Webhallen Danmark ApS Recensioni 636

TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

636 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Dårlig dårlig kundeservice

Jeg har nu forgæves i 4 dage prøvet at komme igennem på jeres telefon. Det er bar ikke i orden at man skal vente over en time som nr. 1 i kø. Har en microfon (Blue Microphones Yeti) som bare holdt op med at virke. Den er købt d. 30/12.16 så det er under alt kretik at den uden grund stopper med at virke. Den er ikke blevet flyttet, stået det samme sted siden den blev sat op. Virkede om aftenen da PCen blev slukket, næste dag var den død. Har prøvet at tilslutte den 2 andre PCer stadig det samme.

Det hjælper åbenbart at brokke sig her inde. Er kommet igennem til kundeservice endelig. Håber nu bare at de vender tilbage på mail hurtigt som lovet.

Stadig ikke modtaget noget fra Jer, det er da utroligt, I lovede at sende mail til mig, da jeg talte med Jer i går. I havde alle mine oplysninger fremme under samtalen, hvor svært er det at sende en mail som i lovede.

6 marzo 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Helle

Tak for din anmeldelse, som jeg godt kan forstå. Det er altid surt når ens elektronik går i stykker. Jeg har netop ringet til vores support fra min private mobil, og den blev taget efter ca. 3-4 min. De kunne fortælle mig at i sidste uge var der MEGET pres på telefonen, i det Nintendo Switch (længe ventet, populært produkt) blev frigivet. Derfor har kunder der ringede ind, måtte vente i en lang kø. Vi har dagligt omkring 600 opkald, så der vil altid være lidt kø, men det du beskriver er sket over 4 dage, er kun pga. Nintendo Switch, hvilket vi kun kan beklage.

Jeg beder vores kundeservice sende dig en reklamationsformular og en returlabel, så vi kan få mikrofonen til at virke igen.

Hvis ikke kundeservice tager telefonen (89888999 (10-17)), kan de også fanges på info@webhallen.dk.

----------
Opdatering:

Det er absolut ikke godt nok af os, det skal jeg beklage meget. Jeg har bedt vores kundeservice ringe til dig med det samme, så vi kan få sagen løst så hurtigt som muligt. Jeg ved desværre ikke hvad der er gået galt, men det kan kundeservice sikkert oplyse dig.

Det er ikke godt nok, og vi fortjener så absolut den ene stjerne i denne sag.

Valutata 4 stelle su 5

God service!

Jeg bestilte et produkt, som kun var på lager i butikken, senere så det ud som om at det kom på weblager dog.

10 dage efter sendte de produktet jeg bestilte (Lidt lang tid, men det er vel fint, hvis det kun var i butikslager). Da prisen på produktet jeg købte var helt i top og ikke kunne fås til en bedre pris ændre steder har jeg intet i mod at det tog længere tid.

Dog vil jeg indrømme det kan være lidt svært at skrive med svenske medarbejdere, dog stadig god service.

Jeg kan helt sikkert anbefale Webhallen, jeg var lidt i tvivl med dem, men det var en god oplevelse på min første ordre ved Webhallen, så det bliver nok ikke den sidste.

1 marzo 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Mikkel

Tak for din anmeldelse, og for dine 4 stjerner :-)

Jeg har kigget på din ordre, og kan se at da du bestilte varen (en bundle CPU og Motherboard), var den ikke på vores post ordre lager. Vores post ordre lager ligger i Stockholm, så butikken i København deler ikke lager med dem direkte. I dit tilfælde, stod vi og ventede på en ny forsendelse CPU'er fra vores distributør. Dette kan nogle gange godt tage lidt længere tid, f.eks. hvis de ikke har den på lager. Vi sendte din ordre samme dag vi modtog CPU'en fra vores distributør..

