Sørby Auto Recensioni 111

TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

❌❌❌ KØB IKKE BILER HERFRA ❌❌❌ 🛑⛔️ DE SNYDER MED ARM OG BEN ⛔️🛑 Vi købte en bil sidste sommer, og ved købet lovede Brian Gryning, at hvis der opstod den mindste fejl, skulle vi bare komme... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service på allerhøjeste niveau! Vi havde en kanon god oplevelse med Mathias fra Sørby Auto. Vi følte os meget trygge hele vejen gennem processen. Han gjorde meget ud af at forklare os hvord... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Jeg købte mig en lækker bil, som blev leveret ren og pæn. Bilen var i rigtig flot stand, og jeg havde en rigtig god proces med forhandleren. Alt spillede og jeg fik leveret bilen på under én uge, id... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Officina di autoriparazioni

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Vi tilbyder alt indenfor biler, service, reparation, skader, autoruder og bilpleje. Salg af biler og biludlejning


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

111 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 71% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Lej aldrig bil her.

Lejer en bil om eftermiddagen og køre direkte hjem, får ik rigtig set mig omkring for bilen lugter så meget at det lige er det eneste der fylder.
Skal på arb næste dag og får set hvor beskidt og ulækker bilen er og så er der noget med gearet.
Ringer til dem på vej hjem fra arb for 1 jeg vil ik hænge på noget i forhold til bilen ik fungere som den skal og 2 kompensation for standen.
Sælger bliver små sur og jeg ryger videre til værkføre som giver alle andre skylden.
De er godt klar over der er noget med gearene så det hænger jeg ik på,
Jeg bliver tilbudt jeg kan komme ud og få en kop kaffe mens de ser på bilen.
Alt det her havde været fint hvis det var en låne bil MEN jeg betaler for at leje en bil så skal den altså også være i orden!

18 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Lulle,
Tak for din anmeldelse, vi er selvfølgelig ærgerlige over at du har haft en dårlig oplevelse. Vi prøver at være opmærksomme på at tjekke om bilerne er rene indvendig inden de kommer ud at køre igen, den er så smuttet i det her tilfælde, det er vi naturligvis ærgerlige over, Vores værkfører tilbød med det samme at rette op på det, men det ønskede du ikke. Vi kan næsten ikke gøre andet, men når ting skal være billige så er det desværre det der kan ske. Mvh

Valutata 5 stelle su 5

Sørby auto vejledt os i henhold til at…

Sørby auto vejledt os i henhold til at skifte bil, dette har de gjort med indsigt i vores situation og det endte med at vi købte 2 biler og vi er blevet mødt i øjenhøjde og der er blevet lyddet til vores behov
Jeg kan kun anbefale at tage en snak med sørby Auto vis man tænker at handle bil, de vil altid gøre deres ypperst for at man får det man efterspørger
Mvh Steen

8 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Steen Tusind tak for den fine anbefaling, den er vi glade for mvh.

Valutata 1 stelle su 5

Aldeles dårlig oplevelse

Simone købte en brugt Hyundai i20 fra 2014 sidste år i maj. Indtil hun havde sagt ja til købet, kunne Mathias skrive SMS sent om aftenen, for at høre om hun ville købe. Da hun så havde sagt ja, stoppede kommunikationen fra hans side. Der blev ikke svaret, når hun skrev om ting. Bilen begyndte hurtigt at drille. Så vejhjælp hentede bilen en del gange, og de kunne ikke finde fejlen på værkstedet. De lovede at ringe, når de vidste noget. Eller når bilen var klar. Men det skete aldrig. Min datter måtte ringe hver gang og checke op. Så begyndte alarmlamper at lyse.Motorlampe og airbag. Det var bare fejl, som skulle nulstilles. Det er så også gjort flere gange uden virkning. Andet værksted fandt ud af at det var fejl på airbags, som slet ikke var slået til. Og motorlampen var pga fejl på kæden. Dette formodede Sørby Auto ikke at finde ud af. Så Sørby Auto har ikke ydet professionel service, som man ville forvente.

14 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Sørby Auto

Altid venlig og imødekommende
Super service intet at klage over

22 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej mange tak for den fine anmeldelse mvh

Valutata 5 stelle su 5

Sørby Auto er noget helt exceptionelt

Sørby Auto er noget helt exceptionelt, supergod service, god dialog og en service som kun de færreste kan bryste sig af.
Et sted man altid vil vende tilbage til, I'll be back som Arnold sagde i Terminator.

20 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Tusind tak for den meget fine anmeldelse, den er vi meget glade for mvh

Valutata 5 stelle su 5

Positiv oplevelse

Nikolaj hjalp mig hurtigt med at finde en bil og hjalp mig også af med min gamle.

27 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Mange tak for din fine anmeldelse Mvh.

Valutata 5 stelle su 5

Super værksted.

Som altid, venlig behandling, altid imødekommende og fornuftige priser.😀

5 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Carsten tusind tak for din fine anmeldelse mvh.

Valutata 5 stelle su 5

Jeg har gennem tiden købt 3 biler hos…

Jeg har gennem tiden købt 3 biler hos Sørby Auto. Jeg købte en Volvo elbil i slutningen af 2024. Til at starte med var jeg meget i tvivl om købet af elbil, men en god og lang dialog med Mathias Hannibal gav mig svar på min usikkerhed omkring elbiler. Jeg har hos Mathias Hannibal mødt så meget venlighed og kyndighed at jeg kan give den største anbefaling til Mathias og Sørby Auto.
Venligst Tommy

2 settembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Tommy Tusind tak for den fine anmeldelse, den er givet videre til Mathias mvh.

