Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Ondanks foto's bij de goede brievenbus, geen pakket ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd. Lijkt eerder op een criminele organisatie dan een dienstverlener. Dit bedrijf doet er goed aan om zich... Leggi di più
Het is echt jammer dat dit bedrijf wordt ingezet voor het bezorgen van pakketten. Als consument zou ik er het liefst voor kunnen kiezen om dit uit te schakelen. Mijn pakket is buiten de openingst... Leggi di più
heb een pakket besteld via AliExpress en ontving een e-mail dat het pakket was geleverd. Tot mijn verbazing heeft de bezorger het pakket zonder mijn toestemming bij de voordeur achtergelaten. Er i... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Bad service my package was 2 weekse in…
Bad service my package was 2 weekse in the warehouse and 3 days delivered
Compleet onbereikbaar
Compleet onbereikbaar. Op de website staat dat je "Klantenservice" moet bereiken per email, maar niet dat ze vervolgens nooit zullen reageren op je berichten.
Terwijl ze wel mijn pakket hebben, is het zo onmogelijk om een afspraak in te plannen of het pakket ergens op te halen.
Via AliExpress heb ik nog een 06-telefoonnummer gevonden maar daarvan zit de voicemail vol.
Ik schrijf zelden reviews, maar dit is echt héél, héél slecht.
Pure fraude door bezorger PND Express – Foto's digitaal gemanipuleerd!
Wat een vreselijke ervaring met de bezorgdienst PND Express. Mijn eerste pakket werd simpelweg op een bankje in de hal van ons flatgebouw gedumpt en is daar direct gestolen. Bij het tweede pakket hebben ze het nóg bonter gemaakt: de bezorger heeft de status op 'bezorgd' gezet en een bewijsfoto geüpload die overduidelijk digitaal is gemanipuleerd.
Terwijl ik gewoon thuis was en er niet is aangebeld, hebben ze een foto van een heel andere galerij gebruikt. Ze hebben er amateuristisch met de computer mijn huisnummer '19' op geplakt, terwijl vitale details van mijn eigen voordeur (zoals het kijkgat) op hun foto volledig ontbreken. Ook de kleuren van de flatcladding kloppen van geen kant.
Dit is geen slordigheid meer, dit is pure, opzettelijke digitale fraude en diefstal door de koerier. Let heel goed op als je bestelt bij webshops die met PND Express werken, want je bent zo je geld en je spullen kwijt!
1 ster is teveel
1 ster is teveel. Ze zeggen dat ze het adres niet kunnen vinden. Belachelijke koeriersdienst. Mag je het zo eindelijk wel noemen? Ze bezorgen niets dus eigenlijk zijn het geldvreters die niets doen dan ergenis bezorgen. Ergenis, dat bezorgen ze wel.
If I could have given less than 1…
If I could have given less than 1 star, I would. The lack of professionality of this forwarding company is deeply disappointing. Instead of delivering to my neighbors, they just threw the package on my front lawn. The delivery person even had the guts to take photos of this. Avoid at all costs!
Wat een waardeloos bedrijf
Wat een waardeloos bedrijf. Reageren niet op emails, whatsapps, voicemails en nemen geen telefoon op. 9 van de 10 keer krijg je "mailbox is full" te horen. Op het pakket staat duidelijk mijn naam en adres maar het kan niet worden bezorgd zie ik op de site ?!
Mijn pakketje afgeleverd in een andere straat
Mijn pakketje zou vandaag geleverd worden. Nou is het afgeleverd bij een hele andere straat.
Waarom kijken ze niet naar de Straatnaam?
Heel vervelend vind ik dit.
En die mensen waar hij is afgeleverd worden steeds boos op mij omdat het vaker gebeurd.
Altijd postnl of dhl zonder problemen…
Altijd postnl of dhl zonder problemen geleverd en nu voor mij onbekende pdn express, (nog nooit van gehoord) zij communiseren niet, laten niets weten, en wat ze laten weten is gelogen, ik wacht al weken op verschillende artikelen, maar ik hoor niets, alsof ik niet besta.
Pakket op het terras achter hek gegooid!!
