Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Ondanks foto's bij de goede brievenbus, geen pakket ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd. Lijkt eerder op een criminele organisatie dan een dienstverlener. Dit bedrijf doet er goed aan om zich... Leggi di più
Het is echt jammer dat dit bedrijf wordt ingezet voor het bezorgen van pakketten. Als consument zou ik er het liefst voor kunnen kiezen om dit uit te schakelen. Mijn pakket is buiten de openingst... Leggi di più
heb een pakket besteld via AliExpress en ontving een e-mail dat het pakket was geleverd. Tot mijn verbazing heeft de bezorger het pakket zonder mijn toestemming bij de voordeur achtergelaten. Er i... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
HELE SLECHTE SERVICE
Slechte service ze deponeren je pakketje gewoon in de Lift van een appartementen complex ze zijn te beroerd om maar even naar boven te lopen. Ze verdienen niet eens 1 ster wat een kansloze bezorgers.
Pakket onvoldoende in brievenbus geplaatst.
Zij maken foto's van het pakketje, die in de brievenbus gaat en geven via email verder aan dat pakketje bezorgd is. Maar in de brievenbus was er geen pakketje. Waarschijnlijk niet geheel in de brievenbus geplaatst waardoor pakket door derden eenvoudig kan worden meegenomen. Zij zijn moeilijk of niet bereikbaar.
Kansloos bedrijf met slechte service
Wat een kansloos bedrijf
Mijn pakketje staat nu al 3 dagen op "Het pakket is opgehaald door de koerier, Uw pakket is onderweg voor bezorging." ik begin toch echt te denken dat de koerier gewoon mijn pakketje heeft gestolen dit slaat nergens op
Voor de 2e keer dat pdn bij ons een…
Voor de 2e keer dat pdn bij ons een bestelling heeft afgeleverd. Alle beide keren netjes bezorgd. Lezen veel negatieve berichten over het afleveren door pdn maar tot nu toe hebben wij ditnog niet ervaren .
Dieven (bezorgdienst pdn)
Zij maken foto's van het pakketje, die in de brievenbus gaat en geven via email verder aan dat pakketje bezorgd is. Maar in de brievenbus was er geen pakketje. Zij zijn moeilijk bereikbaar. Wat is dit?
Wat een waardeloze bezorgdienst
Wat een waardeloze bezorgdienst, durven gewoon te zeggen dat ze mijn pakket niet kunnen leveren omdat het adres onjuist is, op de foto van mijn pakket die zij erbij zetten op hun site zie ik toch echt heel duidelijk mijn adres juist vermeld.
Zij reageren niet op mijn e-mails, en ook de telefoon wordt niet beantwoord. Het bedrijf waar ik mijn pakket besteld heb is ingeschakeld en zij gaan er mee verder, en zouden het opnieuw via een andere bezorgdienst opnieuw opsturen als het via PDN niet lukt. Ook hun hadden al vele klachten en gaan stoppen met PDN.
Halve ster is nog teveel.
Halve ster is nog teveel.
Pakket gewoon voor de deur gegooit, daarna is het gestolen, pdn zegt dat er geen instructies waren...punt1 er is altijd een buur thuis, punt2..zorg daaarnaast voor een afhaalpunt punt3....neem de klacht serieus en verschuil je niet achter je eigen gezeik.
15-5-2026 Bestelling is op 9-5-2026…
15-5-2026 Bestelling is op 9-5-2026 niet bezorgt ivm niet thuis. Direct dezelfde dat en alle daarop volgende dagen tot/m 15-5-2026 geprobeerd contact te krijgen met PDN-Express via email, via telefoon, voia whatsapp en via sms. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen om netjes een nieuwe afspraak te plannen zodat ik aanwezig ben voor levering. Zeer slechte service omdat contact ONMOGELIJK blijkt en website geen volledige info geeft of mogelijkheid om nieuw bezorgmoment door te geven. Als je bezorging via PDN-Express ergens ziet staan (bijv. via Ali express) bestel dan ergens anders.
