Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Ondanks foto's bij de goede brievenbus, geen pakket ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd. Lijkt eerder op een criminele organisatie dan een dienstverlener. Dit bedrijf doet er goed aan om zich... Leggi di più
Het is echt jammer dat dit bedrijf wordt ingezet voor het bezorgen van pakketten. Als consument zou ik er het liefst voor kunnen kiezen om dit uit te schakelen. Mijn pakket is buiten de openingst... Leggi di più
heb een pakket besteld via AliExpress en ontving een e-mail dat het pakket was geleverd. Tot mijn verbazing heeft de bezorger het pakket zonder mijn toestemming bij de voordeur achtergelaten. Er i... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Erg slecht er wordt niet aangebeld het…
Erg slecht er wordt niet aangebeld het paket is in een centrale hal neergezet op de foto te zien . Bezorger beweerd het persoonlijk afgegeven te hebben wat niet zo is en nu is het paket verdwenen. Geen telefoon nummer om klacht te behandelen. Erg slecht geregeld.
Komen gewoon niet.
We zijn gewoon thuis en nog leggen die…
We zijn gewoon thuis en nog leggen die 💣🔥☠️’ers het pakket op de stoep voor de voordeur. En ze sturen daar gewoon een foto van: Zo, neergekwakt, DOEI!
Wat een waardeloos bedrijf en na 2…
Wat een waardeloos bedrijf en na 2 weken eindelijk antwoord op de vraag waarom mijn pakje in de centrale hal is neergelegd want het is door iemand meegenomen
Ik moet de buren of camera’s raadplegen want er waren volgens het bedrijf geen instructies, volgens mij is een huisnummer om op het huisnummer afgeleverd te worden, camera’s hebben we niet in de centrale hal en als de buren het hadden meegenomen om aan mij af te geven dan hadden ze dat wel gedaan, waardeloos bedrijf en waardeloze service
Wisselende ervaringen
Wisselende ervaringen. Soms gaat het prima, een andere keer zonder verder bericht wordt het pakket in de struiken gedumpt. Terwijl we thuis zijn nota bene.
Nooit fout nu wel
Nou altijd kunnen ze mijn adres vinden en gisteren niet nee wat je wat het hele probleem is dat is ook bij post.nl dhl te beroerd om een stukje moeten lopen woon aan een fietspad waar geen auto's mogen komen adres onjuist niet kunnen vinden uit een auto stappen ennstukje lopen en je komt me huis tegen en dan zoek je contact met het bedrijf niet bellen voicemailbox vol
Adres "onvindbaar"
Pakket niet geleverd omdat het adres "niet te vinden is". Op de foto's staat een bouwterrein dat bij mij om de hoek is. Klanten "service" alleen via mail bereikbaar en reageren niet. Verwacht niet dat ik mijn pakket nog ontvang.
Pakket 1 dag na melding keurig bezorg
Pakket 1 dag na melding keurig bezorg . Was wel in de vooravond rond half 8
Pakket in het zicht voor de deur…
Pakket in het zicht voor de deur afgeleverd/gelegd. Dit kan echt niet in deze tijd!!!
Pakket buiten neergelegd bij algemene…
Pakket buiten neergelegd bij algemene ingang. Pakket spoorloos. Daarna ander pakket kan niet worden afgeleverd onbekende reden. Dit is gewoon absurd hoe slecht dit bedrijf is
Zoals bij velen bij mij ook voor de…
Zoals bij velen bij mij ook voor de tweede keer binnen drie weken een pakje van Ali op de deurmat gelegd terwijl ik thuis was. Ze bellen aan, hebben kennelijk geen tijd om te wachten tot er opengedaan wordt, en leggen het pakje op de deurmat. Gelukkig kon ik beide keren het pakje snel binnen halen. Kon de bezorger er vandaag nog op aanspreken en hij zei dat hij niets wist over bezorging bij de buren. Maar als die niet snel genoeg open doen ligt het daar voor de deur. Slechte bezorgdienst. Waarom is Ali overgestapt van PostNL naar PDN? Ging altijd goed bij PostNL. Ga klacht indienen bij AliExpress.
Worst company I've ever worked with
Worst company I've ever worked with. Phone does not works, email they dont reply.
The delivery is terrible, lying about saying that is not possible to deliver in my address, but I live in de centrum of the city.
zeer slechte dienst
zeer slechte dienst, pakket is nu al 2 weken onderweg met de bezorger. bellen helpt niet want je krijgt alleen voicemail en mailen wordt niet beantwoord.
echt een verschrikkelijk bedrijf.
echt een verschrikkelijk bedrijf.
sinds 26-5 is het pakketje op locatie en nog steeds niet afgeleverd op 6-6.
contact is onmogelijk via telefoon en emails worden niet beantwoord.
alles wat ik voortaan wil bestellen zal ik skippen als het door PDN wordt geleverd.
5 enveloppen bezorgd op ons huisnummer…
5 enveloppen bezorgd op ons huisnummer maar in de verkeerde straat.
De foto's laten perfect zien dat het niet onze deur is.
Alles uiteraard verdwenen nu, prutsers.
Zeer slechte ervaring met deze…
Zeer slechte ervaring met deze bezorgdienst.
Volgens de tracking is mijn pakket bezorgd en er is zelfs een foto toegevoegd als bewijs. Het probleem is dat ik de hele dag thuis was en de deur op de foto niet eens mijn voordeur is. Ik heb het pakket nooit ontvangen.
Ik heb direct gecontroleerd rondom mijn woning en bij de buren, maar nergens was het pakket te vinden. Op basis van het bezorgbewijs lijkt het erop dat het pakket op een verkeerd adres is afgeleverd of volledig is kwijtgeraakt.
