Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

Lækker mad og stort udvalg. Vi spiste 4 mennesker, hvoraf alle skulle have ad libitum på restauranten på Søren Frichs Vej. Manglede en nemmere måde for både os og tjeneren, at bestille ad libitum på,... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

5 stjerner for jeg ikke gik derfra med en ubehagelig mæt fornemmelse….. Vi bestilte all you Can eat (i 2 timer) det fik vi langt fra, køkkenet kunne på ingen måde følge med, der gik lang tid fra fø... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Venligt personale i Højbjerg, men alt for ringe sushi. Tunen bestod af tynde skiver lagt på som patchwork, risen var underkogt og lidt papagtig og forårsløgringene, der var på som pynt, var fulde af s... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Meget god mad 🙂 Byens sushi på Søren Frichsvej. Vi havde læst anmeldelser om stedet og viste tøjet skulle være varmt på en kold dag, så det havde vi. Som småbørnsfamilie kommer vi ikke så mege... Leggi di più

3,6

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

35 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Bare lade vær'

Bare lade vær'

Jeg har kun arbejdet som erhvervs fisker i halvandet år. så min kendskab til fisk og skalddyr er ikke så stor. men vil dog stadig mene, at det de serverer ikke minder om frisk og lækkert fisk - som jeg tænker sushi skal være. det jeg fik var fisk med ris og på ingen måde sushi.

19 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Sushi nytårsaften 25-26 Søren Frichs vej

Sushi til nytårsaften 25-26: God og frisk sushi, klar til afhentning på Søren Frichs vej til aftalte tidspunkt. Tangsalat havde de desværre glemt at lægge i posen, og vi opdagede det først hjemme igen. Jeg ringede, og de kørte ud med det til os med det samme, selvom vi var 35 min. væk. Det var vi overraskede over, at de kunne magte på sådan en travl dag. God stil! Godt nytår!

31 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Meget skuffet

Jeg har her til aften bestilt mad hos Byens Sushi på Søren Frichs Vej for første gang. Jeg har kun bestilt 1 enkelt ret som er Tuna Taquitos. Da jeg kommer hjem med maden kunne jeg se at flere af ingredienserne manglede. Taquitoserne bestod kun af tacoskal, tun og rødløg. Dvs. at man havde glemt at tilsætte avocado, jalapenos, spicy miso, rød masago, forårsløg og lime. Jeg havde ellers glædet mig meget til prøve dem her, men det jeg fik smagte ikke af noget.

31 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Rigtig lækker sushi

Vi har fået tale away fra Højbjerg en del gange. Det er SÅ lækkert og friskt. Udvalget er godt og priserne ok. Dejlig sushi.

11 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Ærgerlig oplevelse

Vi har spist på restauranten et par gange før og har været yderst tilfredse. Denne gang skuffede dog.
Maden smagte godt. Noget endda virkelig lækkert, selvom både soya og wasabi var lidt smagsløs.
Betjeningen haltede til gengæld gevaldigt. Vi er glade for, at vi kendte til konceptet, for vi fik stort set ikke nogen betjening. Vi sad længe, uden nogen kom hen til os, så vi bestilte bare.
En ung pige stak hovedet og spurgte, om appen virkede - intet andet.
Da vi havde spist vores starters, bestilte vi sushi.
Vi ventede længe, op imod en halv time, hvor efter vi henvendte os og fik at vide, at bestillingen ikke var gået igennem, på trods af, at vi havde fået en bekræftelse på telefonen. Vi bestilte igen og ventede omkring 15 min. inden maden kom. Tæt på halvdelen af vores tid var således gået med at vente. En tid på 2 timer, som vi i øvrigt ikke var bekendt, fordi ingen havde oplyst os om den.
Der manglede chilmayo, som vi måtte spørge om, selvom vi havde bestilt. En lille ting, men I det samlede billede betyder det noget.
Da vi havde spist vores mad, ville vi lige have en enkelt rulle mere, men da vi forsøgte at bestille, fik vi at vide, at køkkenet var lukket. Vi var heller ikke blevet oplyst om noget lukketidspunkt ved ankomst eller blevet adviseret, da tidspunktet nærmede sig, og vi jo stadig sad og spiste.
Vi spurgte, om de kunne lave mere mad, og fik at vide af tjenere , at hun godt kunne spørge, men at hvis de havde vasket tingene op, kunne vi ikke. Vi var dog så heldige, at de ikke havde nået det, så vi fik med nød og næppe vores rulle, som vi spiste, mens personalet ryddede op og lukkede restauranten ned omkring os. Godt, vi trods alt var for mætte til dessert, for det kunne vi ikke nå. Ingen beklagede på noget tidspunkt,

Det er brandærgerligt, at en ellers hyggelig restaurant med lækker mad ikke leverer en bedre totaloplevelse. Det er i hvert fald sidste gang, vi kommer forbi.

