in the mandatory return time. I am used to that, and I... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Total Scam. Stay Away! Purchased a “lightweight cotton “ dress and two “linen” blouses as described on the web site. Was sent a dress labeled “100 % Polyesther” and the blouses were not linen. Contac... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Customer service does not offer a fair solution. My dress came with area on back seam unstitched. Size is not as described. Very pretty pattern, not impressed with fabric quality. I should not be pena... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Informazioni di contatto

2,0

Scarso

TrustScore 2 su 5

507 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 94% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,0

Tutte le recensioni

(507)

512 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Be aware that Carol and Margaret are…

Be aware that Carol and Margaret North Carolina are based in the Netherlands (although their products are manufactured and shipped from China) and therefore can not be investigated by the BBB which I learned after trying to file a fraudulent complaint. Two of the items I ordered were advertised as 100% linen but what I received were 2 poorly color printed cheap polyester items. Their online statement says that incorrect items will be “fully refunded at no cost to the customer”. They said they will refund for the items but I have to pay for the shipping back to China so the cost makes the refund pointless.

17 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your concerns regarding the product material, the information provided on our website, and the return process. As an international retailer, we work with a global fulfillment network, and return destinations may differ from the location associated with our brand or the shipping origin. We regret that this process caused frustration.

We are committed to offering the best possible quality for the price of our products and to providing accurate product descriptions. We also strive to resolve customer concerns fairly and would appreciate the opportunity to review your case in more detail.

Please contact us at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number if you have not already done so. Our support team will be happy to review your situation, including the return and refund process, and assist you as quickly as possible.

Thank you again for your feedback. Your comments help us improve both our products and our customer experience.

Valutata 1 stelle su 5

Crap clothing

Crap clothing. Terrible fit and quality. Says it's "linen" when it's polyester. Crap. Clothes were shipped from China and if you try to return you are given a factory address in China to return them (which will cost you an arm and a leg).

18 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your concerns regarding the product material, fit, quality, and the return process. As an international retailer, we work with a global fulfillment network, which means orders and returns may be processed through different logistics locations. We regret that this caused frustration.

We are committed to offering the best possible quality for the price of our products and to ensuring that our product descriptions are accurate and transparent. We would appreciate the opportunity to review your order and address your concerns.

Please contact us at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number if you have not already done so. Our support team will be happy to assist you and work toward a satisfactory resolution.

Thank you for your feedback. It helps us continue improving our products and customer experience.

Valutata 1 stelle su 5

Cheap cheap goods and terrible service

This company is terrible -- avoid and save your money! It is not a NC company as described. Goods come from China and take forever to arrive. Then when they do arrive, they are cheap quality. The fabric is cheap polyester. The sizing is off. The designs are not as described -- the dress description said it had a partial button placket, but it did not (had only a cheap looking seam). When you try to return it, they try to get you to accept a 10 or 20% refund and keep the item, and if you insist on returning it they make you jump through hoops and tell you you have to pay the original and return shipping to China.

18 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sincerely sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your concerns regarding the delivery time, product quality, sizing, product details, and the return process. As an international retailer, we work with a global fulfillment network, which means shipping and return locations may differ depending on the order. We regret that this caused frustration and that your purchase did not meet your expectations.

We are committed to offering the best possible quality for the price of our products and to providing accurate product descriptions. Your comments are important to us and help us identify areas where we can improve.

We would appreciate the opportunity to review your order and work toward a fair resolution. Please contact us at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number if you have not already done so, and our support team will be happy to assist you as quickly as possible.

Thank you again for your feedback. We value every customer's experience and remain committed to improving our products and service.

Valutata 1 stelle su 5

Complete scam

Complete scam! Item was never delivered and it's taken 2 months to get a refund - and we're still waiting.

18 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to wait for both your order and your refund.

We sincerely regret the inconvenience caused by the delivery issue and the delay in processing your refund. This is not the experience we aim to provide, and we apologize for the frustration it has caused.

We would appreciate the opportunity to review your case and provide you with an update. Please contact us at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number if you have not already done so, and our support team will work to assist you as quickly as possible.

Thank you for bringing this matter to our attention. Your feedback is valuable to us and helps us continue improving our service.

Valutata 1 stelle su 5

Would do zero if possible

Would do zero if possible. This is a scam from China. If you want to return, you have to ship to China. DO NOT buy!

17 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

As an international retailer, we work with trusted global manufacturing and fulfillment partners to provide quality products while maintaining competitive pricing. Our shipping and return processes are outlined in our policies, and in some cases returns may be directed to our international processing facilities.

