Webhallen Danmark ApS Recensioni 636

TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

636 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Fejler levering og stærkt utilfredsstillende kundeservice

Oprettede en erhvervskonto for at bestille nogle varer op til Julen og lagde en ordre Fredag eftermiddag kl. 18:00

Ordresystemet gav ikke mulighed for at angive en leveringsadresse separat fra virksomhedens officielle adresse, men man bliver i stedet henvist til at kontakte kundeservice.
Da telefonen hos deres kundeservice var lukket, skrev jeg en mail som de modtog 5 minutter efter ordremodtagelsen, med en adresseændring.
Mandag morgen kl. 09:32 skriver deres kundeservice at pakken er sendt samme morgen og at de desværre ikke har set min henvendelse i tide.

Da jeg efterfølgende kontakter dem for at finde en løsning så jeg kan få mine varer inden jul, er der absolut ingen hjælp at hente...
...andet end at jeg kan lægge en ny bestilling (men jeg kan jo stadig ikke angive korrekt leveringsadresse i deres webshop) og betale igen. Betalingen for den første ordre kan blive refunderet når de har fået varerne retur.

At deres website er så utidssvarende er én ting. At de ikke har nogle interne processer til at undgå et problem som dette er noget helt andet.

Jeg må blot konstatere at jeg ikke kan være kunde hos Webhallen, og at jeg ikke kan anbefale andre at blive det, indtil at de har fået styr på både website, interne processer såvel som deres kundeservce.

19 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Jon

Tak for din anmeldelse.

Det er desværre ikke muligt at vælge en leveringsadresse og en anden faktureringsadresse. Det er en og samme i Webhallens system. Din ordre blev placeret i fredags kl. 17:58, hvor kundeservice er gået hjem, derfor har vi ikke mulighed for at redigere i din ordre efterfølgende, din mail ser vi først om mandagen hvor din ordre er blevet afsendt.

Vi kan altså ikke ændre i en leveringsadresse når ordren er afsendt.

Det eneste vi kan gøre er at sende varerne til den adresse som bliver oplyst.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice.

Valutata 1 stelle su 5

58 dage før jeg fik min maskine retur - med skader

Jeg købte en bærbar til knap 12.000,- og efter 1½ år holdte batteriet kun i knap 20 min. Tænkte at det må være en fejl og sendte den derfor til reparation.
Da jeg afleverede den sagde ekspedienten "10-14 dage", så det passede godt med at jeg kunne få den med til Asien i praktik i 10 måneder.

Efter 28 dage får jeg så at vide at der var væskeskade, og garantien derfor ikke dækkede - ærgerligt, men jeg betalte for at spilde deres tid, og tænkte at jeg bare skifter batteriet selv. (Det var rigtigt der var væske i den, jeg havde glemt at jeg spildte kaffe i den da den var 3 måneder gammel, dvs ca. 15 måneder før denne sag)

Der var her ca 1 uge til jeg skulle afsted, så tænkte at de klart kunne nå det - hvilket selvfølgelig jo ikke var tilfældet.

Det tog yderligere 30 dage for dem at få den hjem igen, på trods af at der intet skulle gøres ved den.

Nåå ... Heldigvis ville jeg få familie besøg over julen, så de kunne nå at tage den med tilbage.
Det lykkedes kun grundet en ændring af billetten, så Webhallen hastede bærbaren hen og afleverede den, 4 timer inden flyet lettede.

Synes det var utroligt det skulle tage så lang tid, men da jeg alligevel var i Asien gjorde det ikke den store forskel ... indtil at jeg fik bærbaren i hånden.

Her er en liste over de skader der var på den:

1. Ud af de 9 skruer der holder bunden på plads, er 6 af dem væk. Jeg kan se ind i den ene sde, og der kan jeg se at et af gevindene er fuldstændig knækket af - jeg har ingen skruetrækker der passer, så kan ikke tjekke resten.

2. Skærmen er blevet bukket en hel del og er tydelig forvrænget i formen.
Den er blevet bukket INDEFRA, dvs midten af skærmen buler udad når man har den åben.

3. Skærmen er ved at gå fra hinanden ved det ene hingsel så man kan se ind bagved skærmen, og det føles som om den er ved at knække hver gang man åbner den (der hvor skærmen er forbundet til resten af computeren)

4. Den ene gummi "dut" under computeren er væk, så bærbaren vipper når den står på en vandret overflade.

Jeg sendte billeder af alle disse skader, og krævede at de gjorde noget ved problemet.

