Ryman Stationery Recensioni 

8261
•
TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Straightforward to order. Collection took slightly longer due to new member of staff learning procedure. But he was expertly guided through process in quick time. All done in courteous and helpful m... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I visited ryman at Shandwick in Edinburgh, and was helped by Claire. Not only did she made me feel at ease when I was anxious about printing, she provided me with extra information and helped me set... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I was charged £2.92 to print just ONE A4 page from an email at Ryman Coventry: 42p for the printing plus a £2.50 service charge. I find that excessive for such a simple service and very poor value f... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Ordered mid day the previous day, delivered the next morning - incredibly fast delivery - items were well packed and great value. 100% recommended - will be buying again FedEx got this to me fast... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Cartoleria
  2. anche in
  3. Fornitore di toner
  4. Negozio di fornitura per uffici
  5. Negozio di materiali per l'arte
  6. Negozio di mobili per uffici
  7. Negozio di stampanti e scanner

Scritti dall'azienda

Ryman are the nation’s destination for stationery and office supplies, with over 120 years experience and convenience at the heart of what we do, you can consider us the stationery experts, priding ourselves for offering excellent customer service, a wide product range and expert knowledge. Our first store opened in 1893 by Henry J Ryman in Great Portland Street and has now grown to over 200 stores nationwide and a website bursting with products!


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

8K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,2

Tutte le recensioni

(8261)

438 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Not what I wanted

The ordering and delivery were fine. However I sent two documents for printing and they were printed as a single document, so that the final page of the first one backed onto the first page of the second, which was not what I wanted. I ordered it online and it was posted to me so I could not check that it had been done correctly.

8 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Ryman Stationery

Risposta di Ryman Stationery

Morning Steven,

Thank you for sharing your feedback, and I am very sorry to hear your documents were printed together incorrectly.

We always advise customers to check their order prior to leaving the store, as our team will happily reprint anything on the spot if it isn't quite right. I do hope the team was able to get this resolved for you.

If you still need assistance with this order, please feel free to reach out to our Customer Care team directly and we will be glad to help.

Kind regards,

Jack - Ryman Customer Relations

Valutata 2 stelle su 5

Good service but unexplained price

We needed 100 A4 colour double-sided 160g card so my daughter ordered online and collected from a local store. The service was punctual and entirely satisfactory but the cost £184 seemed too high. The online price guide indicated roughly half that amount. I Emailed customer services but they refused to answer because my daughter's name was on the order not mine. I then Emailed asking for an estimate for an identical order. The reply came 'We do not offer quotes. I can advise you to contact the store as this service is mainly done instore'. So what is the point of an online price guide?

21 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Ryman Stationery

Risposta di Ryman Stationery

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review, and we are glad to hear that the order was punctual and store pickup went smoothly.

However, we are truly sorry for the frustration caused by the pricing discrepancy and response regarding your inquiry.

Although we are sorry to hear our response has not met your expectations on this occasion, we do appreciate you bringing it to our attention for feedback.

Your comments regarding the online price guide and the difficulties you experienced trying to clarify the cost as always are taken on board.

Kind regards

Jamie
Ryman

Valutata 1 stelle su 5

I visited your Widnes site today…

I visited your Widnes site today 18/8/26..i had tried everywhere in my home town to purchase HP 304 printer ink..to no avail..i went to your shop and was absolutely appalled at the prices you are charging for printer ink..£104!!! for a large hp 304 black and colour cartridges..£52.99 for a normal sized one..£29 for a single black cartridge which i was desperately in need of to print off some very important forms,so had to buy...your prices for said items are disgusting when you consider i can get black and colour cartridges off Amazon for £28..which i'll be doing from now on..it's a rip off and blatant profiteering from your company ..and your staff,who incidentally were very pleasant bear the brunt of customers ire for your disgusting prices...if I could have give you Zero stars I would have..you seriously need to look at that

17 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Ryman Stationery

Risposta di Ryman Stationery

Good Morning Ted.

I hope you are well today.

Thank you for taking the time to share your experience with us here at Ryman.

We are sorry to hear that you were so disappointed with the pricing of our HP 304 printer ink. I can understand how frustrating this must have been, particularly as you were urgently looking for a cartridge to print some important forms and had already been unable to find the product elsewhere locally.

We appreciate you sharing your concerns regarding the difference in pricing compared with other retailers. While our pricing can vary depending on the product, supplier and current promotions, we understand that you may feel the price you paid was higher than expected. Your comments have been noted and will be shared with the relevant teams for consideration.

