Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più
Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più
Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni di contatto
Vestergade 4-6, 1456, København
- 89 888 999
- info@webhallen.dk
- www.webhallen.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Asus a68
Rigtig god hjælp til at få min telefon repareret for tredive gang med brug af garantien.
Billig bærbar og god service
Jeg købte i marts en lenovo gaming bærbar og alt gik lige som det skulle.
Jeg fik god hjælp i butikken, da jeg kom for at hente den, så alt i alt en god oplevelse.
både og
Jeg har købt en halv dyr Asus computer hos webhallen.com hvorefter computer allerede efter 14 dage begyndte at få små fejl og til sidst endte helt med ikke at virke. Jeg kontaktede kundeservice for at høre hvad jeg skulle gøre.
Selve servicen var udemærket og de fik også lavet min computer efter et stykke tid.
Det der irriterede mig var, at jeg som noget af det første fik af vide var, at jeg selv kunne ende med at hæfte for regningen pga. blandt andet ved softwarefejl. Jeg er som forbruger nu blevet meget bekymret over deres behandling, da jeg ikke mener, at jeg burde kunne risikere med at betale noget som helst ekstra for en computer, jeg har haft i så kort tid medmindre jeg har tabt den eller lign. Det er lidt begrænset hvor meget skidt jeg kan lave på en computer, som hovedsageligt bliver brugt til alm. skrivearbejde.
Alt i alt en okay oplevelse, men med en masse bekymringer i baghovedet hvis computeren igen skulle ende med at stå af.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God pris, middel service
Bestilte en Kindle, grundet en dårlig oplevelse andetsteds.
Leveringstiden var udemærket: 2 dage.
Det der dog trækker ned, og som tilfældigvis var skylden i min dårlige oplevelse ved min originale bestilling, var at varen blev sendt som brev, ikke pakke!
Og dette til trods for at der på hjemmesiden står at varer over 2 kg, eller længere end 10 cm, vil blive sendt som pakke.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Ingen fejl og hurtig levering
Jeg bestilte et GTX 970 fra webhallen.dk søndag d. 1 maj der stod at varen var på fjernlager og at det ville tage 2-3 dage at levere den. den ankom onsdag d. 4 maj. hvilket er super hurtigt i forhold til en fjernlager vare.
I'd rather recommend building a laptop from sticks and stones than buying from this company
As the suggestion says, unreasonable conduct from them. I ordered a laptop Asus GL552 from them, and it arrived in time, everything was fine. But the laptop would shut down when you put it to sleep, if it's not charging. I called them and Asus support both, and they said to reinstall Windows and update the drivers. So I did that, problem was still there, so the Asus support said to return it because it's obviously a manufacturing error, so I have. Today I had a long argument with their customer "support", yes Mikael, looking at you and your thief guild.I demanded a refund because I found a cheaper alternative laptop that I'd buy, and also I didn't want to deal with them anymore because they already sold me a faulty laptop. They said that they would refund me and deduct 20%(1600 kr) because, quote: "the power supply has many scratches on it, and that means that we can't sell it with out taking a large loss in the price 20%". Which is a total lie. First of all, the laptop was in my possesion for 3 days, I charged it only once and shipped it back. So for me to do that in such a short time, I'd have to take a knife and scratch it for some unknown reason. I argued that the scratches weren't there when I shipped it, but they wouldn't hear it, kept repeating like parrots that they already "made a decision". Secondly, if an Asus charger costs 1600 kr you can hang me from a tree, that's of course in the event I actually did what they accused me of. Also they didn't provide any evidence whatsoever of the scratches. If that isn't bad enough, they said that they fixed the issue by reinstalling Windows, aka, the same thing I did. Basically, if you want a refund from them, forget it, they will just find some imaginary crap to make you either lose money, or get back a possibly faulty laptop. There's my experience 100% described. Waiting for you Mikkel to make it seem a bit less messed up than it is, love to see you try. Honestly, avoid them if you can, ask a chicken to give you a refund rather, you'll get pretty much the same response as I have from them.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Super god service, og flinke medarbejdere
Det eneste jeg lige kan sætte en finger på, er at jeg ikke fik det ønskede headset i ombytning, det mener jeg godt man kunne gøre for sine kunder- bare fordi prisen var højere. Men jeg fik dog det samme headset som før, bare i en anden farve. Med en super service fra Mikkel, fandt vi frem til en god løsning.
