Webhallen Danmark ApS Recensioni 636

TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

636 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Leverer ikke bestilte varer

Leverer ikke bestilte varer ! Og vil efterfølgende ikke refunderer beløbet 7800 DKR
Pakker har været sendt, jeg er i dialog med Post Nord om levering og laver en aftale med Post Nord. Post Nord overholder ikke aftalen og sætter pakken på vejen en dag jeg ikke er hjemme. "Underligt" nok er der ikke nogen pakke når jeg kommer hjem.
Post Nord erkender over for mig at de er skyld i at pakken er væk. Men jeg skal få refunderet af det firma jeg har købt varen ved og firmaet så skal erstattes af Post Nord.
Webhallen bruger så 1½ måned på at komme med det svar at som de ser det er pakken leveret som aftalt og de derfor ikke kan refunderer der 7800 kr. Slutter dog pænt af med undskyld ulejligheden og god dag.
Kæmpe svindler firma !!!!!

26 luglio 2017
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Ingen kundeservices?

Jeg var lidt skeptisk da jeg ikke kunne komme igennem kundeservices telefonen, og med nogle af de oplevelser jeg kunne læse her på hjemmesiden gik jeg lidt i panik. Jeg vel så tilgengæd sige at i er hurtige til at sende den betalte være 👍

5 luglio 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Har en bærbar som skal til garanti …

Har en bærbar som skal til garanti reparation. Har bedt om retur seddel mange mange gange.
De har sagt flere gange at de ville sende den, men da vi tog direkte fat i dem fik vi den endelig på mail. Men seddelen var til en pakke på 1kg, og maskinen i sig selv vejrer 1.7 kg, så vi har stadig flere måneder efter ikke haft mulighed for at sende den retur.
Lad endelig være med at handle hos webhallen!!

19 giugno 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Det er et svensk firma og fortryder man …

Det er et svensk firma og fortryder man køb, er det meget dyrt i fragt og returnere den købte vare, købte en bluetooth højtaler til 550 kr og jeg fortrød mit køb og undersøgt hvad det ville koste og sende den retur...... 260 kr, så beholdt den.

15 giugno 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Jeg har købt nogle varer tilbage i november 2016, og blev trukket for beløbet 2 gange

Jeg har købt nogle varer tilbage i november, og der trak webhallen pengene på mit MasterCard, der er så vidt fint, nu trækker de så det sammen beløb igen i maj for de varer som jeg modtag og betalte tilbage i november. Det har nu indtil videre kostet mig kr. 1254 ekstra at handle hos dem. Og derudover har jeg skrevet ca. 14 mail, sendt kontoudtog med posteringerne så de kan se, at pengene er trukket 2 gange, til trods for det, er det stadig ikke lykkes mig at få dem til at sende pengene tilbage til mig. Næste skridt må blive en indsigelse igennem min bank.
ALDRIG handler jeg der mere. ALDRIG nogen sinde !!!!

31 maggio 2017
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fungerede godt

Fungerede godt. Leveringstiden var lidt længere end forventet. Jeg lader tvivlen komme dem til gode da postbutikken fortalte de havde haft lidt problemer med med deres SMS Service.

16 maggio 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Utrolig dårlig kundeservice...

Utrolig dårlig kundeservice...

Jeg købte en nedsat vare og modtag den kort efter med posten.
Webhallen skriver så til mig at det var nedsat ved en fejl og at jeg skulle betale 1000,- ellers ville jeg blive sendt videre til inkasso.
Generelt en meget truende adfærd hvilket jeg var meget overrasket over.
De var slet ikke til at tale med omkring en fair pris hvilket jeg selvfølgelig forventede siden det var en fejl begået af webhallen og ikke fra min side.
Fik blandt andet denne besked da jeg forsøger at komme i dialog med medarbejderen som var meget afvisende fra første besked.
"Jeg skal blot vide om jeg skal sende dig en regning på fuld pris som bliver givet videre til inkasso efter 14 dage eller om du ønsker at levere varen retur på det fremsendte fragtbrev."

"Rabatprisen" de tilbød var iøvrigt dyre end normal prisen ved konkurrenterne.

Fraråder alle at handle herfra og kommer ikke selv til det igen.

11 aprile 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Reparation dröjer

Lämnade in min dator för nio veckor sedan. Fick ingen att låna under tiden. Kundtjänst erbjöd mig att göra ett återköp efter påstötning då det gått sex veckor utan att jag fått någon information, men samtidigt fick jag besked att datorn väntar på reservdel, alltså går den att laga. När den förväntas bli klar kan kundtjänst dock inte svara på. Bad att få komma i kontakt med ansvarig chef, men det har varit knäpptyst sedan dess. Handla på Webbhallen fler gånger? Skulle inte tro det ;-)

27 marzo 2017
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jag gillar Webhallen

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av varor. Och bra priser såklart!

27 marzo 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Lugter af svindel

Bestilte et godt tilbud. Valgte afhentning i butik. Fik bekræftelsesmail på at den var i butikken. Men da jeg kom for at afhente maskinen, var butikken ophørt. Hvordan et firma ikke ved at deres butik er ophørt men er i stand til at sige at den er på lager kan undre.