Til dette svarede de blot at det måtte være sket under transport. Den blev båret herned i det bobbel papir de afleverede den i, uden at være taget op, og blevet nøjsomt taget med i håndbagagen på fly.

Da jeg sagde at det var umuligt at 6 skruer er kommet løs (og ikke var i den lukkede bobbel plast lomme de gav mig), og at skærmen er blevet bukket fra den indvendige side, sagde deres ansatte (Jacob) at jeg nok havde gjort det med vilje for at få kompensation.

Ved hver eneste henvendelse skød de skylden på andre end dem selv. Dette firma har intet ansvar, det er altid deres partnere, posten, en anden ansat, eller i sidste ende din egen skyld.

Jeg har lagt sag an mod dem, og må så desværre se at istedet for at undvære min bærbar i "kun" 58 dage, bliver det nok en MEGET lang process.

Alt dette fordi at de tror jeg ville spare 900,- på et nyt batteri, ved at lave hærværk på min egen 12,000,- dyre bærbar, som jeg faktisk er dybt afhængig af til mit arbejde (grafisk design & animation). Fuldstændig til grin.

Lad være med at handle hos dem. Hos ProShop eller Komplett har de en LANGT bedre service, og anklager ikke deres kunder, eller giver skylden videre ved hver eneste henvendelse.

Efter Jacobs svar:

"Rig mulighed" i Webhallens øjne er når man afleverer en bærbar til en 76 årig mand, 3½ time inden flyafgangen til den anden side af kloden.

Bærbaren blev først taget ud af den emballage Webhallen havde pakket den i, ved ankomsten til Malaysia. De 6 skruer var ikke i emballagen, og skærmen er blevet bukket indefra (dette kan kun lade sig gøre hvis skærmen er åben).

Et mere realistisk scenarie er at servicepartneren er fuldstændig ligeglad, hvilket forklarer de 58 dages ventetid, og han derfor behandler produktet uden omtanke, hvilket resulterer i at produkter beskadiget.

Webhallen modtog bærbaren SAMME DAG som den flyafgang den skulle på - en ansat blev nødt til at komme ud og aflevere bærbaren da der ikke var tid til at tage ind og hente den i butikken.

Årsagen til jeg ikke fik den med i første omang, hvilket Købeloven i øvrigt kræver, var at hele processen var så elendig og langsom.

Det eneste Webhallens svar her beviser, er at de skyder skylden videre på alt andet end dem selv. Aldrig har jeg set nogen tage en negativ situation, og så bruge det som en undskyldning for at gøre det ekstra dårligt.

P.S. Hvis i havde repareret bærbaren efter 32 dage, så havde jeg sendt den med FedEx til Malaysia - det er INGEN undskyldning.

18 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Omar

Vi beklager naturligvis at denne sag trak ud som den gjorde. Men de havde ingen relevans for dig uanset hvad, Da du allerede var taget tilbage til Malaysia, og vi aftalte derfor at din mor skulle have den med ned til dig, her da hun rejste i december. Hvilket maskinen akurat lige nåede.

Men maskine var stærkt fugtskadet, og dette blev konstateret på værkstedet. Det ville koste dig 8199,- kr at udbedre maskinen.
Både du og jeg har set de tydelige skader efter fugten på de billeder værkstedet Du afviste dog at få den lavet.
Jeg tjekker sammen med souchefen personligt din maskine før den udlveres til din familie, og der var ingen af de fejl du beskriver.

Mange kunder misforstår og tror det er os som betaler hvis fx et batteri på en maskine er gået i stykker, eller at noget andet er defekt. Det er faktisk forkert. I sædanne tilfælde er maskinen omfattet af reklamtionsretten, og bliver lavet gratis for os. Så det er faktisk meget nemmere, hvis maskinen er dækket under reklamationsretten. Vi har nemlig ingen udgifter, og vi slipper for at kæmpe med en utilfreds kunde.

Jeg finder det dog mærkeligt at ingen i din familie lægger mærke til alle disse tydelige fejl, før maskinen når ned til dig i Malaysia, specielt når maskinen vil koste 8199,at reparere. Så er den pludselig næsten total skadet når den kommer ned til dig.

