Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Leggi di più
L'azienda ha risposto
❌❌❌ KØB IKKE BILER HERFRA ❌❌❌ 🛑⛔️ DE SNYDER MED ARM OG BEN ⛔️🛑 Vi købte en bil sidste sommer, og ved købet lovede Brian Gryning, at hvis der opstod den mindste fejl, skulle vi bare komme... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Fantastisk service på allerhøjeste niveau! Vi havde en kanon god oplevelse med Mathias fra Sørby Auto. Vi følte os meget trygge hele vejen gennem processen. Han gjorde meget ud af at forklare os hvord... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Jeg købte mig en lækker bil, som blev leveret ren og pæn. Bilen var i rigtig flot stand, og jeg havde en rigtig god proces med forhandleren. Alt spillede og jeg fik leveret bilen på under én uge, id... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Vi tilbyder alt indenfor biler, service, reparation, skader, autoruder og bilpleje. Salg af biler og biludlejning
Sørby Hovedgade 1, 4200, Slagelse, Danimarca
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 71% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 48 ore
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Risposta di Sørby Auto
Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj.
Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået.
En virkelig tryg oplevelse, når man ikke selv ved noget som helst om biler.
Vi købte bilerne i september 2025 og jeg skriver denne anmeldelse i juni 2026.
Har vi haft de mindste spørgsmål, får vi altid venlig, kompetent og tydeligt svar.
En virkelig god salgsafdeling, med stemning som en familievirksomhed, hvor kunderne faktisk betyder noget.
Særligt stor ros til Simone i “receptionen”.
Altid imødekommende og venlig.
Vi bliver stamkunder :)

Risposta di Sørby Auto

Risposta di Sørby Auto
Dejligt personale God service Altid hjælpsomme

Risposta di Sørby Auto
Så er jeg kørende igen efter en kedelig motorfejl på min i20, hvor kæden i motoren skulle skiftes. Det tog lidt længere tid end forventet, men var fint kørende undervejs i lånebil. God dialog hele vejen.

Risposta di Sørby Auto
VF3WA5FXC34409876
Sørby Auto forstår mig og vil ikke bare smide en dyr reservedel i . Istedet gør de en kæmpe indsats for at lave reparation så billigt som muligt 👍 . Sørby Auto stoler jeg 100 % på 👍.

Risposta di Sørby Auto
Jeg købte en elbil hos Sørby Autocenter ApS med et helt konkret krav: bilen skulle kunne køre mindst 200 km på én opladning.
Dette blev flere gange bekræftet af to forskellige sælgere på to uafhængige dage, og min kæreste var med til nogle af samtalerne. Jeg har det også på skrift fra forhandleren. Alligevel kan bilen ikke opnå denne rækkevidde i praksis.
Udover rækkevidden har jeg oplevet andre problemer, fx med opladning og OBC (On-Board Charger), som blev konstateret som fejl under syn og skøn og efterfølgende udskiftet. Forhandlerens forsikringer om, at “alt er som det skal være” og argumenter om kørselsmønster og WLTP-tallene, ændrer ikke det faktum, at bilen ikke opfylder det konkrete krav, jeg lagde til grund for købet.
Når man vælger sin første elbil hos en autoriseret bilforhandler, forventer man ærlige, realistiske oplysninger om rækkevidde, så man kan planlægge sin daglige kørsel. Havde jeg fået samme forklaring før købet, som jeg fik efter, havde jeg aldrig valgt bilen.
Sagen har været behandlet ved Ankenævn for Biler, men jeg fik desværre ikke medhold. Det ændrer dog ikke, at den solgte bil ikke lever op til det, jeg blev lovet.
Jeg kan derfor ikke anbefale at handle hos Sørby Autocenter, da købet blev baseret på oplysninger, der ikke var korrekte eller realistiske.
Opdatering:
Forhandleren har svaret, at rækkevidden afhænger af WLTP-tal, kørselsmønster, temperatur og andre faktorer. Det er jeg fuldt ud klar over. Mit krav før købet var dog meget konkret: bilen skulle kunne køre 200 km på én opladning, og dette blev bekræftet skriftligt og mundtligt af flere sælgere. Dette er fortsat det centrale punkt i min kritik og dokumentationen understøtter det.
Jeg har desuden faktura for udskiftning af OBC, som var defekt, hvilket viser, at der har været konkrete tekniske problemer med bilen, men disse ændrer ikke på, at rækkeviddekravet blev brudt.

