Webhallen Danmark ApS Recensioni 636

TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

636 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Dårlig service

Personalet er meget lidt venlige. Hvis du får udleveret et defekt produkt, skal du ikke forvente at få det byttet, selv om produktet ikke er taget i brug. Du må istedet væbne dig med tålmodighed og afvente reperation.
Butikschefen svarer herunder, at der gik for lang tid. Vi anmeldte fejlen samme aften, som vi købte produktet. Vi skrev sammen med en medarbejder og fik udleveret en link til, hvordan vi selv kunne reparere computeren. Jeg har stadig disse e-mails. Det brugte vi en dag på og det viste sig ikke at virke. Desværre skulle vi flyve på sommerferie den næste dag, så vi kunne ikke nå at indlevere den defekte computer, men der var gjort opmærksom på problemet samme dag, som købet var gjort.

Undervejs har vi oplevet personalet som alt andet end venligt og servicemindede. Bortset fra den søde medarbejder jeg først kommunikerede med via mails omkring defekt og ros til ham for hans venlige tone. Han glemte dog at informere os om, at vi åbenlyst (se butikschefens svar) ville komme til at stå dårligere i forhold til reklamationsret, hvis vi ventede med indleveringen.
Personalet i butikken var derimod ikke spor venlige, det gælder både da vi først skulle hente de købte computere, da vi skulle aflevere den ene af computerne igen og da min mand hentede den reparere computer. Han havde modtaget en mail om formiddagen, hvor han var på arbejde i København. Vi bor et stykke væk, så han tog ind for at hente computeren efter arbejde, men havde ikke lånecomputeren med, da vi bor 40 km. fra København. Vi havde meget brug for computeren, da vores datter har måtte begynde ungdomsuddannelse uden computer, fordi den var til reperation, det var til stærk gene for hende. Det blev stærkt antydet i butikken at min mand nok ikke havde tænkt sig at aflevere lånecomputeren igen. Det var meget ubehageligt. Lånecomputeren var desuden på svensk og selv IT folk på min datters uddannelse kunne ikke få den indstillet til dansk, den var total ubrugelig for hende. Den ubrugelige lånecomputer er selvfølgelig afleveret, den blev afleveret som lovet den efterfølgende dag. Men det har været en meget bøvlet forløb, hvor det ikke har været spor rart at være kunde.
Jeg kan kun anbefale ikke at benytte sig af dette firma. Vi krydser fingre for, at der ikke opstår flere problemer med de to computere og køber ikke selv ved dette firma igen.

11 agosto 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Anne

Jeg er ked af at du oplevede problemer med dit produkt.
Det er desværre sådan at hvis vi er i tvivl om hvordan fejlen er opstået, så bliver vi nødt til at sende den på værksted, da vi ellers kan risikere at skulle betale for reperationen.
I det her tilfælde var der gået lang tid nok imellem køb og fejl meldingen at vi var usikre på om fejlen var dækket, da det lignede en software fejl, som ikke er dækket af reklationsretten.
Vi lånte jer derfor en anden maskine i mellemtiden, og heldigvis viste det sig at fejlen var dækket af reklamtionsretten, og i fik jeres pc tilbage på 8 dage.

Jeg forstår sagtens jeres frustration, men vi kan desværre kun tage forløbet fra den dag vi får maskinen i hånden herinde, vi gjorde derfor også alt for at i ikke skulle opleve yderligere problemer ved straks at stille en låne pc til rådighed.

Det er normal kotume at man afleverer sit låne produkt samtidigt med at man afhenter sit reperede produkt. Da vi ellers ingen muligheder har for at kræve pruduktet igen, uden opkrævning af cpr nr og lignende.
Vi har desværre mange tidligere erfaringer med låne pc'er der ikke leveres retur, eller først leveres retur efter 3-6 måneder, derfor har vi måttet indføre denne regel, som gælder for alle vores kunder.

Vi antydede intet af det du siger, vi forklarede blot hvorfor vi havde indført denne regel. Jeg beklager hvis i har taget den personligt. Det er som sagt en regel der gælder for alle kunder.


