Webhallen Danmark ApS Recensioni 636

TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Blev lovad en granitreparation av en vara jag köpt hos dom. Men nu gäller varken garantin eller löftet längre och jag måste betala 2500 för reparationen jag blev lovad gratis eller betala 250 för att... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte brætspil (til gode priser), og anførte min adresse forkert i bestillingen. Ville også høre om det var muligt at afhente det ene af produkterne i den fysiske butik, fordi den var på lager de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg oplevede hvad jeg selv så som værende en HW fejl på min laptop. Efter en del udfordringer med den mangelfulde 'reparation' som fabrikantens samarbejdspartner havde udført tilbød Webhallens e... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har bara handlat i Webhallen i Sverige men jag kan säga tryggt att jag har alltid fått bra service av personalen,hemsidan är smidig att använda och jag tycker att Webhallen har jättebra utbud av v... Leggi di più

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

636 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

ALDRIG IGEN

ALDRIG IGEN! Den fysiske butik i Danmark er nu lukket, og min computer gået et stykker. Jeg henvender mig skriftlig til Webhallen og sender billede af skaden. Fik straks retur label og sendte derfor min Computer retur. Få dage efter modtagelse, får jeg af vide at Computeren ikke kan repareres med købs garantien - og at jeg derfor skal betale 303 kr. for at få den skrottet ;-(, 377 kr. for at få den retur, og over PC´en pris, for at få den repareret! Jeg er i CHOK! Jeg synes at kundeservice burde have gjort mig klart forinden afsendelsen, at der var en hage og at den sikkert ikke kunne repareres. Vi har skrevet så meget sammen og jeg har fortalte hende/dem om problemet. Jeg føler mig dybt skuffet og udnyttet, og skal reagere inden d. 29/7 ellers...

25 luglio 2018
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Simpelthen den værste omgang service…

Simpelthen den værste omgang service man kan finde nogen steder!

Modtaget et defekt produkt som jeg register som defekt og ønsker pengene retur.

Firmaet SKAL derfor sende en returlabel til ens postkasse og det er helt umuligt for dem at sende den over en mail! (Vi er i 2018 hallo!)

Gentagene gange spørger jeg om at få den sendt over mail, da jeg så kan sende den retur med det samme, men dette kan slet ikke lade sig gøre. Deres hjemmeside viser også at man skal sende retur sager til deres butik i københavn som er en lukket butik!

Jeg hjalp dem med at rette denne fejl på deres side, da de ikke selv kunne finde denne beskrivelse. Dette gjorde dog stadig ingen forskel på at jeg kunne få den retur label over mail! (hjælper man ikke hinanden?)

Jeg modtager labelen og sender varen retur med ekstra papirer at varen skal KREDITERES, bare for en sikkerheds skyld at de ikke læser det i deres eget system......

Jeg sender varen den 20 Februar.
Jeg hører herefter intet den næste uge, men kan se de modtager varen den 23 februar.

Gentagne gange har jeg spørger jeg hvad status er og det gør jeg hele 3 gange, uden jeg kan få et svar andet at end at behandlingstiden er 1-2 uger.

Ved 3 henvendelse den 15-03 får jeg så en der vil have pakkelabelen for at tjekke op på sagen, da den ikke er modtaget endnu.

(Det var da heldigt jeg havde taget et billede af deres postkasse retur label så jeg kan bevise jeg har sendt den!)

Den ansatte vender så retur og siger de har behandlet varen og sendt den RETUR til mig?!?!?!?!

NU KAN JEG SÅ STARTE FULDSTÆNDIG FORFRA!
.................................................................................................

Hvad sker der for jeres medarbejdere, kan i ikke læse jeres system og mine papirer der er vedlagt?!?!

Jeg er så træt af det firma, de kan intet service andet end at afvise at hjælpe.

Jeg handler der aldrig igen, og vil anbefale alle at gøre det samme.