Webhallen er en Svensk virksomhed med Sverige, Danmark og Finland som marked, så næsten alt sker i det svenske (og på svensk eller engelsk), derfor kan vi også holde vores omkostninger nede, og tilbyde lave priser på en lang række produkter, som kommer alle vores kunder til gode. Er man ikke så skarp til svensk, kan man altid tale engelsk med dem, eller skrive en mail til dem på info@webhallen.dk.

Glæder mig at du med tålmodighed modtog din ordre, og har lyst til at handle hos os igen :-)

Valutata 5 stelle su 5

Altid super god service og hjælpsomme medarbejdere

Altid super god service og hjælpsomme medarbejdere.

Medarbejderne kan sit kram, og der er ingen problemer, hvis et produkt er gået i stykker.

Så er det også et plus, at de på NOGLE varegrupper har landets billigste priser.

28 febbraio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Alexander

Tak for pæne anmeldelse, den sætter vi stor pris på.

Vi gør alt hvad vi kan for altid tilbyde den bedste service i vores butik, og det er altid rart at få ros for det :-)

Vi har ca 15.000 varer i vores system, så selvom vi gerne ville det, er det ikke altid muligt for os at være den billigste.

Valutata 1 stelle su 5

Dårlig service.

Har købt en ASUS mini pc hos dem. Den giver lyd når den er slukket. Jeg har sendt den tilbage til webhallen med en lyd optagelse der viser problemet. Efter 4 uger, jeg modtog produktet uden at de har gjorde noget med den. Jeg sendt den tilbage med en video optagelse denher gang. Produktet lægge hos dem nu for 2 uge. Jeg købt produktet i Dec. og jeg har ikke brugt den i nu.

Update:
Jeg har modtaget PCen retur. Bondkort var skiftet, og PCen er tested (det er ivf det der står på rapporten), men PCen har det samme fejl! Jeg har sendt PCen retur med en nye video optagelse der viser fejlen, efter få dage fik jeg en email fra Webhallen hvor de vil har mere information of fejlen fordi deres underlevnedør har afvist sagen. Jeg synes det er utrolig at man spørg om flere information selvom man har en video optagelse der viser hvad er fejlen og hvordan den kan findes! Jeg svarede emailen, og ringede til Webhallen support (i sverige) for at sikre at de har fårsted de, Webhallen support har lovet at behandle sagen hurtigt og at han snakke med Denmarks afd. og kontakte mig tilbage. Jeg har ikke hørt noget fra dem i nu. Jeg er dybt forvirret og kan ikke forstå hvor mange gang skal PCen sendes retur indtil den bliver fixed/skiftede/eller penge retur. Det er helt tydeligt for mig at Webhallen tage ikke deres kunde seriøs.

Webhallen, inden i svar på det. Tænk at det er en produkt der er sendt 3 gang tilbage med det samme fejl. Det er ikke en ny fejl, det er bare det samme fejl. Hvorfor er det mig der finder fejlen igen og igen. Er der nogen der tjekke produktet og teste problemet der ud?

27 febbraio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Laith

Tak for din anmeldelse.

Det er altid surt når ens elektronik går i stykker, så jeg kan godt forstå du er utilfreds, det ville jeg også være.

Jeg har kigget lidt på din sag, og jeg vil gerne tilføje lidt til det du skriver, for jeg tror der er områder du ikke helt dækker.

Første gang vi modtager din PC er den 26/1-17, hvor du reklamerer over følgende:
"Computeren giver en høj bip lyd når den er slukket.
Lyden er der kun når PC er tilsluttet og slukket. Når den er tændt, høres lyden ikke."
Vi sender den samme dag til ASUS.
Nogle dage efter modtager vi en besked fra ASUS om at de ikke kan høre nogle lyde fra maskinen, selv efter flere timers test. Jeg kan forstå at de også har været i kontakt med dig omkring det(?).
Den 7/2-17 modtager vi PC'en retur med ingen fejl fundet. Vi tester den også her og kan heller ikke finde at der er noget galt. Vi sender den til dig samme dag. Rep tiden var 14 dage, hvilket er helt rimeligt. Vi opforderer dig til at tage direkte kontakt med ASUS da du på den måde kan spare tid, hvis den skal til service igen. Dette havde du afvist, og ville kun lade den gå i gennem os (hvilket også er helt fint. men det tager ca 4 dage ekstra pga. posten).