Med venlig hilsen
Jacob Mathiesen
Butikschef
Webhallen København

Valutata 1 stelle su 5

Webhallen, TØR du?

WEBHALLEN - Tør DU?
Udbud, levering og pris er ok ved Webhallen.
MEN hvad gør man, når man føler sig SNYDT, og de dækker sig under deres service partners afgørelse og dem kan man ikke snakke med?
Kort fortalt; Asus bærbar,1år gammel, 3-4 bogstaver falder af tastatur, laves 1.gang /Nyt tastatur (siger de)
6-8 uger efter, falder der flere bogstaver af !?
Sendt afsted igen til Webhallen, men NU er problemet IKKE UNDER GARENTIEN !??
Mit problem er så, at Asus har stået på bord som en stationær pc dvs med tastatur og skærm sat til !
Så at jeg selv har ødelagt et nyt tastatur på 6-8 uger er usandt og sikkert imod bedre vidende!
Den eneste mulighed er, som jeg ser det, at tastaturet slet ikke er skiftet 1 gang, kun nødtørftigt repareret og 2. gang, wupti så er den ikke under garanti.
Webhallen, helt op til kundeservicechef var kolde, vores flinke (deres ord) servicepartner har talt,
så betal 1395 kr for reparation eller 795 kr for at få den ødelagte Asus retur !!
Hvad gør man ?
Betaler , venter 6 uger på modtagelse og så virker lydudgang ikke, orker ikke mere og skriver så på Trustpilot.
Så må DU selv vurderer, om du TØR handle med Webhallen!!?
Jeg TØR ikke.!!!!

7 agosto 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Jacob

Tak for din anmeldelse.

Varen har ikke været dækket af reklamationsretten grundet udefrakommende skader. Vi har stor forståelse for en sådan udmelding aldrig falder i "god jord", men det er desværre en nødvendighed når skaden er selvforskyldt. Asus er normalt meget "large" med deres retur-sager hvilket vidner om tasterne ikke er faldet af, af sig selv.

Hvis du har problemer med lydudgangen hører vi meget gerne fra dig så vi kan få løst problemet hurtigst muligt, du kan kontakte os på tlf. 89 888 999 fra 11-16 på hverdage. Det er også muligt at kontakte ASUS direkte på tlf: 38322943 for hjælp.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice

Valutata 5 stelle su 5

Venlig tone og overraskende god service!

Jeg talte med Mikkel, tror jeg det var. Jeg havde bestilt et PS4 spil, og skulle bestille på vegne af en anden i dag. Jeg fandt så ud af at spil #2 får 100kr rabat, så jeg ærgrede mig over ikke at have bestilt begge spil sammen. Oven i købet var min første bestilling allerede afsendt.
Men Mikkel gik med til, at jeg kunne bestille anden gang, hvor han manuelt ville refundere 100kr af prisen, så vi alligevel fik glæde af rabatten.
Fantastisk!
Webhallen bliver i fremtiden det første sted jeg kigger efter spil - og hvad jeg ellers kan finde på at mangle, som de har.
Tusind tak, Mikkel.

2 agosto 2016
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Forsendelse - ikke i orden

Købte et sæt Sennhesier hovedtelefoner fordi Webhallen.com havde billigste pris. Varen blev bestilt tirsdag morgen og skulle bruges til fødselsdag lørdag.

Modsat mange andre online butikker tager Webhallen sig fortsat betalt for forsendelse (49kr i indeværende tilfælde) - og da varen på daværende tidspunkt var den billigste var det også ok.

Umiddelbart efter bestilling tirsdag morgen figurerede varen som afsendt fra Webhallen.com - ganske fint.

Da det imidlertid blev torsdag var varen fortsat ikke ankommet. Jeg kontaktede derfor Webhallens support telefonisk hvor jeg ganske hurtigt kom igennem til en høflig medarbejder.