We understand that this may not be ideal for every customer, and we sincerely apologize for any frustration this has caused. We would appreciate the opportunity to review your specific situation and assist in finding the best possible resolution.

Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details, and our team will be happy to help.

We value your feedback and remain committed to delivering quality products and excellent customer service.

Valutata 1 stelle su 5

IT’S A SCAM

IT’S A SCAM! This is poor quality trash. Do not purchase from this company! Don’t even think you might be an exception. The products are cheaply made, it’s false andvertising and there’s no customer service or possibility of return unless you pay to ship back to China!

23 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We take product quality and customer satisfaction very seriously. As an international retailer, we work with global manufacturing and fulfillment partners to offer a wide range of products while maintaining quality standards. We understand that product expectations can vary, and we regret that your purchase did not meet your expectations.

We also strive to provide clear information regarding our shipping and return policies. If there has been any misunderstanding or if you have not received the support you expected, we would welcome the opportunity to review your case and assist further.

Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details. We are committed to addressing customer concerns and working toward a fair resolution whenever possible.

We appreciate your feedback, as it helps us continue improving our products and services.

Valutata 1 stelle su 5

Should have done my homework

Should have done my homework
Not good quality and not the fabric you think
Also print was not what was advertised

Spandex blend cheap

My mistake do not order anything

3 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear that the item did not meet your expectations in terms of fabric, print quality, and overall appearance.

We aim to provide accurate product descriptions and images so customers can make informed purchasing decisions, and we regret that your purchase did not match what you anticipated. Customer feedback is important to us and helps us identify areas where we can improve product information and quality.

We would appreciate the opportunity to learn more about your concerns and review your order. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details, and we will do our best to assist you.

Thank you for your feedback and for giving us the opportunity to improve our customers' experience.

Valutata 1 stelle su 5

This is a rip off

This is a rip off. They steal your money and if you need to return for any reason you will never see full amount. You can never get in touch with anyone and the quality is garbage just like the company. Never buy from this scam company. I would rate them -100.

17 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you feel dissatisfied with your experience.

We understand how frustrating it can be when a purchase does not meet expectations, and we take concerns regarding product quality, returns, and customer support seriously. Our goal is to provide a positive shopping experience for every customer, and we regret that we fell short in your case.

We would welcome the opportunity to review your concerns and clarify any issues related to your order or return experience. Please reach out to our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details so we can investigate and assist further.

Customer feedback is invaluable to us, and we remain committed to improving our products, services, and overall customer experience. We appreciate you bringing these concerns to our attention.

Valutata 1 stelle su 5

DON'T PURCHASE ANYTHING FROM THIS…

DON'T PURCHASE ANYTHING FROM THIS COMPANY. This is another Chinese scam. Products are terrible and it is virtually impossible to return and they give you a big run around and require you to send to China. The whole Wilmington pose is a fraud. The fabrics are synthetic and terrible and look nothing like the pictures. DO NOT BUY ANYTHING.

14 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

As an international retailer, we work with manufacturing and fulfillment partners across multiple regions to offer a diverse selection of products to our customers. We strive to provide accurate product descriptions and images, and we regret that the item you received did not align with your expectations regarding materials and appearance.

We understand that the return process can sometimes be frustrating, and we are committed to assisting customers by reviewing concerns individually and helping identify the most appropriate resolution available.

We would appreciate the opportunity to look into your experience further. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details, and we will be happy to assist.

Your feedback is important to us and helps us continue improving our products, services, and overall customer experience.

Valutata 1 stelle su 5

This is a total scam based in China

This is a scam. The company says it’s based in North Carolina with a N.C. phone number that can’t be reached. The dresses I bought were made of thin fabric with no hold or drape to them. The models look great but it is misleading. The company is really based in China and return shipping is exorbitant. They want you to take pictures of your dresses to show how they were not worn etc. only to delay giving you back your money of which you will never see. This company should be reported to the Better Business Bureau and shut down.

16 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

As an international retailer, we work with global manufacturing and fulfillment partners to provide our products to customers in many regions. We understand that expectations regarding fabric, fit, and overall product appearance can vary, and we regret that the items you received did not meet yours.

We also recognize that return requests and verification procedures can sometimes feel frustrating. These processes are intended to help our team accurately assess and process customer concerns as efficiently as possible. We are committed to handling all inquiries fairly and in accordance with our policies.

We would welcome the opportunity to review your situation and address any unresolved concerns. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details, and we will be happy to assist further.

We value customer feedback and continuously work to improve our products, communication, and overall shopping experience.

