Lige fået leveret lækker sushi af en sød og høflig ung mand. Flotte store stykker sushi til helt fin pris. Plus lille håndskreven hilsen på bonnen, da bestilling drillede lidt. Fik 'Laksen' og ekstra... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Gode Sushi! 👍🏼 Mad oplevelse: Sushi var acceptabel til den pris, gode udvald af forskellige varienter, men meget af det smagt ens nogen gange xp. 👌🏼 Service: bedste service 5 stjernere herfra, O... Leggi di più
Bestilte varme retter (med fisk) som blev leveret med 1 times forsinkelse. Jeg skulle selv hente maden ude på gaden hos chaufføren, hvor jeg kunne se at den var placeret på forsædet uden korrekt opbe... Leggi di più
Hvis det var muligt at give ingen stjerner havde det været passende. Først var der 80 mins leveringstid da jeg bestilte sushien. Derefter endte sushien med at blive leveret næsten en time for sent. Da... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni fornite da varie fonti esterne
Sushi og mere på menukortet hos Byens Sushi i Aarhus og når du bestiller på vores hjemmeside, får du mulighed for rabatter. Du kan betale nemt og sikkert online eller betaler kontant
Informazioni di contatto
Stati Uniti
- byenssushi.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Glemt bestilling
Bestilte Take Away klokken 18.00 og fik besked om at de ville ankomme 1922. Vi ringer og de har glemt at lave maden. Vi modtager først 20.05.
Rigtig god service samtidig med at…
Rigtig god service samtidig med at Maden var som forventet hvis ikke bedre. Kan klart anbefales
Ventetiden på maden var alt for lang
Ventetiden på maden var alt for lang.
Man fik ikke lige altid maden som man havde bestilt.
Alt i alt bare ik godt nok
Plastik i rullerne!
Venligt personale og fin levering!
MEN! Bestilte en “Share it-menu” den 30.12.25. Nok hvad jeg vil kalde middel-interessant menu, men hvad der var virkelig surt var, at de seks rispapir med tempura ebi var holdt sammen af noget plastik-lignende materiale, som var uspiseligt og ganske ubehageligt at få i munden.
Engang leverede Byens Sushi virkelig lækker sushi - det gør de ikke længere!
Kan ikke fravælge pose
Sushien er såmænd udmærket, men ikke i orden at jeg ikke kan fravælge pose online. Jeg kunne vælge mellem 1, 2 eller 3 poser, så måtte betale 4 kr for en pose, jeg ikke ville have 😡
Da jeg nævnte det i butikken trak ekspedienten på skuldrene og sagde, at hun bare arbejdede der. Har ikke lyst til at handle der mere
INGEN WASABI ELLER INGEFÆR
Vi bestilte mad til tre mand i lørdags og har bestilt herfra tidligere hvor maden var helt i orden.
Vi modtog ordren til tiden, men fandt ud af at der intet wasabi eller ingefær var med til nogle af retterne og ringede straks til byens sushi, hvor deres medarbejder i første omgang ikke troede på os, hvilket i sig selv selvfølgelig er helt upassende. Byens sushi kunne desværre ikke hjælpe os så vi måtte spise sushi og andet tilbehør uden wasabi og syltet ingefær - ift. prisen står det som den dårligste madoplevelse vi har fået.....
Wasabi og ingefær er, for mig, en meget stor del af oplevelsen når man spiser sushi. Det er åbenbart ikke så vigtigt for "Byens Sushi" :(
Jeg skrev to mails til dem efterfølgende og fik efter 3 dage svar fra dem at de gerne ville have at jeg forstod at de var presset fordi de havde meget travlt i weekenden......
Jeg kan ikke anbefale "Byens Sushi" der er mange andre på markedet som man kan vælge. Sidste gang jeg bestiller derfra.
Det tog 1 time før vi fik sushi
Det tog 1 time før vi fik sushi, vi fik heller ikke hvad vi havde bestilt.
Sushien var dårlig kvalitet, tangen var næsten umulig at spise!
Hvis jeg kunne give 0 stjerner, så havde de fået det!
God sushi og levering til tiden
God sushi og levering til tiden. Kunne nemt tilpasse menuer til at være glutenfri. Anden gang jeg bestilte hos dem, havde de glemt at læse kommentaren om at ordren skulle være glutenfri, men de sendte en ny levering, da jeg kontaktede dem om det
Bestilte varme retter (med fisk) som…
Bestilte varme retter (med fisk) som blev leveret med 1 times forsinkelse. Jeg skulle selv hente maden ude på gaden hos chaufføren, hvor jeg kunne se at den var placeret på forsædet uden korrekt opbevaring (der er tale om fisk i en varm bil og 22 grader udenfor).
Maden smagte ikke godt, laksen lugtede kraftigt og de friturestegte grønsager var kolde og klistrede, øv!
Helt igennem fantastisk sushi
Helt igennem fantastisk sushi. Knald på smagen af friske råvare og tilberedt helt efter bogen. Har spist det flere gange nu og niveauet holder. Bliv ved med det “byenssushi” 🙏🏼👍😋😋
Altid dejlig mad og god betjening!
Har bestilt mange gange fra byens sushi, og det er altid så lækkert. I dag er ingen undtagelse! Jeg manglede desværre en rulle, da jeg kom hjem, men jeg blev mødt af store smil, hjælpsomhed og en erstatningsrulle, da jeg kom tilbage. Kan kun anbefales! Tak for god mad og god betjening.
Halv-rå kylling!!!
Køb din sushi et andet sted. Halv rå kylling! Andet var brændt på, og fisken var ikke frisk.
De gav ikke kompensation da vi fremlagde “beviser” så her kommer min dom:
Byens værste sushi, uden tvivl.
Var på byens sushi på søren frichs vej
Var på byens sushi på søren frichs vej. Vi skulle have haft All you can eat. Men da vi havde ventet 1 time uden at fået andet end drikkevarer spørger jeg personalet om der måske snart var mad på vej til os kunne de konstaterer at de havde glemt det så de var slet ikke gået igang med vores bestilling. Og de kan ikke undskylde det med en fyldt restaurant da vi kun var 4 borde der sad gæster ved. Så vi gik uden at have fået mad så alt i alt en super dårlig oplevelse som personalet ikke engang beklagede.
Vi besøgte restauranten på Søren Frichs…
Vi besøgte restauranten på Søren Frichs Vej, hvor vi fik lækker sushi. Hurtig og venlig betjening. Vi kommer helt sikkert igen.
Great sushi and lovely place
Very good quality sushi, great taste, great presentation and service, lovely place and atmosphere.
Favoritsted til All you can eat
Favoritsted til All you can eat.
Lækker sushi, og gode varme retter.
Varme retter bestilte vi til levering
Varme retter bestilte vi til levering, og fik en bekræftelse, med levering ca. 17.30
Maden kommer så 18.43 og var helt koldt, meget kolde forårsruller, Gyozaer og bao.
Det var en træls og dyr oplevelse, da ingen ville spise det. Det smagte ikke godt.
Utrolig lækker ad libitum sushi
Utrolig lækker ad libitum sushi, atmosfære og service 🙏
Mega lækker mad med en fabelagtig…
Mega lækker mad med en fabelagtig service. Helt klart et besøg værd, også vare for at opleve den smukke restaurant
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.