Medarbejderen kunne oplyse mig om at varen trods dets pris (>+500kr) var blevet sendt som brev og der derfor ikke var T&T. Potentielt uheldigt hvis varen blev væk med posten, men hvad værre var at supporteren kunne oplyse mig om at forsendelsesmetoden var almindelig brev - altså den slags der leveres med op til 5 dages forsinkelse og som en privatperson i øvrigt kan købe ved PostDK for 27kr. Dette imodsætning til et Quickbrev (der koster i omegnen af 50kr)

Årsagen til min 2 stjernede anmeldelse er som følger:

1) Forudgående bestilling/køb på Webhallen.com er det ikke åbenlyst hvorvidt ens vare bliver sendt som brev eller pakke (u. omdeling). Dette bør fremgå tydeligt for både i forhold til om køber er villig til at tage risikoen med forsendelse uden T&T og i forhold til forventet leveringstid. I Webhallens betingelser anføres at brev-modalitet vælges ved vægt <2kg - imidlertid kan det være ganske svært for køber at gætte sig til hvad ens vare kommer til at veje færdigpakket.

2) Webhallen.com tager sig betalt 49kr for at sende en vare med PostDK som brev - en ydelse der for privatpersoner kan erherves ved PostDK for 27kr. Jeg mener ikke det er ok at maskere en del af prisen for varen som fragt (idet jeg i øvrigt forventer Webhallen.com betaler væsentlig mindre for fragt hos PostDK end en privatperson)

Jeg mener at der forudgående køb på Webhallen.com bør fremgå:
- Om varen sendes per brev eller pakke (uanfægtet vægt)
- At der ikke er T&T muligheder i fald brev-typen vælges
- At der såfremt brev-typen vælges typisk går op til 5 dage
Sidstnævnte 2 kan ses i Webhallens betingelser men det hjælper ikke noget når man ikke kender vægten på ens bestilling forudgående.

Jeg mener i øvrigt ikke Webhallen.com bør tage sig 49kr betalt i fragt for en ydelse som der koster væsentlig mindre.

Afslutningvis kan berettes at jeg faktisk fik varen inden lørdag - noget der var mere held end forstand. Jeg vil personligt ikke handle ved Webhallen.com igen før ovenstående leveringspolitik er ændret.

28 luglio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Jens

Tak for din anmeldelse. Baseret på anmeldelsen vil jeg gerne henvise til handelsbetingelserne:

Brev-/pakkepost
Vejer din bestilling mere end 2 kg, sendes din bestilling som pakkepost, ellers sendes den som brev. Sendes din bestilling som brev kan leveringen tage op til 5 hverdage. Pakkepost er tilgængelig på dit udleveringssted 2-3 dage efter afsendelse. Leveringstiden kan blive forlænget, hvis varen ikke er på postordre-lageret.

Man kan roligt antage din vare, som er in-ear høretelefoner, vejer under 2 kg.

Prisen der nævnes på fragten har stået meget tydeligt inden du har foretaget købet, og der er af flere omgange accepteret dels varens pris men også fragtprisen.

Bliver et brev væk i posten vil det som udgangspunkt være Webhallen der dækker tabet i henhold til købeloven.

Webhallen arbejder løbende på at forbedre helhedsindtrykket af købs og leveringsprocessen, din stemme er blevet hørt og vi skal prøve at gøre det endnu tydeligere og bedre i fremtiden.


Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

God handel / Hurtig levering

Havde bestilt nyt grafikkort (Asus strix GTX 1080), til afhentning i butikken, bestilte torsdag aften, og kunne se der var nogen på lager (4 stk), og havde egentlig ikke helt regnet med at det var en af mine der kom frem, da de andre butikker/webshops har fået revet alle de nye Nvidia kort væk fra hylderne, så det var rart at det kunne hentes allerede mandag :)

Slet ikke sidste gang jeg handler der.

25 luglio 2016
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dålig garanti/service

Svar 2, 26/7 13:42

Jag har inte fortfarande inte fått någon hjälp och har tröttnat, så jag kommer lämna tillbaks grillen för att köpa en ny, från en annan leverantör.

