Dårlig service og kolde pizzaer
Vi bestilte pizzaer telefonisk og kom til aftalt tid.
Da vi kom, betalte vi og fik at vide, at pizzaerne ikke var klar. Vi ventede yderligere tyve minutter, og pludselig finder de ud af, at vores pizzaer har stået på et bord i mere end tyve minutter.
Vi spørger så, om de stadigvæk er varme, og får at vide:
"Ja ja, det er de."
Vi spørger også, om pizzaerne er sliced, som vi har bedt om, og får at vide:
"Ja, det er de."
Vi kører tre minutter til stranden, og da vi åbner vores pizzabakker, er de iskolde og ikke skåret i slices.
Det er en meget dårlig service.
De burde have kontrolleret pizzaerne og tilbudt at bage nye pizzaer til os, da de var lunkne og bundene seje.
En kold pizza er nu slet ikke det samme som en lækker, nybagt, varm pizza.