Pakket is achter het hek op het terras gegooid!! Wij zitten nog 14 dagen in Zuid Frankrijk. Lekker makkelijk. Dat noemen ze aflevering. Waardeloos!
Gisterenavond 2100 zonder aankondiging…
Gisterenavond 2100 zonder aankondiging stond de bezorger van pdn express voor de deur, maar we waren helaas niet thuis.
Op de site van pdnexpress staat :
Niet geleverd - Ontvanger niet gevonden, en als bijlage paar fotos van pakketje.
Vannochtend mail en whatsapp gestuurd maar geen reacties. Het nummer gebeld , maar onbereikbaar en kan geen VoiceMail achterlaten want box zit vol.
Helaas kan ik nu gedag tegen pakketje zeggen, gezien de voorgaande reacties.
Advies pdnexpress zijn oplichters , ga dus nooit in zee met hun
Keurig afgeleverd door DPN
In tegenstelling tot een aantal (zeer) negatieve reviews kan ik met een heel positieve ervaring komen.
Via Amazon had ik een bestelling geplaatst en werd na ontvangst in Amsterdam door PDN overgenomen.
Binnen een week was het pakket afgegeven door een keurige bezorger. Zelfs dubbel parkeren was er niet bij.
Echt een waardeloos bedrijf
Echt een waardeloos bedrijf, aanbellen om 11uur savonds en zeggen wil niet naar boven komen want ik ben moe. Dacht eerst dat het een scammer was want wie leverd nog om dat tijdstip. Volgende dag kreeg ik de melding dat ze het adres niet hadden gevonden, heb na een maand me pakket nog niet gekregen
Ik ben al 30 dagen aan het wachten op…
Ik ben al 30 dagen aan het wachten op een pakje van aliexpress dat de laatste 20 dagen bij PDN express in Nederland ligt. Op de website-tracking staan zaken als bezorging veranderd, out for delivery etc, maar er klopt weinig van. Bedrijf reageert niet op mails en alles duurt een enorm lange tijd
Het liefst geef ik geen sterren
Het liefst geef ik geen sterren , de hebben al 2 keer een pakket buiten voor de deur gelegd , de eerste keer is het pakket gestolen , de 2e keer heeft een oplettende buurvrouw hem toen de thuis kwam binnen in het trappenhuis kunnen leggen . Ik spreek ali expres erop aan maar die doen er niks aan. Ik heb het nu naar een afhaal punt laten sturen ik hoop dat dit beter gaat werken ... Maar dit is omgedraaide wereld , inplaats dat de bezorger er op aangesproken word moet ik andere maatregelen keuzes gaan nemen. Bizar en geen goed woord voor !
Bedrijf heeft geprobeerd te bezorgen op…
Bedrijf heeft geprobeerd te bezorgen op een zaterdag, maar bedrijf was dicht.
Sindsdien nooit meer geprobeerd, zijn een week later.
Ze reageren niet op mails en telefonisch niet te bereiken.
Pakket gewoon voor de deur neergelegd…
Pakket gewoon voor de deur neergelegd en niet aangebeld !!
We waren allemaal thuis.
Iedere voorbijganger had het pakket kunnen stelen !!
Eén ster is nog veel te veel, wat een waardeloze service !!
Eigenlijk is 1 ster nog teveel maar…
Eigenlijk is 1 ster nog teveel maar lager kan helaas niet.
Dit is wel, het meest waardeloze vervoersbedrijf dat ik ken. Ze gooien structureel alle pakketten in de plantenbak van de buren, gelegen aan een drukke openbare weg. Contact opnemen lukt niet.
We laten nu maar alles op een ander adres bezorgen.
They delivered the package on the street
They delivered the package to someone else and write down delivered at the reception to someone while my the pictures shows clearly left it on the street, this is the second time with this company please stay away the worst company ever
Waardeloos bedrijf
Waardeloos bedrijf, nauwelijks communicatie mogelijk, pakket is nooit aangekomen maar ze trekken wel hun handen ervan af 👎👎👎👎
Package is just sitting in their warehouse..
My package from AlieExpress is literally just sitting at their warehouse for days and should have been already delivered days ago. I ordered because I needed my package on the delivery date. Their phone number goes straight to a voicemail inbox that says “this voicemail inbox is full”.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








