Third time in a row, Peddler claims a package was delivered while I'm not at the delivery address. Have done two police reports and gotten two refunds for the first two parcels so far. Filing complain... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Kreeg een mailtje dat de bezorger onderweg was. Ik was niet thuis dus kreeg ik een update dat de bezorgdienst op een ander moment zou terugkomen. Helaas geen mogelijkheid om de zending te laten bezorg... Leggi di più
1★ klopt idd, maar lager kan niet !! Verwachtte vandaag n pakketje... Zag in app, dat het geleverd zou zijn.. Brievenbus checken... niets.. FF kijken in de papiercontainer.. niets Bleek t... Leggi di più
Alle pakketten vwrdwijnen bij deze partij ondat ze niet aanbellen en het zo neer kwakke op straat. Al meerdere kwren gebeurd zelf een zaak van gemaakt. Het zijn oplichters en afzetters en heb er veel... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Alle pakketten vwrdwijnen bij deze…
Alle pakketten vwrdwijnen bij deze partij ondat ze niet aanbellen en het zo neer kwakke op straat. Al meerdere kwren gebeurd zelf een zaak van gemaakt. Het zijn oplichters en afzetters en heb er veel bewijs van.
Third time in a row package not delivered
Third time in a row, Peddler claims a package was delivered while I'm not at the delivery address. Have done two police reports and gotten two refunds for the first two parcels so far. Filing complaint at sender, again.
I have now 10+ packages with them and…
I have now 10+ packages with them and what i will say is that every package in the end i got delivered, however the process is mediocre at best. Things that could be improved:
- why do couriers sometimes randomly swipe the package as delivered when it isnt? I then later have to contact support only for the package to go from “delivered” to “in local depot” to then again to delivered when its actually delivered. This is super frustrating for me because i dont know if delivery attempts will be made again and when
- the time range 9:00 - 21:00 is huge and its always the same, i take days off for no one to show up. Its also very random when they come, sometime its 8:00 sometime 16:00. their warehouse is 1 min walking from me, cant i just go there and pick it up? It would be easier. This leads me to:
- no pick up point; couldnt your warehouse in the middle of the city be a pick up point too for example? Hold the package for a week if its not picked up ship it back
- they added a tracking map with their courier which is a big plus but couldnt we then also get a more defined estimate? Like 11:00-11:30 or something? Since we can see the courier but not his route.
- the couriers are generally pretty nice and they’re doing a tough job so props to them
To be honest those are my only complaints, fix those and you easy rival the traditional delivery services
Bezorging al 4 dagen op rij aan het…
Bezorging al 4 dagen op rij aan het einde van de dag verplaatst/geannuleerd. Mensen hebben meer te doen dan wachten in een tijdslot van 12 uren, super slecht bedrijf, ik ga mn bestelling annuleren en bestellen bij een aanbieder zonder peddler en zal ook nooit meer bestellen bij een aanbieder wie peddler gebruikt, pauperbende.
Bagger bezorgdienst!
Kreeg een mailtje dat de bezorger onderweg was. Ik was niet thuis dus kreeg ik een update dat de bezorgdienst op een ander moment zou terugkomen. Helaas geen mogelijkheid om de zending te laten bezorgen bij een afhaalpunt of buren. Gisteren zou de bezorging weer komen tussen 09:00 en 21:00. Heel de dag updates in de gaten gehouden en nu nog steeds geen update en bezorging gehad. Zouden ze mijn zending kwijt zijn? Ook de helpdesk (Engels) werkt slecht en reageren traag.
Zeer slecht
Zeer slecht. Leveren niet op tijd en gooien spullen gewoon in de tuin. Verder zeggen ze dat ze geleverd hebben bij buren die totaal niet bestaan . Blijven dit volhouden. Vreselijk slecht bedrijf.
De slechtste bezorgdienst
De slechtste bezorgdienst, de pakketjes zetten ze zo maar ergens beneden en de mensen wachten boven hun pakketjes, en laatst ook nog kreeg ik bericht pakketje is bezorgd terwijl ik niks had gehad 3 dagen later kwam de pakketje. Slecht slecht slecht service!!!!
Mijn pakketje ging voor de helft uit…
Mijn pakketje ging voor de helft uit brievenbus, dat kan je toch niet doen. Het kon zomaar iemand meenemen. Of als je niet naaar boven wil of kan komen, bel maar tenminste aan, dan kom ik zelf naar de brievenbus.
Nooit gehoord van Peddler maar mijn ervaring is heel slecht.
Doet niet wat ze beloven en laten pakketten onbeheerd achter.
Je krijgt een paar minuten van tevoren een bericht dat ze langskomen, soms is de mail nog niet binnen en staan ze al voor de deur.
Pakketten worden voor de deur of op je brievenbus gelegd als je niet thuis bent, want even naar de buren lopen is teveel moeite of zo, terwijl ze zelf aangeven als je niet thuis bent dat het bij de buren wordt afgeleverd!
Peddler is dus gewoon een PostNL op een bakfiets. Ik heb meerdere slechte ervaringen met Peddler, maar nu was het de druppel met een pakket tegen de deur vandaar een review.