3 dagen geleden pakje niet afgeleverd…
3 dagen geleden pakje niet afgeleverd (recipient not found). Bellen lukt niet (voicemailbox is full). Mail gestuurd van gebouw waar al 20 jaar pakjes bezorgd worden, nog steeds geen resultaat. PDN? Baggerbende eerste klas. AliExpres stop met deze boevenbende.
Snel afgeleverd en goed gedocumenteerd
Snel afgeleverd en goed gedocumenteerd. COMPLIMENTEN!
In en in slecht bedrijf
Dit bedrijf slaat echt alles. Belt niet aan tyft een pakket met elektronica over het hekje terwijl het regent. En we waren gewoon thuis.
Bizar net zo slecht als Peddler misschien nog wel slechter. En als je ze mailt, geen reactie
Waar zal ik beginnen
Waar zal ik beginnen
Met zeggen dat ze niet bezorgen
Dat ze niet hun afspraken nakomen
Dat ze niet telefonisch te bereiken zijn
Dat ze blijkbaar geen up to date navigatie hebben.....
Niet reageren op mail....
Dus mensen NIET DOEN....
Zonde van je geld.
Juiste huisnummer, verkeerde straat!
Juiste huisnummer, verkeerde straat!
Geen persoonlijke afgifte van pakket
Foto van mijn huis deur nummer is niet correct ik heb niet zo een deurbel , waren ook niet thuis ,dus pakket persoonlijk overgedragen klopt ook dus niet , algehele indruk zeer rommelig
Leggen de pakjes neer bij de ingang van…
Leggen de pakjes neer bij de ingang van het appartement en zeggen dat deze veilig is bezorgd. Net een grap, mijn pakket wordt gewoon meegenomen door iemand anders. Lekker dan.
Bestelling nooit ontvangen
Bestelling nooit ontvangen. Bezorger heeft foto voor de deur gemaakt en is weg gegaan met het pakket zonder aan te bellen. advies is om een melding te maken bij betreffende webshop, u kunt de webshop verzoeken om genoemde koeriersdienst voor toekomstige bestellingen te blokkeren.
Politie heeft ook een melding binnen. Mocht je bewijs hebben is het zeker een aanrader om het hun ook te melden.
niet aanbellen, pakje voor de deur in de regen
Het pakje (van aliexpress) werd in het volle zicht voor de voordeur gelegd, zonder dat er werd aangebeld. En het was ook nog regenachtig. Als je aan hen reviewcommentaar wilt leveren en je klikt op hun website op 'delivered' dan kun je gelijk geen commentaar meer leveren. Dus kies altijd voor 'other'.
Afleveringen worden vervalst
Er worden een foto van mijn huisnummer gemaakt en vervolgens wordt het pakket bij de buren afgeleverd met foto van de buurman. Er wordt zelfs geen briefje in de bus gedaan dat het daar is afgeleverd. Buurman komt vervolgens later een pakketje bij me brengen. Ik wist namelijk van niks.
Dit is vervalsing van aflevering data. Doen of het bij de geadresseerde is afgeleverd.
Bezorgt simpelweg niet.
Het is jammer dat het niet mogelijk is om 0 sterren te geven. Er wordt melding gedaan dat bezorging niet gelukt is omdat ik niet bereikbaar zou zijn. Daar zit een vage foto bij waaruit blijkt dat het pakket op een bijrijdersstoel in een auto ligt. Volgens de Ring deurbel is er niemand bij mij langs gekomen. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mail. Pakket wordt dus niet bezorgd (ook geen poging ondernomen) en zal dit dus kennelijk als verloren moeten beschouwen. Bijzonder dat dit soort bedrijven kunnen blijven bestaan terwijl ze klanten duidelijk belazeren.
Eigenlijk wil ik helemaal geen ster…
Eigenlijk wil ik helemaal geen ster geven want mijn pakketje is niet afgeleverd!! Er zijn foto's gemaakt van mijn pakketje en als "afgeleverd" bestempeld maar er is niet eens aangebeld!! Ik woon in een appartementen complex en de koerier heeft het pakketje in de hal beneden neergezet. Wat is dat voor service?? Dus waar blijft mijn pakketje met referentienr PDN0056765106 !!!!!
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