Jeg kan ikke sige hvad der skulle være sket under transporten af maskinen til Malaysia, jeg kan blot sige at maskinen ikke havde disse fysiske skader, da den forlod vores varetægt og at din familie havde rig mulighed for at undersøge den ved udlevering og før den forlod landet.

Vi kan naturligvis ikke tage ansvaret for skader opstået efter maskinen har forladt vores varetægt.

Jeg afventer naturligvis at du får indbragt sagen, så vi kan få en uvildiog afgørelse på denne sag.

Med venlig hilsen
Jacob Mathiesen
Butikschef
Webhallen København

Valutata 5 stelle su 5

God pris og hurtig levering

En problemløs handel, hvor varen kom, før jeg ventede den, og jeg bestilte endda ugen før jul.

Samtidig var Webhallen billigere end samtlige konkurrenter.

Jeg handler bestemt der igen.

17 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Utilstrækkelig service ved reparation

Jeg købte i foråret 2015 blandt andet en pc hos webhallen.dk, og jeg stødte ind i det problem i november 2016 at computeren ikke længere ville starte. Efter at have skrevet lidt frem og tilbage med kundeservice sendte jeg min pc ind til dem. Det tog samlet set 34 dage samt adskillige emails angående hvorfor jeg ikke havde hørt mere, før jeg fik besked om at den var færdigbehandlet og sendt. Denne information blev jeg nødt til at trække ud af dem af flere omgange, og ikke før jeg truede med at dele min oplevelse fik jeg noget konkret.

17 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Aske

Tak for din anmeldelse.

Vi har desværre kæmpet lidt med vores servicepartner i det her tilfælde, derfor har sagen trukket ud og det har været svært at få information fra dem. Vi har efterfølgende kontaktet ledelsen med henblik på at finde ud af om denne servicepartner skal benyttes fremadrettet.

Jeg skal beklage informationsniveauet på denne sag.

Mvh. og Glædelig jul
Mikkel
Kundeservice.

Valutata 5 stelle su 5

perfekt

de skaffede en varer hjem så ej var på lager, fik hurtig respons på kundeservice om at de fik den hjem fra sverige og den er i dag kommet, så den kan gives i julegave :) super service

16 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Informationsniveau kunne optimeres

Mangler et meget bedre informationsniveau på hjemmesiden og via automatisk besked på mail/sms, som alle andre forhandlere, jeg har handlet med, automatisk leverer.
Eksempel: Pengene bliver trukket på ens konto, men ingen besked fra Webhallen om de har trukket beløb eller sendt varen. Heller ingen information at hente ud fra deres hjemmeside.
Så må kontakte dem på kundeservice for at få vished for om varen er på vej.

16 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Aalborg

Tak for din anmeldelse.

Det er noget vi kæmper med hver dag og kan kun give dig ret, vi kunne godt give lidt mere information til vores kunder omkring de bestillinger vi får ind. Der er et link i din ordrebekræftelse som skal føre dig til hjemmesiden hvor du kan se status, men der skal man selv aktivt ind og kigge.

Vi har en ny hjemmeside under opbygning så på et tidspunkt skal det blive bedre.

Rigtig go' jul og godt nytår

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 3 stelle su 5

Slettet profil

Min ven henviste til Webhallen, og kort tid efter jeg har bestilt varen sletter de min konto, så nu ved jeg ikke rigtig om jeg får mine vare

Nogen der kan forklare hvorfor de sletter min konto?

15 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Luca

Tak for din anmeldelse.

Har slået din ordre op på det oplyste ordrenummer og kan se din ordre blev afsendt dagen efter bestilling. Varen er sendt som brev og bør være fremme fredag hvis alt går som forventet hos vores leverandør Postnord.

Du har valgt at bestille varen ud at oprette dig som bruger i vores system og derfor har du ikke en egentlig profil. Der er mange kunder der vælger denne løsning fordi bestillingsprocessen går hurtigere.

Hvis du interesseret i at konvertere og blive oprettet som bruger er vi meget gerne behjælpelig med det, du skal bare kontakte os på info@weballen.dk eller på tlf: 89 888 999 (hverdage 11-16) så sidder vi klar.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice

Valutata 5 stelle su 5

Helt fint herfra - holdte præcist hvad de lovede

Jeg bestilte nogle nye RAM til min computer til en meget fornuftig pris. Der stod at pakke. Der står, at de sender pakker afsted inden 24 timer, hvilket de også gjorde (kunne se det på pakkens status)
Der stod at pakken ville komme inden for 2-3 hverdages tid og min pakke var ikke en undtagelse - min pakke kom på den 3 dag, så det var helt fint.

