Webhallen Danmark ApS Recensioni 636

TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

636 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Brag kamp til stregen!

Jeg købte en bærbar hos Webhallen tilbage i Marts 2014 som jeg var meget tilfreds med. Desværre har der været fejl ved produktet hvilket har resulteret, at computeren har været til reparation... fire gange, siden jeg købte den. Webhallen har kæmpet med fabrikanten om at give mig en refundering af produktet, men først efter fjerde reklamation gav de webhallen grøn lys til en refundering.
Jeg vælger ikke at offentliggøre fabrikanten da jeg ikke ønsker at sætte dem i dårligt lys. Jeg ejer flere af deres produkter som jeg er meget glad for.
Webhallen har været yderst hjælpsomme og vist stor tålmodighed (selv da jeg kom ned med computeren dagen efter jeg lige havde hentet den fra reparation, haha :)). Super god service, og tak for kampen!

22 febbraio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Rufus

Dejligt at sagen snart er afsluttet, og at alle er glade.

Vi er rigtig glade for din positive respons :-)

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 2 stelle su 5

Brugt vare solgt som ny

De skriver "Fyndvare" som = med tilbud, men det var brugt der blev tilsendt. Det kalder jeg kraftigt misvisende salg annonce. Skriv dog som det er "brugt" Så man ved det på forhånd. Tror sku det var sidste gang jeg handlede hos Webdanes. Hvad er så det næste de finder på.....................

17 febbraio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Henrik

Jeg beklager for misforståelsen.

Det er helt forståeligt, at man kommer i tvivl om, hvad Fyndvarer er.
Derfor gør vi også opmærksom på det under oversigt ved de forskellige Fyndvarer:
http://www.webhallen.com/dk-da/computerkomponenter/199242-intel_core_i7-4960x-12_tradar-36ghz-15mb-socket_2011&view=1

Hvis du kigger under oversigt, så kan du se, at der er et link, hvor man kan læse mere om klassesystemet.
Linket fører hen til denne side:
http://www.webhallen.com/dk-da/info/support_og_returnering/fyndvarer

Jeg må igen beklage ulejligheden, og hvis du ønsker at gøre brug af returretten, så er du selvfølgelig mere end velkommen til dette.

Jeg håber, at vi kan finde en løsning sammen.

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 1 stelle su 5

Trækker penge uden grund!

Jeg bestilte en AC Bridge hos webhallen og så senere, at den ikke var på lager. Jeg skriver derfor en mail med det samme, hvor jeg beder om at få min ordre annulleret. Den første supporter svarer dog, at min ordre er annulleret.

Jeg tjekker ved et tilfælde min netbank og kan se at varens fulde pris plus fragt er blevet trukket fra min konto. Min bank fortæller at beløbet er væk fra min konto, det er ikke bare reserveret. Jeg har ingen kvittering modtaget på at varen er sendt, men derimod at ordren er annulleret 3 dage før de pludseligt beslutter at stjæle fra mig. :-(
Vi har ikke lavet en aftale om, at pengene skulle trækkes før varen blev afsendt, men der er intet afsendt til mig.. Kun at jeg har mistet 454 kr indtil videre. :-(

Kundeservice svarer indenfor en ok tidsramme og virker til at holde hvad de lover (ordren annulleres, men pengene stjæles)

8 febbraio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Patrick

Jeg kan umiddelbart ikke se nogen korrespondance mellem dig og kundeservice, men vil lige prøve og snakke med dem i morgen, for at se hvad der er sket. Det er korrekt at varen er afsendt herfra, og det er derfor vi har trukket pengene. Vi afsender ikke mails når vi afsender, der skal man bruge link fra ordre bekræftigelsen, for at følge status på pakken.

Jeg sender dig lige en mail, så vi kan få styr på sagen. Men jeg kan berolige dig med at vi bestemt ikke stjæler folks penge.