1★ klopt idd niet, maar lager kan niet !!
1★ klopt idd, maar lager kan niet !!
Verwachtte vandaag n pakketje...
Zag in app, dat het geleverd zou zijn..
Brievenbus checken... niets..
FF kijken in de papiercontainer.. niets
Bleek t op de grond op platgetrapte kartonnen dozen te liggen, ècht bij TOEVAL opgevallen...
De betreffende "paardenorgaan" heeft NIET aangebeld!! Heb de héle dag in de woonkamer gezeten !!
Lekkere service........ NOT !!!
Zeer Slecht
Liefst geef helemaal geen ster zo slecht. Pakket in de centrale hal neer gegooid door de bezorger. Ongeïnteresseerd personeel om zo met andermans spullen om te gaan
Zeggen dat het brievenbus pakket niet…
Zeggen dat het brievenbus pakket niet geleverd kon worden.
Is een kaart??!!!!
Hoedan
Nog niet eens één ster waard.
Nog niet eens één ster waard.
Steeds deze week vanaf maandag zeggen . We komen vandaag tussen 9 en 21 uur.
Vervolgens twee keer dezelfde mail ontvangen we konden het niet afleveren.
Of konden het adres niet vinden.
Weer een mail we komen dat was inmiddels de 3e dag en inderdaad er kwam iemand. Ik zei was je 3 dagen de weg kwijt. Hij begreep het weer niet want sprak Engels.
Vervolgens daarna weer een mail dat er vandaag weer een pakketje afgeleverd wordt. En ja hoor daarna weer een mail niemand thuis en buren ook niet bereikbaar. Nou ik zal zeggen ik was thuis en mijn buren ook.
Wat een k.t bedrijf is dit.
Zal er maar eens wat aan gaan doen!!!!!!
Laksheid koerier
Geen idee hoe en waar de koeriers opgeleid worden, maar volgens de app was mijn pakketje achtergelaten in de brievenbus, in de centrale hal op een bank.
Het lag niet in de brievenbus, maar ook niet op de bank in de centrale hal. Wij waren niet thuis. Dus sowieso niet handig en slim het pakket in de centrale hal achter te laten.
Ik heb Eur 30,00 betaald voor mijn bestelling. Zeer benieuwd wie mijn geld terug gaat storten.
Voor de zoveelste keer een slechte…
Voor de zoveelste keer een slechte bezorging van Peddler pakje half in de brievenbus aanbellen en weer weg. Er wordt dus niet gekeken of er wel iemand thuis is. dit is de vierde keer dat dit mij overkomt . klanten service van Peddler zegt dat ze er wat aan doen echter ze doen alleen aan loze beloftes. Nog steeds geen verbetering na alle slechte recensies.
Koeriers laten pakketen verdwijnen
Pakket is "bezorgd" maar nooit ontvangen!
Ik verwachtte vandaag een pakket van Peddler Express. Tot mijn grote verbazing is dit pakket als "bezorgd" gemarkeerd terwijl ik vandaag de hele dag thuis was en er niemand heeft aangebeld. Het pakketje is nu nergens te bekennen, ook niet in mijn brievenbus, terwijl het daar waarschijnlijk in zou passen.
Het is ongelooflijk dat een pakket vanuit China zo'n lange reis doormaakt en dat vervolgens Peddler het laat "verdwijnen". Dit is echt de allerslechtste pakketdienst met de meest onbetrouwbare bezorgers.
Nederlands slechtste bezorgdienst
Ik neem nooit de moeite om een review achter te laten maar wat is deze dienst belachelijk slecht.
Zij hebben mijn pakket wekenlang in handen gehouden.
De eerste bezorgpoging was mijn adres invalide terwijl alle andere bezorgdiensten het wel kunnen vinden.
De tweede keer konden ze het wel vinden maar toen was ik niet thuis volgens hun terwijl ik de hele dag thuis was.
Toen heb ik contact opgenomen waarna peddler elke keer de schuld op mij af probeerde te schuiven. Ze gaven aan dat ik een alternatief adres zou kunnen invoeren, dit heb ik toen gedaan.
Toen was er een week lang stilte en daarna hadden ze besloten mijn pakket terug naar de verkoper in China te sturen.
Er is nooit een andere poging geweest terwijl zij ook nog in de mail hadden aangegeven dat er minimaal drie pogingen zouden zijn.
Maak hier geen gebruik van!
Ze zeggen dat mij pakket is bezorgd…
Ze zeggen dat mij pakket is bezorgd maar heb niks gekregen
Pakket nooit ontvangen!
Pakket nooit ontvangen!
Bezorgd op adres volgens hun!!
Communicatie ronduit slecht!, je vraagt hun om uit te zoeken waar het pakket is, krijgt nooit respons!
Peddler is the reason to stop buying…
Peddler is the reason to stop buying from AliExpress! They give all the reason you can imagine for not delivering…. Multiple lost packages in there warehouse. Or extra weeks waiting time. And the direct you to the seller which cant do anything about peddlers problems…
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








