Meget god service og en god virkelig god stemning hele vejen igennem. Personalet var venligt og opmærksom og man følte sig godt taget i mod fra start til slut. Maden var virkelig god smagfuld og velti... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Meget god service og en god virkelig god stemning hele vejen igennem. Personalet var venligt og opmærksom og man følte sig godt taget i mod fra start til slut. Maden var virkelig god smagfuld og velti... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Super betjening og fantastisk mad. Vi var 5 personer i dag, som fik den bedste service og mad. Det er vores ynglings reststaurant
L'azienda ha risposto
Vi havde den dejligste familieaften på Ferdinands Bøfhus, hvor alt bare spillede fra start til slut. Stemningen var varm og afslappet, servicen var imødekommende, og maden… helt i særklasse! Vi bes... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Bestilte bord til tirsdag aften, hvor der blev taget godt imod os, og alle forholdsreglerne i forbindelsen med Covid-19 blev overholdt. Vi valgte flere forskellige forretter til deling som levede o... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Er du parat til lidt godt fra grillen? Perfekt. Ferdinands disker op med de lækreste grillede retter, hvor fisk, grønne lækkerier, svinekød, fjerkræ og selvfølgelig også saftige, gode bøffer spiller hovedrollen.
Nørregade 31-33, 4100, Ringsted, Danimarca
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 24 ore
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Wow! Hvis man kunne give stjerner med bacon på, havde Ferdinans Bøfhus fået seks ud af fem.
Burgeren var ikke bare en burger – det var en oplevelse. Perfekt stegt bøf, sprød bacon, frisk salat og en bolle så blød og lækker, at man skulle tro, den kom direkte fra en sky. Og prikken over i’et? En skive agurk sat som et lille trofæ – den burger vidste, den var noget særligt.
Fritter? Sprøde udenpå, bløde indeni, og saltet lige tilpas. Og dyp til? Ja tak – både mayo og ketchup var on point.
Betjeningen var smilende og professionel, og hele stemningen på stedet var hyggelig og afslappet. Man føler sig hjemme, men bliver samtidig forkælet som en konge.
Alt i alt: Ferdinans Bøfhus leverer ikke bare mad – de leverer glæde på en tallerken.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
En hjertevarm Valentinesaften med skønne smagsoplevelser 🥰
Vi valgte at fejre Valentinesdag på Ferdinands Bøfhus, og det var uden tvivl det bedste valg vi kunne have taget. Atmosfæren var romantisk og hyggelig, perfekt til en aften, hvor vi ville forkæle os selv.
Servicen var i verdensklasse. Lige da vi ankom, blev vi mødt af et smilende personale, der sørgede for, at vi følte os velkomne og godt tilpas. Vi blev hurtigt betjent, men på en måde, der aldrig føltes forhastet. Aftenen startede med en hjemmelavet tatar af okseinderlår, krydret til perfektion med kapers, skalotteløg og en cremet sennepsdressing
Til hovedret valgte vi grillet Wagyu Striploin. Må sige det var en imponerende udskæring. Den blev serveret med en pommes anna og en intens rødvinssauce. Kødet var stegt til perfektion - saftigt, mørt og fuld af smag 🥩
Til dessert fik vi en pandekage med vaniljeis og appelsinsauce, - en perfekt afslutning på aftenen.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
En aften med perfekt tilberedte bøffer og fantastisk vin.
Vores Valentinsdag på Ferdinands Bøfhus var intet mindre end en kulinarisk oplevelse! Fra første øjeblik blev vi mødt med smil og en velorganiseret service, der gjorde aftenen helt perfekt. Personalet var utrolig imødekommende og sørgede for, at vi følte os velkomne.De havde et stort kendskab til menuen og hjalp os med at finde den rette vin til vores retter - og de ramte plet!
Til forret nød vi en ovnbagt laks, der blev serveret med sesam og en syrlig ponzusauce, som virkelig fremhævede fiskens friskhed.
Til hovedret valgte vi Chateaubriand for to, en udsøgt udskæring af oksemørbrad, der blev serveret med grillede asparges, bearnaisesauce og sprøde fritter. Kødet var perfekt rosa i midten og så mørt, at det næsten ikke behøvede en kniv.
Til dessert delte vi en luftig soufflé med Grand Marnier, som var en smagseksplosion af citrus og sødme - en vidunderlig afslutning på aftenen.
Vi glæder os allerede til næste besøg