21 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

5 stjerner for jeg ikke gik derfra med…

5 stjerner for jeg ikke gik derfra med en ubehagelig mæt fornemmelse…..
Vi bestilte all you Can eat (i 2 timer) det fik vi langt fra, køkkenet kunne på ingen måde følge med, der gik lang tid fra første bestilling, og der gik lang tid mellem serveringerne, på trods af vi lagde bestillinger ind løbende, vi fik heller ikke alt vi bestilte, dog skal det siges de var hurtige til at komme med drikkevarerne, og det sushi vi fik var fint.

Ikke et sted vi kommer igen 0 ⭐️ Herfra

3 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Desværre alt for dårlig sushi :-(

Venligt personale i Højbjerg, men alt for ringe sushi. Tunen bestod af tynde skiver lagt på som patchwork, risen var underkogt og lidt papagtig og forårsløgringene, der var på som pynt, var fulde af sand som knasede mellem tænderne. Desværre slet ikke pengene værd :-(

3 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Meget god mad 🙂

Meget god mad 🙂
Byens sushi på Søren Frichsvej.

Vi havde læst anmeldelser om stedet og viste tøjet skulle være varmt på en kold dag, så det havde vi. Som småbørnsfamilie kommer vi ikke så meget ud, så vi skulle lige vende os til bestillings systemet som virker via App.

Men det virker virkelig godt, og som modstandere af madspild er det genialt.
Jeg er lidt nærig med de 5 stjerner. Men de må komme en varm dag 🙂

12 febbraio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Maden er ikke hvad det ser ud til at være

De har ikke styr på deres køkken og menukort.
De lyver om deres retter og 'leger' med folks liv ift. allergener (eller rettere, de forsøger at undgå at fortælle hvordan retterne er fremstillet).

Fx. så reklamerer de med grønne veganske starters, såsom blomkål, broccoli mv. Dilemmaet er bare at deres grøntsager er stegt i samme fedt som som alt deres kød. FØJ!! Det er et klamt køkken hvor råt kød og grøntsager krydser hinanden. Hygiejnisk klamt.

21 settembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

En soya og et sæt pinde til 24 stykker sushi

Vi bestilte 3 x 8 forskellige ruller + en tangsalat. Fik ét sæt pinde og én soya med. Skiver til dem efterfølgende at jeg synes det er lige lidt nok - især med én soya til 24 stykker sushi. Deres svar er “så måtte du ha’ skrevet i kommentarfeltet at du skulle bruge mere end en af hver”… 1. Ringede ordren ind så svært at skrive. 2. Kunne personalet evt. spørge om det er til en, to eller tre personer? 3. Ikke just indbegrebet af god kundeservice hvis du spørger mig. Maden var var OK, betjeningen intetsigende og responsen på “ris og ros” (på engelsk) giver jeg ikke meget for - de er flabede og lægger den over på mig.

11 settembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Overpriced og ingen service

Ingen service overhovedet. Vi har bestilt fra Byens Sushi flere gange, og ikke én eneste gang har vi fået det, som vi rent faktisk har bestilt. Der mangler ALTID noget. Det er seriøst røveri ved højlys dag. Når man ringer for at gøre opmærksom på, at man ikke har fået det, som man har købt og betalt for, er de totalt ligeglade. De gør intet! Det mad, som man så rent faktisk får leveret, er fuldstændig most sammen til en uigenkendelig masse. Bestil IKKE herfra!

30 aprile 2022
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Ad libitum Søren Frichs Vej

Lækker mad og stort udvalg. Vi spiste 4 mennesker, hvoraf alle skulle have ad libitum på restauranten på Søren Frichs Vej. Manglede en nemmere måde for både os og tjeneren, at bestille ad libitum på, da man som oftest bestiller af flere omgange.. Herudover var restauranten kølig. Vi sad med jakker på, under hele vores besøg. Samtidig med det var musikken alt for høj og restauranten alt for mørk. Maden var dog fuldstændig fantastisk. Ærgerligt, at oplevelsen bliver nedgraderet grundet omstændighederne.

21 marzo 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Forsinket levering, små ruller

Syntes desværre det bliver dårligere og dårligere - samtidig med at priserne stiger. Vi bestilte sushi til kl. 19. Igen igen var de forsinket og leverende kl. 19.45. Som undskyldning ville de ligge drikkevarer ved. Vi fik 1 cola til deling. Sushi stykkerne var derudover meget små, og de havde glemt avocado i 2 af rullerne. Bestilt fra Sushi trøjborg

19 febbraio 2022
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più