Eftersom ni/webbhallen inte verkar vara intresserade av återkommande och långsiktiga kunder får jag dessutom kontakta ARN (enligt er rekommendation) för att få juridisk hjälp.

Glöm inte att jag sedan första kontakt med er erbjudit mig att laga grillen själv, så länge ni tar ert garantiansvar (vilket ni vägrar).

Tråkigt att ett materialfel på en produkt ska behöva valsa runt hos er service/garanti/reklamation i flera månader för att ni slutligen ska hänvisa mig till ARN och att ni inte ens tänker uppfylla ert ansvar som återförsäljare enligt konsumentköplagen.

Men återigen, en eloge till dig som svarar snabbt, det uppskattas och en känga till din svenska kollega som borde jobba med annat än kundsupport.

-------------

Svar 1,

Tack för svar, betydligt snabbare än dina svenska kollegor (som svarar med två dagars fördröjning och alltid en kvart innan de går hem - typ, fyra dagar för varje svar)

Det stämmer att jag blev erbjuden att utföra reparationen själv. Men du missade tyvärr nämna ganska mycket annat, nämligen:

Jag har erbjudit mig att utföra reparationen själv, så länge ni/webhallen tar på sig garantiansvaret för reparationen.

Det har ni vägrat.

Därefter har ni erbjudit er att ta emot grillen till ert lager, för att själva utföra reparationen, under förutsättning att:

Jag förpackar grillen på en pall, med ändamålsenligt förpackningsmaterial och där JAG står som ansvarig för eventuella skador som uppstår under frakt. Reparationen skulle sedan i bästa fall ta några veckor och ni kunde tyvärr inte svara på när ni kunde skicka tillbaka grillen.

Nä, sämre bemötande har jag faktiskt aldrig varit med om.

Den som utför en reparation står som ansvarig för reparationen samt ev. följdfel som kan härledas till reparation.

Ni ber mig laga en trasig grill (som är under garanti) där ni håller mig ansvarig.

Nu har jag tröttnat efter att blivit dåligt bemött i flera månader och i princip hela grillsäsongen är över.

Något jag ångrar är att jag haft tålamod och verkligen försökt att tillsammans med er komma till en smidig lösning.

Hade jag bara vetat hur krångliga och struliga ni är vid garantiärenden skulle jag inte ens beställt grillen från första början.

Låt mig avsluta med lite beröm. Du svarade snabbt och lyckades nästa vända hela ärendet till er fördel.

Det är aldrig roligt när ärenden som detta kommer ut på nätet och jag har verkligen väntat in i det sista.

---------------------------

Beställde en Kamado Joe som har gått sönder. Maken till dålig hantering får man leta efter. Den gick sönder i april och jag har fortfarande inte fått hjälp och det är i slutet av juli. Senaste svaret från webhallen är: kontakta Arn.

De vill att jag ska laga grillen själv. En grill för 18000kr, med materialfel efter några månader.

25 luglio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

HI

I'm going to reply in English since this site is for the danish Webhallen and my swedish isn't very good.
I can see from your case that we suggested you unscrew and replace the handle by yourself because it would save a lot of time and trouble for you.
Making you pack up the very heavy grill and having it shipped to us, just to replace a handle seemed like a lot more trouble for you than simply sending you the handle and having you replace it on your won.
We are sorry that you took it the wrong way it was in no way meant to inconvinience you. quite the opposite.

Mvh
Jacob

Opdatering

Hi Calle

I'm very sorry for the inconvenience we have caused. We have reached out for our swedish customer service department and it is our understanding that you together have found a solution now. If this is not the case, please let me know and I will investigate further in this matter.

Best regards
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 1 stelle su 5

stjålet vare

jeg havde indsendt et logitech g27, som var gået i stykker. (laderen virkede ikke) så jeg sendte det ind til webhallen for at få en ny lader, men da de ikke har flere ladere. fik jeg 1500kr til et produkt fra deres hjemmeside et nyt g29 (g27 laves ikke mere) koster 2700 ink. shifter...
så jeg ringede ind dagen efter jeg fik emailen om de 1500 kr at jeg hellere bare ville have mit g27 retur... men det ku jeg ikke, de ville ikke sende det retur... så jeg er nødsaget til, at betale 1200 kr mere for stort set samme produkt. :C

22 luglio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Lasse

Tak for din anmeldelse.