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Eksklusiv Wagyu-oplevelse – Perfekt til Valentinsdag
Vi besøgte Ferdinands Bøfhus på Valentinsdag og blev forkælet med en oplevelse, der overgik vores forventninger. Stemningen var romantisk med dæmpet belysning og en hyggelig atmosfære, der gjorde aftenen helt speciel.
En serviceoplevelse i særklasse. Fra vi trådte ind, til vi gik derfra, var servicen upåklagelig. Personalet var utroligt venlige og vidende om menuen, hvilket gjorde det nemt at vælge den perfekte ret. Vores tjener sørgede hele aftenen for, at vi manglede intet.
Vi startede med en smagfuld hummerbisque, der var fyldt med intens skaldyrssmag og perfekt afrundet med et strejf af cognac og fløde.
Til hovedret valgte vi den eksklusive Wagyu Ribeye, som blev serveret med trøffelmos og en lækker rødvinssauce. Kødet var så mørt, at det nærmest smeltede på tungen, og den cremede trøffelmos tilførte en luksuriøs dybde til retten.
Desserten var en hjemmelavet panna cotta, den silkebløde vaniljecreme var prikken over i’et.
Ferdinands Bøfhus leverer en spiseoplevelse, der er værd at huske. Kvaliteten af råvarerne, den fremragende service og den hyggelige atmosfære gør restauranten til et oplagt valg – ikke kun til Valentinsdag, men også til enhver særlig anledning.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Læderbøf til guldpris
Jeg skulle have en dejlig aften med min kæreste.
Vi korsede os over priserne - og derfor var vores forventninger også dertil.
Vi fik begge en oksefilet, hvor den ene er super mør og lækker - den anden var lige til at knække tænderne på.
Det er først da min kæreste og jeg smager hinandens bøf, at der er noget helt galt med min.
Tjenerne var simpelthen ikke serviceminded og havde virkelig ingen intentioner om at godtgøre vores utilfredshed!
Jeg kunne finde en bøf i Netto der var af samme ringe kvalitet som det jeg fik, for 319,- (!!!)
Der var noget koldt uimponerende gulerodsmos, syltede rødløg og nogle sprøde et eller andet på toppen samt en lille kartoffel. Jeg er da kun glad for at jeg fik bestilt deres garniture ved siden af.
Det er simpelthen under al kritik med den service og ikke mindst servicen!!!
Jeg anbefaler ikke dette sted til andre, og ligger ikke en krone deroppe igen…
Skuffende er ikke ordet….

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Til at starte med virker stedet meget hyggeligt. Vi nåede dog dårligt at sætte os før nabobordet blev tømt, imens gæsterne blot var ude for at trække frisk luft. Skidt pyt, det kan ske. Vi bestiller 2 identiske bøffer, den ene kommer og er ok imens den anden er sej som læder. Personalet kommer på intet tidspunkt og spørger ind om alt er som det skal være. I løbet af 30 minutter har der været 4 forskellige tjenere igennem hvor den ene tjener glemmer vores tilbehør og kommer med en smart-i-en-fart replik om at han kun er født med 2 arme, hvilket hurtigt fjernede alt hygge over stedet. Da vi påtalte tjeneren at kødet var enormt sejt og ikke tilfredsstillende bliver vi blot mødt med tavshed og en "nå..jaa...". Næsten 800kr for 2 personer endte vi med at betale, for en bøf der kunne findes i enhver slagter for 49,- og ubehøvlet personale der ikke havde en særlig stor sans for service og behandling af kunder. 1 stjerne :-)
Svar:
Bøf blev bestilt medium - og var stegt medium. Det er ikke første gang jeg er på et bøfhus, så din antagelse er ganske forkert.
Korrekt, 4 tjenere som ikke én gang spørger om hvordan maden var. Personalet er dårligt trænet, kort og simpelt.
Du nævner 2 anmeldelser. Korrekt, 2 personer og 2 anmeldelser.
God dag :-)

