Gold Boutique Recensioni 

2917
•
TrustScore 3.5 su 5

3,4

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Raised an order with Gold Boutique on 23 August for a men’s ring. Estimated delivery was 4 September. Since then I’ve heard nothing and no ring has arrived. Raised a ticket with them asking for an E... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Ordered ring for sons 21st estimated delivery date 23rd April 2026 now 7th May .Contacted via email and generic response in-fact could not give me estimated date for delivery and asked me to stop e... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Absolutely stunning necklace with intricate design, perfect for our young music lover's 18th birthday. When you get that wide-eyed 'Wow! ' face when they open the gift you just know you made the right... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

After ordering a gold necklace, a few days later my heart sank as I received an email from Amy to inform me of a delay in receiving my order, but I needn’t have worried Amy was very reassuring she k... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Gioielleria

Scritti dall'azienda

Gold Boutique is an award-winning jeweller, focused on providing high quality products and designs. We’re passionate about looking and feeling great, and believe everyone deserves the opportunity to express themselves in a stylish, comfortable and affordable way. Since 2014, we’ve offered a wide range of women and men’s gold and silver jewellery that can be stacked and styled your way. Our jewellery offers an effortless style solution to refresh your look, without compromising on quality or design.


Informazioni di contatto

3,4

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

3K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 66% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,4

Tutte le recensioni

(2917)

101 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Please don’t buy from Gold Boutique

Please don’t buy from Gold Boutique! I ordered a necklace paying more than AU$800 on 11th July 2025. After four weeks with no dispatch of my necklace and them telling me they don’t know when they’ll be able to dispatch it, I asked for a refund. I received an email from them 12th August saying they processed the refund but it wasn’t processed. The date is now 16th September and I still don’t have my refund and they have not responded to my last email demanding answers. So more than two months after my purchase they couldn’t fill I am still now more than AU$800 out of pocket! Don’t buy from them - very dodgy!

11 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Sarah,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I am sorry for the delay and frustration you have experienced with your order and refund. I completely understand how upsetting this situation has been, and I apologise for the inconvenience caused.

I have responded to your latest email to outline the next steps so that we can resolve this matter as swiftly as possible. Please be assured that your concerns are being taken on board to make improvements.

Once again, I apologise for the experience and thank you for your patience.

Kind regards,

Gold Boutique
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

The most awful company and should not…

The most awful company and should not be trading on-line!

I placed an order on the 23rd June with an initial delivery time, as listed on their website of a week, to then be told the delivery had been delayed and they could not provide a reason for this or when it would be delivered.

After over 2 months of waiting, I have cancelled my order and now I am being told of a problem and delays with issuing my refund!

Totally shocking, unacceptable, fraudulent, misleading and dishonest, they should not be trading!!!!!!

And if you go onto their website and order the item today it says estimated delivery of 30/09/25

Checking the consumer protection for unfair trading regulations, you are in violation of misleading consumers of misleading delivery information on your website.

13 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry for the frustration and disappointment caused by both the delays with your order and the time it has taken to issue your refund. This is not the experience we want our customers to have.

I have responded directly to your most recent email to confirm that your refund has now been processed. Please accept my apologies for how long this has taken to resolve and for the inconvenience this has caused.

Your concerns will be reviewed and fed back to ensure accuracy and transparency going forward.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

Gold Boutique
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

**DO NOT USE THIS COMPANY**

**DO NOT USE THIS COMPANY**
Absolutely shocking company to deal with, placed my order 305396203
3rd July 2025 and as yet 8th September 2025 all I get is the product is delayed then when I requested a refund I now get messages saying my refund is experiencing delays (Only delay is you not paying it)

Certainly feels like a scam and I am down nearly £350.

***STAY FAR AWAY FROM THIS COMPANY ***

Seriously look at the reply below, no mention of we will get this sorted and a standard copy paste response.
Seriously people Stay Away from this company

3 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Carlos,

Thank you for taking the time to share your feedback. Your frustration is completely understandable, and we are sorry for the delays and any inconvenience caused.