Opdatering
Vi har fået set lidt på sagen, og grunden til at din ordre ikke er annulleret, er at du har lagt 2 identiske ordrer, med forskellige adresser og information. Vi forstod kun på dig at der var lagt 1 ordre, så den annullerede vi selvfølgelig.
Den anden ordre som så stadig var aktiv, blev afsendt til dig.

De 2 ordre numre er 7490757 og 7490755

Den ordre som hedder 7490755 blev annuleret pr dit ønske. Den anden ordre blev så afsendt fordi du ikke gjorde opmærksom på den.

Mvh
Jacob
Webhallen.dk

Valutata 4 stelle su 5

Hurtig levering, fejlagtig specifikation

Jeg skulle bruge en ny computer til fjernundervisning, kombineret med meget rejseaktivitet.
Af mine ganske få krav til laptoppen var højttaler og mikrofonstik.
Fandt modellen via EDB-priser.

Bestilte fredag, modtog mandag. Det er jo en fin leveringstid.

Får konfigureret komputeren og opdager til sidst at der kun er et phonostik, mikrofon eller højttaler ?

Hvad skal jeg nu ? skaffe et USB-headset til onsdag morgen ?? (det er mandag i dag)

Det er altså RØVIRRITERENDE, selv om det må synes som en lille ting.
--------------
Tak for svar
Jeg har givet en stjerne mere.
I får ikke den sidste stjerne, for jeg var nødt til at køre ud til en pakkeshop efter varen.
For kunder, som bor ude på landet er det ret belastende. Jeg har af samme grund givet Post og pakkefirmaer fuldmagt til at stille varen på adressen.
Hos jer har man end ikke muligheden for at vælge levering med omdeling.

1 febbraio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Peter

Det stik som er på pc'en er det stik som sidder på de fleste laptops nu om dage, det er et kombostik lige som dem der sidder i telefoner.

i varens specifikationer er det også beskrevet som et kombostik. Hvis du har et ældre headset kan man få en adaptor som denne: http://www.webhallen.com/dk-da/mobil/162014-deltaco_headsetadapter_for_smartphone&view=1

Jeg sender dig en mail med linket så du evt kan bestille en, eller blot se hvordan en sådan ser ud, så du kan købe den lokalt.

Mvh.
Jacob
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

God behandling

Har fået to produkter fra webhallen i gave. Da der var fejl på jacksticket til min speaker, fik jeg en ny med det samme, da jeg henvendte mig i butikken på Vestergade. I samme omgang var jeg inde med et set hørebøffer, som også havde problemer med jacksticket (dårlig forbindelse), de bestilte et nyt sæt med det samme, som jeg kunne hente i butikken ca. to uger efter. God service!

21 gennaio 2016
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Super dårlige service!!!

Forrige år købte jeg et grafikkort ved dem.

Det begyndte der så komme fejl på.

Tilbage i august 2015 skrev jeg til deres support, angående mit grafikkort, der nok skulle ombyttes på en RMA sag. Vi skriver nu januar 2016, og på trods af flere henvendelser, har jeg INTET hørt fra dem.
Det meget fint de er billige og sender hurtigt, men det her er simpelthen ikke holdbar forretnings strategi.

Hilsen Michael.

19 gennaio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Michael

Jeg beklager meget for den lange svartid, det er super ærgerligt, at vi ikke har modtaget dine henvendelser,
så vi kunne have løst problemet før.

Vi vil naturligvis gerne kigge på din RMA sag. Som aftalt har vi sendt et fragtbrev til dig,
så du ikke skal betale fragten for at sende varen herind.

Webhallen har naturligvis ingen interesse i ikke at besvare henvendelser, og slet ikke i, ikke at behandle
defekte produkter. Vi ønsker at få opgaven løst hurtigst muligt.

Fremover hvis der bliver problemer, er du altid velkommen til at skrive til os på mail: info@webhallen.dk,
eller ringe på 89 888 999, vi har åbent 11-16 på hverdage.

Jeg er glad for, at du modtog varen hurtigt, at du fandt prisen billig.

