⭐☆☆☆☆ Very disappointing delivery service. The courier rang my doorbell, said that a parcel had arrived, and then simply left it on the first-floor landing of the building without handing it t... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Leggi di più
Ondanks foto's bij de goede brievenbus, geen pakket ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd. Lijkt eerder op een criminele organisatie dan een dienstverlener. Dit bedrijf doet er goed aan om zich... Leggi di più
Het is echt jammer dat dit bedrijf wordt ingezet voor het bezorgen van pakketten. Als consument zou ik er het liefst voor kunnen kiezen om dit uit te schakelen. Mijn pakket is buiten de openingst... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Verkeerd bezorgd pakket met 8…
Verkeerd bezorgd pakket met 8 bestellingen, geen actie ondernemen en van kastje naar de muur sturen. Door deze problemen is mijn inkoop account gesloten, zaak lijd grote verliezen door incompetentie bij deze lui. Kunnen niet eens bezorgen in de juiste straat. Niet lezen analfabeten zijn het. Smijten het pakket open en bloot op de openbare doorgaande weg waar iedereen het kan zien liggen en meenemen.
Ongevraagd foto maken van mij.
Dat jullie foto’s maken van het geleverde pakket oké dat is logisch.
Maar ongevraagd een foto van mij nemen vind ik niet oké.
Had het alleen bij mijn hand gelaten.
Het was een jong kind van een jaar of 14 ofzo?
Ik zag bij het aflever informatie dat hij foto’s nam van mijn pakket bij m’n deur en dat hij het me gaf met alleen m’n hand en nog 1 met mijn gezicht en al.
Die vind ik echt niet kunnen vooral niet zonder toestemming.
1 ster is nog teveel
1 ster is nog teveel, bezorger stond voor mijn flat volgens de foto maar gaf aan dat hij het adres niet kon vinden en dus is mijn bestelling niet afgeleverd.men reageert niet op emails en op telefoon.
They leave your package outside and…
They leave your package outside and never revund anything when the package get stolen. Using PDN is a 100% sure way of not reserving what you payed for!
Never use PDN!
Niet te vertrouwen
Pakketjes voor de deur neergelegd toen ik niet thuis was, met foto's in de mail als "bewijs". Bij thuiskomst waren 2 pakketjes weg. Met 1 bedrijf een goede verstandhouding en nieuw product kunnen krijgen. Bij deze levering is het pakket weer voor de deur gelegd, ik was thuis en heb geen bel gehoord. Dit bedrijf moet haast wel samenwerken met mensen die de pakketten weer weghalen als ik de reviews zo lees.
Een hele week was de bezorger onderweg
Een hele week was de bezorger onderweg. En toen deze kwam bezorgen werd het voor de voordeur neer gelegd en weg was de bezorger.
1 ster is helaas het minste wat ik kan…
1 ster is helaas het minste wat ik kan geven,
pakket wordt gewoon in de hal,open voor iedereen gedropt.zag het gelukkig op tijs naders grote kans
dat iemand het paskket kon stelen.
slecht slecht.
Lost my rather expensive package
Lost my rather expensive package. Useless customer support. Tracking says it was 'delivered to a safe place' and email says there should be a photo but there is none. Got no refund from AliExpress.
Uiterst slecht
Uiterst slecht! Klantenservice slecht bereikbaar. En gooien je pakketjes overal waar ze zin in hebben.
Deze achterlijke idiote bezorger heeft verkeerde brievenbus gefotografeerd
Deze achterlijke idiote bezorger heeft mijn pakje bij een nummer 45 in de brievenbus gekwakt waar een compleet andere naam boven en onder staat. Als je contact Opneemt met dit bedrijf krijg je ze niet te pakken en de berichten box om m’n bericht achter te laten is vol. Er is geen telefoonnummer waar je naartoe kan bellen en om een terugbetaling te krijgen bij AliExpress heb ik een document nodig waarin ze met een stempel bevestigen dat ze het pakket verkeerd bezorgd hebben!. Kortom, ik kan fluiten naar mijn € 25 bestelling bij AliExpress aan auto-onderdelen een klein gelukje. Ik heb betaald met creditcard dus ik ga claimen bij mijn creditcard maatschappij dat de betaling niet vrijgegeven wordt, want ik heb gekozen met creditcard voor betaling achteraf naar levering en ik kan aantonen dat het niet geleverd is bij mij door hun eigen proof of delivery.