15 marzo 2018
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Elendin kundeservice

Har købt en samsung TV til omkring 8.000 kr. hos Webhallen og efter 2 år og 10 måneder kommer der en pixelfejl på TV'et. Webhallen nægter at gøre noget ved det, da TV'et er ældre end de 2 år der er reklamationsperioden. Fejlen er inde i bag skærmen i TV'et og det er tydeligvis en produktionsfejl efter min vurdering. Kan kun advare andre mod at købe produkter hos Webhallen, da de tydeligvis er ligeglade med deres kunder. Deres kundeservice på email har været arrogante hele vejen igennem i denne sag.

15 febbraio 2018
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Aldrig mer Webhallen.

Aldrig mer Webhallen.

För några månader sedan fick jag tipset av en webhallens anställda att alltid beställa varorna jag skulle köpa i förhand, för när man gör det räknas det tydligen som ett internetköp och då får man öppna förpackningen och prova produkten och sedan byta om man inte gillar den.
Så när jag igår såg att webhallen hade Logitech G533 Wireless Gaming Headset på rea för 849kr bokade jag dessa och hämtade dem i butik.
Jag provade hörlurana och kom fram till att de satt väldigt obekvämt, och efter lite googlande kom jag på att jag ville byta till ett par SteelSeries Siberia 800.
Jag åkte alltså tillbaka nyss och ville göra bytet, men kassörskan berättar då att de inte går att byta eftersom att förpackningen är obruten.
Jag påpekar då att det är de själva som sagt att man kan göra så om man bokar via nätet och hämtar upp i butiken, men det gällde tydligen inte med mitt valda betalsätt, vilket han som tipsade mig om att beställa aldrig nämnde.
Jag påpekade även detta, men det hjälptes inte. Efter ett tag fick jag erbjudandet om att få tillbaka 90% av pengarna vilket jag också väldigt irriterad gick med på.
Webhallen tog alltså 85kr när de själva hade, i min mening, tabbat sig.
Det mest ironiska av allt är att webhallen säkert hade tjänat in de 85kr de tog av mig när jag tänkte byta till SteelSeries Siberia 800 då de kostar 841kr mer.
Jag väljer ju SJÄLVKLART att köpa de lurarna någon annanstans nu.

Kan även tillägga att jag (som jag poängterade för kassörskan) handlat väldigt mycket saker på webhallen genom åren, och att detta nu kommer upphöra.
Jag handlade till och med när butiken på Sveavägen var den enda i Stockholm förutom Fruängen, men nu är det alltså slut med det.
Helt värdelöst!

28 dicembre 2017
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Hurtig og høflig kundeservice

Købte en Acer computer ved Webhallen. Den havde desværre en defekt GPU. Efter at have været i dialog med Webhallens kundeservice fik jeg tilsendt et fragtlabel, sendte computeren retur og fik hurtigt pengene tilbage. På trods af at computeren ikke virkede håndterede Webhallen forløbet professionelt og der skal lyde en stor tak til deres kundeservice afdeling.

27 dicembre 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ingen kundeservice i weebhallen

Jeg købte et 75 tommer Tv i weebhallen DK,til 21995kr det var den største fejl at gøre det, da firmaet aldrig svarer på henvendelser, har forsøgt at få mine penge retur siden de har rep mit TV 3 gange, og det er ikke det er ikke blevet bedre.
De siger at de har sendt returlabel siden d1/6 siger det ca 10/ stk skulle de have sendt siger de, Samsung er så kommet på banen og sendt en KREDITNOTA til Samsung Sverige som så skal sende den til weebhallen men intet sker weebhallen kan nu kun snakke engelsk og mail skal også være på engelsk ,så handel kun i dk hvor de som oftes kan forstå dansk.
WEEBHALLEN ER YT.

9 dicembre 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Awful service, phone system and ZERO delivery... BAD BAD BAD

We order for our christmas party decoration some "Canada Girlang 250cm Batteristyrd ", that was the 06.11.2017.

I am writing to complaint about our package. We haven’t received anything, and actually for the times it took you and for the dates, we have no interest in receiving it.

We need to ask for the reimbursement of our money, and of course cancel the order. AMAZING HOW BAD SERVICE YOU HAVE..

It is so sad I did not read the reviews before ordering something.

