Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più
Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più
Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni di contatto
Vestergade 4-6, 1456, København
- 89 888 999
- info@webhallen.dk
- www.webhallen.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Dårlig dårlig kundeservice
Jeg har nu forgæves i 4 dage prøvet at komme igennem på jeres telefon. Det er bar ikke i orden at man skal vente over en time som nr. 1 i kø. Har en microfon (Blue Microphones Yeti) som bare holdt op med at virke. Den er købt d. 30/12.16 så det er under alt kretik at den uden grund stopper med at virke. Den er ikke blevet flyttet, stået det samme sted siden den blev sat op. Virkede om aftenen da PCen blev slukket, næste dag var den død. Har prøvet at tilslutte den 2 andre PCer stadig det samme.
Det hjælper åbenbart at brokke sig her inde. Er kommet igennem til kundeservice endelig. Håber nu bare at de vender tilbage på mail hurtigt som lovet.
Stadig ikke modtaget noget fra Jer, det er da utroligt, I lovede at sende mail til mig, da jeg talte med Jer i går. I havde alle mine oplysninger fremme under samtalen, hvor svært er det at sende en mail som i lovede.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
God service!
Jeg bestilte et produkt, som kun var på lager i butikken, senere så det ud som om at det kom på weblager dog.
10 dage efter sendte de produktet jeg bestilte (Lidt lang tid, men det er vel fint, hvis det kun var i butikslager). Da prisen på produktet jeg købte var helt i top og ikke kunne fås til en bedre pris ændre steder har jeg intet i mod at det tog længere tid.
Dog vil jeg indrømme det kan være lidt svært at skrive med svenske medarbejdere, dog stadig god service.
Jeg kan helt sikkert anbefale Webhallen, jeg var lidt i tvivl med dem, men det var en god oplevelse på min første ordre ved Webhallen, så det bliver nok ikke den sidste.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Altid super god service og hjælpsomme medarbejdere
Altid super god service og hjælpsomme medarbejdere.
Medarbejderne kan sit kram, og der er ingen problemer, hvis et produkt er gået i stykker.
Så er det også et plus, at de på NOGLE varegrupper har landets billigste priser.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Dårlig service.
Har købt en ASUS mini pc hos dem. Den giver lyd når den er slukket. Jeg har sendt den tilbage til webhallen med en lyd optagelse der viser problemet. Efter 4 uger, jeg modtog produktet uden at de har gjorde noget med den. Jeg sendt den tilbage med en video optagelse denher gang. Produktet lægge hos dem nu for 2 uge. Jeg købt produktet i Dec. og jeg har ikke brugt den i nu.
Update:
Jeg har modtaget PCen retur. Bondkort var skiftet, og PCen er tested (det er ivf det der står på rapporten), men PCen har det samme fejl! Jeg har sendt PCen retur med en nye video optagelse der viser fejlen, efter få dage fik jeg en email fra Webhallen hvor de vil har mere information of fejlen fordi deres underlevnedør har afvist sagen. Jeg synes det er utrolig at man spørg om flere information selvom man har en video optagelse der viser hvad er fejlen og hvordan den kan findes! Jeg svarede emailen, og ringede til Webhallen support (i sverige) for at sikre at de har fårsted de, Webhallen support har lovet at behandle sagen hurtigt og at han snakke med Denmarks afd. og kontakte mig tilbage. Jeg har ikke hørt noget fra dem i nu. Jeg er dybt forvirret og kan ikke forstå hvor mange gang skal PCen sendes retur indtil den bliver fixed/skiftede/eller penge retur. Det er helt tydeligt for mig at Webhallen tage ikke deres kunde seriøs.
Webhallen, inden i svar på det. Tænk at det er en produkt der er sendt 3 gang tilbage med det samme fejl. Det er ikke en ny fejl, det er bare det samme fejl. Hvorfor er det mig der finder fejlen igen og igen. Er der nogen der tjekke produktet og teste problemet der ud?

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Okay oplevelse
Webhallen har mange varer men jeg syntes desværre deres shop bliver forulempet en del af et gammeldags web interface.
Min ordrer afgik fra sverige, på trods af at være på lager i KBH. Om det gælder alle webordrer ved jeg ikke, men det giver alt andet lige forlænget ventetid og fordi varen ikke vejede så meget, blev der ikke brugt tracking nummer. Det var ellers en vare til +1000 kroner, så det ville jeg have forventet.
Kundeservice var såmænd flinke nok, men lægger ud med et autoreply hvori de lover svar inden for 48 timer. For en forretning af webhallens størrelse og type, i 2017, er det bare ikke hurtigt nok.