Please know that your feedback is taken on board and will be used to improve our processes and prevent situations like this in the future. While we regret the impression this has caused, we are committed to addressing these issues and ensuring better service moving forward.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

Gold Boutique
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

AVOID

Previous 2 purchases were great. However, placed an order on 23rd June. Four days later received an email saying they were having problems with their supplier. Same email received 3 days after that. On the 4th July I asked for a refund & again on the 12th July I asked for a refund. Was told it would be processed within 14 days. On 20th August I was told there was a delay in processing my refund. Today I received an email saying my ‘refund case’ was under review & I should expect my refund by ‘early September’
AVOID THIS COMPANY

23 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Emma,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry for your recent experience and the delay in processing your refund. This is not the level of service we aim to provide.

We can confirm that your refund has now been successfully processed and should appear back in your account shortly. Please accept our apologies for the time it has taken and for the frustration caused.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

Gold Boutique
Director of Customer Experience

Valutata 2 stelle su 5

Ordered a ring

Ordered a ring, a week went by and they emailed me saying there was a delay and they would email me when resolved. A further week has gone by so I decided to call when they then tell me they have no idea how long it will take and there is no set time. Pretty bad business if you ask me. Refund requested. Two stars because the person on the phone told me this.

8 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good afternoon Ben,

Thank you for sharing your experience.  We apologise that your expectations have not been met, and for any inconvenience caused by the delay.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

Gold Boutique
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

Ordered a necklace

Ordered a necklace, it broke. They replaced it, it broke again. Tried to change for a different necklace then waited best part of 2 months! I told them to refund my money and then they delayed my refund. This firm is a joke DO NOT USE!

5 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good afternoon Phil,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry for the delay in processing and delivering your order.

We’re actively working to resolve these issues to prevent future delays and are processing your refund as swiftly as possible.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

Over two months waiting for an order that never arrived.

I am deeply dissatisfied with the company’s performance.

Over two months ago, I placed an order for a necklace and pendant as a birthday gift for my partner. Despite my repeated requests for updates on the order status, I have consistently received the same response: “We have no update for you as of yet, we will continue to monitor your order.”

I have patiently waited for two months without receiving a gift for my partner, despite the lack of any explanation for the delay. Today, I finally received an email stating that the order may be extended for another few months.

In light of these circumstances, I have requested a full refund.

4 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Jordan,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our apologies for the experience you’ve had.

We understand your frustration and disappointment, especially given the importance of this gift and the extended delays you've encountered. This is not the standard of service we strive to provide, and we’re sorry for any inconvenience caused.

As per your request, we have now processed a full refund for your order. You will receive a confirmation shortly, and the funds should return to your original payment method.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

Delivery Timescalse False, Staff Unhelpful

Original delivery was scheduled to be received by the 3rd of June. It was only until the 15th of July that I received received confirmation that my purchase would be delivered. 42 days is absurd for a delivery timescale with the initial range given they advertise next day delivery (in my case it stated 11 days).

This is blatant false advertising when it comes to delivery. The customer support team was not helpful at all, they have been giving updates just restating that the delivery continues to be delayed and no real tangible time scale.

The company should review lead times on orders as this is blatantly wrong.

15 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Spencer,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I apologise for the delays and frustration you've encountered with your order.

Unfortunately, our orders have been affected by delays in our crafting and dispatch processes. We understand that repeating delays without clear timeframes is not the level of service anyone should expect.

Please be assured that your feedback will be passed on to our team to make improvements where possible to our overall customer experience. 

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

Been nearly two weeks since i ordered…

Been nearly two weeks since i ordered my ring. I received an email stating my order was delayed this Monday. I emailed asking when I can expect my ring. I have heard nothing back.

21 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our apologies for the delay and lack of communication you’ve experienced.

As per our recent email correspondence, your order has now been cancelled and refunded as requested. We’re sorry for the inconvenience caused and understand how frustrating this must have been.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

Wasn't happy with the ring I ordered

Wasn't happy with the ring I ordered. The horseshoe collapsed. Took it to a jewellery repair shop, who informed me that it wasn't worth repairing. Was offered a replacement from Gold boutique but we couldn't have a refund. We decided to let the jewellery repair shop make a new ring with a few bits of gold we had plus your hollow gold horseshoe ring . Not happy at all

27 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good afternoon Paul,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m sorry to hear that you were disappointed with your purchase.

We take the quality of our jewellery seriously, so it's unfortunate to learn that the ring did not meet your expectations. Please know that we are reviewing customer feedback to improve our product quality and service. We’re sorry this wasn’t the experience we aim to deliver.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

No necklace, no refund…scam?