Et forudbestilt spil må bare ikke komme efter udgivelsesdatoen!
red. Webhallen kontaktede mig på mail, og på trods af min frustration beskrevet i nedenstående anmeldelse, så fik jeg en meget professionel og løsningsorienteret service. Sjældent har jeg oplevet en så direkte undskyldning fra en virksomhed, kombineret med en rigtig fin tilgang til kompetation for den opståede problematik. Derfor har jeg ændret min bedømmelse af Webhallen, og er faktisk villig til at give dem en chance til i fremtiden.
-
Kort sagt, kunne jeg ikke være mere enig med Emre Altıntaş, som udtrykker sin frustration over, ikke at havde modtaget Dark Souls 3 på udgivelsesdatoen! Det er virkelig en velformuleret og præcis argumentation af hans bedømmelse, og jeg deler hans irritation!
Grundet arbejde, har jeg godt nok ikke siddet hele dagen og ventet spændt på spillets ankomst, men det kunne være rart at så kunne få prøvet det, nu hvor man lige havde sat et par timer af til det i aften. Især når det efterhånden er den eneste spilserie, som jeg faktisk tildeler noget fritid!
Derudover, har tidligere aktiv gamer forudbestilt mange spil, gennem diverse forhandlere, men ALDRIG har jeg oplevet at modtage dem efter den officielle udgivelsesdato (med mindre selve spiludgiveren har været skyld i dette).
Sorry, Webhallen, men dette ser jeg virkelig som en fatal fejl fra jeres side - og endnu mere fordi jeg har rådet flere af mine venner til at bestille spillet gennem jer. I må sgu da vide, hvor meget spilentusiaster går op i at få deres bestillinger til tiden!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Virkelig god oplevelse
Blev mødt af storsmilende personale i butikken. De gjorde en kanon indsats for at finde den rette router til mig, også selvom jeg var en lidt besværlig kunde :-)
Første og sidste gang..
Bestilte 10. Marts 2016, Dark Souls 3 Collectors Edition til PS4. Stolede på at Webhallen ville være i stand til at levere varen til tiden. Jeg tog fejl. Det er idag d. 12 April 2016. Dagen hvor spillet udkommer, og fans verden over modtager spillet! Alle sidder med deres controllere i hånden og er allerede i gang med at dykke ned i spillet.
Og så er der os som har bestilt via Webhallen. På deres hjemmeside står der de har afsendt 8/4. Jeg tænker okay, god tid. Så får jeg den nok mandag eller senest tirsdag. Jeg tager fejl. Ringer ind i går d 11, og får at vide at pakken ikke var sendt d 8, men i stedet sendes nu (d.11). Totalt misledende markedsføring. Jeg tænker fint nok, de påstår så at Post DK ligefrem LOVER at de kan levere på 1 dag. Fint nok. Da jeg ringer til Post DK igår siger de at pakken ikke har forladt Webhallen endnu, og at de endnu ikke har modtaget den.
Jeg ringer idag til Webhallen for at forhøre mig om hvor mit spil bliver af, da de igår (d. 11) mener den ville blive leveret i dag, på release.
Webhallen siger så at det er beklageligt at jeg ikke har modtaget spillet endnu, og de mener at de ikke vil tage ansvaret for dette? Totalt uacceptabelt og amatøragtig opførsel. Hvis det var en anden stor webshop, som vi kender, ville de have kompenseret for dette med det samme! Da jeg spørger efter kompensation siger de at de kan sende mig noget chokolade? Chokolade? Er der en grænse for hvor flabet man kan være? Åbenbart ikke. Stik chokoladen et andet sted..
