Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più
Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più
Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni di contatto
Vestergade 4-6, 1456, København
- 89 888 999
- info@webhallen.dk
- www.webhallen.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Dårlig service
Personalet er meget lidt venlige. Hvis du får udleveret et defekt produkt, skal du ikke forvente at få det byttet, selv om produktet ikke er taget i brug. Du må istedet væbne dig med tålmodighed og afvente reperation.
Butikschefen svarer herunder, at der gik for lang tid. Vi anmeldte fejlen samme aften, som vi købte produktet. Vi skrev sammen med en medarbejder og fik udleveret en link til, hvordan vi selv kunne reparere computeren. Jeg har stadig disse e-mails. Det brugte vi en dag på og det viste sig ikke at virke. Desværre skulle vi flyve på sommerferie den næste dag, så vi kunne ikke nå at indlevere den defekte computer, men der var gjort opmærksom på problemet samme dag, som købet var gjort.
Undervejs har vi oplevet personalet som alt andet end venligt og servicemindede. Bortset fra den søde medarbejder jeg først kommunikerede med via mails omkring defekt og ros til ham for hans venlige tone. Han glemte dog at informere os om, at vi åbenlyst (se butikschefens svar) ville komme til at stå dårligere i forhold til reklamationsret, hvis vi ventede med indleveringen.
Personalet i butikken var derimod ikke spor venlige, det gælder både da vi først skulle hente de købte computere, da vi skulle aflevere den ene af computerne igen og da min mand hentede den reparere computer. Han havde modtaget en mail om formiddagen, hvor han var på arbejde i København. Vi bor et stykke væk, så han tog ind for at hente computeren efter arbejde, men havde ikke lånecomputeren med, da vi bor 40 km. fra København. Vi havde meget brug for computeren, da vores datter har måtte begynde ungdomsuddannelse uden computer, fordi den var til reperation, det var til stærk gene for hende. Det blev stærkt antydet i butikken at min mand nok ikke havde tænkt sig at aflevere lånecomputeren igen. Det var meget ubehageligt. Lånecomputeren var desuden på svensk og selv IT folk på min datters uddannelse kunne ikke få den indstillet til dansk, den var total ubrugelig for hende. Den ubrugelige lånecomputer er selvfølgelig afleveret, den blev afleveret som lovet den efterfølgende dag. Men det har været en meget bøvlet forløb, hvor det ikke har været spor rart at være kunde.
Jeg kan kun anbefale ikke at benytte sig af dette firma. Vi krydser fingre for, at der ikke opstår flere problemer med de to computere og køber ikke selv ved dette firma igen.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Webhallen, TØR du?
WEBHALLEN - Tør DU?
Udbud, levering og pris er ok ved Webhallen.
MEN hvad gør man, når man føler sig SNYDT, og de dækker sig under deres service partners afgørelse og dem kan man ikke snakke med?
Kort fortalt; Asus bærbar,1år gammel, 3-4 bogstaver falder af tastatur, laves 1.gang /Nyt tastatur (siger de)
6-8 uger efter, falder der flere bogstaver af !?
Sendt afsted igen til Webhallen, men NU er problemet IKKE UNDER GARENTIEN !??
Mit problem er så, at Asus har stået på bord som en stationær pc dvs med tastatur og skærm sat til !
Så at jeg selv har ødelagt et nyt tastatur på 6-8 uger er usandt og sikkert imod bedre vidende!
Den eneste mulighed er, som jeg ser det, at tastaturet slet ikke er skiftet 1 gang, kun nødtørftigt repareret og 2. gang, wupti så er den ikke under garanti.
Webhallen, helt op til kundeservicechef var kolde, vores flinke (deres ord) servicepartner har talt,
så betal 1395 kr for reparation eller 795 kr for at få den ødelagte Asus retur !!
Hvad gør man ?
Betaler , venter 6 uger på modtagelse og så virker lydudgang ikke, orker ikke mere og skriver så på Trustpilot.
Så må DU selv vurderer, om du TØR handle med Webhallen!!?
Jeg TØR ikke.!!!!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Venlig tone og overraskende god service!
Jeg talte med Mikkel, tror jeg det var. Jeg havde bestilt et PS4 spil, og skulle bestille på vegne af en anden i dag. Jeg fandt så ud af at spil #2 får 100kr rabat, så jeg ærgrede mig over ikke at have bestilt begge spil sammen. Oven i købet var min første bestilling allerede afsendt.
