Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più
Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più
Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni di contatto
Vestergade 4-6, 1456, København
- 89 888 999
- info@webhallen.dk
- www.webhallen.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Super hurtigt. Super nemt.
Super hurtigt. Super nemt at bestille. 2 stk tv Philips 22" LED-TV 22PFT4000 Det ene kom efter 2 dage og det andet efter 5 dage.
Brag kamp til stregen!
Jeg købte en bærbar hos Webhallen tilbage i Marts 2014 som jeg var meget tilfreds med. Desværre har der været fejl ved produktet hvilket har resulteret, at computeren har været til reparation... fire gange, siden jeg købte den. Webhallen har kæmpet med fabrikanten om at give mig en refundering af produktet, men først efter fjerde reklamation gav de webhallen grøn lys til en refundering.
Jeg vælger ikke at offentliggøre fabrikanten da jeg ikke ønsker at sætte dem i dårligt lys. Jeg ejer flere af deres produkter som jeg er meget glad for.
Webhallen har været yderst hjælpsomme og vist stor tålmodighed (selv da jeg kom ned med computeren dagen efter jeg lige havde hentet den fra reparation, haha :)). Super god service, og tak for kampen!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Brugt vare solgt som ny
De skriver "Fyndvare" som = med tilbud, men det var brugt der blev tilsendt. Det kalder jeg kraftigt misvisende salg annonce. Skriv dog som det er "brugt" Så man ved det på forhånd. Tror sku det var sidste gang jeg handlede hos Webdanes. Hvad er så det næste de finder på.....................

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Alt perfekt
Bestilte et grafikkort. Det kom som det skulle med posten og alt virkede perfekt.
Trækker penge uden grund!
Jeg bestilte en AC Bridge hos webhallen og så senere, at den ikke var på lager. Jeg skriver derfor en mail med det samme, hvor jeg beder om at få min ordre annulleret. Den første supporter svarer dog, at min ordre er annulleret.
Jeg tjekker ved et tilfælde min netbank og kan se at varens fulde pris plus fragt er blevet trukket fra min konto. Min bank fortæller at beløbet er væk fra min konto, det er ikke bare reserveret. Jeg har ingen kvittering modtaget på at varen er sendt, men derimod at ordren er annulleret 3 dage før de pludseligt beslutter at stjæle fra mig. :-(
Vi har ikke lavet en aftale om, at pengene skulle trækkes før varen blev afsendt, men der er intet afsendt til mig.. Kun at jeg har mistet 454 kr indtil videre. :-(
Kundeservice svarer indenfor en ok tidsramme og virker til at holde hvad de lover (ordren annulleres, men pengene stjæles)

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Hurtig levering, fejlagtig specifikation
Jeg skulle bruge en ny computer til fjernundervisning, kombineret med meget rejseaktivitet.
Af mine ganske få krav til laptoppen var højttaler og mikrofonstik.
Fandt modellen via EDB-priser.
Bestilte fredag, modtog mandag. Det er jo en fin leveringstid.
Får konfigureret komputeren og opdager til sidst at der kun er et phonostik, mikrofon eller højttaler ?
Hvad skal jeg nu ? skaffe et USB-headset til onsdag morgen ?? (det er mandag i dag)
Det er altså RØVIRRITERENDE, selv om det må synes som en lille ting.
--------------
Tak for svar
Jeg har givet en stjerne mere.
I får ikke den sidste stjerne, for jeg var nødt til at køre ud til en pakkeshop efter varen.
For kunder, som bor ude på landet er det ret belastende. Jeg har af samme grund givet Post og pakkefirmaer fuldmagt til at stille varen på adressen.
Hos jer har man end ikke muligheden for at vælge levering med omdeling.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God behandling
Har fået to produkter fra webhallen i gave. Da der var fejl på jacksticket til min speaker, fik jeg en ny med det samme, da jeg henvendte mig i butikken på Vestergade. I samme omgang var jeg inde med et set hørebøffer, som også havde problemer med jacksticket (dårlig forbindelse), de bestilte et nyt sæt med det samme, som jeg kunne hente i butikken ca. to uger efter. God service!
God service i forbindelse med reklamation
Jeg sendte for en uge siden en 1½ år gammel Philips Avent til reklamation hos Webhallen da den var blevet noget ustabil. Har allerede i dag fået et nyt apparat med posten som erstatning. Super!
Super dårlige service!!!
Forrige år købte jeg et grafikkort ved dem.
Det begyndte der så komme fejl på.
Tilbage i august 2015 skrev jeg til deres support, angående mit grafikkort, der nok skulle ombyttes på en RMA sag. Vi skriver nu januar 2016, og på trods af flere henvendelser, har jeg INTET hørt fra dem.
Det meget fint de er billige og sender hurtigt, men det her er simpelthen ikke holdbar forretnings strategi.
Hilsen Michael.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Lynhurtig levering!
Bestilte mandag aften, og kunne hente varene på posthus tirsdag eftermiddag. Alt i pakken var som forventet😊 Kan helt klart anbefales!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Rimelig hurtig fragt men ingen information
Jeg købte en 24" computer skærm som virker som den skal igen problemer der men da jeg købte den havde jeg nu forventet en for for information som noget track and trace nummer men det kom der ikke. jeg tog efter 2 dages til kontakt og fik så endelig mit track and trace nummer. og pakken kom dagen efter.
Men den manglende information gør at jeg ikke giver mere end 3 stjerner :)