Den 15/2-17 modtager vi PC'en igen. Denne gang med en meget grundig fejlbeskrivelse, og hvor vi også ud fra det du skriver, kan læse at lyden faktisk er meget lav, ja faktisk så lav at man skal lægge sit øre helt flat på kabinettet, samt at du havde denne gang lagt en video med lyd af fejlen. Dette gør det betydeligt lettere for ASUS tekniker at finde fejlen.

Jeg kan glæde dig med at det har lykkes for ASUS at finde fejlen, og den er blevet rettet. Pt. står den til test og vil blive sendt retur fra ASUS i løbet af nogle få dage. Vi sender den naturligvis til dig så snart den lander hos os.

ASUS er en af vores bedste samarbejdspartnerer, og efter min mening yder de en rigtig god service. Det er oftes en god ide at kontakte dem før man sender til service, samt at de også kan hente den hos dig, og sende den retur til dig, hvis der er problemer de ikke kan løse over telefonen/chat/email.

ASUS supporten 38 32 29 43 (man-fre 9-19).

Håber du på trods af denne oplevelse bliver glad for din PC, og håber ikke dette har skramt dig fra at handle os os igen.

Valutata 3 stelle su 5

Okay oplevelse

Webhallen har mange varer men jeg syntes desværre deres shop bliver forulempet en del af et gammeldags web interface.

Min ordrer afgik fra sverige, på trods af at være på lager i KBH. Om det gælder alle webordrer ved jeg ikke, men det giver alt andet lige forlænget ventetid og fordi varen ikke vejede så meget, blev der ikke brugt tracking nummer. Det var ellers en vare til +1000 kroner, så det ville jeg have forventet.

Kundeservice var såmænd flinke nok, men lægger ud med et autoreply hvori de lover svar inden for 48 timer. For en forretning af webhallens størrelse og type, i 2017, er det bare ikke hurtigt nok.

3 stjerne for stort udvalg og gode priser.
De sidste 2 kommer når kundeservice er hurtigere og jeg kan spore mine pakker.

26 febbraio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej

Tak for din anmeldelse
For at svare på nogle af dine spørgsmål, så afsendes alle vores ordre fra det som på hjemmesiden hedder weblageret, da butikken i København, blot er en butik, og slet ikke har faciliteterne til at afsende pakker. Vi afsender næsten 1 mio ordrer om året, så at lægge det ud til butikkerne, ville være et logistisk mareeridt :)
Vi har som standard 2-3 dages leveringstid.

Jeg beklager at legerpersonlaet ikke har fået noteret tracking nummeret på din ordre, så du har kunnet finde det, ved hjælp af linket i din bestillingsbekræftigelse, det er en fejl.

Vi arbejder på en ny og mere moderne hjemmeside, dog har ekspansionen i Sverige slugt mange af de kræfter som har skullet bruges til denne opgave, vi venter alle spændt på den nye hjemmeside.

Vi har som sagt et standard svar der siger at det kan tage op til 48 timer, det gør sig dog normalt kun gældende i spidsbelastningstiderne, som op til jul, Blackfriday osv, hvor mængden af mails eksploderer i forhold til normalt.

Håber du bliver glad for din tablet :)

Valutata 5 stelle su 5

Ingen problemer

Jeg var meget skeptisk efter at have læst mange anmeldelser på trustpilot, men jeg tog chancen og bestilte igennem webhallen.com.

Der var absolut ingen problemer med hverken bestilling, betaling eller produktet jeg købte. Det var en ny vare og alt var tip top.
Fik leveringen 2 dage efter bestilling.

Handler der gerne igen. :)

15 febbraio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Lasse

Tak for din fine anmeldelse, den sætter vi stor pris på.