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

Lynhurtig levering!

Bestilte mandag aften, og kunne hente varene på posthus tirsdag eftermiddag. Alt i pakken var som forventet😊 Kan helt klart anbefales!

19 gennaio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Maja

Dejligt at varerne kom hurtigt og at alt var som forventet.

Vi håber, at du er glad for varerne :-)

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 3 stelle su 5

Rimelig hurtig fragt men ingen information

Jeg købte en 24" computer skærm som virker som den skal igen problemer der men da jeg købte den havde jeg nu forventet en for for information som noget track and trace nummer men det kom der ikke. jeg tog efter 2 dages til kontakt og fik så endelig mit track and trace nummer. og pakken kom dagen efter.
Men den manglende information gør at jeg ikke giver mere end 3 stjerner :)

12 gennaio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Jimmie

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager meget, for den manglende information man behøver, når varen sendes fra lageret.
Det er noget vores IT-afdeling arbejder på at få løst, så man kan følge pakken undervejs.

Jeg er glad for, at du modtog skærmen forholdsvis hurtig og at den virker, som den skal.

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 2 stelle su 5

Dårlig service, hurtigt personale.

Jeg havde hørt en del om Webhallen og da jeg selv har en butik, havde jeg glædet mig til at se hvordan deres service var.
Jeg lagde så en bestilling den 4/1 og ventede på den skulle dukke op. Men jeg høre ikke noget fra Webhallen, der kommer ikke noget tracking nummer, der er ikke nogen opdateringer på hjemmesiden.
Jeg skriver så den 9/1, om der er nogen opdatering på min varer.
Svaret jeg får tilbage er :
"Det ser umiddelbart også ud som om, den er klar afsendelse.
Jeg har kontaktet lagret, for at høre, hvorfor den ikke har rykket sig.
Jeg vender tilbage, når jeg har hørt fra lagret."
Hvilket er glimrende for mig.
Senere får jeg en email, om at min ordre er blevet annulleret og mine penge bliver tilbageført.
Her står jeg lidt uforstående over, at man for det første ikke havde tænkt sig at ringe eller skrive til mig? Eller hvordan, der er alligevel gået 7 dage.
Nummer 2 at man ikke hverken prøver at spørge om der er noget man kan gøre for at lave om på fejlen, eller tilbyde en alle anden form for kompensation for fejlen.
Og nummer 3 at man efterlader kunden, som den der skal tage kontakten "Hvis du har yderligere spørgsmål".
Det sidste er jo en smagssag, men jeg holder på det kunne være klaret over en telefon på 1 min og så havde det ikke efterladt mig, med en ide om at jeg havde lyst til at skrive en anmeldelse som ikke var så pæn.
Så alt i alt var det desværre ikke nogen god første gangs oplevelse.
Kundeservicen var hurtig, da jeg først selv kontaktede butikken. Men det burte ikke være meningen, at kunden skal tage kontakt ved fejl.
De bedste hilsner fra Benjamin.

11 gennaio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Benjamin

Vi beklager meget for ulejligheden.

Webhallen er stadig mærket efter jule-stressen, men vi prøver at holde os så godt opdaterede som muligt med henblik på igangværende ordre.

Det ville selvfølgelig have været det mest optimale, hvis vi havde kontaktet dig mht. til din ordre.
Desværre giver vores system ikke automatisk besked hvis der opstår en fejl/bug, derfor kan disse kedelige situationer opstå.

Der blev draget til konklusioner mht. til tilbagebetalingen af din annullerede ordre, det er vi kede af.
Du skulle selvfølgelig have haft muligheden for at vælge, om du ville have en anden vare, eller en form for kompensation.

En kreditering er heller ikke det optimale for Webhallen, men det er nu engang det de fleste ønsker, hvis valget står mellem pengene tilbage, eller et andet nyt produkt.

Vores telefoner er alle hverdage åbne mellem 11.00 og 16.00, så til en anden gang er du mere end velkommen til at ringe os op.
I denne sag vil vi naturligvis kontakte dig, for at se om vi sammen kan finde et alternativ til det bestilte produkt sammen.

