Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più
Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più
Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni di contatto
Vestergade 4-6, 1456, København
- 89 888 999
- info@webhallen.dk
- www.webhallen.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Fejler levering og stærkt utilfredsstillende kundeservice
Oprettede en erhvervskonto for at bestille nogle varer op til Julen og lagde en ordre Fredag eftermiddag kl. 18:00
Ordresystemet gav ikke mulighed for at angive en leveringsadresse separat fra virksomhedens officielle adresse, men man bliver i stedet henvist til at kontakte kundeservice.
Da telefonen hos deres kundeservice var lukket, skrev jeg en mail som de modtog 5 minutter efter ordremodtagelsen, med en adresseændring.
Mandag morgen kl. 09:32 skriver deres kundeservice at pakken er sendt samme morgen og at de desværre ikke har set min henvendelse i tide.
Da jeg efterfølgende kontakter dem for at finde en løsning så jeg kan få mine varer inden jul, er der absolut ingen hjælp at hente...
...andet end at jeg kan lægge en ny bestilling (men jeg kan jo stadig ikke angive korrekt leveringsadresse i deres webshop) og betale igen. Betalingen for den første ordre kan blive refunderet når de har fået varerne retur.
At deres website er så utidssvarende er én ting. At de ikke har nogle interne processer til at undgå et problem som dette er noget helt andet.
Jeg må blot konstatere at jeg ikke kan være kunde hos Webhallen, og at jeg ikke kan anbefale andre at blive det, indtil at de har fået styr på både website, interne processer såvel som deres kundeservce.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
58 dage før jeg fik min maskine retur - med skader
Jeg købte en bærbar til knap 12.000,- og efter 1½ år holdte batteriet kun i knap 20 min. Tænkte at det må være en fejl og sendte den derfor til reparation.
Da jeg afleverede den sagde ekspedienten "10-14 dage", så det passede godt med at jeg kunne få den med til Asien i praktik i 10 måneder.
Efter 28 dage får jeg så at vide at der var væskeskade, og garantien derfor ikke dækkede - ærgerligt, men jeg betalte for at spilde deres tid, og tænkte at jeg bare skifter batteriet selv. (Det var rigtigt der var væske i den, jeg havde glemt at jeg spildte kaffe i den da den var 3 måneder gammel, dvs ca. 15 måneder før denne sag)
Der var her ca 1 uge til jeg skulle afsted, så tænkte at de klart kunne nå det - hvilket selvfølgelig jo ikke var tilfældet.
Det tog yderligere 30 dage for dem at få den hjem igen, på trods af at der intet skulle gøres ved den.
Nåå ... Heldigvis ville jeg få familie besøg over julen, så de kunne nå at tage den med tilbage.
Det lykkedes kun grundet en ændring af billetten, så Webhallen hastede bærbaren hen og afleverede den, 4 timer inden flyet lettede.
Synes det var utroligt det skulle tage så lang tid, men da jeg alligevel var i Asien gjorde det ikke den store forskel ... indtil at jeg fik bærbaren i hånden.
Her er en liste over de skader der var på den:
1. Ud af de 9 skruer der holder bunden på plads, er 6 af dem væk. Jeg kan se ind i den ene sde, og der kan jeg se at et af gevindene er fuldstændig knækket af - jeg har ingen skruetrækker der passer, så kan ikke tjekke resten.
2. Skærmen er blevet bukket en hel del og er tydelig forvrænget i formen.
Den er blevet bukket INDEFRA, dvs midten af skærmen buler udad når man har den åben.
3. Skærmen er ved at gå fra hinanden ved det ene hingsel så man kan se ind bagved skærmen, og det føles som om den er ved at knække hver gang man åbner den (der hvor skærmen er forbundet til resten af computeren)
4. Den ene gummi "dut" under computeren er væk, så bærbaren vipper når den står på en vandret overflade.
Jeg sendte billeder af alle disse skader, og krævede at de gjorde noget ved problemet.