Hvor er det dejligt at valgte at handle hos os på trods af alt :-)
Vi i modsætning til andre forhandlere har ikke en ordning hvor vi beder vores kunder om at anmelde deres handler på trustpilot, derfor er der desværre et lidt skævt billed af hvordan vi er som forhandler, da de fleste glade kunder ikke skynder sig at skrive på trustpilot. Det er (desværre for os) naturligt at det gør de kunders som har oplevet problemer i forbindelse med en ordre der er gået galt, eller en reklamation som ikke levede op til kundens forventning.

Du kan med god ro altid handle hos os, og vores svenske kunderservice er altid klar til at hjælpe, hvis der skulle opstå problemer.

Valutata 1 stelle su 5

Pengene er trukket - kundeservice reagerer ikke - og jeg mangler stadig min pakke...

Den 15/1-2017 bestilte vi tre produkter fra webhallen. 2 af dem var på lager, den sidste på "fjern lager", denne vare ville blive afsendt inden for 1-2 dage stod der oplyst på hjemmesiden ud for produktet, da vi bestilte. Det var ok. Vi skulle første bruge gaven i weekenden efter (6 dage senere).
Efter vi har bestilt får vi en ny mail, (ordrebekræftelsen). Her står nu varen "ikke er på lager"! What? Mandag ringer jeg til kundeservice (svar tid på 38 min) og får at vide, at det var en fejl i deres system, men at pakken ville komme, så jeg havde den fredag. Jeg sagde det var fint, da den skulle benyttes til gave lørdag. Manden i kundeservice tøvede lidt og sagde så, at han ville sende de to af tingene med det samme og så ville den sidste komme fredag eller lørdag afhængigt af PostNord. Fair nok, Den første pakke kom som lovet.

MEN.. Nu afventer jeg så den sidste pakke...

Vi har prøvet at maile - her svarer Webhallen, at de vil se på sagen og vende tilbage.. De vender så aldrig tilbage..
Derfor ringer jeg til dem igen.. Igen over 40 min inden jeg kommer igennem..
Kundeservice siger nu pakken er på lager i en af deres butikker i Sverige og at den vil blive afsendt.. Men, jeg har stadig ikke set nogen pakke...

Fredag d. 3/2 ringer jeg igen. Jeg var nr. 3 i køen, da jeg ringede op. Kom igennem efter 67 minutter!!
Fik nu fortalt, modsat sidste gang, at min pakke var sendt fra en butik til deres fjernlager og ikke direkte til mig. Og at den vist var blevet væk!?! Jeg blev lovet en økonomisk kompensation for bøvlet og de lovede tilmed at sende en mail med den nye aftale med det samme, jeg lagde røret. (fordi de lover og lover, men jeg sidder her uden beviser). Det er nu gået over 4 dage, jeg afventer stadig penge, pakke og mail...

Pengene for mine varer, hvor af den dyreste endnu ikke er kommet blev trukket for over 19 dage siden, fire gang er jeg blevet lovet en deadline for, hvornår jeg har den - fire gange har de ikke holdt den, men bare givet mig en ny deadline, når jeg ringer dem op..

Det positive er, at jeg kan se, at svartiden på Trustpilot er kortere end på nogle af deres andre kundeservices.. Så nu håber jeg, at jeg kan få hjælp her, så jeg ikke skal blive ved med at prøve at forklar en dreng, som glæder sig til at pakken kommer, at den nok kommer snart...

Jeg har sammenlagt brugt over 3 timer på at ringe til webhallen og sendt to mail, som jeg aldrig har fået svar på.
Lige nu håber jeg at få den pakke, som de forlængste har trukket pengene for, så drengen kan få sin gave..

Jeg har fået mange forskellige historier og er blevet lovet alverdens ting, men hvad hjælper det, når de gang på gang løber fra deres aftaler...