Valutata 5 stelle su 5

Super god service trods akut opstået fejl…

Selvom jeg ikke havde en forudgående aftale, tog Sørby auto stadig min bil ind. Jeg blev orienteret om mulighed for lånebil, i tilfælde af de manglede reservedele, der skulle bestilles hjem. Efter en time havde man fundet og udbedret fejlen, og jeg kunne køre derfra. Alle var venlige og imødekommende. Rigtig god service.

10 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Tusind Tak for den fine anmeldelse, den er vi meget glade for mvh.

Valutata 1 stelle su 5

Værkfører tørrer egne fejl af på kunde.

Sørgelig (Sørby) Autocenter fik min bil leveret på fejeblad fra SOS Dansk autohjælp. Den kunne køre og starte uden nogen problemer.
Dog skulle de efterse kollisionsskade og fejlsøge på motor, der havde en grim lyd i tomgang til 2100 o/min.

Jeg valgte værkstedet, grundet anbefaling af samarbejde med forsikringsselskabet GF.
Der var også lånebil til rådighed.
Dette var ikke muligt grundet, alle var optagede på tidspunktet, ifølge værkfører Lars Thorsø.

Midt juli havde taksator Kim Madsen fra TaksatorRingen ikke kontaktet mig og jeg måtte selv bede om svar. Stadig ingen lånebil.

Ifølge GF dækkes motor skader kun, hvis det kan bevises, det var sket i forbindelse med karosseri skade. Man skal selv betale for fejlsøgning. Det havde jeg ikke budget til, før den den første august.

Pludselig ville værkstedet ikke se på bilen mere.
Jeg ville hente den og køre den til et mærke værksted 30. juli 2024.
Eneste start nøgle udleveres, som er pakket ind i tape (!) og jeg undrer mig hvorfor.
Går ud for at starte op og lufte varmen ude.
Den tørner, men springer ikke igang, som før.
Motorhjelmen står på klem og jeg åbner den og kan se batteripol plus ikke er lukket med cover.
Jeg går ind og spørger hvad der er gået galt og bliver sendt ud for at lede efter en lille plastik dims i forummet, fordi nøglen er vredet helt i stykker. Allerede der har de afsløret sig selv i fejl. De har kørt starteren tør for strøm og Booster på batteriet.

Uden held med at finde transponder til eneste nøgle, må jeg forlade Sørby Autocenter uden min bil.
De sagde den havde fejlen inden de fik den.
Efter mange ubesvarede kommunikationsforsøg ender sagen uforrettet med en kedelig afvisning af Brian Kylling. Kun kontakt gennem taksator.
En reserve nøgle med 2 knapper vil koste mig 2.500 plus den fejlsøgning på motor og en transport til mærkeværkstedet, vil sætte min økonomiske situation helt ud af spil.
Heller ikke GF vil hjælpe, de fortæller at det er TaksatorRingens afgørelse.

Hentede bilen selv 8. september via bugsering fra en ven

24 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Michael jeg har svært ved at tage din anmeldelse alvorligt, men ok du kom med din mening, Forsikringen ville ikke betale os for at kigge på din bil da din forklaring til dem på ingen måde hang sammen og du ville ikke selv betale, derfor gjorde vi ikke mere end vi gjorde, når ikke der skal laves noget på bilen hverken forsikringsmæssigt eller egen betaling er der selvfølgelig ikke nogen gratis lånebil, både taksator og vores værkfører ved godt hvad en ridse på kofangeren kan forvolde af motorskade.
Forsikringen dækker ikke slidtage. Bilen var i samme stand da du hentede den som da vi modtog den. Mvh

Valutata 5 stelle su 5

4200

de har styr på det

10 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Tusind Tak for de pæne ord mvh.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service og samarbejde gennem årene

Vi har gennem mere end 5 år haft et fantastisk samarbejde med Sørby Autocenter, hvor de har været vores faste partner til både køb, salg og reparation af vores busser. Deres service er altid professionel, pålidelig og imødekommende.

En stor tak for at have gjort hverdagen nemmere for os med afhentning og levering af vores bus samt for at stille en lånebus til rådighed, når vores egen har været på værksted. Det har været en uvurderlig hjælp, som vi virkelig har sat pris på.

Selvom vi nu har valgt at prøve et nyt setup, hvor vi skifter til en fast serviceaftale hos en anden leverandør, ved vi allerede, at vi vil savne den personlige og fleksible service, vi altid har fået hos Sørby Autocenter.

Kan varmt anbefales til alle, der søger en pålidelig partner med hjertet på rette sted. Tak for et godt samarbejde, og vi håber, at vores veje måske krydses igen i fremtiden!

10 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Hej Tusind tak for den meget fine anmeldelse, vi håber da bestemt også at vi kan hjælpe jer på sigt mvh

Valutata 5 stelle su 5

Flot arbejde

Flot arbejde

Selvom vi er flyttet fra Sørby til Næstved kører jeg gerne til Sørby for service på bilen

Lige hentet den efter udbedring af Bilka bule, super flot arbede

24 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Mange tak for den fine anmeldelse, den er vi meget glade for mvh.

Valutata 5 stelle su 5

super service

super service , venlige og kompetente

10 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Mange tak for den fine anmeldelse, den er vi meget glade for mvh.

Valutata 5 stelle su 5

Altid behjælpelig når uheldet er ude…

Altid behjælpelig når uheldet er ude eller bilen kalder på service.
Man bliver altid mødt af flinke og smilende personale.
Faktura er også rimelige så det er et sted man bare kommer igen 🤗

20 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto

Mange tak for den fine anmeldelse, den er vi meget glade for mvh.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più