Silverlake Automotive Recycling Recensioni 

110
•
TrustScore 3 su 5

3,1

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Sold my knackered transit, arranged the collection date, which they stuck to, but they didn’t have the right kind of loader, but…. They actually took the time to call me and let me know, rearrange the... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Bought a car via their on line auction. Read all the t&Cs and fees etc. Car specifically marked as no vat and with a fixed price fee as local authority sale. Yes, you guessed it, vat on yet more fees,... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Purchased 2 headlight units , the description said they was self leveling which is what I needed . Turnt out they wasn't as described so I purchased some from elsewhere , I asked for a return and was... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

So impressed. My son needed two car doors, we did a Google search and found Silverlake. Matt was very honest, they had the right doors but they had some marks which he told me about and quickly sent o... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Autodemolitore
  2. anche in
  3. Negozio di autoricambi usati
  4. Negozio di batterie per auto
  5. Negozio di pneumatici usati

Informazioni fornite da varie fonti esterne

We buy any vehicle. So if you are scrapping your car, get an instant online quote. We offer car parts from our car breakers. We sell salvage cars and carry out twice weekly salvage car auctions. Car tyre and part worn tyre specialists.


Informazioni di contatto

3,1

Nella media

TrustScore 3 su 5

110 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,1

Tutte le recensioni

(110)

21 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Ordered parts took 2 weeks to arrive…

Ordered parts took 2 weeks to arrive and they are obviously broken , even a blind man could tell . Sent photos to the First person , never got back to me , After a week phoned and sent photos to the second person' . One week later no reply , phoned again , aaaah yes I see on the computer there is a problem damaged , we have no more of those parts so we collect and refund you, one week later nothing , you are soooo fast taking the money then send broken rubbish and thats about all you do

27 gennaio 2021
Non scritta su invito
Logo di Silverlake Automotive Recycling

Risposta di Silverlake Automotive Recycling

Hi Haris1. Thank you for leaving your feedback. We are sorry you didn't get the service we expect to give all our customers. We are keen to look into this matter for you but need more information such as name address and invoice number. Please get in touch at feedback@silverlake.co.uk We will do everything we can to help make this right for you. Best wishes. The Silverlake Team

Valutata 1 stelle su 5

Painful non delivery

Took my money and got a mail saying part had shipped. When nothing arrived I rang them and they said they’d check status. Nothing happened so rang again. They said they’d been a mistake and they didn’t have the part. Gave them my refund details. Refund didn’t happen. Chased again. Unimpressed.

18 gennaio 2021
Non scritta su invito
Logo di Silverlake Automotive Recycling

Risposta di Silverlake Automotive Recycling

Hi Owen.
Thank you for giving us your feedback. We are sorry you have experienced difficulties dealing with us and that you haven't had the level of service we hope to give our customers. We'd like to look into this for you but need your full name to find the details, along with your address. We look forward to hearing back from you. Best wishes. The Silverlake Team

Valutata 2 stelle su 5

What a joke paid for Ford mondeo 2016…

What a joke paid for Ford mondeo 2016 track rod, get a call 45min later part was sold from before. Train your staff to be organised an polite. Website everything else looks tiptop

15 dicembre 2020
Non scritta su invito
Logo di Silverlake Automotive Recycling

Risposta di Silverlake Automotive Recycling

Hi Monjur. Thank you for your review. We appreciate all the feedback we get, good or bad. On speaking with the team, It looks like an associated component of the part we sold you had already been sold and although we realised this issue quickly, informing you of the problem, we appreciate this caused you incovenience and for that we are sorry. We hope you will recognise this as a genuine mistake and therefore continue to use our services. Best wishes. The Silverlake Team

Valutata 1 stelle su 5

Order a part which was the wrong one

Order a part which was the wrong one, have tried to contact them numerous occasions with regards to returning the part but no response at all. Defo will not use them again which is a shame because the part was prompt in delivery and well package