Valutata 1 stelle su 5

I should have known better than to buy…

I should have known better than to buy a dress on the Internet from a company. I did not know. However, I read their refund and return policy and thought if it doesn’t work out, I can return it for a refund. The dress I bought does not meet my expectations nor does it fit correctly. When contacting the company for a return refund, the number of individual steps I must go through to return this product is ridiculous. I will never buy anything from this company again.

14 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that the dress did not meet your expectations and that the fit was not right for you.

We understand how disappointing it can be when a purchase does not work out as anticipated. While our return process includes certain steps to help us accurately review and process requests, we recognize that the experience may sometimes feel more complicated than expected, and we appreciate your feedback on this matter.

Our goal is to provide quality products and responsive customer support, and we regret that your experience fell short of those expectations. We would welcome the opportunity to review your concerns and see how we may be able to assist further.

Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details, and we will be happy to look into your case.

Thank you for your feedback. It helps us identify areas where we can continue improving our products, policies, and overall customer experience.

Valutata 1 stelle su 5

ABSOLUTELY HORRIBLE!!

HORRIBLE!!! Stay far away. Phone number listed did not work. They ignored emails. AI customer service. Terrible product that arrived from China almost a month late. AVOID!!!

11 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand how frustrating delays in delivery, difficulties reaching support, and receiving a product that falls short of expectations can be. As an international retailer, we work with global fulfillment partners to serve customers in many regions, but we recognize that shipping times and communication experiences do not always meet the standards we strive to provide.

Customer satisfaction is important to us, and we take concerns regarding product quality and support responsiveness seriously. We would appreciate the opportunity to review your experience and address any unresolved issues.

Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details, and we will do our best to assist you.

We value your feedback and are committed to continually improving our products, services, and overall customer experience.

Valutata 1 stelle su 5

I would give them a zero if I could - false advertising - no returns

I would give them a zero if I could. I ordered two blouses described as being made of linen in two different patterns. The order confirmation said I ordered two of the same pattern. I immediately told them not to ship by email and their phone number on the web didn't work. They shipped two of the same pattern. The blouses are not made of linen, but a horrible synthetic with no fabric content label. The fit was awful, very tight arms and a huge body. The website says they have no hassle returns, but when I asked to return them for a refund, they refused saying that my reason was not a valid reason for a refund. They said I could return them by shipping them to China. They cost $71. So not worth it.

10 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustration and disappointment you experienced with your order and the subsequent return request.

We understand your concerns regarding the order confirmation, the items you received, and the fit and material of the blouses. The products were intended to be shipped in accordance with the descriptions provided on our website, and we regret any discrepancy you may have experienced. We also recognize how frustrating it must have been to encounter difficulties contacting us and to feel that your concerns were not adequately addressed.

As an international retailer, we work with fulfillment and return-processing partners in different regions, which can affect return logistics. However, we understand your concerns regarding the return process and appreciate that this may not have met your expectations.

We take customer feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case in more detail. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number and any previous correspondence so we can investigate the matter and work toward an appropriate resolution.

Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to address your concerns.

Valutata 1 stelle su 5

Zero Stars for this Scamming Company

I wish I could give zero stars. Stay away from this scamming company. The clothes are not as advertised (polyester instead of embroidered cotton) and they make it impossible to return the items. It is July 14 and I inquired about a return on June 1. It still hasn't been resolved. Do yourself a favor and do not buy anything from this company!

15 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced regarding your order and return request.

We understand how disappointing it is when products do not meet your expectations. The items were intended to be shipped as described on our website, and we regret any discrepancy you encountered. We also recognize that the delay in resolving your return request has been unacceptable, and we understand your frustration.

We take your concerns seriously and would like the opportunity to review your case and work toward a resolution as quickly as possible. Please contact our customer care team directly at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number and any previous correspondence so we can investigate the matter and assist you further.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Valutata 1 stelle su 5

A month later and still no order

A month later and still no order

I placed my order about a month ago and have basically given up on receiving it.

What made the experience particularly frustrating was the stream of so-called “delivery updates.” I kept receiving emails that appeared to be shipping or delivery updates, but they provided virtually no useful new information. They mostly repeated the same ship date I had already been given and were filled with product advertising.

Calling these emails “updates” is misleading, in my opinion. I expected actual information about where my order was and when I could reasonably expect to receive it—not more advertising.

After a month with no order and no meaningful delivery information I've given up hope on receiving my product or even a refund. I would not order from Carol & Margaret again.

PS I am writing this after receiving the reply from this company. My instinct is that this is written by AI and should provide zero comfort that they are taking anything seriously.

13 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the delay in receiving your order and for the frustration caused by the communication you received during the process.