Vi er superkede af du har valgt at skrive stjålet vare i overskriften. Den 1/7-2016 bliver din retursag afsluttet. Da enheden er defekt og ikke kan udskiftes fordi varen er udgået tilbyder vi købsbeløbet tilbageført til dig eller en anden vare til samme pris. Den defekte enhed bliver sendt til skrot hos vores centrallager i Sverige. Hvis du havde henvendt dig før havde vi haft en chance for at sende din defekte vare retur som ønsket men det er desværre for sent nu, 21 dage senere.

Returafdelingen skrotter som udgangspunkt altid defekte varer.

Ved at kreditere dig købsbeløbet bliver dit udgangspunkt altså præcis det samme som før køb, oven i hatten har fået du en masse gode timer ud af din vare som blev købt i 2014.

Vi håber du vil tage i mod en kreditering eller måske kan finde en anden vare til samme pris på hjemmesiden.

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 1 stelle su 5

Product not received

Me and many others from Finland ordered Asus Rog Gr8 computer. We have been waiting it for a month so I don't know if the problem is with CityInfra, PostNord or Webhallen. Unfortunately when you have paid huge amount of money to someone, they are the ones to get a bad review. In the end, they should keep customer informed or offer different solutions to resolve the case.

With best regards,

Henrik

11 luglio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hi Henrik

I'm sorry for the long wait.
Post Nord has lost your parcel, so I made a replacement order for you.
It will get sent later to day.
I apologize for the inconvenience!
You should receive the new order within the next couple of days.

Regards
Josephine
Webhallen.fi

Valutata 3 stelle su 5

Bøvl ved ombytn. af 3 dage gl. defekt PC

Har mødt både flink og kompetent medarbejder (1.besøg + køb) og arrogante medarbejdere i butik: bøvl ved ombytn. af 3 dage gl. defekt PC selvom godkendt af kundeservice (mail). Kundeservice personale (mail) ifm klage over PCfejl - god oplevelse, desværre ødelagt efterfølgende i butikken.

9 luglio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej A-M

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at du har haft en negativ oplevelse med personalet, og det tages selvfølgelig op.

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 3 stelle su 5

lang leverings tid

gør sit arbejde godt men lang leveringstid

3 luglio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Oskar

Tak for din anmeldelse.

Jeg tager en snak med Post Nord og vender tilbage til dig, så snart der er et svar fra dem.

***OPDATERING 18/7-2016***
Posten havde i denne sag overklistret den originale forsendelseslabel med en hvid label og efterfølgende ikke kunne se hvor pakken skulle hen, derfor blev den sendt retur til Webhallen og efterfølgende gensendt.

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

SÅDAN !!!

Jeg bestilte en skærm fra jeg i går kl 13 og fik en besked fra post danmark her 10.03 her i til morgen at den lå klar til afhentning på posthuset.... se det er service... :D

Handler gerne igen

30 giugno 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Hurtig og venlig kundeservice og gode priser

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager der.

Skrev til kundeservice og fik svar på under 30 min. Adressen blev retten, ordren blev ændret og spillet blev reserveret i butikken til afhentning. That's good kundeservice!

30 giugno 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fremragende service

Jeg har benyttet mig af webhallen 3-4 gange og har altid fået uovertruffelig service. De har både hjulpet med med troubleshooting på deres testbench samt sat powerbanks til opladning for mig før jeg afhentede så jeg kunne samle dem op med fuld strøm (skulle på festival). Anbefaler til alle jeg kender.

29 giugno 2016
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Would like to have given Webhallen 5 stars...

Purchased a pair of headphones that were delivered with 2 earpads for the right ear so the one of them kept falling off, the other earpad had a whole in the stitching. The product looked new and unused but circumstances had me in doubt.

