Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

My first purchase from Rule 28 and won't be my last. Bought a pair of aero socks - outstanding quality and comfort. Excellent silicone grip prevented socks from slipping down my leg during a thre... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

The One overshoes fit well and do feel like they make me faster however two problems reduce the score to 4 stars: 1. The heels are very susceptible to road damage (all 3 pairs that I have owned have d... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Great bib shorts for half the price! I bought a pair of grey bib shorts. It feels comfy as training bib shorts; the padding is nice, the rubber material on the inside holds perfectly on the le... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Did buy a rule28 gravelsuit, havent used it in races where I want it for, but some controlled Aero testing with A-B-B-A runs with my normal aero shirt/shorts and then B with the suit. over a lap of... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di abbigliamento sportivo

Scritti dall'azienda

Cutting Edge Aerodynamic Cycling Apparel


Informazioni di contatto

4,3

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

154 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 80% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,3

Tutte le recensioni

(154)

80 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Easy to order and came quickly

Easy to order and came quickly.

I’m sized in many manufacturers ranges whether it’s ski, climbing other cycling mitts for a large but these were too tight even though they are listed as extra large.
There’s absolutely no give in the wrist opening so I gave up before I ripped the seam. Expensive try out 🥴

1 luglio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Poor quality suit and terrible customer…

Poor quality suit and terrible customer service. Bought the One Time Trial suit. After one wash, the suit came apart at the back. (I followed the care instructions carefully). I am 5' 9 and 70kg so the medium size suit was advised on their sizing.
When I contacted Rule 28 they gave me the address of a 3rd party tailor to send the suit for mending!
I did not agree to this as I would expect a replacement or refund(again, the suit was wore once).
I have been emailing for 4 days now without a response. I am left to wonder what to do with a suit that cost £400 and got one wear out of

14 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Rule 28

Risposta di Rule 28

Hi Joseph,

We’re sorry to hear you’ve been disappointed with both the product and your experience. I’ve checked and I can’t see any recent messages from you.

The damage you experienced is certainly not what we expect from our products. As part of our sustainability policy, we initially offered a professional repair, as many issues can be restored to an as-new standard. We completely understand that this wasn’t the outcome you were hoping for.

Since then, we’ve arranged for a replacement suit to be sent to you, and it is now on its way. We also apologise for the delay in responding to your recent emails.

We appreciate your feedback and hope the replacement demonstrates the quality and service we strive to provide.

Valutata 5 stelle su 5

Great jersey

Great jersey.
Nice and fitted but with enough stretch to be super comfy.
Super fast dispatch and delivery

17 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Terrible Socks and customer service at this price point

After just two days of use, these €50 aero socks looked heavily worn. They slipped down during racing, developed discoloration after normal use with sunscreen and showed loose threads at the cuff. The socks are already very difficult to put on due to the low elasticity of the material, yet still failed to stay in place.

Customer support suggested using tape spray or hairspray and attributed the slipping to rider anatomy, but offered no solution regarding the quality issues. A return was refused because the socks had already been worn. However, I find this difficult to understand, as it is impossible to assess issues such as slipping, durability and overall performance without actually using the product.

Unfortunately, not what I would expect from a premium cycling brand.

Added after response: It’s funny to see, that answers via trustpilot are possible within a couple of hours, while via email you have to wait a week and send a reminder via their contact platform.
And no, 15% off of new socks is not a deal for me. Another 40€ is not well invested, when the seams come loose, the socks get yellow and won’t hold on to me legs without adding additional tape. All those things did not happen to all my other things I wore for the last ten years on my bike.

10 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Rule 28

Risposta di Rule 28

Hi Jonas,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that the socks didn’t meet your expectations. After reviewing your case, we provided guidance on the issues you experienced, including recommendations to improve grip and prevent slipping, as well as advice regarding care and cleaning. We also offered a discount towards a replacement pair as a goodwill gesture.