Super fedt, ingen fejl overhovedet!

13 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Elendig Service på Garantireparation

Hej,

Jeg vil gerne dele min dårlige oplevelse hos Webhallen.dk med i andre brugere. Håber det kan hjælpe jer.
Jeg bestilte d. 28/2-16 et 65" Samsung TV (UE65JS9005) hvilket nu er gået i stykker.
Det blev forsøgt at fremskaffe et nyt panel til rep. af TV'et men da dette ikke længere er muligt blev det i stedet sendt tilbage til Webhallen.
Da modellen er udgået havde Webhallen ikke mulighed for at udskifte mit TV med et nyt.
Jeg ville altså gerne have mit TV repareret eller have et nyt. Da dette ikke var muligt kunne jeg vælge at få mine penge retur eller købe et nyt TV for TV'ets originale pris.
Det var ikke muligt at få samme model bare fra i år.
Da Webhallen ligger dyrere end konkurrenterne på netop denne model har jeg valgt at få mine penge retur.
Dog er jeg nu 899kroner fattigere da fragtomkostningen ikke gives retur.
Tænk dig derfor om en ekstra gang inden du får leveret produkter fra Webhallen.dk, det kan koste dig fragten.
Min handel ved webhallen har altså kostet mig knap 1000 kroner efter bare 10 måneder. Supporteren var oveni grov.

Hold jer langt fra Webhallen..

Venlig hilsen,
En skuffet kunde - Peter Thais Bjerregaard

Svar til Jakob:

Hej Jacob,

Efter den behandling jeg fik per telefon i går ønsker jeg ikke at handle med jer igen.
Jeg ønsker til gengæld den fulde købesum returneret som beskrevet af konkurrence- og forbrugerstyrrelsen.

Venligst læs følgende på forbrug.dk, som drives af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen:
"Svar af Charlotte , Forbrugerhotlinen d. 29-01-14 kl. 15:10
Rettigheder ved ophævelse af køb:
Når et køb af en vare ophæves, fordi varen har en fejl, sælgeren er ansvarlig for, har du krav på at få det fulde beløb tilbage.
Forsendelsesomkostninger i forbindelse med tilbagelevering af varen, skal sælgeren dække.

Krav på at få leveringsomkostninger tilbagebetalt:
Hvis du i forbindelse med købet af en vare har betalt for at få varen leveret, er der tale om et samlet køb.
Det betyder, at du ud over selve købesummen også skal have din udgift til levering tilbagebetalt. "

Jeg forventer derfor at få mit fulde beløb tilbage hvilket vil sige 15900kr. + 899kr..

Venlig hilsen,
Peter Thais Bjerregaard

12 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Peter

Jeg har gennemgået sagen. Jeg kan ikke se vi har lavet nogen fejl i dette tilfælde, da alt vi har gjort er helt i overenstemmelse med købeloven.

Jeg kan dog anerkende at kundeservice har holdt sig meget stringent til reglerne, og vil derfor gerne tilbyde dig tv'et til 14777 kr inklusiv levering. ( billigste pris på pricerunner

Vi har dog sendt pengene retur til dig, så hvis du ønsker denne løsning, så skal du lave en ordre på det nye TV og sende mig det nye ordre nummer, så skal jeg sørge for at du får tv'et leveret til den nye billigere pris.

Jeg har også sendt dig en mail med dette.

Med venlig hilsen
Jacob Mathiesen
Butikschef
Webhallen København


Opdatering*

Hej Peter

Det var os to der snakkede da du ringede ind til os.

Er super ked af du synes du har fået en "grov" behandling, prøvede at argumentere kort men præcist hvordan Webhallen stod i forhold til sagen.

Jeg har undersøgt sagen og jeg har simpelthen taget fejl, det skal jeg ikke se mig for god til at indrømme. Efter snak med E-handelsfonden kunne de konstatere du har krav på at få fragt inkl. købsbeløbet retur.

De sagde også vi var berettiget til at debitere for varens nytteværdi på ca. 10 måneder men det synes jeg vi skal lade ligge grundet vores fejl i første omgang.

Hvis du kan sende reg. nummer og kontonummer til os skal jeg sørge for at få fragten udbetalt til dig hurtigst muligt.

Undskyld misforståelsen.