3 stjerne for stort udvalg og gode priser.
De sidste 2 kommer når kundeservice er hurtigere og jeg kan spore mine pakker.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Ingen problemer
Jeg var meget skeptisk efter at have læst mange anmeldelser på trustpilot, men jeg tog chancen og bestilte igennem webhallen.com.
Der var absolut ingen problemer med hverken bestilling, betaling eller produktet jeg købte. Det var en ny vare og alt var tip top.
Fik leveringen 2 dage efter bestilling.
Handler der gerne igen. :)

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Pengene er trukket - kundeservice reagerer ikke - og jeg mangler stadig min pakke...
Den 15/1-2017 bestilte vi tre produkter fra webhallen. 2 af dem var på lager, den sidste på "fjern lager", denne vare ville blive afsendt inden for 1-2 dage stod der oplyst på hjemmesiden ud for produktet, da vi bestilte. Det var ok. Vi skulle første bruge gaven i weekenden efter (6 dage senere).
Efter vi har bestilt får vi en ny mail, (ordrebekræftelsen). Her står nu varen "ikke er på lager"! What? Mandag ringer jeg til kundeservice (svar tid på 38 min) og får at vide, at det var en fejl i deres system, men at pakken ville komme, så jeg havde den fredag. Jeg sagde det var fint, da den skulle benyttes til gave lørdag. Manden i kundeservice tøvede lidt og sagde så, at han ville sende de to af tingene med det samme og så ville den sidste komme fredag eller lørdag afhængigt af PostNord. Fair nok, Den første pakke kom som lovet.
MEN.. Nu afventer jeg så den sidste pakke...
Vi har prøvet at maile - her svarer Webhallen, at de vil se på sagen og vende tilbage.. De vender så aldrig tilbage..
Derfor ringer jeg til dem igen.. Igen over 40 min inden jeg kommer igennem..
Kundeservice siger nu pakken er på lager i en af deres butikker i Sverige og at den vil blive afsendt.. Men, jeg har stadig ikke set nogen pakke...
Fredag d. 3/2 ringer jeg igen. Jeg var nr. 3 i køen, da jeg ringede op. Kom igennem efter 67 minutter!!
Fik nu fortalt, modsat sidste gang, at min pakke var sendt fra en butik til deres fjernlager og ikke direkte til mig. Og at den vist var blevet væk!?! Jeg blev lovet en økonomisk kompensation for bøvlet og de lovede tilmed at sende en mail med den nye aftale med det samme, jeg lagde røret. (fordi de lover og lover, men jeg sidder her uden beviser). Det er nu gået over 4 dage, jeg afventer stadig penge, pakke og mail...
Pengene for mine varer, hvor af den dyreste endnu ikke er kommet blev trukket for over 19 dage siden, fire gang er jeg blevet lovet en deadline for, hvornår jeg har den - fire gange har de ikke holdt den, men bare givet mig en ny deadline, når jeg ringer dem op..
Det positive er, at jeg kan se, at svartiden på Trustpilot er kortere end på nogle af deres andre kundeservices.. Så nu håber jeg, at jeg kan få hjælp her, så jeg ikke skal blive ved med at prøve at forklar en dreng, som glæder sig til at pakken kommer, at den nok kommer snart...
Jeg har sammenlagt brugt over 3 timer på at ringe til webhallen og sendt to mail, som jeg aldrig har fået svar på.
Lige nu håber jeg at få den pakke, som de forlængste har trukket pengene for, så drengen kan få sin gave..
Jeg har fået mange forskellige historier og er blevet lovet alverdens ting, men hvad hjælper det, når de gang på gang løber fra deres aftaler...
Mvh Lotte
Hej igen.. ja, varen kom i tirsdags til meget stor glæde. Tak for indsatsen her til sidst.. PostNord har jo en stor del af skylden i det her, som det lyder, så lad os håbe, de lærer af det!
PS. Måske skal du give et hint til, hvordan man kan svare dig herinde. Jeg fattede først nu man kunne skrive igen ved at redigere sit svar 😊
God weekend, Lotte

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Uacceptabelt
Købte et produkt hos Webhallen, og det var ikke i min besiddelse i to måneder, før der forekom en skade på en del på produktet. Denne lille del kunne være blevet skiftet, men i stedet gjorde Webhallen et fantastisk stort nummer ud af det, og i sidste ende var deres vurdering, at jeg havde benyttet produktet "hårdt".
