Webhallen Danmark ApS Recensioni 636

TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

636 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service

Som titlen siger, har Webhallen ydet en fantastisk service, lige fra let og hurtigt køb af hardware, til yderst hjælpsom kundeservice.

Selv deres reparations service af min bærebare computer har været over alle forventninger. Sådan!!

Tusind tak Webhallen!

19 ottobre 2016
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

venter endnu

For en uge siden bestilte jeg min ordre, næste dag blev den så sendt ifl. deres hjemme side, men jeg sidder stadig og venter på at få den...

Jeg får så en ny ordre sendt, så der er ikke så meget at klage over, undtagen længere vente tid, men det går nok.

18 ottobre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Magnus

Tak for din anmeldelse, det ser ud til Postnord har tabt din vare undervejs i transporten så vi sender dig en ny vare kvit og frit.

Vi undskylder for forsinkelsen og ønsker dig en go' dag.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice.

Valutata 1 stelle su 5

Dårligste service nogensinde i forbindelse med reparation!

Jeg har aldrig oplevet en service så dårlig.... Jeg købte min Lenovo Yoga computer gennem Webhallen i November sidste år, og allerede omkring Maj/Juni havde den brug for reparation. Dette er selvfølgelig ikke Webhallens skyld, men producentens. Dog tager jeg den ind til Webhallen for, at få den repareret, da den selvfølgelig stadig er under garanti.
Jeg aflevere min computer, og der bliver noteret, at jeg tager på ferie og ikke er hjemme før en bestemt dato, og alt ser fint ud. Kort tid efter får jeg at vide, at min ødelagte starts knap ikke er dækket af garantien, da jeg har "trykket for hårdt" på knappen. Jeg prøver at forklare, at jeg altså har trykket med normal styrke, og ikke gjort noget unormalt, og det da ikke passe, at en computer er så skrøbelig, at man ikke kan trykke på startknappen. Jeg bliver bedt om, at betale over 2000 kr. for reparation, og sende en underskrevet kopi inden for en vis dato ellers ville de sende den tilbage urepareret, og med en fee. Dog har de noteret, at jeg ikke var hjemme før den dato, og derfor ikke kunne scanne min underskrift ind mens jeg sidder på et hostel i Peru. Alligevel skal der en længere email korrespondance til før deadline kan udskydes. Jeg ender med, at betale på trods af, jeg ikke mener dette er fair.
Da jeg henter min computer og klagede, skød de hele tiden skylden over på Lenovo. Lenovo er helt klart ikke uden fejl, men Webhallen bliver altså nød til at stå indenfor de produkter de sælger. Udover det er det ikke kun computerens skrøbelighed der er problemet, men også den elendige service jeg fik, og at blive kastet rundt, og konstant anklaget for, at "have trykket for hårdt" på min tiny lille startknap.
Webhallen holder ikke med sine kunder, og skyder al skyld over på andre, så længe det ikke er dem.

13 ottobre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Maria

Tak for din anmeldelse.

Til at starte med, så vil jeg gerne undskylde for, at der ikke blevet taget højde for, at du var på ferie, da vi bad om en underskrift. Det skulle vi selvfølgelig have taget i betragtning.

Mht. defekten, altså din ødelagte tænd / sluk knap, så er fysisk overlast ikke dækket af garantien. Og producenten havde altså vurderet, at defekten var en fysisk overlast og ikke en fabrikationsfejl.
Hvis de har taget den beslutning, så er det meget begrænset hvad forhandler kan gøre herefter.

Jeg forstår udmærket godt din frustration, men vi kører vores sager helt efter proceduren, og vi kan desværre ikke lave undtagelser.

Mvh.
Josephine
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

Great service

Ordered samsung tab3 at 19.00 on thurs, it was delivered next day at 13.00. And i live in north sweden. Excellent delivery time. Excellent service

6 ottobre 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Tilfredsstillende handel!

Jeg fandt det tastatur jeg har søgt efter et stykke tid og så til en pris som var langt bedre en alle andre sider!
Ydermere fik jeg varen en dag tidligere end jeg havde regnet med!

Jeg er super tilfreds! Kan kun anbefale at handle igennem Webhallen!

5 ottobre 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Altid en fornøjelse

Købte et kabinet hvor en enkelt blæser ikke virkede som den skulle, smed en mail til Webhallen som var så flinke og fleksible at bestille en ny blæser til mig så jeg slipper for at skulle skille hele mit system ad og indlevere hele kabinettet. Det er altid en fornøjelse at handle med dem, og har endnu ikke stødt på problemer ved reklamationer heller, derfor fortjener de intet mindre end 5 stjerner.

29 settembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Desværre defekt produkt, men god service i forbindelse med returnering

På hjemmesiden reklameres der med, at de som udgangspunkt sender bestillingen inden for 24 timer. Jeg måtte dog vente i 72 timer, før mit produkt blev afsendt.