4 dicembre 2017
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Best online store for electronics

Best online store for electronics. I just feel sad that I did not know about Webhalen much earlier. I would have bought all my stuffs from them.
Best customer service. They reply to you in a few hours. I wrote to them on Friday evening and they replied after two hours in the night. It is easy to communicate with them in English. I ordered a GPU on Friday and got on Thursday in Finland. My only complain which was the reason I did not give 5 stars is the shipment fee. I find it illogical to pay 5 euros as a postage fee while you pay over 800 euros. There must be a certain limit of payment if exceeded the delivery must be free.

4 dicembre 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skader produkt og beskylder kunden

Jeg købte et motherboard fra webhallen, hvor jeg valgte at returnere boardet inden for 14 dage. Alt var fint og jeg fik sendt en returlabel.
Ca 2 uger efter at jeg har sendt boardet retur får jeg pludselig tilsendt en pakke fra webhallen. Jeg ringer dem op og får at vide at deres RMA afdeling har tjekket kortet og at der er en bøjet pind i boardets CPU socket, derfor tager de ikke boardet retur.
Det er selvfølgelig helt fair og jeg tænker at jeg på trods af ekstrem forsigtighed må have bøjet en pind en nanometer.
Det viser sig så, at der er en pind der er så bøjet, at den næsten er ved at knække. En skade jeg med 100% sikkerhed kan sige ikke var der da jeg sendte boardet retur og dermed er sket i deres RMA afdeling.

Jeg har naturligvis kontaktet dem både skriftligt og telefonisk, men en medarbejder ved navn Walif (der lader til aldrig rigtigt at have forstået hvad problemet er) afviser blankt at det kunne ske ved dem og her ender sagen så.

Jeg vil fraråde alle at handle ved webhallen! En større mangel på professionalisme har jeg aldrig oplevet

26 ottobre 2017
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Dansk butik død

Mangler opdate på hjemmesiden om at butikken i Danmark ikke findes mere. Men hvis vores bestillingen kommet til tiden vil jeg ændre min anmeldelse med en ekstra stjerne den ene eller anden vej...

25 ottobre 2017
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Deres hjemside virker ikke man får en …

Deres hjemside virker ikke man får en fejl heletiden. Jeg har bestilt en firma bestilling fik en fejl på adresse siden trykket F5 og den flipper tilbage til privat. Super skod. Så ringet jeg til dem og sagde at jeg ikke ønsker produktet hvis jeg skal hent den så får jeg at vide at jeg bliver charget 250 SEK for retur!! Siden hvornår betaler vi i svenske kr i DK? Og siden hvornår er der ikke retur ret? Direkte til forbruger klagenævnet! Handle ikke på deres side. Super skod service.

1 settembre 2017
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

It worked well buying stuff, but ...

It worked well buying stuff, but now I got a defect.
I reported the defect on 21/7, and then waited for a return label to arrive. It never arrived (fault of post service), then they sent it by email so I could print it (why not start with that?). I got it shipped 2/8, they received it at sent it on to the workshop at 10/8.
I have not heard anything yet (22/8).
It takes several days to get an answer on questions to customer service

22 agosto 2017
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Hurtig levering, billige priser, god service, ingen problemer

Jeg har handlet en hel del med Webhallen den sidste måneds tid, og det har kun været en fornøjelse.

Adskillige af de produkter, jeg var på udkig efter, var billigst at få hos Webhallen, selv hvis man inkluderer de 59 kr. fragt.

Alle leveringer af varer, der var på lager, tog 3 dage eller mindre.

Jeg fortrød en af mine ordrer, så Webhallen sendte mig en return label, jeg sendte den tilbage, og pengene står på min konto nu en uge efter. Ingen problemer her overhovedet.

De er nemme at komme i kontakt med via mail. Derudover er deres telefonservice hurtig at komme igennem til, og de giver fremragende support på svensk og engelsk. Vurder selv, om du vil tage en stjerne af for manglende support på dansk, men dette er ikke noget problem for mig personligt. Desuden var kvaliteten af deres support så høj, at det ikke gjorde mig noget, at det foregik på engelsk.

Kun positive oplevelser med Webhallen. Kan helt klart anbefale folk at handle her.

Jeppe

20 agosto 2017
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più