Men Mikkel gik med til, at jeg kunne bestille anden gang, hvor han manuelt ville refundere 100kr af prisen, så vi alligevel fik glæde af rabatten.
Fantastisk!
Webhallen bliver i fremtiden det første sted jeg kigger efter spil - og hvad jeg ellers kan finde på at mangle, som de har.
Tusind tak, Mikkel.
Forsendelse - ikke i orden
Købte et sæt Sennhesier hovedtelefoner fordi Webhallen.com havde billigste pris. Varen blev bestilt tirsdag morgen og skulle bruges til fødselsdag lørdag.
Modsat mange andre online butikker tager Webhallen sig fortsat betalt for forsendelse (49kr i indeværende tilfælde) - og da varen på daværende tidspunkt var den billigste var det også ok.
Umiddelbart efter bestilling tirsdag morgen figurerede varen som afsendt fra Webhallen.com - ganske fint.
Da det imidlertid blev torsdag var varen fortsat ikke ankommet. Jeg kontaktede derfor Webhallens support telefonisk hvor jeg ganske hurtigt kom igennem til en høflig medarbejder.
Medarbejderen kunne oplyse mig om at varen trods dets pris (>+500kr) var blevet sendt som brev og der derfor ikke var T&T. Potentielt uheldigt hvis varen blev væk med posten, men hvad værre var at supporteren kunne oplyse mig om at forsendelsesmetoden var almindelig brev - altså den slags der leveres med op til 5 dages forsinkelse og som en privatperson i øvrigt kan købe ved PostDK for 27kr. Dette imodsætning til et Quickbrev (der koster i omegnen af 50kr)
Årsagen til min 2 stjernede anmeldelse er som følger:
1) Forudgående bestilling/køb på Webhallen.com er det ikke åbenlyst hvorvidt ens vare bliver sendt som brev eller pakke (u. omdeling). Dette bør fremgå tydeligt for både i forhold til om køber er villig til at tage risikoen med forsendelse uden T&T og i forhold til forventet leveringstid. I Webhallens betingelser anføres at brev-modalitet vælges ved vægt <2kg - imidlertid kan det være ganske svært for køber at gætte sig til hvad ens vare kommer til at veje færdigpakket.
2) Webhallen.com tager sig betalt 49kr for at sende en vare med PostDK som brev - en ydelse der for privatpersoner kan erherves ved PostDK for 27kr. Jeg mener ikke det er ok at maskere en del af prisen for varen som fragt (idet jeg i øvrigt forventer Webhallen.com betaler væsentlig mindre for fragt hos PostDK end en privatperson)
Jeg mener at der forudgående køb på Webhallen.com bør fremgå:
- Om varen sendes per brev eller pakke (uanfægtet vægt)
- At der ikke er T&T muligheder i fald brev-typen vælges
- At der såfremt brev-typen vælges typisk går op til 5 dage
Sidstnævnte 2 kan ses i Webhallens betingelser men det hjælper ikke noget når man ikke kender vægten på ens bestilling forudgående.
Jeg mener i øvrigt ikke Webhallen.com bør tage sig 49kr betalt i fragt for en ydelse som der koster væsentlig mindre.
Afslutningvis kan berettes at jeg faktisk fik varen inden lørdag - noget der var mere held end forstand. Jeg vil personligt ikke handle ved Webhallen.com igen før ovenstående leveringspolitik er ændret.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God handel / Hurtig levering
Havde bestilt nyt grafikkort (Asus strix GTX 1080), til afhentning i butikken, bestilte torsdag aften, og kunne se der var nogen på lager (4 stk), og havde egentlig ikke helt regnet med at det var en af mine der kom frem, da de andre butikker/webshops har fået revet alle de nye Nvidia kort væk fra hylderne, så det var rart at det kunne hentes allerede mandag :)
Slet ikke sidste gang jeg handler der.
Dålig garanti/service
Svar 2, 26/7 13:42
Jag har inte fortfarande inte fått någon hjälp och har tröttnat, så jag kommer lämna tillbaks grillen för att köpa en ny, från en annan leverantör.