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte en controller til PS4 til en rigtig god pris, det var en julegave jeg bestilte d. 19 december, den var klar til afhentning i butikken allerede mandag d. 21. God betjening og næsten ingen kø når man ringer til kundeservice.
Controlleren ser også ud til at virke super fint :)

2 gennaio 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Signe

Dejligt at du nåede det inden jul.

Rigtig god fornøjelse med varen :)

Mvh.
Josephine
Kundeservice

Valutata 5 stelle su 5

Super service

Bestilte et 75 tommer Samsung tv på Black friday desværre var det smadret da jeg modtog det ringede til webhallen som med det samme sendte et fragtbrev og bestilte en afhentning tv'et blev hentet næste dag og godt en uge senere modtog jeg et nyt tv super fin behandling hele vejen igennem ingen telefonventetid jeg handler gerne i webhallen igen

23 dicembre 2015
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Kim

Superdejligt vi nåede det lige inden jul!

Rigtig go' dag i morgen :)

Mvh.
Mikkel
Kundeservice

Valutata 4 stelle su 5

Fine varer, dog ingen forsendelsesopdateringer

Bestilte to nye skærme, som virker som de skal. Dog fik jeg ingen opdateringer om varenes forsendelse og modtog ikke engang noget Track & Trace nummer. Jeg var nød til at skrive til deres mail support for at få det, hvilket jeg synes er træls.

Alt i alt er jeg skuffet, men er glad for at varene fungerer som de skal.

22 dicembre 2015
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Frederik

Tak for din anmeldelse.

Vi er superkede af det ikke er en løsning vi kan tilbyde lige nu, at modtage en mail så snart ordren er afsendt fra lageret. Vores IT-afdeling arbejder på at finde en løsning så vi kan sende mere information omkring ordrene.

Jeg er glad for du kunne få nummeret hos kundeservice og varerne fungerer som de skal.

Rigtig go' jul.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice

Valutata 3 stelle su 5

Udemærket

Efter at have bestilt et 55" Samsung TV via deres webside, får jeg som forventet et track and trace nummer fra Webhallen, her bliver jeg dog i første gang overrasket over at pakken i stedet for at blive sendt til DK, ender i Finland. Efter en kort e-mail kontakt til webhallen tager de kontakt til Post Nord, for at få omdirigeret pakken til DK, og pakken kommer relativt hurtigt frem til min adresse (dog med et par dages forsinkelse), desværre er pakken undervejs blevet vandskadet.
Jeg tager naturligvis øjeblikkeligt kontakt til Webhallen igen, for at reklamere over varen.
Webhallen var her meget imødekommende og som forventet skulle jeg sende varen retur, således de selv kunne teste den.
Efter nogle dage kontaktede jeg dem selv, for at høre hvad status var på reklamationen og fik at vide at jeg kunne enten få pengene udbetalt eller en ny vare af samme slags. Jeg valgte pengene, som var i mine hænder 2 dage senere.

Alt i alt er jeg meget tilfreds med deres behandling af mig, og de reagerede hurtigt på mine henvendelser og altid kundevenligt. Havde det ikke været pga. at deres fjernlager ligger i Sverige og at de ikke selv tog kontakt fra reklamationsafdelingen, ville jeg have givet dem 5 stjerner.

Min lektion, lad være med at købe så store pakker via nettet, men jeg kunne sagtens finde på at bruge webhallen igen.

18 dicembre 2015
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Udmærket

Bestilte et motherboard, som jeg modtog 4 dage efter bestilling. Varen er som forventet og prisen var også rigtig fin. Jeg savnede dog noget mere kontakt fra firmaet, såsom en adviseringsmail om at pakken var sendt, og et muligt link, hvor jeg kunne følge den - derfor 4 og ikke 5 stjerner.