Mvh Lotte

Hej igen.. ja, varen kom i tirsdags til meget stor glæde. Tak for indsatsen her til sidst.. PostNord har jo en stor del af skylden i det her, som det lyder, så lad os håbe, de lærer af det!

PS. Måske skal du give et hint til, hvordan man kan svare dig herinde. Jeg fattede først nu man kunne skrive igen ved at redigere sit svar 😊

God weekend, Lotte

7 febbraio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Lotte

Beklager at jeg ikke fik forklaret at du skulle svare ved at regdigere din anmeldelse.
Det glæder mig at du har modtaget din vare nu, og alt er gået i orden.


Hej Lotte jeg kan sagtens forstå du er utilfreds, det var også en rodet omgang.Det er helt sikkert os der har lavet fejl.

Det som betegnes som fjernlager, er vores leverandørs lager, herfra for vi desværre ikke varer hurtigt. de kommer kun i store sendinger. Her kan der gå op til en måned før de leveres.

Sagen er at den vare som var på butikslageret blev væk, dvs den kom aldrig frem til vores postordre lager for at den kunne afsendes.
Jeg kan se du er blevet kompenseret 100 kr på ordren, de skulle gerne være havnet tilbage på dit kort.

Den sidste vare vi mangler er desværre pt ikke på lager, den sidste blev som sagt væk i posten imellem lagrene. Men du skulle være informeret om at du frit kan afbestille, hvis ventetiden skulle vise sig at være for lang.

Jeg beklager meget den lange og meget rodede behandling af din sag, det er bestemt ikke standard.

Er der noget jeg har misforstået, eller noget du gerne vil snakke om, så skriv det blot her, så skal jeg tage kontakt til dig.

Opdatering. Den sidste vare er afsendt til dig her den 10/2. Jeg beklager som sagt den lange ventetid, fordi der gik rod i sagen.



Med venlig hilsen
Jacob
Webhallen

Valutata 1 stelle su 5

Uacceptabelt

Købte et produkt hos Webhallen, og det var ikke i min besiddelse i to måneder, før der forekom en skade på en del på produktet. Denne lille del kunne være blevet skiftet, men i stedet gjorde Webhallen et fantastisk stort nummer ud af det, og i sidste ende var deres vurdering, at jeg havde benyttet produktet "hårdt".
Jeg kan absolut ikke anbefale, at man handler med Webhallen, for hvis der sker noget med, hvad end du køber der, så er problemet dit, for de vil bestemt ikke gøre noget ved det.

____________________________________________
Slitage, is, hvis jeg havde brugt den adskillige hundrede gange, men folien er ikke slidt efter masksimum 8 gangs forbrug! Det er en virkelig let måde at slippe for fabrikationsfejl,at læne sig op af en virkelig dårlig undskyldning, hvilket jeg slemt tvivlet på, at jeg er den eneste, der har oplevet. Jeg handler aldrig hos webhallen igen, og jeg vil yderligere også fraråde andre fra at gøre det.
Dernæst ... hvem var det nu, du må endelig genopfriske min hukommelse, tager jeg fejl, krævede maskinen ind til undersøgelse, trods jeg gentagende gange fortalte, at maskinen absolut intet fejlede? Jeg mener, det var Webhallen - men du må endelig rette mig, hvis jeg tager fejl! Så denne såkaldte mulige omkostning, kunne du, hvis du ønskede, have sendt efter mig - for så sad Webhallen i saksen.

5 febbraio 2017
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Kim

Når Metal folien på skæret på en trimmer knækker, så er det, det som hedder en slidtage skade. Det er desværre ikke omfattet af reklamationsretten, der kun dækker produktionsfejl.
Dette prøvede jeg at forklare dig på mail, hvor jeg også sendte dig et link til hvordan du kunne få dig et nyt metal folie, samt et nyt skær.

Det var også det svar du fik, da du klagede igennem e-mærket

Jeg beklager vi ikke kan hjælpe dig, men fejlen er desværre ikke omfattet af reklamationsretten.