Ik begrijp niet waarom bedrijven nog steeds gebruikmaken van deze bezorgdienst als er zoveel vergelijkbare klachten te vinden zijn. Voor mij is dit absoluut onacceptabel. Ik ben mijn pakket kwijt en heb geen vertrouwen meer in deze bezorger.
Ik raad deze bezorgdienst niet aan.
Onbereikbaar, beantwoord geen vragen, dummy telefoonnummer
Ongelofelijk. Zelfde ervaringen als andere reviews hier. “Adres onvindbaar” met een foto erbij , waar notabene mijn naambordje en huisnummer ook op staat en de deurbel zit binnen een meter naast de linkerarm van de bezorger. Maar niet aanbellen en daarna claimen dat adres niet bestaat?! Volgende pakket staat al 4 dagen op “onderweg naar u”
Telefoonnummer is een dummy telefoon met voice bericht dat de verbinding wordt beëindigd omdat de berichtenservice vol is.
Mail wordt niet beantwoord.
Eerdere kleine pakketjes zijn wél goed afgeleverd.
Ongelofelijk slecht, afzender heeft claim ingediend maar die interesseert het ook geen donder.
Dag pakketten, dag geld.
Ik heb het adres Rotterdam achterhaald en ga daar kijken of er iemand aanwezig is, die face to face dit toch nog graag wil oplossen.
—- update 6-6-2026 —
Wat een beestenboel daar. Geen woorden voor.
Op alle mails gedurende een week geen enkel antwoord. De sim van het ‘telefoonnummer’ hangt ergens in een phonefarm en zal nooit opgenomen worden en melden dat de berichtenbox vol is en daarna disconnecten. Het vestigingsadres is een puinzooi met pallets en pakketjes tot aan het plafond.
Ze beweren vandaag weer langs te zijn geweest, maar de “bewijsfoto’s” kunnen overal gemaakt zijn. Alleen het pakket is in beeld.
Na de derde escalatie bij verzender geef ik het op.
Ik krijg mijn geld terug en zal waarschijnlijk nooit meer iets van PDN horen. Medelijden met de (‘zzp’) koeriers die daar uitgebuit worden voor een habbekrats met onmenselijke routes. Moderne slavernij.
Alle video’s en het uitzoekwerk heb ik naar een onderzoeksjournalist gestuurd, misschien kan die redactie er iets mee, ik haak af.
Ik hoop dat dit “Siewert van der Lienden Mondkapjesdeal” bedrijf snel gedwongen wordt zijn activiteiten te gaan staken. Óf op zijn minst gaat reageren naar klanten en afspraken gaat bewaken.
Klanten met klachten kunnen helaas niets bereiken. Mocht je bij je bestellingen een andere vervoerder kunnen kiezen: doe dat. Of afwachten en bidden of PDN je pakketje ook echt komt afleveren.
——-/////
Bezorger kan adres niet lezen
Bezorger kan adres niet lezen.
Inmiddels twee keer gehad dat mijn pakket verkeerd bezorgd is. Op het pakketje is door iemand een ander getal met cijfer gezet tijdens het bezorgdproces, en om een of andere reden denkt de bezorger dat dit het huisnummer is, ondanks dat er bij "Deliver to:" echt mijn volledige, juiste adres met correct huisnummer staat.
Klantenservice is alleen te mailen en doet er een week over om mail te beantwoorden.
Wat een onkunde
Eigenlijk die ene ster ook niet waard
Eigenlijk die ene ster ook niet waard!Pakket( verrekijker van 140 euro) bij de voordeur neergelegd terwijl wij niet thuis waren. Hebben geen voortuin dus het ligt dan gewoon op de openbare weg. Verdwenen natuurlijk, ligt zo voor het oprapen. Geen enkel contact mogelijk met PDN , reageren ook niet op mail. Het bedrijf waar wij de verrekijker gekocht hebben Bosco, werkt ook totaal niet mee, blijven steeds maar de gegevens van PDN mailen waar je dus niks aan hebt. Kortom weg 140 euro. Beide bedrijven dus een dikke NUL !!!!!!!
Pakket al 50 uur “onderweg voor bezorging? Om te huilen pfff
---
⭐ Slechte ervaring – pakket al 50 uur “onderweg voor bezorging
Ik wacht al een week op een prijzig pakket uit Azië. Gisteren verscheen eindelijk een update op de website van PDN: *“onderweg voor bezorging”*.
Nu zijn we ruim **50 uur verder** en de status is **nog steeds hetzelfde**. Geen bezorger, geen nieuwe update.
Op mijn e‑mail wordt niet gereageerd en er is **geen telefoonnummer** om iemand te bereiken. De communicatie is werkelijk beneden niveau.
Als ik de reviews van anderen lees, blijkt dit helaas geen uitzondering maar de standaard werkwijze van dit bedrijf.
Door deze slechte service zit ik nu met een **dubbel probleem**: het pakket was voor iemand anders en ik moet die persoon nu **€500,- terugbetalen**.
Zeer teleurstellend en absoluut geen aanrader.
In feite verdient dit koeriersbedrijf 0 sterren!!!
---
UPDATE:!!!
Uiteindelijk is mijn pakket op 4 juni 2026 bezorgd, maar volgens de tracking had dit al op 3 juni moeten gebeuren. Het zou ideaal zijn geweest als de trackingsite had aangegeven dat de bezorging later zou plaatsvinden. Nu bleef ik onnodig in onzekerheid. Zeer waarschijnlijk had duidelijke communicatie een heleboel frustraties, irritaties en onzekerheid kunnen wegnemen. Bedankt.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