Mvh.
Mikkel
Kundeservice.

Valutata 1 stelle su 5

Annullerede min bestilling

Benyttede mig at et tilbud på en WII U konsol, men blev samme aften overrasket over en mail fra Webhallen hvor de annullerer min ordre med årsagen at det var af sikkerheds mæssige årsager - ip adressen var mistænkelig.
Jeg bestiller ofte udstyr på webshops og har aldrig før oplevet dette. Selvom Webhallen havde alle kontaktoplysninger, valgte de ikke at kontakte mig før ordren blev slettet. I øvrigt var konsollen så lige pludselig ikke på tilbud længere, da jeg dagen efter forsøgte bestille den igen.

12 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Nicolai

Jeg beklager at Betalingssystemet fra DIBS/NETS meldte din ip som mistænkelig. Det sker desværre ind imellem, hvis folk fx bruger en VPN eller sidder på en delt internet linie. På fx et kollegie. Det kan også ske hvis man ikke har en fast IP og derfor rammer en IP der tidligere er blevet brugt til svindel.
I de tilfælde får vi en advarsel om at hvis vi accepterer bestillingen, og det viser sig at være svindel, så skal vi selv dække hele tabet. Det kan vi naturligvis ikke gøre, da vi risikerer meget store tab.
Vi ved godt det kan være ubelejligt for kunderne at blive afvist, og vi gør alt hvad vi kan for at hjælpe blot de kontakter os. Da vi indførte dette system, havde vi svindelforsøg for over 300000 kr om ugen, hvilket er ret mange penge.

Vi kan desværre ikke blot kontakte dig, og lade handlen gå igennem, da vi så stadig hæfter for et tab.

Men hvis du kontakter vores kundeservice på info@webhallen.dk, så skal de hjælpe dig med at lægge en ny ordre på samme vare, og til samme pris.

Mvh
Jacob Mathiesen
Webhallen København

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service

Har kun godt at sige om Webhallen, har nu købt derfra flere gange både tablet og gamerheadset. De har et højt service niveau, svare hurtigt tilbage på mails, meget hjælpsomme, venligt personale, fantastiske produkter til gode priser...
Kan varmt anbefales, jeg handler der gerne igen☺️

11 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fuldstændig problemfrit

Bestilte en varer kl.2130 fredag og fik en mail om at det kunne afhentes under 14 timer senere. Skulle end ikke betale før jeg afhentede. Vil klart anbefale til andre.

11 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Elendig service

Jeg har på Black Friday bestilt en kaffemaskine på Webhallen. Det er altså nu 2 uger siden jeg har bestilt dette, og pakken er stadig ikke sendt afsted!

Hver gang jeg forøger at skrive, svarer deres kundeservice i løbet af 5 min at pakken er klar på lagret men grundet stor efterspørgsel har lagret simpelthen ikke haft tid til at sende min pakke.

Der er gået 2!!!! uger???? Hvad har I lavet de sidste to uger siden I ikke kan få sendt pakker afsted som er bestilt? Måske skulle man overveje at sætte nogle af dem fra kundeservice som svarer i løbet af 5 min ned på lagret og pakke? Det er måske bedre givet ud?

9 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Christian

Tak for din anmeldelse.

Der er ikke noget at sige til du har givet os 1 stjerne på denne ordre, den fortjener vi. Under Black Friday fik vi enormt mange ordre og derfor opstod der desværre forsinkelser på lageret på at få sendt mange af pakkerne. Her i blandt din.

Det er ikke muligt for os her i kundeservice at tage til lageret i Sverige og give en hånd med at pakke varer, der er behov for os her i afdelingen men forstår naturligvis godt din frustration.

Vores lager er kommet helt med på forsendelsestiden igen og kan se din pakke også blev afsendt 9/12-2016 og er ankommet til en central i københavn i morges.

Vi forventer den bliver klar i dag eller i morgen.

Undskyld forsinkelsen og rigtig go' jul.

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

Webshop til perfektion

Har nu bestilt 3 hardware dele, hver for sig, hver sin dato. Alt er blevet leveret hurtigt og i perfekt form. Jeg bestilte et kabinet som jeg før havde haft bestilt hos Komplett. Komplett vidste ikke hvornår de fik varen, men blev ved med at skrive en falsk dato i deres webshop. Jeg valgte at afbryde mit køb, og bestilte derefter kabinettet hos Webhallen i stedet. Inden for 24 timer blev jeg overrasket af en mail hvori der stod, at de ikke vidste hvornår varen igen kom på lager, og fortalte mig at jeg kunne afbryde mit køb. Den service får man ikke mange steder.

