Sørby Auto Recensioni 111

TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

❌❌❌ KØB IKKE BILER HERFRA ❌❌❌ 🛑⛔️ DE SNYDER MED ARM OG BEN ⛔️🛑 Vi købte en bil sidste sommer, og ved købet lovede Brian Gryning, at hvis der opstod den mindste fejl, skulle vi bare komme... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service på allerhøjeste niveau! Vi havde en kanon god oplevelse med Mathias fra Sørby Auto. Vi følte os meget trygge hele vejen gennem processen. Han gjorde meget ud af at forklare os hvord... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Jeg købte mig en lækker bil, som blev leveret ren og pæn. Bilen var i rigtig flot stand, og jeg havde en rigtig god proces med forhandleren. Alt spillede og jeg fik leveret bilen på under én uge, id... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Officina di autoriparazioni

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Vi tilbyder alt indenfor biler, service, reparation, skader, autoruder og bilpleje. Salg af biler og biludlejning


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

111 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 71% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Brug dem ikke!!!

Jeg har desværre haft en meget dårlig oplevelse med Sørby Auto. De opkræver betaling for en udgift, de ikke kan (eller vil) dokumentere. De svarer ikke på ens anmodning om dokumentation og ignorerer indsigelser vedr. regningen. De sender blot rykker for betaling. Det er under al kritik! Skal der virkelig en dårlig anmeldelse herinde på Trustpilot før de begynder at svare på min mails?

Jeg kan se på Trustpilot anmeldelser, at jeg ikke er den eneste, der er utilfreds med dem og deres håndtering af klager.

Jeg må desværre konstatere, at Sørby Auto ikke er til at stole på!

SVAR
Har lige læst jeres svar. Ja, betaler gerne for den regning, hvis I reelt har haft en udgift. Det har I jo ikke. Hvorfor vil I ellers ikke dokumentere udgiften? Jeg har blot bedt om dokumentation.
Jeg anser regningen for annulleret. Såfremt jeg modtager flere rykkere fra jer, bliver sagen videresendt til FDMs juridiske afdeling.

9 giugno 2021
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Tak for din anmeldelse, det er dybt urimeligt det du har gang i vi har krediteret det du skylder, det var dig selv der skrev at du ville betale for at vi sendte dem retur så hvor alt dit bøvl kommer fra ved jeg ikke men en ting er sikkert du er ikke velkommen her mere.

Valutata 5 stelle su 5

God service ..

God service ... tingene er altid i orden

13 maggio 2021
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej tak for din fine anmeldelse, dejligt og hører det siger jeg videre til vores medarbejdere

Valutata 5 stelle su 5

Super service

Har kun godt at sige om sørby auto, har selv købt 2 biler og får reperaret begge min biler der. Super søde og imødekomme personale

23 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Tak for din anmeldelse, jeg giver den videre til vores medarbejdere.

Valutata 1 stelle su 5

Jeg.lover hermed at Sørby auto.

Jeg.lover hermed at Sørby auto.. ! Hver aften i resten af mit liv eller til i lukker vil være med i min nat bøn !!

Som i sagde til mig ... du har en rigtig dårlig attitude og jeg opførte mig dårligt.. !

I fuldstændigt ret min attitude var uforskammet !! Men i forhold til jeres måde at bedrage folk på med totalt urealistiske priser et prisoverslag på et syn af en Hyundai i20.. pris 2300kr
Alle andre tilbyder enten gratis overslag og ca op til 650 kr for samme job... og så kommer i med en pris på at syne bilen samt 4 stk helårs Dæk....
Prisen er sååå flot at den fortjener en.hel linje for sig selv......

17000.00 kr

En pris som der i den bliver rystet på hævdet over på et.nu andet værksted.. ved et hurtigt skøn af bilen på deres lift.. var der kun få ord tilovers for ( sørlig ) Auto.

OG JA IGEN STIKKER MIN ATTITUDE LIDT AF...
I SLÅR ALLE I

BONDEFANGERI !
DÅRLIG MORAL !
ETIK !
DÅRLIG STIL !.

MÅ DE SORTE SKYER FULDE AF REGN FORFØLGE JER..
RESTEN AF SØRLIG AUTO"S
EKSISTENS !

