Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Leggi di più
L'azienda ha risposto
❌❌❌ KØB IKKE BILER HERFRA ❌❌❌ 🛑⛔️ DE SNYDER MED ARM OG BEN ⛔️🛑 Vi købte en bil sidste sommer, og ved købet lovede Brian Gryning, at hvis der opstod den mindste fejl, skulle vi bare komme... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Fantastisk service på allerhøjeste niveau! Vi havde en kanon god oplevelse med Mathias fra Sørby Auto. Vi følte os meget trygge hele vejen gennem processen. Han gjorde meget ud af at forklare os hvord... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Jeg købte mig en lækker bil, som blev leveret ren og pæn. Bilen var i rigtig flot stand, og jeg havde en rigtig god proces med forhandleren. Alt spillede og jeg fik leveret bilen på under én uge, id... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Vi tilbyder alt indenfor biler, service, reparation, skader, autoruder og bilpleje. Salg af biler og biludlejning
Sørby Hovedgade 1, 4200, Slagelse, Danimarca
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 71% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 48 ore
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Positiv oplevelse hele vejen igennem, ved køb af 4 nye fælg, dæk + montering

Risposta di Sørby Auto
Hej med jer.
Vi har handlet med Mathias, og sikke en positiv oplevelse 👍
Mathias modtog vores bil med forlænget fabriks-garanti, og vi fik en bil hvor alt bare er ok.
Mathias holder hvad han lover👍
Top klargjort service, lakering af det aftalte, nye dæk osv.
Det er et firma der vil ud med armene, og vise hvad de kan.
Det har de også formået, så de er blevet snakket positivt, om her ved Kolding.
Man kan være stolt af, at handle ved Sørby Autocenter.
Det er et seriøst sted😊👍
Dygtige folk både på værkstedet og i klargøring.
God Sommer til jer ALLE på matriklen 👍
Mvh.
Susanne og Michael

Risposta di Sørby Auto
Altid god service om det er køb eller service på bil er Lars og Brian til at tale med

Risposta di Sørby Auto
Super service. Kan klart anbefale Sørby Auto.
Skulle have skiftet en pære, som viste sig at være en mere genstridig opgave end ventet. Der blev arbejdet på højtryk og med alle ledige hænder. Jeg kommer bestemt gerne igen og kan klart anbefale andre at besøge Sørby auto.
Tak for hjælpen.

Risposta di Sørby Auto
God kommunikation, Venlig modtagelse og vigtigst: Jeg har tillid til at de laver min bil på en ordentlig måde uden at de skifter alverdens ting som ikke er nødvendigt, bare for et mersalg. Jeg har ikke forstand på biler, men er tryg hver gang jeg har afleveret min bil her.

Risposta di Sørby Auto
Fantastisk service på allerhøjeste niveau! Vi havde en kanon god oplevelse med Mathias fra Sørby Auto. Vi følte os meget trygge hele vejen gennem processen. Han gjorde meget ud af at forklare os hvordan det hele hang sammen, og var yderst kompetent. Lige fra da bilen blev fundet i Tyskland, til den stod fuldstændig lækker og klargjort (endda med nye måtter) til os. Kæmpe anbefaling herfra! TAK for handlen.

Risposta di Sørby Auto
Bedste service vi har prøvet, flere småting er fixet, og de har ikke udskiftet noget, som egentlig ikke skulle.

Risposta di Sørby Auto
Service + klargøring på bil. God service og rådgivning, god dialog omkring hvad der skal laves og hvornår det er klar. Og hvad I evt. finder undervejs som I anbefaler skal laves. Ingen finger at sætte på kundeservice og resultatet.

Risposta di Sørby Auto
Som kunde hos Sørby Auto gennem de sidste 20 år har vi altid fået udført et professionelt stykke arbejde, og vi har købt og solgt flere biler af Sørby Auto til stor tilfredshed. De medarbejdere vi har haft kontakt til har altid haft fokus på god og jordnær kundekontakt, hvilket vi sætter stor pris på!!!!

Risposta di Sørby Auto
Imødekomme, venlige, ringer altid hvis der skal laves andet end hvad vi har aftalt

Risposta di Sørby Auto
Ventede i 2 timer på at bilen fik skiftet vinterhjul.
Jeg ankom 8.30 som aftalt, efter de ændrede min tid fra 7.30. Det havde de ikke fået ændret i bogen, så jeg kunne forvente et kvarters forsinkelse - fair nok. Jeg blev bedt om at vente over i butikken i sofaen med en kop kaffe. Men der gik 1½ time før jeg så min bil var ude at trille til en testkørsel og hvis jeg efterfølgende ikke var gået over for at spørge til min bil, ja så havde jeg nok sidder der endnu.
Svar til Sørby Auto: Nej, jeg kom ikke for sent, det var jer som ikke havde ændret det i jeres system efter I ringede til mig og bad om at rykke min tid til 8.30. I sagde der vil være et ca. kvarters forsinkelse, hvilket jeg accepterede. Jeg gik over og ventede i butikken, som jeg var blevet bedt om fra jeres side. At I ikke kan kommunikere internt, er vel ikke mit problem? Det jeg er utilfreds med er den måde det er foregået på og at jeg har måtte vente så lang tid. Vi andre har også et arbejde der skal passes.