Jeg kan absolut ikke anbefale, at man handler med Webhallen, for hvis der sker noget med, hvad end du køber der, så er problemet dit, for de vil bestemt ikke gøre noget ved det.
____________________________________________
Slitage, is, hvis jeg havde brugt den adskillige hundrede gange, men folien er ikke slidt efter masksimum 8 gangs forbrug! Det er en virkelig let måde at slippe for fabrikationsfejl,at læne sig op af en virkelig dårlig undskyldning, hvilket jeg slemt tvivlet på, at jeg er den eneste, der har oplevet. Jeg handler aldrig hos webhallen igen, og jeg vil yderligere også fraråde andre fra at gøre det.
Dernæst ... hvem var det nu, du må endelig genopfriske min hukommelse, tager jeg fejl, krævede maskinen ind til undersøgelse, trods jeg gentagende gange fortalte, at maskinen absolut intet fejlede? Jeg mener, det var Webhallen - men du må endelig rette mig, hvis jeg tager fejl! Så denne såkaldte mulige omkostning, kunne du, hvis du ønskede, have sendt efter mig - for så sad Webhallen i saksen.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Min kundupplevelse så här långt
Saker som jag gillar med Webhallen är bonussystemet för trogna kunder.
Dvs erbjudanden som kommer då och då.
Sen är dom i framkant när det gäller att pressa priser.
Handlar nästan uteslutande alla mina datorprylar här.
Men även köksprylar.
Gillar också att man beställer och hämtar ut varan från butik som oftast levereras snabbt.
Då utan tillagd fraktkostnad.
Sen handlar jag i Malmö och måste säga att kund bemötandet över disk är ypperligt.
Naturligtvis trevliga anställda.
Men framförallt kunniga och att dom kan jaga på en order till en.
Jättebra det är kundservice.
Enda negativa jag kan hitta är att ni har för få varor , ni har mycket men kom igen ta in allt så att jag kan handla och få bonus på mer saker :)
Ualmindelig dårlig service.
Jeg prøver af denne vej da jeg nu har siddet i kø i flere dag og er rent ud sagt pisse træt af at høre en kvinde blive ved med at sige at enten er man nr 16 i køen eller nr 5 og en halv time efter siger damen stadig det samme, det er utrolig dårlig stil fra jeres side af.
Jeg har fået tilsendt en microphones fra jer som ikke vi efter at have prøvet den på 3 forskellige pc IKKE virker. Vi returnere den og i torsdags hvor jeg sentationelt kommer igennem får jeg at vide at I venter på en godkendelse af at måtte bytte varen og at den regnede damen med at i havde om fredagen. Og så ville i sende en ny. NU er det så en uge siden og INTET har vi hørt. Jeg kan slet slet ikke forstå hvorfor man ikke bare ombytter når varen kun har været ude af jeres butik i 3 dage og kommer retur. !! Jeres vare er defekt og skal bare ombyttes med det samme, eller pengene skal returneres fluks. Dårlig stil og dårlig behandling og jeg ser frem til at I har løst det her inden for kort tid da jeg jo så ellers må tage til københavn og få en forklaring.
Undrer mig meget at man ikke kan besvare jeres svar så må jeg jo gøre det af denne vej. Jeg vil gerne fortryde mit køb og have refunderet mine penge, Ifølge købeloven har jeg 14 dage til det og det er overholdt. I er et dybt useriøst firma og handle med og vil gerne fremadrette advare folk om at handle hos jer.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Gode på Reklamtion
Jeg må sige den elegance de behandler en på når man står med et defekt
produkt er super, de sender label man skal bare poste det, 2 dage senere
svar klar det er verdensklasse.
hvis der er noget jeg som kunde sidder pris på er hurtigt service og ingen brok fra webshop.
go dag

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Super god service
Fik en vare som desværre måtte konstatere defekt et år efter. Gjorde brug af min reklamationsret hvilket forløb smertefrit med en super service. Kan ikke være andet end tilfreds.

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Afbestilte vare, men blev ikke registreret "helt".
Jeg bestilte et par høretelefoner en aften, hvor jeg efter 30min afbestiller dem igen, fordi jeg fandt dem billigere et andet sted. Det må man give dem, det var nemt og hurtigt. Men jeg begyndte at undre mig da jeg så ikke fik nogen mail om at varen var blevet afbestilt...
Da jeg så ikke havde fået pengene tilbage efter 3 dage, men den stod som afbestilt på deres hjemmeside, ringede jeg til dem. Jeg bliver så omstillet til den svenske afdeling, men telefonen bliver aldrig taget, selvom jeg er nr. 1 i køen.