Risposta di Sørby Auto
Vi satte vores bil til rep. og der var en leje bil klar til os og der gik er par dage og så var den klar til afhentning, så vi er tilfredse.

Risposta di Sørby Auto
Forsikringsskade på Hyundai I20
Alt fungerede bare optimalt; taksering, tidsbestilling, lånebil og udførelse af reperationen..Super Søren Leander

Risposta di Sørby Auto
Super service og professionel forhandler og værksted.
Alle aftaler overholdes - jeg kan kun give den bedste anbefaling.

Risposta di Sørby Auto
❌❌❌ KØB IKKE BILER HERFRA ❌❌❌
🛑⛔️ DE SNYDER MED ARM OG BEN ⛔️🛑
Vi købte en bil sidste sommer, og ved købet lovede Brian Gryning, at hvis der opstod den mindste fejl, skulle vi bare komme forbi, så ville de udbedre den. Han gav os 6 måneders garanti på bilen.
Efter ca. 4 måneder begyndte bilen at få problemer med batteriet. Da vi henvendte os, var de fuldstændig ligeglade og krævede, at vi selv skulle betale for et nyt batteri – selvom det tydeligt burde være dækket af garantien.
Derudover blev jeg mødt af en ældre dame ved navn Bettina Gryning, som kaldte mig idiot og min søster for kaelling” og brugte andre grove og uacceptable udtryk.
De holder ikke deres løfter og behandler kunder respektløst.
PAS PÅ – jeg kan på ingen måde anbefale dette sted.

Risposta di Sørby Auto
Anmeldelse opdateret den 13/02-26- delt i salgservice og kundeservice/reklamation.
Salgservice:
Ekstrem god service ydet af Nikolaj, som er en super god sælger og ærlig. Giver en tryg oplevelse hele vejen igennem salgsprocessen.
Der bliver tilkøbt nysynet og nyserviceret/48 punkt tjek, for at bilen stod i helt perfekt stand ved afhentning. Så en perfekt oplevelse til at starte med, men det ændrede sig drastigt efter afhentning af bilen.
Reklamation:
2 uger efter afhentning af bilen, får jeg selv den op på en lift for at tjekke at alt er som det skal være(hvilket det burde være).
Der bliver opdaget med det samme at de to bageste fjedre har tydelig rust og den ene er knækket og den anden sidder løst.
Jeg kontakter med det samme Sørby auto, da bilen ikke længere kan kører. Og får at vide de skal vælge værksted og det ikke må være autoriseret suzuki forhandler der laver den. (Jeg bor i Svendborg)
Jeg snakker med Brian og den bliver sendt til et værksted, jeg beder Brian om en lånebil da jeg ikke har noget køretøj og er afhænglig af det.
Dette lover Brian at vende tilbage på, dette sker aldrig. Jeg kontakter Brian gentagende gange angående lånebil, og får at vide at han vil vende tilbage. Til sidst informere Brian om at det ikke kan lade sig gøre med en lånebil.
Efter 1 1/2 uge med bilen på værksted, afhenter jeg bilen og snakker med værkstedet. Værkstedet bekræfter at Brian ikke har kontaktet dem vedrørende en lånebil til mig.
Så alt i alt en dårlig oplevelse og dårlig kommunikation. Samt forventer man ikke rustne/knækkede fjedre på en nysynet/nyserviceret bil.

Risposta di Sørby Auto
Let at kontante, god betjening, godforståelse for kunden

Risposta di Sørby Auto
Professionel og hurtig service, meget tilfreds.
Gode biler til en fair pris,samt en god og hurtig betjening,kommer klart igen.
Alt aftalt arbejde blev udført og personalet smilende og i godt humør

Risposta di Sørby Auto
Desværre kan man ikke give nul stjerner.
De overholder ikke deres aftale, om leje af varebil.
Kørte forgæves til ingen verdens nytte, hele planlægningen med fri for at flytte møbler total spildt.
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.