Ordered a necklace for my daughter’s 21st. Time for delivery showing as a few days. Received an email to say it’s been delayed, waited… still delayed. With the birthday approaching I had no option other than to cancel and was quickly told a refund would be processed.
Instead of being fobbed off with delay to delivery emails I am now being told there’s a delay to refund and they can’t tell me when my refund will come through. Gold boutique have my money, I have no necklace from them and now I’ve had to buy from somewhere else. Is this a scam website? There seem to be some happy customers. How hard is it to refund a charge? No one can tell me when it will be back in my account and I can’t afford to be without this money.
Also - the necklace I ordered which wasn’t available to ship is still on the website showing as available. Buy from this company at your own risk!
The only good thing I can say is you do get a response to emails but it’s just more delay tactics. Please refund me asap!

19 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good afternoon Helen,

Thank you for taking the time to share your feedback. We completely understand your frustration, and I’m sorry for the experience you’ve had.

We apologise that the delay impacted your daughter’s 21st birthday. Your comments will be shared with the team to help improve our overall customer experience moving forward.

Regarding your refund, I appreciate how concerning it is not to have a clear timeline. We are currently experiencing a wider issue affecting refund processing and are working to resolve it as quickly as possible. Please rest assured that we will keep you informed every step of the way.

Should you require any further assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday (excluding bank holidays). Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

Kind regards,

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 4 stelle su 5

Nice piece of jewellery only criticism…

Nice piece of jewellery only criticism is the chain tends to tangible easily when it s n̈ot worn.
My wife loves it.

20 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good afternoon Peter,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We appreciate you highlighting the issue with the chain tangling when not worn. We’ll certainly pass this on to our team for review, as we’re always looking for ways to improve both quality and experience for our customers.

Kind regards,

Gold Boutique

Valutata 5 stelle su 5

After ordering a gold necklace

After ordering a gold necklace, a few days later my heart sank as I received an email from Amy to inform me of a delay in receiving my order, but I needn’t have worried Amy was very reassuring she kept me up to date with emails every few days , she is a credit to the company.
When the necklace did arrive I was absolutely thrilled it’s beautiful well worth the wait. I would order from Gold Boutique again with no fears.

15 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Sheila,

Thank you for taking the time to share your 5-star review.

We’re delighted to hear that, despite the initial delay, you were happy with the service you received, especially that Amy was able to keep you reassured and informed throughout.

We’re pleased you love your necklace and that it was worth the wait.

Kind regards,

Gold Boutique

Valutata 1 stelle su 5

Unfortunately the piece i bought was so…

Unfortunately the piece i bought was so small and light i was embarrassed when my wife opened it.It looked bigger on the model.I suppose it's my fault for choosing it and it was 400 pounds.I could have returned it but as a gift I didn't want to ask for it back.Its been forgotten in some drawer.

6 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Mick,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear the piece didn’t meet your expectations.

Please know that we do our best to represent each piece as accurately as possible — including providing detailed dimensions and weight within the product specifications before purchase, along with model photography in some instances to help give a sense of scale.

That said, we appreciate that it can still be difficult to visualise size online, and your feedback is helpful as we continue to improve our presentation and descriptions.

If you should require any future assistance, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

Unfortunately the ring has snapped.

Unfortunately the ring has snapped.

18 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good afternoon,

Thank you for your feedback, and I’m sorry to hear about the issue with your item.

I’ve reached out to you directly via email to let you know that, as your item is covered under our warranty, we’d be happy to arrange a replacement for you.

If it's easier, instead of replying to the email, you’re also welcome to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can speak with a member of our team via live chat on our website.

We’re here to help and will get this resolved as quickly as possible.

Kind regards,

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

review



After leaving my original review David the customer service director reached out to my email and offered genuine apology and offered to send flowers to my wife as way of the apology, I emailed back thanking him and advised that it was encouraging to see that the company did listen to customer reviews
happy to report the flowers have now arrive and were lovely thank you David

1 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Mark,

Thank you for taking the time to share your feedback. I want to begin by apologising, first for the delay in the delivery of your order, and secondly for the unacceptable delay in processing your refund.

I understand how meaningful your order was, and I’m sorry that we failed to deliver it in time for such an important and personal milestone. I also regret the added frustration caused by the delay in issuing your refund.

Please be assured that your experience will be shared with our team, and we are reviewing what went wrong to ensure that similar situations are not repeated. Your feedback is being taken seriously and will be used to drive improvements.