Jeg er rigtig tilfreds med den behandling jeg har fået, samt den hurtige og sikrer levering.

8 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

ikke fået pakke

jeg bestildte et ps3 spil den 30/11 og der står at de sender inden 24 timer jeg skulle bruge gaven i lørdags, jeg har stadig ikke fået pakken.. så nu har jeg så en ked af det dreng i stedet for som ikke har fået sin fødselsdags gave.. plus man kan ikke ringe til deres kundeservice ...

6 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Anette,

Tak for din anmeldelse.

Vi er super kede af varen ikke kom frem i tiden til din søns fødselsdag, det er naturligvis rigtig ærgerligt han nu står uden en gave.Varen er sendt fra vores lager den 2/12-2016 og burde derfor have været fremme med postnord nu. De oplever som vi også enormt stor travlhed efter Black Friday og derfor er varen højst sandsyndligt forsinket.

Vi beder dig have tålmodighed, så skal varen nok dukke op.

Vores telefoner er desværre nede i dag så man kan ikke ringe til os, men vi besvarer naturligvis mail og Trustpilot også hvis man foretrækker at kontakte os her.

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 4 stelle su 5

Langsom levering

Det er nu en uge siden jeg bestilte hos Webhallen. Kan se et pengene er trukket, men har ikke set skyggen af det bestilte endnu, end ikke et track & trace nummer har jeg fået, og selvbetjeningssiden gør ikke en klogere. Virkelig et ringe informationsniveau.
EDIT: de var til gengæld hurtige til at svare på min anmeldelse her og pakken kom samme dag, godt pakket ind, så anmeldelsen er rettet fra to til fire stjerner.

4 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej John

Tak for din anmeldelse. Vi har haft enormt travlt under Black Friday og det har skabt nogle forsinkelser desværre. Kan se din pakke i dag er kommet frem til afhentning, du skulle gerne have modtaget information fra Postnord omkring det her til formiddag.

Rigtig go' fornøjelse med varen.

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

God service hos webhallen

Mit første review nogen sinde.
Jeg havde købt en steelseries mus hos Webhallen, som efter 1 år, var begyndt at opføre sig defekt.

Der var ikke nogle sure miner, da jeg den blev afleveret i butikken, hvor den først skulle testes igennem for at afgøre dens skæbne. Efter nogle få dage, fik jeg fikset min mus og er glad og tilfreds.

Jeg synes at personalet er smilende og venligt. Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler med Webhallen :)

2 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

For dårligt med ingen hjemlevering :(

Webhallen har skam gode tilbud, har lige købt en "dims" til 129,-kr, meget billigt, så det er fint nok ;)
MEN, da jeg så gennemgår ordrebekræftigelsen, opdager jeg at pakken IKKE vil blive leveret hvor jeg bor, på trods af at fragten koster 49,-kr !
Standard med Post-Danmark via web-steder er ca 35,-kr til 39,-kr for PAKKER leveret hjemme hos mig .....
(og ikke bruge 1½ time frem og tilbage til Helsingør for at selvhente! )
Kundeservice hos webhallen fortæller mig at "dimsen" blir sent som brev
?????
Hvordan i alverden kan det så koste 49,-kr ?????
Når det ikke engang blir sent som PAKKE ?????
Altså "Webhallen", det er bare for ringe i år 2016 ..... :(

30 novembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Rune

Tak for din henvendelse.

Fragtpriser og forsendelsesmetoder er oplyst inden køb, ligeledes er fragtprisen og varens pris naturligvis oplyst inden købet bekræftes og betales.

Fragtpriserne er fastsat ud fra postnords priser og en samlet vurdering af hele fragtbudgettet hos Webhallen, det står her forbrugeren frit for at placere en ordre hos Webhallen hvis fragtprisen og varens pris kan accepteres.

Levering med brev eller pakke er samme leveringstid, breve vil blive sendt med omdeling, pakker bliver sendt til afhentning på nærmeste posthus (som privat kunde).

Vil meget gerne tage en snak med dig hvis der er behov. tlf: 89 888 999 (11-16 hverdage), du kan også kontakte mig på mail info@webhallen.dk

Med venlige julehilsner
Mikkel
Kundeservice

Valutata 2 stelle su 5

ØV-ØV!