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
En provinsiel skamplet uden lige..
Dyr, sløj cafémad pakket ind i provinsens fortolkning af mash, sammenligneligt med et visit på café korn.
Jeg forstår på ingen måde hvorfor anmeldelserne er så gode - hvilken form for vivaldi gastronomi er standarden i Ringsted??

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Fejrede idag 10 års bryllupsdag hos Ferdinands bøf hus og alt var bare fantastisk fra start til slut og så var de smadder søde.
Det er bestemt ikke sidste gang vi kommer der og kan kun rose dem og deres mad☺️👍👌

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Altid en fornøjelse at besøge Ferdinands Bøfhus i Ringsted.
Fantastisk mad, og lige så god service.
Både Marco, men særligt også den unge mand Philip yder en fantastisk god service.
En klar anbefaling. Vi kommer gerne så tit vi kan.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Virkelig lækker mad, veltilberedt og super betjening

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
God og meget venlig betjening også rigtig god mad alt var bare i orden. Mvh. Mogens

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
De var virkelig søde og hjælpsomme og frem for alt så var maden og vinen fantastisk. Det gik også rimeligt hurtigt på trods af en fyldt restaurant.
Mvh Benny

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Venlig modtagelse
Vi fik en to retters, en lækker creme rørt tun til foreret og en lækker mør bøf stegt helt perfekt.
En fantastisk oplevelse

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
En helt igennem formidabel oplevelse... på en helt almindelig fredag.
Vi fik rejecocktail til forret, hvor salaten var sprød, rejerne friske og dressingen perfekt hjemmerørt.
Hovedretten var Oksemørbrad - Tenderloin, fra USA. Først kom tjeneren med Islandsk røget flagesalt.. hvor duften gav associationer af at side foran et bål selv. Med den røgede flagesalt, medfulgte vulkansk flagesalt - også fra Island. Denne var jeg selv særligt betaget af.
Kødet var særdeles mørt og velstegt, løgringe og pommes sprøde. Garnituren var krydret med smage som eksploderede i munden på en. Rødvinssovsen - ej at forglemme, komplimenterede retten perfekt.
Et fif, er at dyppe kødet i rødvinssovsen og derefter drysse den røgede flagesalt ovenpå, så røgsmagen kommer op i ens næse.
Sidst, men ikke mindst, - særdeles opmærksomme og høflige tjenere.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Vi var 4 sultne gutter der prøvede Ferdinads på en travl fredag. Hold nu op det var fryd både for øjet og for maven. Både maden og servicen var god. Kan ikke andet end at anbefale stedet.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Super fed oplevelse jeg lige må dele! Jeg var inde hos ferdinands på en travl lørdag med mine 2 små børn, hvor vi virklig fik en god fornøjelse. Personale var så rare selvom mine børn var lidt for energiske og fik os virklig til at føle os velkommen!! Udover det var menuen virklig lækker og fin tilberedt, helt sikkert et sted jeg kan anbefale!!

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Virkelig godt.
Jeg besøgte Ferdinands med min veninde, det har vi ikke fortrudt. Dejligt med opmærksomme tjenere, Super lækker tapas til forret, virkelig mør mørbrad til hovedret stegt medium som ønsket. Virkelig godt bøfhus med hyggelige omgivelser, dejlig betjening og godt mad, vi kommer helt sikkert igen.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Altid en fornøjelse hos Ferdinands. Hyggelig og flot atmosfære med søde og smilende tjener. Virkelig lækkert mad, især deres bøffer. Min bøf var tilberedt mørt og saftigt og flot anrettet. Går aldrig skuffet derfra.

Risposta di Ferdinands Bøfhus, Ringsted
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.