If you wish to discuss this further, please don’t hesitate to contact us on 0800 97 88 777. Our opening hours are 9:00 AM to 5:00 PM (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. Alternatively, you can reach us via live chat on our website or by emailing sales@goldboutique.com, and a member of our team will get back to you promptly.

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 5 stelle su 5

The ring is lovely

The ring is lovely, carefully made.It was a gift from my husband .Made with care and diligence.It looks beautiful on the finger.

2 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Renata,

Thank you for taking the time to share your kind words.

We're delighted to hear that you love the ring and that it made such a meaningful gift from your husband.

Kind regards,

Gold Boutique

Valutata 5 stelle su 5

Great device and product

The ring I ordered for my son’s birthday is just what he wanted but sadly there was a delay in getting the ring in stock. However, Erin kept me updated all along and I was given a 5% refund as compensation.
Would definitely use this site again!

18 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning Helen,

Thank you for taking the time to share your 5-star review.

We're glad Erin was able to keep you well informed, and that the gesture of a 5% refund was appreciated.

Your recommendation of Gold Boutique is greatly appreciated.

Kind regards,

Gold Boutique

Valutata 1 stelle su 5

Terrible Experience - Can't get my refund

I placed an order on the 12th June and was advised estimated delivery date was 19th June. On the 18th June I received an email saying there had been a delay with my order and they were working hard to resolve this.

By 23rd June, I hadn't received another update so emailed Customer Service asking for an update. I received a reply on the 24th June advising there was a manufacturing delay and they were unsure of when this would be resolved, so I could either accept a 5% discount or a full refund within 3 business days. I opted for the full refund. I received an email on 26th June confirming I would get a refund within 3 business days.

By 3rd July, still no refund so I chased this up via email. On the 4th, I got a reply saying it could actually take up to 14 calendar days.

I then got a further email on 11th July saying they were having issues with refund processing and were working to resolve it but that there was no timeline for resolution. No timeline for sorting customer refunds? Simply not good enough.

I emailed yet again on the 14th to ask for an update to which David (the Customer Experience Director) just copied and pasted the same email from the 11th to me! I advised I though this was terrible service and would like a better update. I also added that I would be submitting a review on Trust Pilot about my experience.

I am getting increasingly frustrated with this and just want my refund. I don't understand how a reputable company think it's ok to tell you they can't issue your refund due to issues they're having but also can't tell you any sort of timeline of when it will be resolved. Are we talking days/weeks/months? Just not good enough. It's no small amount of money.

15 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I apologise for the frustration and inconvenience caused by the delay in processing your refund.

As per our communication via email today, I can confirm that your refund has now been successfully processed. We understand how important clear and timely updates are, and I am sorry that this was not your experience. We are currently our internal processes to ensure that situations like this are better handled moving forward.

If you wish to discuss this further, please do not hesitate to contact us at 0800 97 88 777. Our opening hours are 9 am-5 pm (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. You can also speak to one of our Customer Service Advisors via our live chat feature on our website, or you can reach us via email at sales@goldboutique.com, and one of our team members will get back to you promptly.

Thank you again for your patience, and I’m sorry for the inconvenience caused.

Kind regards,

David Whitfield
Director of Customer Experience

Valutata 1 stelle su 5

SCAM ALERT I had ordered a necklace on…

SCAM ALERT I had ordered a necklace on gold boutique for £335 it didn’t arrive , kept lying to me saying its been delayed etc and I got fed up and asked for a refund it’s been 3 weeks since I’ve asked for a refund and still havnt seen any money come into my account im taking matters into my own hands and contacting my bank about this fraudulent company , look at the email attached they keep saying the same thing .. pls u will get scammed

27 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gold Boutique

Risposta di Gold Boutique

Good morning,

Thank you for sharing your feedback, and we are sorry for the frustration and inconvenience caused by the delay in delivering your necklace and processing your refund. We completely understand how disappointing this experience has been, and we apologise for falling short of the  standards we aim to deliver at Gold Boutique.

We are actively investigating the issue with your refund and are working urgently to ensure it is processed as quickly as possible.

If you wish to discuss this further, please do not hesitate to contact us at 0800 97 88 777. Our opening hours are 9 am-5 pm (GMT), Monday to Friday, excluding bank holidays. You can also speak to one of our Customer Service Advisors via our live chat feature on our website, or you can reach us via email at sales@goldboutique.com, and one of our team members will get back to you promptly.

Kind regards,

David Whitfield
Director of Customer Experience

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più