Til dette svarede de blot at det måtte være sket under transport. Den blev båret herned i det bobbel papir de afleverede den i, uden at være taget op, og blevet nøjsomt taget med i håndbagagen på fly.
Da jeg sagde at det var umuligt at 6 skruer er kommet løs (og ikke var i den lukkede bobbel plast lomme de gav mig), og at skærmen er blevet bukket fra den indvendige side, sagde deres ansatte (Jacob) at jeg nok havde gjort det med vilje for at få kompensation.
Ved hver eneste henvendelse skød de skylden på andre end dem selv. Dette firma har intet ansvar, det er altid deres partnere, posten, en anden ansat, eller i sidste ende din egen skyld.
Jeg har lagt sag an mod dem, og må så desværre se at istedet for at undvære min bærbar i "kun" 58 dage, bliver det nok en MEGET lang process.
Alt dette fordi at de tror jeg ville spare 900,- på et nyt batteri, ved at lave hærværk på min egen 12,000,- dyre bærbar, som jeg faktisk er dybt afhængig af til mit arbejde (grafisk design & animation). Fuldstændig til grin.
Lad være med at handle hos dem. Hos ProShop eller Komplett har de en LANGT bedre service, og anklager ikke deres kunder, eller giver skylden videre ved hver eneste henvendelse.
Efter Jacobs svar:
"Rig mulighed" i Webhallens øjne er når man afleverer en bærbar til en 76 årig mand, 3½ time inden flyafgangen til den anden side af kloden.
Bærbaren blev først taget ud af den emballage Webhallen havde pakket den i, ved ankomsten til Malaysia. De 6 skruer var ikke i emballagen, og skærmen er blevet bukket indefra (dette kan kun lade sig gøre hvis skærmen er åben).
Et mere realistisk scenarie er at servicepartneren er fuldstændig ligeglad, hvilket forklarer de 58 dages ventetid, og han derfor behandler produktet uden omtanke, hvilket resulterer i at produkter beskadiget.
Webhallen modtog bærbaren SAMME DAG som den flyafgang den skulle på - en ansat blev nødt til at komme ud og aflevere bærbaren da der ikke var tid til at tage ind og hente den i butikken.
Årsagen til jeg ikke fik den med i første omang, hvilket Købeloven i øvrigt kræver, var at hele processen var så elendig og langsom.
Det eneste Webhallens svar her beviser, er at de skyder skylden videre på alt andet end dem selv. Aldrig har jeg set nogen tage en negativ situation, og så bruge det som en undskyldning for at gøre det ekstra dårligt.
P.S. Hvis i havde repareret bærbaren efter 32 dage, så havde jeg sendt den med FedEx til Malaysia - det er INGEN undskyldning.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God pris og hurtig levering
En problemløs handel, hvor varen kom, før jeg ventede den, og jeg bestilte endda ugen før jul.
Samtidig var Webhallen billigere end samtlige konkurrenter.
Jeg handler bestemt der igen.
Utilstrækkelig service ved reparation
Jeg købte i foråret 2015 blandt andet en pc hos webhallen.dk, og jeg stødte ind i det problem i november 2016 at computeren ikke længere ville starte. Efter at have skrevet lidt frem og tilbage med kundeservice sendte jeg min pc ind til dem. Det tog samlet set 34 dage samt adskillige emails angående hvorfor jeg ikke havde hørt mere, før jeg fik besked om at den var færdigbehandlet og sendt. Denne information blev jeg nødt til at trække ud af dem af flere omgange, og ikke før jeg truede med at dele min oplevelse fik jeg noget konkret.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
perfekt
de skaffede en varer hjem så ej var på lager, fik hurtig respons på kundeservice om at de fik den hjem fra sverige og den er i dag kommet, så den kan gives i julegave :) super service
Informationsniveau kunne optimeres
Mangler et meget bedre informationsniveau på hjemmesiden og via automatisk besked på mail/sms, som alle andre forhandlere, jeg har handlet med, automatisk leverer.