Eftersom ni/webbhallen inte verkar vara intresserade av återkommande och långsiktiga kunder får jag dessutom kontakta ARN (enligt er rekommendation) för att få juridisk hjälp.
Glöm inte att jag sedan första kontakt med er erbjudit mig att laga grillen själv, så länge ni tar ert garantiansvar (vilket ni vägrar).
Tråkigt att ett materialfel på en produkt ska behöva valsa runt hos er service/garanti/reklamation i flera månader för att ni slutligen ska hänvisa mig till ARN och att ni inte ens tänker uppfylla ert ansvar som återförsäljare enligt konsumentköplagen.
Men återigen, en eloge till dig som svarar snabbt, det uppskattas och en känga till din svenska kollega som borde jobba med annat än kundsupport.
-------------
Svar 1,
Tack för svar, betydligt snabbare än dina svenska kollegor (som svarar med två dagars fördröjning och alltid en kvart innan de går hem - typ, fyra dagar för varje svar)
Det stämmer att jag blev erbjuden att utföra reparationen själv. Men du missade tyvärr nämna ganska mycket annat, nämligen:
Jag har erbjudit mig att utföra reparationen själv, så länge ni/webhallen tar på sig garantiansvaret för reparationen.
Det har ni vägrat.
Därefter har ni erbjudit er att ta emot grillen till ert lager, för att själva utföra reparationen, under förutsättning att:
Jag förpackar grillen på en pall, med ändamålsenligt förpackningsmaterial och där JAG står som ansvarig för eventuella skador som uppstår under frakt. Reparationen skulle sedan i bästa fall ta några veckor och ni kunde tyvärr inte svara på när ni kunde skicka tillbaka grillen.
Nä, sämre bemötande har jag faktiskt aldrig varit med om.
Den som utför en reparation står som ansvarig för reparationen samt ev. följdfel som kan härledas till reparation.
Ni ber mig laga en trasig grill (som är under garanti) där ni håller mig ansvarig.
Nu har jag tröttnat efter att blivit dåligt bemött i flera månader och i princip hela grillsäsongen är över.
Något jag ångrar är att jag haft tålamod och verkligen försökt att tillsammans med er komma till en smidig lösning.
Hade jag bara vetat hur krångliga och struliga ni är vid garantiärenden skulle jag inte ens beställt grillen från första början.
Låt mig avsluta med lite beröm. Du svarade snabbt och lyckades nästa vända hela ärendet till er fördel.
Det är aldrig roligt när ärenden som detta kommer ut på nätet och jag har verkligen väntat in i det sista.
---------------------------
Beställde en Kamado Joe som har gått sönder. Maken till dålig hantering får man leta efter. Den gick sönder i april och jag har fortfarande inte fått hjälp och det är i slutet av juli. Senaste svaret från webhallen är: kontakta Arn.
De vill att jag ska laga grillen själv. En grill för 18000kr, med materialfel efter några månader.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
stjålet vare
jeg havde indsendt et logitech g27, som var gået i stykker. (laderen virkede ikke) så jeg sendte det ind til webhallen for at få en ny lader, men da de ikke har flere ladere. fik jeg 1500kr til et produkt fra deres hjemmeside et nyt g29 (g27 laves ikke mere) koster 2700 ink. shifter...
så jeg ringede ind dagen efter jeg fik emailen om de 1500 kr at jeg hellere bare ville have mit g27 retur... men det ku jeg ikke, de ville ikke sende det retur... så jeg er nødsaget til, at betale 1200 kr mere for stort set samme produkt. :C

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Dejligt service
Kunne ikke finde kvitteringen.
Skrev til webhallen.
Fik kvitteringen tilsendt :)
Product not received
Me and many others from Finland ordered Asus Rog Gr8 computer. We have been waiting it for a month so I don't know if the problem is with CityInfra, PostNord or Webhallen. Unfortunately when you have paid huge amount of money to someone, they are the ones to get a bad review. In the end, they should keep customer informed or offer different solutions to resolve the case.
With best regards,
Henrik

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Bøvl ved ombytn. af 3 dage gl. defekt PC
Har mødt både flink og kompetent medarbejder (1.besøg + køb) og arrogante medarbejdere i butik: bøvl ved ombytn. af 3 dage gl. defekt PC selvom godkendt af kundeservice (mail). Kundeservice personale (mail) ifm klage over PCfejl - god oplevelse, desværre ødelagt efterfølgende i butikken.