Jeg var derimod flink nok til ikke at opkræve det 200 kr gebyr vi har for at dække vores omkostninger for pakkeporto og tid. Så jeg syntes faktisk vi har været ret flinke ved dig.

Er du stadig utilfreds, så vil jeg opfordre dig til at starte en sag hos forbrugerstyrelsen, og så kan vi få en afgørelse derinde.

Opdatering. Der var ingen tegn på at der skulle være en fabrikationsfejl i materialet, som skulle have fået den til at knække. Udførelsen af materialet var helt efter både, foilet var blot knækket, grundet hårdt tryk.
Naturligvis skal vi have produktet ind til undersøgelse, før vi kan afgøre hvordan fejlen er opstået. Det er helt efter købelovens foreskrifter. Vi kan ikke vurdere en fejl udfra kundens beskrivelser eller blot et billede. I denne sag valgte jeg netop også at du ikke skulle betale et gebyr, og sendte blot varen retur til dig.

Valutata 5 stelle su 5

Min kundupplevelse så här långt

Saker som jag gillar med Webhallen är bonussystemet för trogna kunder.
Dvs erbjudanden som kommer då och då.

Sen är dom i framkant när det gäller att pressa priser.
Handlar nästan uteslutande alla mina datorprylar här.
Men även köksprylar.

Gillar också att man beställer och hämtar ut varan från butik som oftast levereras snabbt.
Då utan tillagd fraktkostnad.

Sen handlar jag i Malmö och måste säga att kund bemötandet över disk är ypperligt.
Naturligtvis trevliga anställda.
Men framförallt kunniga och att dom kan jaga på en order till en.
Jättebra det är kundservice.

Enda negativa jag kan hitta är att ni har för få varor , ni har mycket men kom igen ta in allt så att jag kan handla och få bonus på mer saker :)

25 gennaio 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ualmindelig dårlig service.

Jeg prøver af denne vej da jeg nu har siddet i kø i flere dag og er rent ud sagt pisse træt af at høre en kvinde blive ved med at sige at enten er man nr 16 i køen eller nr 5 og en halv time efter siger damen stadig det samme, det er utrolig dårlig stil fra jeres side af.
Jeg har fået tilsendt en microphones fra jer som ikke vi efter at have prøvet den på 3 forskellige pc IKKE virker. Vi returnere den og i torsdags hvor jeg sentationelt kommer igennem får jeg at vide at I venter på en godkendelse af at måtte bytte varen og at den regnede damen med at i havde om fredagen. Og så ville i sende en ny. NU er det så en uge siden og INTET har vi hørt. Jeg kan slet slet ikke forstå hvorfor man ikke bare ombytter når varen kun har været ude af jeres butik i 3 dage og kommer retur. !! Jeres vare er defekt og skal bare ombyttes med det samme, eller pengene skal returneres fluks. Dårlig stil og dårlig behandling og jeg ser frem til at I har løst det her inden for kort tid da jeg jo så ellers må tage til københavn og få en forklaring.

Undrer mig meget at man ikke kan besvare jeres svar så må jeg jo gøre det af denne vej. Jeg vil gerne fortryde mit køb og have refunderet mine penge, Ifølge købeloven har jeg 14 dage til det og det er overholdt. I er et dybt useriøst firma og handle med og vil gerne fremadrette advare folk om at handle hos jer.

19 gennaio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Trine

Man har desværre ikke bare krav på at få en ny vare med det samme, når det drejer sig om teknisk komplicerede produkter, da der kan være mange grunde til en fejl opstår, og de ikke alle er dækkede af reklamationsretten.

Service sager tager desværre lidt tid ind imellem, da varen ind imellem skal på værksted for at tjekkes, før vi kan ombytte. Vi modtog din microfon d. 6-1 og den er afsendt til service partneren, der ville have den ind for at undersøge den, før de ville ombytte den.

Vi vender tilbage så snart vi har en afgørelse i sagen.