Unfortunately, once a product has been worn and damaged in use, it is not eligible for return. In this case, the discoloration visible in the photographs was consistent with staining or damage caused by sunscreen or other skincare products coming into contact with the fabric. As these products can affect technical materials and silicone grippers, they may also contribute to reduced grip and cause the socks to slip during use.

For this reason, we provided specific cleaning recommendations and troubleshooting advice to help resolve the issue. We also offered a discount towards a replacement pair as a gesture of goodwill.

We appreciate that you were disappointed with our decision, but we believe the support and solution offered were fair based on the circumstances. We value all customer feedback and will continue to use it to improve both our products and service.

Kind regards,

The Rule 28 Team

Valutata 4 stelle su 5

i like the kit

i like the kit, think it is really good, smart as well. However i recently purchased a pair of non UCI overshoes, they are good but are the same size and length as the UCI pair i have?

18 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

The delivery was reasonably quick and…

The delivery was reasonably quick and the return process was ok. You have to pay it yourself.
The Gravel Suit fits very well and the fabric feels quite nice. Unfortunately the sizing is a bit off. I tried M and S and the Suit got tighter (good) but not shorter. Im not that small with 1,74m and not that big with 69kg.
Also bought the Aero Socks. The fabric feels very nice and they fit tight but when riding the socks slide down. Not all the way, but its a bit annoying.

So overall quite nice fabrics, very good idea with the water reservoir but unfortunatley doesnt fit that good for me

12 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Disrespectful Warranty Claim

Since writing this, I haven't received an email reply since last Wednesday. I have attempted to give their customer service team plenty of chances to correct this issue but to no avail. I initially emailed service team in order to file a warranty claim for a torn shammy on an older Outliers Skinsuit, that wasn't even a year old, only to merely be given a measly 15% off code from their newer OTNR Skinsuit, which is the exact same, except with new graphics. I originally payed $189 for the Outliers Skinsuit and was now being generously offered to purchase the new one for $279. Not only have I never had a skinsuit's shammy tear in half, but I also have never had a "warranty claim" have me pay more than what I originally payed. Customer service tried to claim that since I got the original suit on sale, that this was why they could only give me 15% off, despite me showing them that others have gotten a 30% off code for simply ordering the wrong item and not being allowed to return it. This is hands down the worst customer service experience I have ever had with any sort of cycling apparel company or sporting company in general. Disrespectfully slow replies, despite on their website claiming they take care of warranty claims in the same day, and even worse discounts. These people do not care about the customer and merely will try to squeeze every dollar they can out of you, even on warranty claims. Would not purchase anything from them expecting any good customer service.

3 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Rule 28

Risposta di Rule 28

Hi Jerry,

We’re sorry to hear that you remain dissatisfied with the outcome of this case.

After reviewing your claim, we determined that the damage reported was not covered under our warranty policy. Despite this, we offered a discount on a replacement skinsuit as a gesture of goodwill.

The key point of disagreement appears to be the expectation that the replacement should be available at, or below, the heavily discounted Black Friday price paid for the original product. Unfortunately, the original Outliers Skinsuit is a discontinued product and is no longer available for replacement. As a result, any goodwill discount can only be applied to a current-season product rather than being combined with a historical promotional price from a discontinued range.

We appreciate that this was not the outcome you were hoping for. However, we believe the offer made was fair given that the claim fell outside the scope of our warranty coverage.

Regarding response times, we aim to respond as quickly as possible and apologise if our communication did not meet your expectations on this occasion.

We value all customer feedback, even when we disagree with the conclusions reached, and we wish you all the best with your future riding.

– The Rule 28 Team

Valutata 4 stelle su 5

Review

It Is difficult to match your exact size… due to the online shop…
A trial should be perfect. We are speaking about an accesdiry but not a cheap one. This would help to make the best choice.
Thanks
Andrea

15 maggio 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più