We are however pleased to hear that the colleagues in our Widnes store were pleasant and helpful during your visit. We appreciate you taking the time to recognise their service, particularly as our store teams can sometimes be on the receiving end of customer frustration regarding matters outside of their control.

Thank you again for bringing your concerns to our attention. We value all customer feedback, both positive and negative as it helps us understand where we can improve the overall customer experience.

Have a good day!

Sara - Customer Relations Executive
Ryman

Valutata 5 stelle su 5

Ryman’s Shandwick Place Edinburgh

Claire at Ryman’s Shandwick Place branch in Edinburgh couldn’t have been more helpful and friendly in taking time to show me how to use the cewe machine to print photos from my i-Phone which was quite beyond me. She then kindly trimmed them to size using a guillotine which I very much appreciated. The standard of customer service and willingness to assist was quite outstanding and speaks very well of Ryman’s

17 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I didn’t get any notifications in order…

I didn’t get any notifications in order to collect my order , almost 2 weeks now and plus I didn’t get any notifications update ???? Iam very disappointed really .

16 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Ryman Stationery

Risposta di Ryman Stationery

Good Afternoon Ziad.

I hope you are well today.

Thank you for taking the time to share your experience with us here at Ryman.

We are very sorry to hear that you have not received the notifications you were expecting regarding your Click & Collect order and that you have been left waiting for almost two weeks without a clear update.

I can completely understand how disappointing and frustrating this must be, particularly when you are waiting to find out when your order is ready to collect. We apologise for the lack of communication and inconvenience caused.

Please reach out to our Customer Care Team on 0333 0383 330. Alternatively, you can raise a case and email us via our website and we will respond within 48 working hours.

Hopefully, our Customer Care Team can look into this for you and put things right. Thank you again for bringing this to our attention.

Have a good day!

Sara - Customer Relations Executive
Ryman

Valutata 2 stelle su 5

Ive been using Ryman romford for years…

Ive been using Ryman romford for years and regular.
I buy my printer inks and stationary from there all the time. But what is really starting to give me the ick is, the constant preasure to look at and purchase the silly childish pens on display at the till!
First, i have eyes, i can see the full display of toot infront of me, if i wanted any of it, i would buy it without the constant need to be prompted.
Im in my 70s, why would i want a pen that looks like a dog? Im not in junior school.

11 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Ryman Stationery

Risposta di Ryman Stationery

Good Afternoon Jenny.

I hope you are well today.

Thank you for taking the time to share your experience with us here at Ryman.

We really appreciate your continued custom and are pleased to hear that you have been shopping regularly with our Romford store for many years, particularly for your printer inks and stationery.

I am sorry to hear that you have found the repeated prompts to purchase products displayed at the till frustrating. We understand that customers have different preferences and appreciate your point that the products are already clearly visible and that you would be happy to ask about or purchase anything that interests you.

Your comments regarding the way these products are promoted at the till will be shared with the relevant store team. We appreciate that not every product or promotional approach will appeal to every customer and your feedback is helpful in reminding us of the importance of ensuring customers feel comfortable when shopping with us.

Thank you again for taking the time to provide your honest feedback and most importantly, for your continued support of Ryman. We hope to continue welcoming you into our Romford store and providing you with the products and service you have come to expect from us.

Have a good day!

Sara - Customer Relations Executive
Ryman

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic shop and service from Alison!

Visited Lancaster branch to get back to school supplies, the shop itself was well stocked with plenty of options and great deals. Alison was on hand to offer support to any questions that I asked and went above and beyond to help me get everything that I needed. Fantastic service and shop!!

8 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

The last time I bought some printer ink…

The last time I bought some printer ink the assistant sold me the wrong one l didn't notice until l had opened it to late for refund so i had to buy some more

18 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Ryman Stationery

Risposta di Ryman Stationery

Good Morning Robert.

I hope you are well today.

Thank you for taking the time to share your experience with us here at Ryman.

We are very sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been to realise you had been sold the incorrect printer ink after the packaging had already been opened.

We always aim to provide the correct advice and products for our customers, so we are sorry if this was not your experience on this occasion.

If you still require any assistance, or if you would like us to look into this further, please pop back into your local store. Our colleagues will be happy to review what happened, check the printer and cartridge compatibility with you and provide any support they can.

Thank you again for bringing this to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a much better experience in the future.

Have a good day!

Sara - Customer Relations Executive
Ryman

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più