Vi modtager i gennemsnit 600 opkald pr dag, så vi kan derfor ikke altid garantere et hurtigt svar på telefonen. Jeg anbefaler derfor at sende en mail, da det er nemmere og hurtigere for alle parter.

Valutata 5 stelle su 5

Gode på Reklamtion

Jeg må sige den elegance de behandler en på når man står med et defekt
produkt er super, de sender label man skal bare poste det, 2 dage senere
svar klar det er verdensklasse.

hvis der er noget jeg som kunde sidder pris på er hurtigt service og ingen brok fra webshop.

go dag

19 gennaio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Knud

Tak for din fine anmeldelse, det ber dejligt at høre at den service vi prøver at yde bliver værdsat.

Mvh
Webhallen

Valutata 5 stelle su 5

Super god service

Fik en vare som desværre måtte konstatere defekt et år efter. Gjorde brug af min reklamationsret hvilket forløb smertefrit med en super service. Kan ikke være andet end tilfreds.

17 gennaio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Christian

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at du er tilfreds :)

Mvh
Webhallen

Valutata 2 stelle su 5

Afbestilte vare, men blev ikke registreret "helt".

Jeg bestilte et par høretelefoner en aften, hvor jeg efter 30min afbestiller dem igen, fordi jeg fandt dem billigere et andet sted. Det må man give dem, det var nemt og hurtigt. Men jeg begyndte at undre mig da jeg så ikke fik nogen mail om at varen var blevet afbestilt...
Da jeg så ikke havde fået pengene tilbage efter 3 dage, men den stod som afbestilt på deres hjemmeside, ringede jeg til dem. Jeg bliver så omstillet til den svenske afdeling, men telefonen bliver aldrig taget, selvom jeg er nr. 1 i køen.
Efter 4 yderlige dage hvor jeg stadig ikke har fået mine penge tilbage, ringer jeg til dem igen. Først efter 37min bliver telefonen taget, det er så en svensk kvinde, som knap nok kan forståes hvis man er dansk, og det var heller ikke ligefrem fordi hun mestrede engelsk, for at sige det mildt.
Hun informerede mig så om at min afbestilling ikke var blevet registreret i deres system, men den var heller ikke var blevet sendt?
Hun løste problemet, og jeg burde få mine penge tilbage inden for denne uge...

Jeg kan bare ikke forstå at deres system ikke kan registrere ordentligt at jeg afbestiller min vare, og at man kan have en ansat i kundeservice, i et multinationalt firma, som knap nok kan tale engelsk.

Svar: Jeg kan ærligt ikke huske noget om et pop-up vindue, men der stod bagefter at det var afbestilt...

Opdatering: Efter 5 dage mere har jeg stadig ikke fået mine penge tilbage. Jeg ringer så igen, 2 foran mig i køen, og efter 10 min er der ikke nogen foran mig i køen, men telefonen bliver ikke taget, heller ikke efter at jeg venter yderligere 33min!!! Jeg ligger så på, for at ringe op igen. Nu er der så 7 foran mig i køen!
Det kan da ikke passe at man skal ringe til banken for at få sine penge tilbage!!!

16 gennaio 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Casper

Jeg har umidelbart ikke noget svar på hvorfor telefonen ikke blevet taget imens du var i tlf kø. Det skal dog siges at vi er midt i en omlægning af vores kundeservice, fra danmark, til Sverige, så der kan være lidt længere ventetid, imens medarbejderne uddannes i de danske regler. Jeg anbefaler at sende en mail, så er alt på skrift, og nemmere at forstå.

Angående selve ophævelsen af ordren, virer det til du har overset den pop-up med information der kommer, når du trykker afbestil på din ordre.

Her står:
Vil du virkelig afbestille ordre: XXXXXXX

Du kan ikke fortryde en afbestilling!

Hvis det er en forudbetalt ordre, så kontakt venligst kundeservice på refund@webhallen.com for at afbestille.