We understand how disappointing it is to wait this long for an order, especially when the updates provided did not offer the clear tracking and delivery information you were expecting. Our update emails are intended to keep customers informed about their orders, and we regret that they did not provide the meaningful information you needed regarding your shipment's status.

We also understand your concerns regarding the lack of resolution and the uncertainty surrounding your order. This is not the experience we strive to provide, and we recognize how frustrating this situation must be.

We would appreciate the opportunity to investigate this matter and assist you further. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number so we can review your case and work toward a resolution as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to make this right.

Valutata 1 stelle su 5

Carol Margaret Wilmington

Carol Margaret Wilmington. I am very disappointed with this purchase. The blue dress I received does not match the description, photos, or the quality shown on the website. The fabric, appearance, and overall design are completely different from what was advertised. I even provided a video showing the differences between the item I received and the product presented on the website.
What is even more disappointing is the return process. Despite the item being significantly different from the description, the company does not want to provide a full refund and requires the customer to pay for return shipping. This is unacceptable when the problem is not a change of mind, but receiving an item that does not match what was advertised.
I hope other customers are aware of this before placing an order.

14 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that the dress you received did not meet your expectations and that you were disappointed with both the product and the return process.

We understand your concerns regarding the differences you observed between the item received and the product presented on our website. The dress was intended to be shipped in accordance with the description and images provided on our website, and we regret any discrepancy you may have experienced. We also recognize how frustrating it can be when a return request does not proceed as expected, especially after you took the time to provide additional information and documentation regarding your concerns.

Customer satisfaction is important to us, and we would appreciate the opportunity to review your case in greater detail. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number and any previous correspondence so we can investigate the matter and work toward an appropriate resolution.

Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to address your concerns.

Valutata 1 stelle su 5

They are just simply swindler

They are just simply swindler . False advertising , false existing location probably a post box !. Abuse of consumer,
Never but anything from them

12 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

We're sorry to hear about your experience and take your concerns very seriously. Carol Margaret Wilmington is committed to transparency and customer satisfaction, and we would like the opportunity to investigate the issues you've raised regarding advertising, location information, and your order experience.

Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order details so we can review the matter thoroughly and work toward a resolution.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our services and better serve our customers.

Kind regards,

Valutata 1 stelle su 5

I wouldn't recommend this seller i…

I wouldn't recommend this seller i order 2 shoes and it came it was made with cheap material and too small. When I asked for return lable and refund they sent and an address which is in China and they told me to ship there with my expense which will cost double the shoes price i order it from U.S.A (WILMINGTON) buyers should be aware they are ripping off from the customers i already sent an email for better business department they are literally thieves.

18 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that the shoes did not meet your expectations in terms of sizing and material quality.

We understand your frustration regarding the return process and associated shipping costs. Our return procedures are outlined in our policies, but we recognize that this experience has caused disappointment. We would appreciate the opportunity to review your case further and see if there is a suitable resolution available.

Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number and any previous correspondence. We are committed to addressing customer concerns fairly and will carefully investigate the matter.

We value all customer feedback and continuously work to improve both our products and service experience.

Valutata 3 stelle su 5

Customer service does not offer a fair…

Customer service does not offer a fair solution. My dress came with area on back seam unstitched. Size is not as described. Very pretty pattern, not impressed with fabric quality. I should not be penalized or offered a slight discount after receiving a damaged item.

13 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you received an item with a stitching issue and that the sizing and fabric quality did not meet your expectations.

We understand your frustration and agree that receiving a damaged item is disappointing. Our goal is to provide quality products and satisfactory customer service, and we regret that your experience has not reflected those standards.

We would appreciate the opportunity to review your case in more detail and investigate the concerns you have raised regarding the garment's condition and the resolution offered. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number and photos of the item so we can assess the situation and work toward an appropriate resolution.

Thank you for bringing this matter to our attention. We value your feedback and remain committed to improving our products and customer experience.

Valutata 1 stelle su 5

Warning!!

Warning!!! Do not waste your money. They are totally misleading. The fabrics are a fabrication: 100% polyester NOT natural fabrics. Even the print of the dress was different.

8 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Carolmargaret Wilmington

Risposta di Carolmargaret Wilmington

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that the product did not meet your expectations.

We would like to clarify that our intention is always to ship products that match the descriptions and specifications provided on our website. We take concerns regarding fabric composition, product appearance, and print variations seriously and continuously work with our suppliers to maintain quality and accuracy.

We regret any disappointment caused and would appreciate the opportunity to review your order in more detail. Please contact our customer care team at care@carolmargaret-wilmington.com with your order number and any relevant photos so that we can investigate the matter and assist you further.

Customer satisfaction is important to us, and we value your feedback as it helps us improve our products and services.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più