23 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Thomas, vi er selvfølgelig rigtig ærgerlige / kede af at du føler dig uretfærdigt behandlet, når nu det er sagt så er det din sted far vi har lavet aftalen med så hvad der præcis er aftalt har du ikke helt styr på, aftalen var at bilen skulle ha 4 nye helårs dæk / laves klar til syn samt fejlfinding af abs system, når vi kom igang med bilen skulle vi ringe med info om hvad der mere skulle laves, efter aftale rensede vi bremse rør og rep. tågelys, din stedfar sagde også ok til at få repareret bilen ud fra det vores værkfører oplyste der skulle laves. Vi tilbød din sted far et au2partner kort ( som gir rente fri betaling i 6 md ) det ville han komme forbi for at få lavet hertil var alt ok, men så begyndte du og blande dig uden at ville hører på hvad vi forklarede at der er aftalt, så svinede du os bare uberettiget til, håber du får en go dag mvh.

Valutata 1 stelle su 5

Min mand købte Brians brugte…

Min mand købte Brians brugte Transporter.
Troede han havde gjort en god handel. Men hvor mange problemer der var med den bil !!! Alle problemer blev dog afhjulpet af anden hjælper. Han fik udleveret en nøgle til bilen. Blev lovet en ekstra nøgle hurtigst muligt. Den nøgle kom aldrig. Det er ikke dér vi køber brugt bil igen 😠😠😠👎👎👎

9 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Dorte Tak for din anmeldelse, den kommer dog meget bag på mig eftersom det er 7 år siden i købte en transporter her, i har været her flere gange med jeres Ford Fiesta efterfølgendene uden i har nævnt et ord om at i var utilfredse, så jeg forstår ikke lige hva der sker her, vi går normalt langt for at gøre vores kunder tilfredse. mvh

Valutata 5 stelle su 5

Næsten ny bil...

Har nyligt haft min bil igennem en dybdegående lak og interiør behandling og er super glad for resultatet.
På under 2 dage blev min bil som ny.
Tak til hele holdet....

5 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Tak for den fine anmeldelse, vi er glade for at du er tilfreds. mvh Brian Gryning

Valutata 2 stelle su 5

Bare træls.

Jeg har fået fortaget: Olieskift, justering af nær/fjernlygter og tågelygter hos Sørby Auto den 03-03-21 - Den 04-03-21 bliver bilen synet hos FDM, som oplyser mig at nær/fjernlygter står for højt, og tågelygterne står for lavt. Præcis som for en måned siden, da jeg fik en FDM test på bilen. Ydremere er sprinklerbeholderen løs og så bliver mit dashcam slukket (har jeg aldrig oplevet før andre steder), som betyder jeg ingen chance har for at se om de har udført det de skulle nu hvor der er tvivl, samt se hvordan de behandler bilen under "prøveturen" - De oplyser så at det er ulovligt at filme deres ansatte uden de er blevet gjort opmærksom på det - Fair nok, men nu virker mit dashcam ikke længere - Det eneste positive ved det besøg var den søde unge dame ved skranken.

4 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Dennis tak for din anmeldelse, vi er selvfølgelig rigtig ærgelige over du har haft en dårlig oplevelse, vi gør alt for at vores kunden får hvad de bestiller, i dit tilfælde har du bestilt olieskift ( ikke service ) så vi har ikke rørt din sprinklervæske beholder og justering af lygter som vi også har gjort så det er jo ikke godt hvis der er andre der mener de står forkert, det beklager vi, vores apparat er tjekket af CELF, det kan jo også være de andres der måler forkert bare en mulighed. Ang dashcam er det ulovligt at filme vores medarbejdere uden deres viden/accept, at det ikke virker mere forstår jeg ikke det er blot slukket. Mvh

Valutata 5 stelle su 5

Danmarks Bedste Værksted/Forhandler

Vi har brugt Sørby Auto de sidste 6 år og der har aldrig været noget finde på hverken kvaliteten af udført arbejde eller servicen. Virkelig professionel tilgang til tingene. Jeg tror måske at der har været en enkelt enkelt forglemmelse på en opgave, som kan ske, men det blev løst med det samme. Det er lige før at vi glæder også til at en af bilerne går i stykker ;)

9 dicembre 2020
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Tak for din fine anmeldelse, vi er glade for at i er tilfredse. Mvh Brian Gryning

Valutata 1 stelle su 5

Brian hos Sørby auto har modbydelige…

Brian hos Sørby auto har modbydelige manéree og er gået galt i byen mht kundekontakten. Jeg har snakket med ham over telefonen og kom op og toppes lidt med ham.

Jeg ringer ind vedr. En Mazda 6 som jeg kan se på annoncen har været til salg i over 2 måneder.
Brian dukker op i telefonen og jeg spørger så om den havde nogle bestemte opgraderinger som kunne retfærddigøre prisen. Det havde den ikke. Jeg spørger hvad mindsteprisen er og han insisterer på at jeg skal komme med et bud. Listeprisen er 200.000kr, jeg byder 175.000kr og forventer at han kommer med et modbud som i en normal forhandling. Som et lille barn bliver hans stemme forandret, han bliver totalt forarget, og siger at jeg er for useriøs (lidt ironisk når han tydeligvis har prissat en bil for højt, siden den ikke er blevet solgt på over 2 måneder).