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Dårlig service, hurtigt personale.
Jeg havde hørt en del om Webhallen og da jeg selv har en butik, havde jeg glædet mig til at se hvordan deres service var.
Jeg lagde så en bestilling den 4/1 og ventede på den skulle dukke op. Men jeg høre ikke noget fra Webhallen, der kommer ikke noget tracking nummer, der er ikke nogen opdateringer på hjemmesiden.
Jeg skriver så den 9/1, om der er nogen opdatering på min varer.
Svaret jeg får tilbage er :
"Det ser umiddelbart også ud som om, den er klar afsendelse.
Jeg har kontaktet lagret, for at høre, hvorfor den ikke har rykket sig.
Jeg vender tilbage, når jeg har hørt fra lagret."
Hvilket er glimrende for mig.
Senere får jeg en email, om at min ordre er blevet annulleret og mine penge bliver tilbageført.
Her står jeg lidt uforstående over, at man for det første ikke havde tænkt sig at ringe eller skrive til mig? Eller hvordan, der er alligevel gået 7 dage.
Nummer 2 at man ikke hverken prøver at spørge om der er noget man kan gøre for at lave om på fejlen, eller tilbyde en alle anden form for kompensation for fejlen.
Og nummer 3 at man efterlader kunden, som den der skal tage kontakten "Hvis du har yderligere spørgsmål".
Det sidste er jo en smagssag, men jeg holder på det kunne være klaret over en telefon på 1 min og så havde det ikke efterladt mig, med en ide om at jeg havde lyst til at skrive en anmeldelse som ikke var så pæn.
Så alt i alt var det desværre ikke nogen god første gangs oplevelse.
Kundeservicen var hurtig, da jeg først selv kontaktede butikken. Men det burte ikke være meningen, at kunden skal tage kontakt ved fejl.
De bedste hilsner fra Benjamin.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Nemt og hurtigt
Jeg bestilte en controller til PS4 til en rigtig god pris, det var en julegave jeg bestilte d. 19 december, den var klar til afhentning i butikken allerede mandag d. 21. God betjening og næsten ingen kø når man ringer til kundeservice.
Controlleren ser også ud til at virke super fint :)

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Super service
Bestilte et 75 tommer Samsung tv på Black friday desværre var det smadret da jeg modtog det ringede til webhallen som med det samme sendte et fragtbrev og bestilte en afhentning tv'et blev hentet næste dag og godt en uge senere modtog jeg et nyt tv super fin behandling hele vejen igennem ingen telefonventetid jeg handler gerne i webhallen igen