Glad for jeg ikke betalte med dankort

27 marzo 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Butikken lukket ned uden varsel

jeg havde bestilt mobil lørdag den 25/3 2017 og får besked om søndag den 26/3 2017 at mobilen kan afhentes mandag. Da jeg kommer til butikken mandag formiddag får jeg at vide at butikken er lukket fra om morgenen uden varsel til personalet og uden varsel til mig der bruger min tid på at tage derover

27 marzo 2017
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Upåklagelig ★★★★★

Anmeldelse af: Webhallen

• Konkurrence dygtige priser
• Godt sortiment af computergrej
• God kundeservice
• Reservationssystem

Jeg har både handlet med Webhallen her i Danmark og i Sverige. Det har været en upåklagelig fornøjelse hele vejen igennem.

15 marzo 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Osama

Tak for din anmeldelse og de rosende ord.

Vi gør hvad vi kan for vores kunder, så det er helt klart en fornøjelse for os at du osse oplever det sådan :-)

Forsat god dag.

Valutata 5 stelle su 5

Vestergade butikken kbh + netshoppen

Har handlet flere gange hos webhallen og afhentetvare i vestergade butikken i kbh. Gode produkter til konkurrencedygtige priser. Har aldrig haft problemer så hvordan man bliver behandlet i tilfælde af reklamationer kan jeg ikke udtale mig om.

11 marzo 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej

Tak for din anmeldelse.

Personalet i vores butik i København, gør alt hvad de kan for at betjene vores kunder på bedst mulige måde. Skulle der opstå en reklamationssag, tager vi os naturligvis også af den på bedst mulige måde.

Valutata 5 stelle su 5

Perfekt

Jeg bestilite overwatch til xboxone mandag d.6 marts og modtog det d.8 marts om onsdagen, så kun 2 dage tog det fra stockholm til sønderjylland. kan klart anbefale.

10 marzo 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Max

Tak for din anmeldelse.

Jamen du beskriver det jo så godt selv :-) Vi sender som udgangspunkt altid orderne samme arbejdsdag (dog ikke hvis varen ikke er på lager, eller hvis ordren er lagt sent på dagen). Resten er helt op til posten.

Valutata 2 stelle su 5

Bare ikke godt nok!

Eneste gode ved webhallen er gode priser

De har nogengange ca 7 dages levering på LAGERVARER!!???????

Der er ikke trackingnummer eller leveringstid på nogle af de mails man for fra dem.

Det er umuligt at komme igennem til telefonisk kundeservice???? Hvad er det for et useriøs skod firma?

Jeg bestilte nogle blæserer d. 02-03-2017 og har hverken modtaget tracking eller mine varer, på trods fra de stod som lagervarer

Jeg bestiller ikke igen...

8 marzo 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Mikkel

Tak for din anmeldelse.

Jeg har kigget på din ordre og kan se at du har bestilt 4 blæserer torsdag aften. Fredag formiddag sender vi dem af sted fra vores lager i Stockholm. Der sker ikke noget hos posten hen over weekenden, så her efter er de på vej ned til Danmark. Du bør modtage din forsendelse i denne uge.

Vores lager ikke sat et sporingsnummer på din ordre i systemet. Dette sker nogle gange for at holde omkostningerne helt nede. Det skal siges at langt de fleste produkter vi sender har et sporingsnummer.

Jeg ved at vi i sidste uge havde meget pres på vores kundeservice telefoner, i det Nintendo Switch blev frigivet. Dette har skabt lange køer, som vi kun kan beklage. Har lige prøvet at ringe til kundeservice, og ventede ikke mere end ca. 10 min. 89 888 999 (10-17). Alternativt kan du også skrive en mail til info@webhallen.dk.

Jeg håber du snart modtager din forsendelse og bliver glad for produkterne du har bestilt.

Valutata 5 stelle su 5

Upåklagelig service og opfølgning

Jeg købte et Samsung fjernsyn på Blackfriday men ved modtagelsen viste det sig at skærmen var gået i stykker.
Kassen havde ikke nogle voldsomme mærker og det var først efter udpakning og granskning af kassen at det så ud til at den nok havde fået et tryk under transporten. Jeg var derfor noget spændt da jeg tog fat i Webhallen. De tog dog min reklamation uden det mindste og bad mig sende billeder af fjernsyn og kasse og jeg modtog et nyt fjernsyn kort efter og under hel forløbet blev jeg kontaktet flere gange på mail og telefon med status og opfølgning på forventninger..... det er ikke første gang jeg har handlet hos webhallen og det bliver med sikkerhed heller ikke den sidste!!!

8 marzo 2017
Non scritta su invito
Logo di Webhallen Danmark ApS

Risposta di Webhallen Danmark ApS

Hej Jan-Erik

Tak for din anmeldelse.

Hvor det glæder mig at vi sammen fik løst problemet med det leverede TV, samt den gode oplevelse du havde med vores kundeservice. Jeg giver din besked videre til vores kundeservice og RMA afdeling, som helt sikkert bliver glade for din ros.

Forsat god dag.

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più