Intet rabat, ingen kompensation og de bliver ved med at sige at det er Post DK's skyld, da Post DK mener de kan levere på en dag.
Ringer derefter til Post DK som siger at de ALDRIG lover dag til dag levering nogensinde, og at de stadig ikke har modtaget pakken fra forsender. De siger den stadig er i sverige, og der nok går 1 dag eller 2 mindst, før jeg modtager produktet.
Det er FØRSTE og absolut SIDSTE gang jeg vælger at bestille fra dette sted. Magen til amatørhed skal man lede længe efter.
I ved i fragter fra Sverige, så skal i fand*e også sende mindst 2 dage før, og ikke 1! Og så er jeg ligeglad med hvad producenten siger til jer. Jeg har aldrig oplevet dette fra andre steder, det blev altid leveret PÅ dagen eller 1 dag før, og ingen blev sure eller noget.
Aldrig mere Webhallen. Kan godt forstå i ikke har en høj trustpilot score. Og denne anmeldelse trækker den kun længere ned.
Lær service før i driver forretning!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God handel
Jeg fik bare lyst til at sige tak for en god handel. Da jeg havde et lille problem med lyden på min nye iPhone, gik jeg ind til Webhallens butik her i København, og blev kun mødt med venlighed og god service.
Jeg føler mig tryg ved at handle hos WEBHALLEN, og kan derfor anbefale denne butik. Venlig hilsen Ernst i Kastrup
Professionel og problemfri behandling af reklamation
Jeg købte en vare til min søn i julegave, som gik i stykker i løbet af juleferien. Jeg reklamerede dog først i januar, men webhallen byttede uden spørgsmål varen vha. en effektiv retur-postforsendelse, de mailede til mig. Skæbnen ville at den nye vare også var i stykker, så i februar bad jeg om pengene tilbage, hvilket webhallen indvilligede i - igen uden problemer og på trods af min langsomme reaktionstid.
Hele forløbet har foregået i en tillidsfuld og behagelig tone,så jeg glæder mig til at handle videre med webhallen.
Super :)
Jeg bestilte nogle PS4 spil fra webhallen. De var desværre ikke på lager, så de skulle fragtes fra en butik i Sverige til en lagerhal og derefter sendes til mig. Så jeg regnede med at der nok ville gå noget tid.
Fik så en mail at leveringstid var på 6-9 dage, hvilke var helt ok.
Så stor var min glæde da spillene var landet efter allerede 4 dage :) :)
Super service. Jeg vil helt sikkert bestille fra webshoppen igen, samt tjekke butikken i KBH :)
Super god service og top udvalg!
Jeg har flere gange købt produkkter hos webhallen, senest en controller til mit Apple TV.
Jeg valgte webhallen, fordi de var de enste, udover Apple. som havde produktet på lager. Jeg bestilte det til afhentning i deres butik i København, og allerede dagen efter kunne jeg hente produktet.
Deres butik ligger centralt, er super fedt indrettet, og så fik jeg mig en god snak med fyren bag kassen.
En klasse-oplevelse! Det er ikke sidste gang jeg handler hos webhallen
Fremragende
Jeg har efterhånden handlet ved Webhallen nogle gange nu. Alle gange har jeg været fuldt ud tilfreds. De har nogle fede produkter til fornuftige priser, hurtig afsendelse samt tracking af forsendelsen hele vejen. Ligeledes er deres service i top. Jeg skulle sende nogle vare retur, og havde derfor lidt spørgsmål til hvordan dette skulle foregå. Alle de medarbejdere jeg var i kontakt med var behjælpelige og rare.
Jeg kan derfor varmt anbefale Webhallen! 5 stjerner herfra.
Langsom support, men alt i alt god service!
Hvis man ser bort fra at de tager 2 dage at svare kunder pr mail. så har jeg fået en yderst god service der!