16 dicembre 2015
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Vi har derfor slettet din bestilling

Jeg bestilte en telefon til en god pris.

En times tid senere bliver jeg ringet op og oplyst at ordren bliver annulleret fordi varen var forkert prissat. Prisen var rigtig nok ekstra god, men havde været det hele dagen, så jeg antog at den var god nok.

Jeg synes der er for mange webshops som skilter med gode priser for at få lidt opmærksomhed for efterfølgende at annullere ordrer pga. "fejl".

11 dicembre 2015
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej

Vi beklager meget fejlen. Der manglede desværre et tal i prisen, så prisen blev 225 kr istedet for 2295 kr.

Når prisfejlen er så tydelig så, er det åbenlyst at det ikke kan være andet end en fejl, og vi kan derfor annullere en ordre der indkommer på den. Så snart vi opdagede fejlen, så blev den selvfølgelig rettet.
Vi kan desværre ikke sidde konstant og tjekke de ca. 50000 varer vi har i sortiment, så fejl sker ind imellem.

Men man er som kunde altid meget velkommen til at kontakte os hvis man finder en pris der lyder for godt til at være sandt, og derfor ligner en fejl.

Valutata 1 stelle su 5

Vaffeljern virkede ikke ordenligt, og jeg fik ikke et nyt!

Jeg købte et Åviken Våffeljärn 906 (dubbel) i januar 2015. Jeg var rigtig glad for det, men allerede efter et par måneder begyndte noget af den ydre plastik/lakken at smelte. Jernet fungerede stadig fint, men pludselig sad vaflerne fast, og kunne ikke komme af jernet. Jeg prøvede med mere fedtstof, men intet virkede. Jeg skrev så til kundeservice, og spurgte om vi kunne få et nyt, da der måtte være noget galt med dette vaffeljern, siden det stoppede med at virke så pludseligt og på under et år. Jeg fik besked på at sende vaffeljernet retur, og efter at have ventet længe på en "Return label" fik jeg sendt det afsted. Derefter blev vaffeljernet sendt tilbage til mig med beskeden om at "It was denied because of the state the iron was in." Jeg var dybt chokkeret over hvad jeg så i pakken. Vaffeljernet var nu gået i stykker og var helt ubrugeligt, hvilket måtte være sket under rejsen. Jeg fik at vide at det var blevet "neglected" og derfor var det ikke blevet godkendt, men det handlede jo slet ikke om de ydre problemer, men derimod om at selve jernet ikke virkede længere. Der var åbenbart ikke noget at gøre... det kalder jeg DÅRLIG KUNDESERVICE! Jeg har brugt så meget tid på at skrive frem og tilbage og vente på svar, og som slut resultat får jeg ikke engang et nyt vaffeljern som virker! JEG VIL IKKE ANBEFALE AT HANDLE HOS WEBHALLEN. Jeg forstår slet ikke hvorfor de ikke sendte mig et nyt vaffeljern, så havde jeg været glad og anbefalet dem for god service, hvor kunderne kommer i første række, men sådan var det IKKE!

11 dicembre 2015
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Lærke

Tak for din anmeldelse.

Har slået din henvendelse op hos mine svenske kollegaer som du har fået skrevet til i stedet for den danske kundeservice.

af 2 omgange har de forsøgt at sende et fragtbrev til din mail, samt til 2 forskellige fysiske adresser som er blevet oplyst.

Da varen bliver modtaget bærer den tydelige tegn på fysisk skade, som følge af varen har været meget ringe emballeret. En vare af denne type skal emballeres grundigt som følge af vægten, for at kunne transporteres sikkert frem. Avispapir er altså ikke nok.

Hvis Webhallen kan konstatere en defekt får Webhallen beløbet dækket af producenten, men det er desværre ikke gældende ved fysiske skader. Derfor er din sag blevet afvist.

Hvis der opstår problemer med et produkt fremadrettet må du meget gerne kontakte Webhallens danske kundeservice på info@webhallen.dk eller på vores tlf. 89 888 999 så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più