Byenssushi Recensioni 73

TrustScore 2.5 su 5

2,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Lige fået leveret lækker sushi af en sød og høflig ung mand. Flotte store stykker sushi til helt fin pris. Plus lille håndskreven hilsen på bonnen, da bestilling drillede lidt. Fik 'Laksen' og ekstra... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Gode Sushi! 👍🏼 Mad oplevelse: Sushi var acceptabel til den pris, gode udvald af forskellige varienter, men meget af det smagt ens nogen gange xp. 👌🏼 Service: bedste service 5 stjernere herfra, O... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Bestilte varme retter (med fisk) som blev leveret med 1 times forsinkelse. Jeg skulle selv hente maden ude på gaden hos chaufføren, hvor jeg kunne se at den var placeret på forsædet uden korrekt opbe... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Hvis det var muligt at give ingen stjerner havde det været passende. Først var der 80 mins leveringstid da jeg bestilte sushien. Derefter endte sushien med at blive leveret næsten en time for sent. Da... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante
  2. Ristorante di sushi
  3. Sushi da asporto

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Sushi og mere på menukortet hos Byens Sushi i Aarhus og når du bestiller på vores hjemmeside, får du mulighed for rabatter. Du kan betale nemt og sikkert online eller betaler kontant


Informazioni di contatto

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

73 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Plastik i rullerne!

Venligt personale og fin levering!
MEN! Bestilte en “Share it-menu” den 30.12.25. Nok hvad jeg vil kalde middel-interessant menu, men hvad der var virkelig surt var, at de seks rispapir med tempura ebi var holdt sammen af noget plastik-lignende materiale, som var uspiseligt og ganske ubehageligt at få i munden.
Engang leverede Byens Sushi virkelig lækker sushi - det gør de ikke længere!

30 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Kan ikke fravælge pose

Sushien er såmænd udmærket, men ikke i orden at jeg ikke kan fravælge pose online. Jeg kunne vælge mellem 1, 2 eller 3 poser, så måtte betale 4 kr for en pose, jeg ikke ville have 😡
Da jeg nævnte det i butikken trak ekspedienten på skuldrene og sagde, at hun bare arbejdede der. Har ikke lyst til at handle der mere

8 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

INGEN WASABI ELLER INGEFÆR

Vi bestilte mad til tre mand i lørdags og har bestilt herfra tidligere hvor maden var helt i orden.
Vi modtog ordren til tiden, men fandt ud af at der intet wasabi eller ingefær var med til nogle af retterne og ringede straks til byens sushi, hvor deres medarbejder i første omgang ikke troede på os, hvilket i sig selv selvfølgelig er helt upassende. Byens sushi kunne desværre ikke hjælpe os så vi måtte spise sushi og andet tilbehør uden wasabi og syltet ingefær - ift. prisen står det som den dårligste madoplevelse vi har fået.....
Wasabi og ingefær er, for mig, en meget stor del af oplevelsen når man spiser sushi. Det er åbenbart ikke så vigtigt for "Byens Sushi" :(
Jeg skrev to mails til dem efterfølgende og fik efter 3 dage svar fra dem at de gerne ville have at jeg forstod at de var presset fordi de havde meget travlt i weekenden......
Jeg kan ikke anbefale "Byens Sushi" der er mange andre på markedet som man kan vælge. Sidste gang jeg bestiller derfra.

4 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Det tog 1 time før vi fik sushi

Det tog 1 time før vi fik sushi, vi fik heller ikke hvad vi havde bestilt.

Sushien var dårlig kvalitet, tangen var næsten umulig at spise!

Hvis jeg kunne give 0 stjerner, så havde de fået det!

5 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

God sushi og levering til tiden

God sushi og levering til tiden. Kunne nemt tilpasse menuer til at være glutenfri. Anden gang jeg bestilte hos dem, havde de glemt at læse kommentaren om at ordren skulle være glutenfri, men de sendte en ny levering, da jeg kontaktede dem om det

17 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Bestilte varme retter (med fisk) som…

Bestilte varme retter (med fisk) som blev leveret med 1 times forsinkelse. Jeg skulle selv hente maden ude på gaden hos chaufføren, hvor jeg kunne se at den var placeret på forsædet uden korrekt opbevaring (der er tale om fisk i en varm bil og 22 grader udenfor).
Maden smagte ikke godt, laksen lugtede kraftigt og de friturestegte grønsager var kolde og klistrede, øv!

14 maggio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Altid dejlig mad og god betjening!

Har bestilt mange gange fra byens sushi, og det er altid så lækkert. I dag er ingen undtagelse! Jeg manglede desværre en rulle, da jeg kom hjem, men jeg blev mødt af store smil, hjælpsomhed og en erstatningsrulle, da jeg kom tilbage. Kan kun anbefales! Tak for god mad og god betjening.

18 marzo 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Halv-rå kylling!!!

Køb din sushi et andet sted. Halv rå kylling! Andet var brændt på, og fisken var ikke frisk.

De gav ikke kompensation da vi fremlagde “beviser” så her kommer min dom:

Byens værste sushi, uden tvivl.

12 marzo 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Var på byens sushi på søren frichs vej

Var på byens sushi på søren frichs vej. Vi skulle have haft All you can eat. Men da vi havde ventet 1 time uden at fået andet end drikkevarer spørger jeg personalet om der måske snart var mad på vej til os kunne de konstaterer at de havde glemt det så de var slet ikke gået igang med vores bestilling. Og de kan ikke undskylde det med en fyldt restaurant da vi kun var 4 borde der sad gæster ved. Så vi gik uden at have fået mad så alt i alt en super dårlig oplevelse som personalet ikke engang beklagede.

16 febbraio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Varme retter bestilte vi til levering

Varme retter bestilte vi til levering, og fik en bekræftelse, med levering ca. 17.30
Maden kommer så 18.43 og var helt koldt, meget kolde forårsruller, Gyozaer og bao.

Det var en træls og dyr oplevelse, da ingen ville spise det. Det smagte ikke godt.

15 dicembre 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più