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Hurtig og perfekt levering - ingen løbende information
Bestilte et par høretelefoner. Disse kom hurtigt og uden problemer. Dog får man ingen løbende information om pakken er blevet sendt eller et Track & Trace nummer. Men alt i alt er jeg meget tilfreds med min levering fra Webhallen og vil klart handle her igen.
Fine varer, dog ingen forsendelsesopdateringer
Bestilte to nye skærme, som virker som de skal. Dog fik jeg ingen opdateringer om varenes forsendelse og modtog ikke engang noget Track & Trace nummer. Jeg var nød til at skrive til deres mail support for at få det, hvilket jeg synes er træls.
Alt i alt er jeg skuffet, men er glad for at varene fungerer som de skal.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Udemærket
Efter at have bestilt et 55" Samsung TV via deres webside, får jeg som forventet et track and trace nummer fra Webhallen, her bliver jeg dog i første gang overrasket over at pakken i stedet for at blive sendt til DK, ender i Finland. Efter en kort e-mail kontakt til webhallen tager de kontakt til Post Nord, for at få omdirigeret pakken til DK, og pakken kommer relativt hurtigt frem til min adresse (dog med et par dages forsinkelse), desværre er pakken undervejs blevet vandskadet.
Jeg tager naturligvis øjeblikkeligt kontakt til Webhallen igen, for at reklamere over varen.
Webhallen var her meget imødekommende og som forventet skulle jeg sende varen retur, således de selv kunne teste den.
Efter nogle dage kontaktede jeg dem selv, for at høre hvad status var på reklamationen og fik at vide at jeg kunne enten få pengene udbetalt eller en ny vare af samme slags. Jeg valgte pengene, som var i mine hænder 2 dage senere.
Alt i alt er jeg meget tilfreds med deres behandling af mig, og de reagerede hurtigt på mine henvendelser og altid kundevenligt. Havde det ikke været pga. at deres fjernlager ligger i Sverige og at de ikke selv tog kontakt fra reklamationsafdelingen, ville jeg have givet dem 5 stjerner.
Min lektion, lad være med at købe så store pakker via nettet, men jeg kunne sagtens finde på at bruge webhallen igen.
Udmærket
Bestilte et motherboard, som jeg modtog 4 dage efter bestilling. Varen er som forventet og prisen var også rigtig fin. Jeg savnede dog noget mere kontakt fra firmaet, såsom en adviseringsmail om at pakken var sendt, og et muligt link, hvor jeg kunne følge den - derfor 4 og ikke 5 stjerner.
Vi har derfor slettet din bestilling
Jeg bestilte en telefon til en god pris.
En times tid senere bliver jeg ringet op og oplyst at ordren bliver annulleret fordi varen var forkert prissat. Prisen var rigtig nok ekstra god, men havde været det hele dagen, så jeg antog at den var god nok.
Jeg synes der er for mange webshops som skilter med gode priser for at få lidt opmærksomhed for efterfølgende at annullere ordrer pga. "fejl".

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Vaffeljern virkede ikke ordenligt, og jeg fik ikke et nyt!
Jeg købte et Åviken Våffeljärn 906 (dubbel) i januar 2015. Jeg var rigtig glad for det, men allerede efter et par måneder begyndte noget af den ydre plastik/lakken at smelte. Jernet fungerede stadig fint, men pludselig sad vaflerne fast, og kunne ikke komme af jernet. Jeg prøvede med mere fedtstof, men intet virkede. Jeg skrev så til kundeservice, og spurgte om vi kunne få et nyt, da der måtte være noget galt med dette vaffeljern, siden det stoppede med at virke så pludseligt og på under et år. Jeg fik besked på at sende vaffeljernet retur, og efter at have ventet længe på en "Return label" fik jeg sendt det afsted. Derefter blev vaffeljernet sendt tilbage til mig med beskeden om at "It was denied because of the state the iron was in." Jeg var dybt chokkeret over hvad jeg så i pakken. Vaffeljernet var nu gået i stykker og var helt ubrugeligt, hvilket måtte være sket under rejsen. Jeg fik at vide at det var blevet "neglected" og derfor var det ikke blevet godkendt, men det handlede jo slet ikke om de ydre problemer, men derimod om at selve jernet ikke virkede længere. Der var åbenbart ikke noget at gøre... det kalder jeg DÅRLIG KUNDESERVICE! Jeg har brugt så meget tid på at skrive frem og tilbage og vente på svar, og som slut resultat får jeg ikke engang et nyt vaffeljern som virker! JEG VIL IKKE ANBEFALE AT HANDLE HOS WEBHALLEN. Jeg forstår slet ikke hvorfor de ikke sendte mig et nyt vaffeljern, så havde jeg været glad og anbefalet dem for god service, hvor kunderne kommer i første række, men sådan var det IKKE!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