Eksempel: Pengene bliver trukket på ens konto, men ingen besked fra Webhallen om de har trukket beløb eller sendt varen. Heller ingen information at hente ud fra deres hjemmeside.
Så må kontakte dem på kundeservice for at få vished for om varen er på vej.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Slettet profil
Min ven henviste til Webhallen, og kort tid efter jeg har bestilt varen sletter de min konto, så nu ved jeg ikke rigtig om jeg får mine vare
Nogen der kan forklare hvorfor de sletter min konto?

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Helt fint herfra - holdte præcist hvad de lovede
Jeg bestilte nogle nye RAM til min computer til en meget fornuftig pris. Der stod at pakke. Der står, at de sender pakker afsted inden 24 timer, hvilket de også gjorde (kunne se det på pakkens status)
Der stod at pakken ville komme inden for 2-3 hverdages tid og min pakke var ikke en undtagelse - min pakke kom på den 3 dag, så det var helt fint.
Super fedt, ingen fejl overhovedet!
Elendig Service på Garantireparation
Hej,
Jeg vil gerne dele min dårlige oplevelse hos Webhallen.dk med i andre brugere. Håber det kan hjælpe jer.
Jeg bestilte d. 28/2-16 et 65" Samsung TV (UE65JS9005) hvilket nu er gået i stykker.
Det blev forsøgt at fremskaffe et nyt panel til rep. af TV'et men da dette ikke længere er muligt blev det i stedet sendt tilbage til Webhallen.
Da modellen er udgået havde Webhallen ikke mulighed for at udskifte mit TV med et nyt.
Jeg ville altså gerne have mit TV repareret eller have et nyt. Da dette ikke var muligt kunne jeg vælge at få mine penge retur eller købe et nyt TV for TV'ets originale pris.
Det var ikke muligt at få samme model bare fra i år.
Da Webhallen ligger dyrere end konkurrenterne på netop denne model har jeg valgt at få mine penge retur.
Dog er jeg nu 899kroner fattigere da fragtomkostningen ikke gives retur.
Tænk dig derfor om en ekstra gang inden du får leveret produkter fra Webhallen.dk, det kan koste dig fragten.
Min handel ved webhallen har altså kostet mig knap 1000 kroner efter bare 10 måneder. Supporteren var oveni grov.
Hold jer langt fra Webhallen..
Venlig hilsen,
En skuffet kunde - Peter Thais Bjerregaard
Svar til Jakob:
Hej Jacob,
Efter den behandling jeg fik per telefon i går ønsker jeg ikke at handle med jer igen.
Jeg ønsker til gengæld den fulde købesum returneret som beskrevet af konkurrence- og forbrugerstyrrelsen.
Venligst læs følgende på forbrug.dk, som drives af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen:
"Svar af Charlotte , Forbrugerhotlinen d. 29-01-14 kl. 15:10
Rettigheder ved ophævelse af køb:
Når et køb af en vare ophæves, fordi varen har en fejl, sælgeren er ansvarlig for, har du krav på at få det fulde beløb tilbage.
Forsendelsesomkostninger i forbindelse med tilbagelevering af varen, skal sælgeren dække.
Krav på at få leveringsomkostninger tilbagebetalt:
Hvis du i forbindelse med købet af en vare har betalt for at få varen leveret, er der tale om et samlet køb.
Det betyder, at du ud over selve købesummen også skal have din udgift til levering tilbagebetalt. "
Jeg forventer derfor at få mit fulde beløb tilbage hvilket vil sige 15900kr. + 899kr..
Venlig hilsen,
Peter Thais Bjerregaard

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Annullerede min bestilling
Benyttede mig at et tilbud på en WII U konsol, men blev samme aften overrasket over en mail fra Webhallen hvor de annullerer min ordre med årsagen at det var af sikkerheds mæssige årsager - ip adressen var mistænkelig.