Jeg fik endda et rabat beløb sat ind på min konto, som jeg ved en fejl fik fjernet 3 gange i træk (kom til at vælge dankort betaling i stedet for visa, da jeg selv har visa) denne fejl gjorde at da jeg trykkede "afbryd handlen" så troede mekanikken at jeg havde betalt, så rabat beløbet var forsvundet/hævet..
Jeg skrev til supporten som 3 gange lagde beløbet ind på min konto.... 3 gange!!!!! Det må jeg sku sige.. det er god service.. jeg har været en rigtig lo-rte kunde ;D
btw. dette er mit 3 køb på webhallen

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God service og priser, ekstrem dårlig levering
Efter en særdeles god service i butikken i københavn, endte jeg med at bestille min vare på nettet den 26/2. Varen er desværre forsvundet i dag 2/3,trods det står på en palle! Har været i dialog flere gange med både post Danmark og kundeservice i webhallen. Det er enormt fustrende at reklamere,I Webhallen får jeg bare en en samtale med en given medarbejder om at vare desværre er forsvundet og jeg bare skal se tiden an og se om varen ikke dukker op. Hos Post Danmark Track & trace kan jeg som privat kunde ikke oprette en reklamation, men kontakte kunde centret der også kvittere med en samtale om at pakken desværre ikke er afsendt fra webhallen, arghhh det ikke optimalt, når man ved der eksistere firmaer der kan levere varene betydeligt hurtigere og altid fungere ( egne erfaringer)
Jeg kunne have valgt at købe min vare til samme pris hos konkurenten, men valgte Webhallen pga.den gode service jeg oplevede og hvor har jeg dog fortrudt og kan ikke anbefale at bestille vare over nettet.
mvh
Dorthe Drescher

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Super service og priser - men ikke levering
Bestilte et headset tirsdag d. 23/2 om aftenen, det blev sendt afsted onsdag d. 24 og har i dag, fredag d. 26/2 stadig ikke modtaget.
Leveringstiden opgiver de til 2-3 dage, så den er de endnu indenfor, såfremt den kommer i morgen, lørdag d. 27/2.
Dog består problematikken i, at de har sendt headsettet afsted som BREV (selvom man betaler 49 kroner i fragt), og derfor er der ingen track and trace, som man kan følge. Yderligere, fordi det er sendt som brev, bliver der højst sandsynligt lagt en postseddel i brevkassen, hvor jeg derefter kan hente pakken på postkontoret dagen efter. Altså endnu en forlængelse af transporttiden.
Så det må siges, at for mit vedkommende, synes jeg det kunne være klaret bedre.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Super service!
Jeg bestilte en mus ved Webhallen.com som jeg få timer efter fortrød. Jeg skrev til Webhallen at de skulle annullere ordren. De havde dog allerede sendt den, hvilket jo er rigtig fedt hvis man ønsker sin vare hurtigt.
Jeg skulle derfor nægte modtagelse, men den lå leveret på min trappesten da jeg kom hjem. Jeg gik ned til posthuset som sendte den retur til afsender i Sverige.
Musen kom desværre ikke umiddelbart frem, og derfor ønskede webhallen noget dokumentation på at musen var sendt retur. Jeg havde gemt et billede fra posthuset af pakken med retur label på.
Derfor valgte Webhallen at kreditere mig mit beløb. Jeg sætter stor pris på at handle hos webhallen. Jeg har gjort det før og kommer også til det igen.
Tak for hjælpen!
Sætter prisen op når varene er lagt i indkøbskurven
Køber 3 WIFI repeaters. De 2 første koster det der står på hjemmesiden. Den sidste får et tillæg på over 20%. Der står intet om man max må købe 2 på deres hjemmeside. Skriver så til dem, og en kundeservicemedarbejder fortæller, at jeg kan se den 3 koster ekstra i kurven, og at det er korrekt der ikke står noget om det på hjemmesiden. Er det OK ?

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