28 novembre 2020
Non scritta su invito
Logo di Silverlake Automotive Recycling

Risposta di Silverlake Automotive Recycling

Hi Cole 36. Thank you for leaving us your review. We are sorry you have had difficulties returning a part to us. We are keen to make this right for you. Please contact feedback@silverlake.co.uk with your order details along with contact numbers and we will get straight back in touch and sort this out for you. Best wishes. The Silverlake Team

Valutata 1 stelle su 5

Last week I bid for a kia ceed 2011 and…

Last week I bid for a kia ceed 2011 and I won the auction. The description of the car was saying that the car starts and drives and there are no problems with the car. I checked the car on internet and nothing appeared to be wrong with the car(i checked the car before i bid)
Last night on 21st of September I received the car and firstly the car had damaged bumper ( in the photos of the car the bumper was absolutely fine) and the car did not start, I had to give electricity to the car with cables in order to start the car. After the car was running I noticed a lot, a lot of smoke coming out of the exhaust and a very noise engine. I contacted the seller which is Motor Body Services(Salford) ltd and the manager told me that it is not his problem. The email seemed rude and the guy did not care at all that he sold me a faulty car that could put me in danger on the road and he sold me a completely different product than it was on the website in terms of damages and engine problems.
I have all the proofs against them and I hope you guys think twice before you bid on this site, because the sellers hide many details of the cars and they give descriptions about the cars to make people think that the cars are completely fine and with no problems, even though is not like this.
Do not use this site if you do not want to waste your money on cars that are not functional.

22 settembre 2020
Non scritta su invito
Logo di Silverlake Automotive Recycling

Risposta di Silverlake Automotive Recycling

Thank you for taking the time to leave us a review here at Silverlake. I’m sorry to hear of your issue with Motor Body Services, we’ve dealt with them many times in the past and have only had positive experiences. I’m afraid we can only suggest calling them to explain the situation, hopefully they will resolve your issue in a timely manner. Best wishes. The Silverlake Auction Team

Valutata 1 stelle su 5

Phoned up to get a wing mirror told me…

Phoned up to get a wing mirror told me they had mine there sold it to me and told me delivery will be on Monday it didn't arrive until Tuesday and n was wrong one
I rang back up the man was less than polite Carlos and then Malcolm tried to just palm me off trying to just get back mirror and give refund which will take five days and me taking a day off for all of this means nothing to them
Customer service from start to finish was diabolical there was no apology no nothing would advise never to go here if you don t want to waste your time

8 luglio 2020
Non scritta su invito
Logo di Silverlake Automotive Recycling

Risposta di Silverlake Automotive Recycling

Thank you for providing us with your feedback. We are sorry the wing mirror that was sent did not fit the colour criteria you asked for. I am pleased to note you have been reimbursed promptly and having listened back through the calls am satisfied that we did apologise to you on a number of occasions for what was a genuine mistake on our part. Best wishes. The Silverlake Team.

Valutata 1 stelle su 5

Not good post Lockdown.

Not good post Lockdown.
The charges have gone through the roof. Minimum charge of £2 for anything plus "Environmental" charge of £1 plus a valuation of the part I wanted of £2.
£5 for a tiny piece of plastic trim. Even some of the guys behind the counter were shaking heads in disbelief at how much the computer was trying to charge.
They will lose a lot of loyal customers with this new way. The guys behind the counter were telling me people were leaving parts on the sales desk after being told how much and walking away. I did too.

29 giugno 2020
Non scritta su invito
Logo di Silverlake Automotive Recycling

Risposta di Silverlake Automotive Recycling

Hi there. Thank you for providing us with your feedback. We are sorry to read your disatisfaction regarding the additional charges. In order to offset the increased charges applied to the business, we have introduced additional surcharges instead of increasing the cost of the parts themselves. That said, I have passed your comments on to the MD for consideration. With very best wishes. The Silverlake Team

Valutata 5 stelle su 5

This company is superbly efficient

This company is superbly efficient, friendly and honest. They were recommended to us by the garage from whom we bought a new car and they were immediately responsive and helpful. Within 24 hours our old car was driven away, all paperwork completed and a cheque for a very fair price left with us.

28 aprile 2019
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più