Jeg bestiller ofte udstyr på webshops og har aldrig før oplevet dette. Selvom Webhallen havde alle kontaktoplysninger, valgte de ikke at kontakte mig før ordren blev slettet. I øvrigt var konsollen så lige pludselig ikke på tilbud længere, da jeg dagen efter forsøgte bestille den igen.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Fantastisk service
Har kun godt at sige om Webhallen, har nu købt derfra flere gange både tablet og gamerheadset. De har et højt service niveau, svare hurtigt tilbage på mails, meget hjælpsomme, venligt personale, fantastiske produkter til gode priser...
Kan varmt anbefales, jeg handler der gerne igen☺️
Fuldstændig problemfrit
Bestilte en varer kl.2130 fredag og fik en mail om at det kunne afhentes under 14 timer senere. Skulle end ikke betale før jeg afhentede. Vil klart anbefale til andre.
Elendig service
Jeg har på Black Friday bestilt en kaffemaskine på Webhallen. Det er altså nu 2 uger siden jeg har bestilt dette, og pakken er stadig ikke sendt afsted!
Hver gang jeg forøger at skrive, svarer deres kundeservice i løbet af 5 min at pakken er klar på lagret men grundet stor efterspørgsel har lagret simpelthen ikke haft tid til at sende min pakke.
Der er gået 2!!!! uger???? Hvad har I lavet de sidste to uger siden I ikke kan få sendt pakker afsted som er bestilt? Måske skulle man overveje at sætte nogle af dem fra kundeservice som svarer i løbet af 5 min ned på lagret og pakke? Det er måske bedre givet ud?

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Webshop til perfektion
Har nu bestilt 3 hardware dele, hver for sig, hver sin dato. Alt er blevet leveret hurtigt og i perfekt form. Jeg bestilte et kabinet som jeg før havde haft bestilt hos Komplett. Komplett vidste ikke hvornår de fik varen, men blev ved med at skrive en falsk dato i deres webshop. Jeg valgte at afbryde mit køb, og bestilte derefter kabinettet hos Webhallen i stedet. Inden for 24 timer blev jeg overrasket af en mail hvori der stod, at de ikke vidste hvornår varen igen kom på lager, og fortalte mig at jeg kunne afbryde mit køb. Den service får man ikke mange steder.
Jeg er rigtig tilfreds med den behandling jeg har fået, samt den hurtige og sikrer levering.
ikke fået pakke
jeg bestildte et ps3 spil den 30/11 og der står at de sender inden 24 timer jeg skulle bruge gaven i lørdags, jeg har stadig ikke fået pakken.. så nu har jeg så en ked af det dreng i stedet for som ikke har fået sin fødselsdags gave.. plus man kan ikke ringe til deres kundeservice ...

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Langsom levering
Det er nu en uge siden jeg bestilte hos Webhallen. Kan se et pengene er trukket, men har ikke set skyggen af det bestilte endnu, end ikke et track & trace nummer har jeg fået, og selvbetjeningssiden gør ikke en klogere. Virkelig et ringe informationsniveau.
EDIT: de var til gengæld hurtige til at svare på min anmeldelse her og pakken kom samme dag, godt pakket ind, så anmeldelsen er rettet fra to til fire stjerner.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God service hos webhallen
Mit første review nogen sinde.
Jeg havde købt en steelseries mus hos Webhallen, som efter 1 år, var begyndt at opføre sig defekt.
Der var ikke nogle sure miner, da jeg den blev afleveret i butikken, hvor den først skulle testes igennem for at afgøre dens skæbne. Efter nogle få dage, fik jeg fikset min mus og er glad og tilfreds.
Jeg synes at personalet er smilende og venligt. Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler med Webhallen :)
For dårligt med ingen hjemlevering :(
Webhallen har skam gode tilbud, har lige købt en "dims" til 129,-kr, meget billigt, så det er fint nok ;)
MEN, da jeg så gennemgår ordrebekræftigelsen, opdager jeg at pakken IKKE vil blive leveret hvor jeg bor, på trods af at fragten koster 49,-kr !