Jeg bestilte et headset fra hjemmesiden, der var kvalificeret som fynd klasse 2 til lidt under 100 kroner under nyprisen. Jeg var således bevidst om, at produktet tidligere havde været pakket ud, og at der kunne være mindre tegn på brug.

Produktet jeg fik leveret bar dog tydelige tegn på, at det havde været brugt gennem længere tid, der var således store slitagemarkeringer, og der var endda foretaget reparation af headsettet med tape. Produktet var desuden defekt, da der ikke var lyd i headsettet.

Alt i alt ikke en særlig positiv oplevelse af at handle på webhallen.dk.

Heldigvis var den efterfølgende service god og professionel, og det blev hurtigt konstateret, at der var tale om et defekt produkt, og at jeg var berettiget til at få mine penge retur, herunder mine omkostninger ved at levere produktet retur som følge af manglen.

Som afsluttende bemærkning vil jeg dog anbefale andre, der måtte opleve at skulle sende et produkt retur til ikke at anvende webhallens reklamationsblanket, da man derved kan blive pålagt et servicegebyr i forbindelse med reklamationen. Jeg vil klart anbefale, at man ikke accepterer et sådant gebyr. Se også: Forbrug.dk

21 settembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Mark

Tak for din anmeldelse. Vi er superkede af hvis dit produkt ikke har levet op til vores demo vare system som i dette tilfælde var angivet til klasse 2. Det er på ingen måde i Webhallens interesse af mærke produkternes klasser forkert, der har været tale om en menneskelig fejl. Jeg er glad for du føler du fik en god service så problemet kunne blive løst, på trods af den kedelige oplevelse.

Vi skal bestræbe os på at undgå det i fremtiden.

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 4 stelle su 5

Ganske fornuftigt

Bestilte en vare, som så viste sig at være i restordre. Fair nok. 6 dage senere opdager jeg så, at den faktisk er på lager både som postordre og i den fysiske butik i København, så det skriver jeg igen gør opmærksom på. Det viser sig så, at efter min første henvendelse, er varen kommet på lager dagen efter og er blevet afsendt der uden kundeservice var informeret om dette. Og i dag er varen så nået frem, så det er jo som det skal være.
Jeg mangler lidt en "din vare er afsendt"-agtig mail og så ville noget kommunikation mellem lager og kundeservice også have fjernet noget af min irritation, så derfor kun 4 stjerner i denne omgang.
Venlig -og hurtigt svarende kundeservice dog.

12 settembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Mark

Tak for din anmeldelse.

Vi arbejder løbende på at forbedre informationen til vores kunder, derfor sætter vi stor pris på din feedback. Dejligt du fik din vare trods ventetiden, rigtig go' dag :)

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 1 stelle su 5

brugt varer. ingen penge retur

Jeg fik en brugt varer. jeg returnerede den, men jeg har en måned efter stadig ikke set mine penge.

Kan absolut ikke anbefale dem

9 settembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Gert

Tak for din anmeldelse. Forsøgte at ringe til dig men kom desværre ikke igennem så jeg har sendt en mail. Det ser ud til krediteringen har fundet sted 12/8-2016, altså 3 dage efter varen blev modtaget retur. Pengene er sendt retur til det benyttede betalingskort. Du må meget gerne forsøge at kontakte din bank og hvis de heller ikke kan finde krediteringen skal vi naturligvis have det løst.

Varen som er blevet bestilt er en demovare, derfor vil forseglingen være brudt men prisen er til gengæld lavere end en helt ny.

Du må gerne kontakte mig hurtigst muligt.

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk kundeservice!

Jeg valgte at hente min ordre i der lille biks i KBH.

Jeg kom hurtigt til og ekspedienten fandt hurtigt den bestilte ordre.
Han havde stor viden om produktet og han både vejledte mig og sikrede det passede til mit produkt.
Prisen var faldet i mellemtiden fra ordre til afhentning, det kom mig til gode, sådan! :-)

Han gav mig virkelig en oplevelse af, at de ved hvad de sælger og ønsker at gøre min som kunne tilfreds.

Well... Mission lykkes! :-)

7 settembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk, kun gode ting at sige om webhallen!

Jeg startede med at bestille en skærm der var 500 kr billigere end ved alle andre i hele Danmark. Alt går fint og ordren går igennem og jeg får en mail. Varen er på fjernlager og den kommer først om 7-9 hverdage :( øv bøv, men jeg bider det i mig og venter da jeg trosalt har fået den 500 kr billigere. 8 hverdage senere puff, dukker der en skærm op, ligesom lovet. Fantastisk! En note ved siden af - kundeservice er den BEDSTE jeg har haft at gøre med LÆNGE! jeg skrev med ham her fyren, og han var så god og venlig at skrive med at jeg følte det var en rigtig person jeg skrev med og ikke en eller anden maskine som det tit plejer at føles som når man skriver med kundeservice generelt! Fantastisk!

1 settembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Billige pc dele

Billigst på nogle pc dele men lang leveringstid gennem postnord (5 dage) ellers ingen problemer med at handle der.