Let me start by saying that the Webhallen staff are very friendly and even though my experience was not the best, I can not really fault the staff at webhallen for this.

I ordered 2 products (headphones and a microphone),The headphones came into stock after a few days and the microphone had an unknown delivery time. I had read on the website that the products would not be sent until both were in stock. I contacted support and they offered to remove the microphone so I could get delivery of the headphones faster. I chose to do so and purchase the microphone from CDON.

After a 2 week battle with CDON, they finally canceled my order as the product had been damaged under delivery. I went back to webhallen and ordered the microphone again.

My only real gripe is that I paid postage and packaging twice at webhallen. my original order included both devices and i only needed to pay once. I have not received the replacement headphones or the microphone yet but expect delivery in a day or two.

Even though I only gave Webhallen a 3 star due to my bad experience with the product, I would still consider them as one of my preferred online shopsfor the future.

24 giugno 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hi Namit

I'm very sorry about your headset. It's always sad to receive a product with errors. Looked up your replacement order today and we expect it to arrive within a few days.

The reason for paying 2 x shipping is because Webhallen shipped 2 orders. If you had chosen to wait for the microphone to get in stock we could have shipped it all together.

Best regards
Mikkel
Customer Service.

Valutata 5 stelle su 5

God service og imødekomne

Jeg havde en i7 6700k processor som jeg mistænkte for at være defekt. De fik den testede den lyn hurtigt, og jeg fik en mail om at jeg bare kunne komme ned i butikken og hente en ny ;) super nice. Og hele vejen var personalet imødekommende og svarede på alle spørgsmål.

jeg kan kun sige tak!

8 giugno 2016
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Køb ikke hos Webhallen!!

I forbindelse med et køb hos webhallen, var jeg ikke opmærksom på at de bruger brev omdeling, altså uden track and trace. Hvilket betyder at hvis noget går galt under fragten eller at brevet ikke kommer frem. Står du som kunde helt selv til ansvar.

Dette er i hvert falde hvad webhallen siger.

Så de hørertelefoner jeg har købt for 650 kr. som ikke er kommet med posten skal jeg selv dække hele tabet for.

Oven i købt måtte jeg vente i hele 5 måneder og utallige opkald og mails, inden jeg fik det triste svar at webhallen ikke ville refunderer mine penge.
Den lange ventetid blev begrundet på følgende måde: "det kan tage et par måneder inden vi får vare retur hvis noget går galt i forsendelsen". Jeg ved ikke hvilken form for transport webhallen bruger men det må i hvert falde være langsomt.

Jeg vil derfor anbefale at købe et andet sted end webhallen. De har meget dårlig kundeservie!!!

6 giugno 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Simon

Webhallen vil som udgangspunkt hæfte for forsendelsen men vi kan ikke gøre andet end at sende pakken til den oplyste adresse. I dette tilfælde har du ikke skrevet husnummer på pakken, og det er med stor sandsynlighed derfor den ikke er kommet frem til dig. Hvis pakken kommer retur vil vi naturglivis gerne tage tabet på fragten og gensende pakken til dig eller kreditere den såfremt du ønsker det, men vi kan ikke erstatte din ordre som følge af forkert adresse indtastet.

Hjemmesiden registrerer din adresse og på en ny side får du mulighed for at bekræfte de indtastede oplysninger er korrekte, før din bestilling afsluttes.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice.

Valutata 5 stelle su 5

Absolut fantastisk service!

Jeg havde købt et headset hos Webhallen, som så efter 1 års tid gik i stykker, og eftersom varen ikke længere var en del af deres sortiment, så fik jeg muligheden for at få en ny vare. Det behøvede ikke være et headset igen, og jeg ville få pengene tilbage, hvis varen kostede mindre, og skulle kun betale forskellen hvis det kostede mere.
De var utroligt hurtige til at svare på div. spørgsmål og der var absolut ingen problemer med dette.
Vil absolut anbefale Webhallen.dk hvis man ønsker god service!

3 giugno 2016
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più