Bezorging mislukt
Bezorging mislukt. Vervolgens geen nieuwe bezorg pogingen én geen reactie op mail en een foutief telefoonnummer waar direct voicemail op komt én inbox vol. Enorm nare oplichting. Vanuit de verkoper is er daardoor ook onvoldoende grond om geld terug te krijgen. Schandalig dit.
Ik kreeg bericht van bezorging
Ik kreeg bericht van bezorging. Met foto’s van een brievenbus met een heel ander huisnummer
Wat kan ik hier aan doen?
Wat een ondermaats bedrijf
Wat een ondermaats bedrijf. Alleen maar slechte reviews, klantenservice niet bereikbaar, pakketjes raken zoek en verschrikkelijke bezorgers. Onbegrijpelijk dat zo’n bedrijf in Nederland mag blijven opereren.
Pakket kwijtfemaakt
Heb een foto gekregen dat mijn pakket was afgeleverd.
De enige overeenkomst was het huisnummer.
Op de foto die als afleverbewijs diende stond een vrijstaande brievenbus in een heg.
Beide niet op mijn adres.
Slechte bezorgdienst pakket was open en…
Slechte bezorgdienst pakket was open en spullen eruitgehaald, maar opgerold en snel fotos gemaakt bij de deur. Ik kan ze niet bereiken niks
Verschrikkelijk slecht bedrijf
Verschrikkelijk slecht bedrijf. Gooien het pakket gewoon voor de deur neer in een drukke straat/woonwijk. Er was duidelijk te zien dat er bij een bedrijf afgeleverd moest worden, toch probeerden ze om 19:30 het pakket af te leveren. Is uiteindelijk gewoon voor de deur gezet in een drukke omgeving waar veel mensen lopen.
bezorger is nonchalant
bezorger is nonchalant belt aan en voert ondertussen een telefoongesprek met een ander. spreekt geen Nederlands en onverstaanbaar Engels. Levering na 20.00 uur of om 22.00 uur is vreemd en geeft een onveilig gevoel.
Waardeloos!
Pakket werd gewoon in het portiek in m'n flat gebouw neergegooid! Ook op die manier. Niet aangebeld. Niet bij de woning bezorgd. Niets! Heel erg slecht! Deze "bezorgdienst" moet maar heel snel weg.
PDN is de meest slechtste pakketbezorger
Ik dacht dat ik de meest slechtste pakketleveranciers intussen wel kende. Maar PDN spant de kroon. Het Aliexpress pakketje is op een verkeerd adres afgeleverd. Ik kreeg een afleverbewijs via foto's van PDN met mijn adres op het pakketje maar in de brievenbus van het verkeerde adres. Hoe dom kun je zijn denk ik dan. De bewoners op dit adres zijn langdurig in het buitenland. Telefonisch bereiken kun je PDN niet, je krijgt direct de melding dat hun voicemail box vol is, waarschijnlijk te wijten aan de vele klachten. Via Aliexpress kan ik geen klacht indienen, je wordt dan doorverwezen naar PDN die niet bereikbaar is. Uiteindelijk Aliexpress helpdesk contact gehad en de kwestie is nu in onderzoek. Wanneer Aliexpress gebruik blijft maken van PDN koop ik hier niet meer.
De bezorger vond het kennelijk een goed…
De bezorger vond het kennelijk een goed idee om mijn pakketje open te scheuren. Gelukkig lijkt de inhoud niet beschadigd. Waarom AliExpress maar zaken blijft doen met PDN Express is mij onduidelijk. Dit moet toch wel met stip de slechtste bezorger zijn die er bestaat.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