Efter 4 yderlige dage hvor jeg stadig ikke har fået mine penge tilbage, ringer jeg til dem igen. Først efter 37min bliver telefonen taget, det er så en svensk kvinde, som knap nok kan forståes hvis man er dansk, og det var heller ikke ligefrem fordi hun mestrede engelsk, for at sige det mildt.
Hun informerede mig så om at min afbestilling ikke var blevet registreret i deres system, men den var heller ikke var blevet sendt?
Hun løste problemet, og jeg burde få mine penge tilbage inden for denne uge...
Jeg kan bare ikke forstå at deres system ikke kan registrere ordentligt at jeg afbestiller min vare, og at man kan have en ansat i kundeservice, i et multinationalt firma, som knap nok kan tale engelsk.
Svar: Jeg kan ærligt ikke huske noget om et pop-up vindue, men der stod bagefter at det var afbestilt...
Opdatering: Efter 5 dage mere har jeg stadig ikke fået mine penge tilbage. Jeg ringer så igen, 2 foran mig i køen, og efter 10 min er der ikke nogen foran mig i køen, men telefonen bliver ikke taget, heller ikke efter at jeg venter yderligere 33min!!! Jeg ligger så på, for at ringe op igen. Nu er der så 7 foran mig i køen!
Det kan da ikke passe at man skal ringe til banken for at få sine penge tilbage!!!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Ualmindelig god service i butik!
Mig og min Kammerat Thomas har været på udkig efter en skærm som ville fungere til den nye Macbook Pro late 2016.
Vi startede ud med en fin 30" skærm som vi tog med hjem, desværre var der problemer i 1460p kvalitet, herefter tager vi tilbage til Webhallens butik i kbh. og får både skærm og adapter testet i butikken uden problemer, ekspedienten var meget interesseret i problemet og stod endda og undersøge problemet samtidigt med at vi pakkede ud (Vi havde dog selv undersøgt det meste, men det er jo tanken der tæller!)
Vi får pakket 30" skærmen ud og får den testet og kan herefter konstatere at problemet ligger med Mac maskinen.
Vi forsøger så med en anden skærm til en lidt højere pris hvorefter vi bare betaler differencen og får det ordnet super hurtigt og effektivt. Det hjalp heldigvis og nu har vi en velfungerende 27" IPS 3K Skærm. :-)
Thomas og jeg siger mange tak for jeres hjælp og tålmodighed i butikken d. 07/01 & 08/01.
Webhallen kan klart anbefales, super god service! :-)
God og hurtig service
Jeg lavede et fejl køb og dagen efter håbede jeg at kunne fange ordren inden afsendelse og sendte derfor en mail til webhallen og allerede 10 minutter senere havde jeg en høflig og hjælpsom mail tilbage hvori ordren var blevet annulleret og min betaling var tilbageført.
Så god og hurtig service herfra
Mvh daniel
en af de bedste oplevelser jeg har haft
Var inde og købe udstyr hos webhallens butik i kbh, personalet på både mailen og butikken var meget imødekommende og flinke. :) man føler de tager ens snak om behov seriøst og med personlige inputs til gavn, hvilke man ikke kan finde hos de større konkurrenter mere som elgiganten eller power.
God service -ingen problemer
Vare kom til tiden. De svarer på mail ret hurtigt.
Varerne lever op til de billeder og tekster som anført på deres hjemmeside.
Shit butik!
Shit servis! Svarar inte på frågor! Säljer varor som finns ej på lagret!
Ingen mer!

Risposta di Webhallen Danmark ApS
Fantastisk god service, når man kommunikerer.
Bestilte en Lg G5 Black Friday. Fik 8 dage senere en mail, de ikke kunne finde min bestilling. Vi skrev og talte sammen flere gange i en god sober tone. På trods af alt fandt vi en for mig meget positiv løsning. Derfor sender jeg en stor tak til Webhallen især til Mikkel og Josefine. De har været meget samarbejdsvillig så jeg alligevel fik en bedre smartphone end den jeg bestilte til en fornuftig pris. Derfor giver jeg på trods 5 stjerne for en formidable service og forståelse. Min opfordring, Er der problemer med en ordre fra Webhallen, så SKRIV, RING KOMMUNIKER før man bliver SKUFFET.
Hurtig og prof
Der er ikke så meget andet at sige: hurtig,enkelt, og nemt .
kan varmt anbefale dem
* * * * * *
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