26 agosto 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Per

Tak for den fine anmeldelse. Det ser ud til din vare blev afsendt torsdag den 11/8-2016 og var fremme mandagen efter weekenden, inden for de 2-3 hverdages levering. Håber dit produkt lever op til dine forventninger :)

Mvh.
Mikkel
Kundeservice.

Valutata 5 stelle su 5

Ikke en eneste ting at sætte en finger på!

Webhallen har igennem lang tid været min foretrukne leverandør af pc udstyr.

Der er altid hurtig levering, og er der problemer med produktet står deres medarbejdere altid klar til at hjælpe med det samme!

Jeg har aldrig oplevet nogen form for problemer når jeg har handlet gennem webhallen.

Jeg vil klart anbefale andre at bruge webhallen fremadrettet!

22 agosto 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Lige det ekstra..

God gamer kælder med alt til den krævende gamer og kyndig vejledning til hobbygameren.
Spørg du efter Mikkel i butikken kan det ikke gå helt galt. Servicen er i top, og leveringstiden er 1 - 3 og kribler det i fingrerne kan man altid afhente i butikken i København.
Mit foretrukne sted at handle gear!
5/5

18 agosto 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

God Kundeservice

Jeg havde en kort samtale med Mikkel A. fra webhallen. Jeg havde købt en skærm fra webhallen ca. en måned tilbage og havde fået brug for dvi-d kablet i det. Jeg fandt ud af at jeg i stedet havde fået et VGA kable. Det var ingen problemer, og vi han fik hurtigt bestilt et dvi-d kable til mig igen. God kundeservice og høflig medarbejder.

17 agosto 2016
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

God pris og levering, dog dårlig info

Meget god pris på varen (sennheiser pc 320 headset)
Leveringing var hurtig og god.
Ud over det har i et stort problem med at give info til jeres kunder. Efter købet modtager man kun et "tak for din bestilling" med info om varen og hvor den ender henne.
Blev nød til at skrive ind til jer via email for at være sikker på om den overhovdet var sendt.
og blev også nød til at finde ud af om jeg havde lavet en stor fejl og benyttet mig af en skam side.
da jeg normalt ved andre sider får en faktura af mit køb med det samme.

Uden tvivl 5 stjerner hvis i fikser jeres info til folk og benytter jer af track n trace

Vil helt sikkert bruge jer i fremtiden

Mvh
Jesper Jensen

17 agosto 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Jesper

Tak for din fine anmeldelse og dine inputs.

Det er helt sikkert noget vi skal kigge på i femtiden, at blive bedre til at informere når ordren er afsendt.Som det er lige nu modtager man et link i ordrebekræftelsen hvorfra man kan gå ind og se status over ordren på Webhallens hjemmeside. Her vil et evt. track and trace nummer også blive vist.

Håber varen lever op til dine forventninger.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice

Valutata 2 stelle su 5

Retur i hundrede år

Efter at have ventet længe på at de kunne sige at det var min egen fejl og jeg skulle betale en masse penge for at de havde kigget på den. Fik jeg en besked hvor der stod at hvis de ikke fik et svar på hvad der så skulle ske ville de efter senest 10 dage returnere min bærbar.
Jeg påpegede dette efter 19 dage og skrev at jeg ikke kunne forstå at de ikke fulgte deres egne guidelines, det ønskede medarbejderen tilsyneladende ikke at udtale sig om og besvarede ikke min Mail.

Jeg skal til Tanzania og hjælpe med vandprojekter og skal bruge min bærbar, som jeg nu ikke er sikker på når frem da den er 10 dage forsinket.

Efter at have skrevet her på trustpilot skrev de så tilbage til mig.
og efter mange mails frem og tilbage, har de så fået pakken sendt og håber at den når frem til i morgen, lige inden min afrejse.
(tak for det)

Så nu må vi se om det kun bliver de 10-12 dage forsinket.
og så gebyrer på 365 kr.

om de kompenserer for den store forsinkelse eller der kommer flere gebyrer ind senere, på trods af at jeg ikke fik lavet noget ved den.

17 agosto 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej David

Tak for din anmeldelse.

Varen har ikke været dækket af reklamationsretten som følge af udefrakommende skade, derfor er du blevet tilbudt en reparation til et beløb bestemt af servicepartneren eller at varen bliver sendt retur til Webhallen i samme stand mod et undersøgelsesgebyr. Jeg skal beklage sags gangen har været lidt tung i dette tilfælde, vi skal gøres vores bedste for at rette op på det i fremtiden.

Har du spørgsmål fremadrettet er du meget velkommen til at kontakte os på tlf: 89 888 999 mellem 11-16 eller på mail info@webhallen.dk

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

Super service.

Jeg lavede en reklamation, og sagen blev behandlet hurtigt. Jeg fik svar på mine mails med det samme og alt var skrevet i en høflig tone. Vil klart anbefale webhallen til andre 👍🏻😃

12 agosto 2016
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più