Standard med Post-Danmark via web-steder er ca 35,-kr til 39,-kr for PAKKER leveret hjemme hos mig .....
(og ikke bruge 1½ time frem og tilbage til Helsingør for at selvhente! )
Kundeservice hos webhallen fortæller mig at "dimsen" blir sent som brev
?????
Hvordan i alverden kan det så koste 49,-kr ?????
Når det ikke engang blir sent som PAKKE ?????
Altså "Webhallen", det er bare for ringe i år 2016 ..... :(

Risposta di Webhallen Danmark ApS
ØV-ØV!
Min søde mor har givet mig en tidlig julegave, en ny bærbar computer! Den mangler jeg nemlig gevaldigt, så ingen grund til at vente den ekstra måned.
Den blev bestilt fredag, og betalt med hendes kort, og da data jo normalt skal stemme overens med navnet på det brugte betalingskort, blev min mors adresse indtastet. Så skulle vi bare finde feltet, hvor man kan få leveret til en anden adresse.
Den kom ikke på den første side. Pyt, tænkte vi, så får vi indtastet betalingsinfo etc, så kommer muligheden nok på næste side. Men nej, handlen var gennemført uden mulighed for ny leveringsadresse eller en "information til sælger"-boks, vi kunne bruge.
Mailbekræftelse kommer kl. 19.01, og ser sådan her ud:
Hej *navn*
Hvis følgende oplysninger er forkerte, bedes du kontakte os.
Levering 1:
Laptop - I lager
Ordrenummer: 8366983
Ordredato: 2016-11-25
Fragtmetode: Send som brev / pakkepost (uden omdeling)
Transaktionsdato: 2016-11-25
Betalingsmetode: Kortbetaling
Fragt: 79 kr
Kl. 19.46 sender vi en mail med den rigtige leveringsadresse, som ligger på min arbejdsplads, 160 km fra min mor.
Kl. 13.07 lørdag er Webhallens support på banen, og det er da fedt med weekendsupport. Desværre lyder teksten: "Det kan desværre ikke lade sig gøre
Den er ved at blive sendt afsted nu her
Det beklager jeg"
Så undrer vi os her i det stille over, hvorfor der så i fakturamailen står, at vi skal kontakte Webhallen, hvis der er fejl, når der åbenbart ikke er tid til at udbedre dem. Det er da fedt nok med kort leveringstid, men da de allerede havde varslet, at der var nogle dages leveringstid, giver det vel sig selv, at vi var indforstået med at vente lidt - i al fald så længe, at de rent faktisk får tjekket deres mails!
"Pyt" tænkte vi igen (det gør vi såmænd tit), jeg er jo på hjemmebesøg til tirsdag eftermiddag, så den kommer nok i tide til ,at jeg kunne få den tidlige julegave med hjem.
Nu nærmer mit afrejsetidspunkt sig hastigt, og stadig ingen computer. Min tidlige julegave er derfor blevet udsat til modtagelse juleaften, eller en ret heftig porto for at få den sendt ned til mig.
Øv, hvor er det træls! Jeg har vist aldrig før været udsat for et firma, der selv beder om besked, hvis noget er forkert, men som stadig har en forretningsgang, der gør, at disse mails ikke tjekkes, før varer sendes afsted. Mon ikke der i anledning af Black Friday har været rigtigt travlt, men også en opskruet bemanding af samme årsag?

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Super hurtig
Bestilte fra webhallen torsdag nat. Mandag lå min pakke klar til afhentning. Sendt fra Sverige vel og mærke.
Så 5 stjerner vurderet på behandling af bestilling og leveringstid.
For en god ordens skyld har webhallen ikke opfordret til at skrive anmeldelse på trustpilot.dk
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







