Oishii Recensioni 64

TrustScore 3.5 su 5

3,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Har bestilt fra Oishii i Ringsted i efterhånden mange år, det er uden tvivl den bedste sushi jeg nogensinde har fået. Sushi stykkerne er perfekt størrelse og smagende er forskellige selv når man best... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

TOP kvalitets sushi i Ringsted! Er i mange år kommet i Ringsted og altid super sød og professionel betjening. Har spist der tre gange i selve restauranten, vi anvender primært take away. Sushi er fris... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Aarhus. Bestilte online. +40 min før man kunne vælge afhentning. Det er Valentine, så tænkte det var vilkårene. Ved ankomst - 12 personer udenfor, 20+ indenfor. Rent cirkus. Ingen mad er klar. S... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Oishii i Ringsted. Vi var de heldige vindere af Facebook-konkurrencen “All you can maki”. Uden tvivl Danmarks bedste sushi! Lækker mad, flot restaurant og sød betjening. Absolut topkarakter og en anbe... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante

Scritti dall'azienda

Midt i Ringsted-by på Sjælland finder du restaurant Oishii, hvor kvaliteten af maden, de fysiske rammer og den kompetente betjening i samhørighed skal sikre, at du tager herfra med lækker oplevelse.


Informazioni di contatto

3,7

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

64 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Nice waitress

I had a very nice experience with Ouishi sushi in Aarhus C - a sweet waitress named Veronica welcomed me very warmly and gave me really great service. She was down-to-earth, fully present, and took her time with me.

3 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Hurtig levering og god service

Har bestilt mange gange som take -away i Århus. Deres lakse menu er altid frisk -og lækkert anrettet. Rejechips med som lidt ekstra - uanset om man er til dem eller ej. Hurtig levering på en fredag.

10 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skuffende oplevelse

Vi bestilte mad den 22/6/25 på min fødselsdag, det var vores ynglings menu. Som vi har fået i mange år og været super tilfreds med det. Men denne gang -hold da op en ryddet butik vi fik. Stykkerne gik fra hinanden, de lå mega mærkelig i boksen. De var slet ikke pyntet som de plejer. Meget skuffende oplevelse.

21 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Aller højeste kvalitets sushi

Aller højeste kvalitets sushi, vores absolut foretrukne sushi restaurant👌🏽
Spist der mange gange, altid lækkert.
Bestilt takeaway løbende siden åbningen og alt har altid været perfekt.
Personalet altid oplagt og super servicemindede. Forbliv på dette høje niveau🍣🍣

14 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Aarhus.

Aarhus.
Bestilte online. +40 min før man kunne vælge afhentning. Det er Valentine, så tænkte det var vilkårene.

Ved ankomst - 12 personer udenfor, 20+ indenfor. Rent cirkus. Ingen mad er klar. Stakkels frontpersonale.

Man må simpelthen stoppe med at takke ja til ordre, man ikke kan levere. Det er for grådigt. Nu står en sur folkemængde

14 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Altid lækker mad

God betjening, og virkelig lækker mad. Den bedste restaurant i Ringsted, hvis man vil have kvalitetssushi/japansk.

9 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Oishii

Risposta di Oishii

Kære Kirsten

Tusind tak for din anmeldelse!
Det er vi galde for at høre.
Vi glæder os til at se jer en anden gang! :)

Med venlig hilsen
Oishii team

Valutata 5 stelle su 5

Absolut noget af det bedste sushi vi…

Oishii RINGSTED
Absolut noget af det bedste sushi vi har spist. Friskt og super lækkert.
Det er 3 gang vi besøger restauranten og alle gang her været perfekt.

5 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Oishii

Risposta di Oishii

Kære Birgit

Mange tak for jeres besøg og anmeldelse!
Det er dejligt at høre. Vi glæder os til jeres næste besøg.

Med bvenlig hilsen
Oishii team

Valutata 1 stelle su 5

Vi var i går inde og spise på oyisi…

Vi var i går inde og spise på oyisi sushi Tønder. Mig min kæreste og 2 børn. Jeg begyndte 2 timer efter vi havde været der, at få meget ondt i maven. Og vi ligger alle 4 nu med dårlig mave……
Jeg anbefaler ingen at spise der. Og maden lever heller ikke op til prisen. Kommer aldrig igen…….

3 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Oishii

Risposta di Oishii

Hej Anne

Din anmeldelse omhandler en anden sushi restaurant.

Vi befinder os i Ringsted og har intet med den restaurant du beskriver at gøre. Jeg skal derfor bede dig om at slette anmeldelse eller rette din anmeldelse mod dem.

Med venlig hilsen
Oishii team

Valutata 5 stelle su 5

Oishi i Ringsted

Sushi in general “ is not my cup of tea” and I have it extremely rear , but after I had take away from Oishi in Ringsted I might say it’s not last time. Pleasant restaurant I can see, I had both warm and cold food that were tasty, nice quick service , money all worth it
Warmly recomand
Best regards Natalie

4 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Havde dårlig mave og madforgiftning…

Havde dårlig mave og madforgiftning efter mit besøg hos jer, kan klart ikke anbefales

Havde været 0 stjerner hvis det var muligt

26 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Oishii

Risposta di Oishii

Vi er rigtig kede af at læse den anmeldelse du har skrevet om os.

Vi er først kommet på trustpilot nu og vi kan se mange anmelder her på Trustpilot har forvekslet os med andre sushi restauranter. Vi kender ikke til den oplevelse, som du har beskrevet.

Jeg vil derfor først fremmest høre om din anmeldelse handler om Restaurant Oishii i Ringsted på Sjælland?

Valutata 1 stelle su 5

ALT for dyrt

ALT for dyrt! Langsom betjening. Ingen smag i den wok vi bestilte, med kedelige grøntsager og max 3 stk. kød i. Øv oplevelse.

16 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super lækker sushi, og god servive

Vi har fået mad fra Oishii Ringsted MANGE gange. Det har altid været helt fantastisk…Denne gang manglede der bare lige til én person i bestillingen da vi kom hjem med det. Vi ringede til dem, og det kunne de godt se på det på det beløb der var betalt, og det vi havde fået med.
Straks lavede de en menu mere, og leverede den hos os. De beklagede meget, men jeg kan garantere at vi fortsætter med at købe vores sushi dér🥳

8 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Hvis jeg kunne give dem 0 stjerner

Hvis jeg kunne give dem 0 stjerner, havde jeg gjort det! Min kone og jeg var inde og spise på valentinsdag.

Dels var maden af utrolig ringe kvalitet. Alt var koldt og slasket, som om det var lavet dagen før. Bilkas sushi er sikkert bedre.

Dels var selve oplevelsen virkelig ubehagelig. Der var total kaos og hverken styr på bestillinger eller i køkkenet. Der var kø helt til udgangen. Det var upassende og ubehageligt at side og spise når der stod 10-20 personer fra Wolt, Just-Eat og andre par som ventede på et bord. Der var ingen plads i restauranten. Folk stod mindre end 5 cm fra os. Og der var utrolig larmende og slet ikke hyggeligt.

Vi sætter aldrig nogensinde vores ben der!

14 febbraio 2024
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più