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Så kan det ikke gøres bedre
Må nok sige at det er svært at opnå så god
en kundeservice jeg har fået hos Webhallen
Handel trygt hos dem bedre behandling kan du ikke få
SÅDAN !!!
Jeg bestilte en skærm fra jeg i går kl 13 og fik en besked fra post danmark her 10.03 her i til morgen at den lå klar til afhentning på posthuset.... se det er service... :D
Handler gerne igen
Hurtig og venlig kundeservice og gode priser
Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager der.
Skrev til kundeservice og fik svar på under 30 min. Adressen blev retten, ordren blev ændret og spillet blev reserveret i butikken til afhentning. That's good kundeservice!
Fremragende service
Jeg har benyttet mig af webhallen 3-4 gange og har altid fået uovertruffelig service. De har både hjulpet med med troubleshooting på deres testbench samt sat powerbanks til opladning for mig før jeg afhentede så jeg kunne samle dem op med fuld strøm (skulle på festival). Anbefaler til alle jeg kender.
Would like to have given Webhallen 5 stars...
Purchased a pair of headphones that were delivered with 2 earpads for the right ear so the one of them kept falling off, the other earpad had a whole in the stitching. The product looked new and unused but circumstances had me in doubt.
Let me start by saying that the Webhallen staff are very friendly and even though my experience was not the best, I can not really fault the staff at webhallen for this.
I ordered 2 products (headphones and a microphone),The headphones came into stock after a few days and the microphone had an unknown delivery time. I had read on the website that the products would not be sent until both were in stock. I contacted support and they offered to remove the microphone so I could get delivery of the headphones faster. I chose to do so and purchase the microphone from CDON.
After a 2 week battle with CDON, they finally canceled my order as the product had been damaged under delivery. I went back to webhallen and ordered the microphone again.
My only real gripe is that I paid postage and packaging twice at webhallen. my original order included both devices and i only needed to pay once. I have not received the replacement headphones or the microphone yet but expect delivery in a day or two.
Even though I only gave Webhallen a 3 star due to my bad experience with the product, I would still consider them as one of my preferred online shopsfor the future.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Awesome hardware til fede priser
Købte en Asus - fik masser af god vejledning i butikken med garanti på at jeg kan få hjælp hvis der skulle være problemer i fremtiden.
Køber der igen!
God service og imødekomne
Jeg havde en i7 6700k processor som jeg mistænkte for at være defekt. De fik den testede den lyn hurtigt, og jeg fik en mail om at jeg bare kunne komme ned i butikken og hente en ny ;) super nice. Og hele vejen var personalet imødekommende og svarede på alle spørgsmål.
jeg kan kun sige tak!
Køb ikke hos Webhallen!!
I forbindelse med et køb hos webhallen, var jeg ikke opmærksom på at de bruger brev omdeling, altså uden track and trace. Hvilket betyder at hvis noget går galt under fragten eller at brevet ikke kommer frem. Står du som kunde helt selv til ansvar.
Dette er i hvert falde hvad webhallen siger.
Så de hørertelefoner jeg har købt for 650 kr. som ikke er kommet med posten skal jeg selv dække hele tabet for.
Oven i købt måtte jeg vente i hele 5 måneder og utallige opkald og mails, inden jeg fik det triste svar at webhallen ikke ville refunderer mine penge.
Den lange ventetid blev begrundet på følgende måde: "det kan tage et par måneder inden vi får vare retur hvis noget går galt i forsendelsen". Jeg ved ikke hvilken form for transport webhallen bruger men det må i hvert falde være langsomt.
Jeg vil derfor anbefale at købe et andet sted end webhallen. De har meget dårlig kundeservie!!!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Absolut fantastisk service!
Jeg havde købt et headset hos Webhallen, som så efter 1 års tid gik i stykker, og eftersom varen ikke længere var en del af deres sortiment, så fik jeg muligheden for at få en ny vare. Det behøvede ikke være et headset igen, og jeg ville få pengene tilbage, hvis varen kostede mindre, og skulle kun betale forskellen hvis det kostede mere.
De var utroligt hurtige til at svare på div. spørgsmål og der var absolut ingen problemer med dette.
Vil absolut anbefale Webhallen.dk hvis man ønsker god service!
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