Risposta di Sørby Auto
Dette er blot information. Jeg fortrød et bilskifte og måtte have min gamle leaset bil igen.. ( læs handler med hjertet) Det er jeg jo godt klar over vil koste nogen penge. Det har været et meget langt forløb, nu er den ”nye” bil endelig solgt og det har kostet mig ufattelig mange penge. Mathias som har været sælger/rådgiver i dette forløb var slet ikke klar alle de gebyrer og afgifter som ”Global Car Leasing” kaster efter én. Det er en jungle at bevæge sig rundt i og som menig mand, havde jeg ikke en chance for selv at gennem skue det. Derfor havde jeg blind tillid til at Mathias kunne klare dette. Det kunne han ikke..
Jeg kommer ikke til at handle her mere…

Risposta di Sørby Auto
Sørby auto har to biler som interesserer mig.
Peugeot 508 og renault clio iv.
Prøvede begge, og blev taget godt imod af Mathias, som er en behagelig sælger.
De bød det samme på min brugte bil som øvrige firmaer.
Har prøvet at forhandle, der er ikke noget at hente😅
Desværre.
508 eren, var død, nul strøm. Jumpstarter fik gang i bilen, og den kørte godt 1 km. Mange lamper tændte og hylede. Chefen kom i transporter, og startede bilen, og fandt plads til jumpstarter i motorrummet . Kørte så 20 km, bilen var velkørende men stadig lamper tændt sidste del af turen.
Formodentligt vil et nyt batteri løse dette.
Jeg synes email korrespondance og besøg i butikken, samt hjælpsomhed fra Mathias og Brian, der er chefen var super.
Vil anbefale butikken, der er nydelig og de har kun flotte biler stående.

Risposta di Sørby Auto
Super fantastisk service og personale!
Har brugt sørby Auto i snart 4 år, til alt lige fra service, hjem hentning af bil til store forsikrings sager.
Har altid mødt et travlt men meget professionelt personale, de går virkelig et ekstra skridt for en glad kunde.
Er meget kræsen med min bil og de laver altid jobbet veludført - til en god pris.
Har ikke en finger at sætte på dem, de har en velovervejet og professionel løsning til alle mine bilproblemer.

Risposta di Sørby Auto
Kan varmt anbefale Sørby auto.
Har købt en bil og fået repareret flere biler hos dem.
Professionelle, dygtige og imødekommende.

Risposta di Sørby Auto
Absolut ikke anbefalingsværdigt værksted
Havde indhentet tilbud på udskiftning af kondenser og tørfilter til aircon - samlet tilbud via Autobutler 3959 kr. - indeholdende nævnte autodele samt 2 timers arbejdsløn, påfyldning af olie samt limning af sædebagbeklædning.
Endte med en regning på 9407 kr for 9,5 arbejdstime hvoraf 6 timer var ren fejlfinding (som jeg ikke havde bedt om). Desuden havde værkstedet også afstedkommet en udskiftning af mit aircon panel som de mente var defekt (det var det ikke).
Opgaven skulle have taget en eftermiddag, men endte med 4 fulde arbejdsdage (torsdag til tirsdag), hvor jeg ikke kunne bruge bilen - og ydermere blev jeg stillet det ultimatum at jeg først kunne få udleveret bilen når jeg havde betalt 9407 kr - og med det i mente at min aircon stadig ikke virkede....
Jeg holdt imidlertid fast på ikke at ville betale 2,5 gang så meget som tilbuddet lød på (Autobutler udsteder prisgaranti på alle tilbud!) og jeg foreslog derfor efter en sej kamp med ejeren af Sørby Auto Brian Gryning - en kamp hvor han svinede mig flittigt til og påstod at jeg havde været uforskammet overfor hans personale, hvilket jeg på ingen måde havde.
Jeg fik FDMs jurister på sagen, og pludselig gik det op for Brian Gryning at han nok hellere måtte finde en rimelig løsning - Jeg foreslog 5400 kr - og han bad mig komme til butikken så vi kunne finde en løsning.
Jeg ankom, men ingen Brian Gryning var at se, for han havde nu lavet en ny faktura på lidt over 6000 kr. og på den måde undgik han jo også at skulle diskuttere med mig om hans forslag - Jeg tænkte "Pyt" og betalte, så jeg kunne få min bil!
Det skal hertil siges at denne dag var min søns 13 års fødselsdag - og vores planer blev faktisk smadret godt og grundigt pga dette Sørby Auto show!
Min anbefaling til alle er at altid få en prisgaranti, et tilbud eller anden form for aftale der holder - og for alt i verden - HOLD DIG LANGT VÆK FRA BRIAN GRYNING OG SØRBY AUTO HVOR HAN JO ER CHEFEN! (Jo, det fik han da fortalt mig)
Og bemærk venligst, at uanset hvad man siger om sine oplevelser så vil man opleve at Brian Gryning absolut ingen respekt har for sine kunder, da han tydeligvis altid har en anden opfattelse. At kunden altid har ret er i alle tilfælde ikke hvad denne ret så enerådende arrogante sælgertype mener.

Risposta di Sørby Auto
Jeg vil varmt anbefale sørby auto.
Den gode servis hurtig og professionelt godt personale,
Tager en kunde seriøs uanset de anderledes og div. Spørgsmål. 👍👍👍
Tak for det

Risposta di Sørby Auto
Dygtige, hjælpsomme, professionelle, taler pænt til folk
Altid låne bil
Altid en fornøjelse at komme der

Risposta di Sørby Auto
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.