Opdatering:
Hej Casper

Jeg har forsøgt at ringe til dig, for at få lidt mere information.
Vi har slettet din reservation i vores system, og i betalingssystemet. Så det jeg mistænker er at du muligvis har betalt med et såkaldt debit kort, hvor banken / kortudstederen kan reservere dine penge i op til 28 bankdage. Det er desværre ikke noget vi kan ændre på da det er en del af aftalen imellem dig og kort udstederen. https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/reservation-paa-mastercard

Vi har ikke hævet dine penge, men der laves en reservation på denne type kort af kortudstederen, for at sikre at pengene er der når betalingen gennemføres.
Du kan tage kontakt til din bank og oplyse dem om at vi ikke gør krav på pengene.

Valutata 5 stelle su 5

Ualmindelig god service i butik!

Mig og min Kammerat Thomas har været på udkig efter en skærm som ville fungere til den nye Macbook Pro late 2016.

Vi startede ud med en fin 30" skærm som vi tog med hjem, desværre var der problemer i 1460p kvalitet, herefter tager vi tilbage til Webhallens butik i kbh. og får både skærm og adapter testet i butikken uden problemer, ekspedienten var meget interesseret i problemet og stod endda og undersøge problemet samtidigt med at vi pakkede ud (Vi havde dog selv undersøgt det meste, men det er jo tanken der tæller!)

Vi får pakket 30" skærmen ud og får den testet og kan herefter konstatere at problemet ligger med Mac maskinen.

Vi forsøger så med en anden skærm til en lidt højere pris hvorefter vi bare betaler differencen og får det ordnet super hurtigt og effektivt. Det hjalp heldigvis og nu har vi en velfungerende 27" IPS 3K Skærm. :-)

Thomas og jeg siger mange tak for jeres hjælp og tålmodighed i butikken d. 07/01 & 08/01.

Webhallen kan klart anbefales, super god service! :-)

8 gennaio 2017
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

God og hurtig service

Jeg lavede et fejl køb og dagen efter håbede jeg at kunne fange ordren inden afsendelse og sendte derfor en mail til webhallen og allerede 10 minutter senere havde jeg en høflig og hjælpsom mail tilbage hvori ordren var blevet annulleret og min betaling var tilbageført.

Så god og hurtig service herfra
Mvh daniel

28 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

en af de bedste oplevelser jeg har haft

Var inde og købe udstyr hos webhallens butik i kbh, personalet på både mailen og butikken var meget imødekommende og flinke. :) man føler de tager ens snak om behov seriøst og med personlige inputs til gavn, hvilke man ikke kan finde hos de større konkurrenter mere som elgiganten eller power.

27 dicembre 2016
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Shit butik!

Shit servis! Svarar inte på frågor! Säljer varor som finns ej på lagret!
Ingen mer!

21 dicembre 2016
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hi

It is very hard for us to send you the product, when the product you ordered was out of stock at the time you placed your order.
You placed the order on the 17/12( cancelled on the 21/12) and we sold the last one we had in stock in our central storage on the 8/12-16

You are informed of this when placing the order and it is clearly posted on our webpage.

if you had just waited a short while the product would have come back into stock.

This is a very busy time of year for our customer service and we cannot answer e-mails as soon as they come in.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk god service, når man kommunikerer.

Bestilte en Lg G5 Black Friday. Fik 8 dage senere en mail, de ikke kunne finde min bestilling. Vi skrev og talte sammen flere gange i en god sober tone. På trods af alt fandt vi en for mig meget positiv løsning. Derfor sender jeg en stor tak til Webhallen især til Mikkel og Josefine. De har været meget samarbejdsvillig så jeg alligevel fik en bedre smartphone end den jeg bestilte til en fornuftig pris. Derfor giver jeg på trods 5 stjerne for en formidable service og forståelse. Min opfordring, Er der problemer med en ordre fra Webhallen, så SKRIV, RING KOMMUNIKER før man bliver SKUFFET.

20 dicembre 2016
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più