Min søde mor har givet mig en tidlig julegave, en ny bærbar computer! Den mangler jeg nemlig gevaldigt, så ingen grund til at vente den ekstra måned.

Den blev bestilt fredag, og betalt med hendes kort, og da data jo normalt skal stemme overens med navnet på det brugte betalingskort, blev min mors adresse indtastet. Så skulle vi bare finde feltet, hvor man kan få leveret til en anden adresse.

Den kom ikke på den første side. Pyt, tænkte vi, så får vi indtastet betalingsinfo etc, så kommer muligheden nok på næste side. Men nej, handlen var gennemført uden mulighed for ny leveringsadresse eller en "information til sælger"-boks, vi kunne bruge.

Mailbekræftelse kommer kl. 19.01, og ser sådan her ud:
Hej *navn*

Hvis følgende oplysninger er forkerte, bedes du kontakte os.

Levering 1:

Laptop - I lager

Ordrenummer: 8366983
Ordredato: 2016-11-25
Fragtmetode: Send som brev / pakkepost (uden omdeling)
Transaktionsdato: 2016-11-25
Betalingsmetode: Kortbetaling
Fragt: 79 kr

Kl. 19.46 sender vi en mail med den rigtige leveringsadresse, som ligger på min arbejdsplads, 160 km fra min mor.

Kl. 13.07 lørdag er Webhallens support på banen, og det er da fedt med weekendsupport. Desværre lyder teksten: "Det kan desværre ikke lade sig gøre
Den er ved at blive sendt afsted nu her
Det beklager jeg"

Så undrer vi os her i det stille over, hvorfor der så i fakturamailen står, at vi skal kontakte Webhallen, hvis der er fejl, når der åbenbart ikke er tid til at udbedre dem. Det er da fedt nok med kort leveringstid, men da de allerede havde varslet, at der var nogle dages leveringstid, giver det vel sig selv, at vi var indforstået med at vente lidt - i al fald så længe, at de rent faktisk får tjekket deres mails!

"Pyt" tænkte vi igen (det gør vi såmænd tit), jeg er jo på hjemmebesøg til tirsdag eftermiddag, så den kommer nok i tide til ,at jeg kunne få den tidlige julegave med hjem.

Nu nærmer mit afrejsetidspunkt sig hastigt, og stadig ingen computer. Min tidlige julegave er derfor blevet udsat til modtagelse juleaften, eller en ret heftig porto for at få den sendt ned til mig.

Øv, hvor er det træls! Jeg har vist aldrig før været udsat for et firma, der selv beder om besked, hvis noget er forkert, men som stadig har en forretningsgang, der gør, at disse mails ikke tjekkes, før varer sendes afsted. Mon ikke der i anledning af Black Friday har været rigtigt travlt, men også en opskruet bemanding af samme årsag?

29 novembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Stine

Tak for din anmeldelse. Hvor er det dejligt din mor vil give dig en ny pc, det lyder som en dejlig gave :)

Vi opfordrer altid vores kunder til at kontakte os hvis der oplyst fejlagtig information ved bestilling. På den måde kan vi ofte nå at rette det inden varen bliver sendt. Det har vi desværre ikke kunne nå i det her tilfælde (Normalt er der ikke bemanding på kundeservice i weekenden). Det er en balance, de fleste kunder lægger rigtig stor vægt på at få afsendt varerne hurtigst muligt. Det er derfor vores mål, vi er kede af vi ikke kunne nå at rette den forkerte information som var oplyst ved bestilling.

Vi kan se varen befinder sig på en stor pakkecentral i Sverige (Stockholm) lige nu, som du selv nævner har Postnord været under et helt enormt pakkepres under Black Friday, det er højst sandsynligt derfor pakken er blevet forsinket. Det skal jeg naturligvis beklage.

Rigtig god rejse og god jul til dig Stine

Mvh.
Mikkel
Webhallen.dk

Valutata 5 stelle su 5

Super hurtig

Bestilte fra webhallen torsdag nat. Mandag lå min pakke klar til afhentning. Sendt fra Sverige vel og mærke.
Så 5 stjerner vurderet på behandling af bestilling og leveringstid.

For en god ordens skyld har webhallen ikke opfordret til at skrive anmeldelse på trustpilot.dk

29 novembre 2016
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più