Jeg siger til han at han godt kan falde lidt ned og komme med et modbud eller takke nej istedet for at sige at jeg er useriøs. Men han insisterer.

9 gennaio 2020
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Køb ALDRIG bil hos Sørby Auto !!!!

Købte en bil af Sørby Auto der var mangelfuld og helt klart kun lige sneg sig over stregen hos Bilsyn i Slagelse efter omsyn. Bilen var aftalt at skulle være nysynet og i ordentlig stand, bilen er fra 2007 og skulle have haft alle service iflg service bog men det er ikke rigtigt i.o.m at den type bil har en klassisk fejl hvor man ombytter bagklappen hvis der er rust på denne hvis alle service er overholdt. Ved køb af bilen garanterede indehaver Brian Gryning at bilen skulle være i orden ved levering,men det var bilen ikke og der måtte atter rettes fejl på bilen, ved gennemgang oplevede jeg en flabet attitude fra værkstedet om at "de nok havde mere forstand på biler end jeg". Bilen var IKKE i ordentlig stand efter 2 reparation, den var nødrepareret og indehaveren Brian Gryning eftersendte en masse garantipladder som copypaste fra Autopartner.dk. Bilen er blevet gennemgået på et rigtig autoværksted og er blevet efterrepareret for over 10.000 kr. Jeg mødte Brian Gryning og vi aftalte at han skulle have kigget på bilen en gang mere, og kontakte os for en aftale om efterreparation, men har ikke hørt noget fra ham efterfølgende her flere måneder efter. Derfor ser vi os nødsaget til at anmelde ham som Slagelse absolut dårligste autopartner og værksted, som lever helt op til alle de dårlige savn om plattenslagere / brugtvognsforhandlere og deres manglende service.

4 luglio 2019
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Sørby Auto ved Slagelse, - er ikke værd at bruge tid på.

Hvis du tænker på at købe en af de biler Sørby Auto har til salg så lad da vær.. Det er hele set-up fra du køber til du har bilen den er gal med. Ejeren alias Brian som er sælgeren fortæller dig at bilen leveres nysynet og alle de småting der er vil blive lavet. Når du så har købt bilen og fejl og mangler hober sig op vil ejer/sælgeren Brian ikke lave de omtalte fejl og mangler alligevel. De 6 måneders garanti han lover er lige til at stikke skråt op i Autopartner. Når du klager og de mangler der ikke er rettet, sender ejeren "copypaste" lovstof om garantibestemmelser fra Autopartner direktør, som du så skal underskrive ellers vil ejeren ikke lave nogen af fejl på bilen, således at du ikke kan klage yderligere. Sørby Auto er ikke værd at bruge tid på.

14 maggio 2019
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skandaløst og amatøragtigt

Jeg vil fraråde alle andre til ikke, at handle hos Sørby Auto.
Jeg har i januar 2018 købt en kassevogn hos dem, og i købsaftalen står der inkluderet 1 års garanti, også underskrevet af dem. Da jeg finder ud af der er ting galt med bilen, så siger de at garantien kun varede 6 måneder, så jeg skal betale fuld pris for reparation på problemerne. Så jeg beder om et tilbud inkl. alt, hvor jeg får en pris på 19.000 kr., som jeg siger ja til. Jeg får at vide i telefonen at den er klar fredag til afhentning, hvor jeg bliver ringet op og fortalt den er færdig. Der bliver jeg fortalt at jeg har "fået det lidt billigere end aftalt", og så skulle jeg betale 24.400. Da jeg fortæller jeg takkede ja til tilbuddet på 19.000, siger han at det var hans kollega og han ikke har sagt det. Han sender så regningen, hvorpå der så stod 23.900. Den må jeg så ikke betale ved lejlighed, men skal gøres før bilen kan hentes, så jeg sætter en overførsel i gang og sender et billed på mail af at det er sket. Ham jeg havde sendt ud for at hente bilen får den dog ikke udleveret, da de vælger at tilbageholde den, da de endnu ikke kan se overførslen på deres konto og truer mig med ikke at aflevere min bil hvis de ikke ser pengene, hvilket de overhovedet ikke må, da det ikke er deres ejendom. Det gav politiet mig også ret i, men desværre er det en advokatsag, ikke politisag. Grundet tilbageholdelsen af min bil har der selvfølgelig også været tabt fortjeneste, da den selvfølgelig ikke har kunne være ude og køre i perioden.

11 settembre 2018
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più