Mytraits Recensioni 

648
•
TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

oplichters! hebben na 1 proef voor een paar euro wekenlang zonder dat we het doorhadden ong. 22 euro per week afgeschreven via Apple Pay, wat we niet konden stoppen omdat het geen auto incasso was maa... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Not sure I like it paid money a still goes no results just a bunch of offers trying to make me spend more.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

It helped me understand where my origin is I always thought I was only American but I am a mixed of different cultures I'm proud of that

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I found it very interesting and exciting to find out more about my looks and why I look so different from the rest of my family. It’s a great app!! I highly recommend it

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

Scritti dall'azienda

MyTraits is a visual personality and identity platform that analyzes your face using advanced AI to uncover possible ethnic roots, celebrity lookalikes, unique facial traits, emotional cues, and compatibility scores with others. Discover your vibe, see who you resemble, and explore fun, data-driven reports that help you understand how you appear to the world - and how you connect with it.


Informazioni di contatto

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

648 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 86% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,8

Tutte le recensioni

(648)

643 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Cancellation

This company is fraudulent. A scam. Do not use or sign up. Multiple charges. Tried to get refund but they refused citing a policy. Again do not sign up.

27 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Marsha,
We've looked into your case carefully - and we genuinely appreciate you sharing your experience, even though it's been a frustrating one.

We can confirm that you reached out to us yesterday regarding the charges. Our team responded by clarifying which purchases were made on your account, and we also reviewed your refund request. As a result, we've already processed a refund in your favour - and your subscription has been terminated from our side, so no further charges will be taken.

We understand that the process may have felt confusing or rigid, and we're sorry for any stress it caused. That's not how we want our users to feel, and we're taking your feedback on board.

If you haven't seen the refund in your bank account yet, please allow a few days for it to clear - and if you have any further questions or need confirmation, just reach out to us at support@mytraits.ai. Thank you for your patience and honesty - it means a lot to us.

Valutata 5 stelle su 5

Still waiting for info before I can…

Still waiting for info before I can rate.

27 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Teresa,
Thank you for your trust and patience!

We completely understand that waiting can be frustrating, and we want to make sure you get what you came for as quickly as possible. If your report or details haven't arrived yet, please feel free to reach out to us directly at support@mytraits.ai, and our team will personally check your account and make sure everything gets to you without further delay.

We truly appreciate your understanding - and we hope the insights will be well worth the wait. Thanks again for giving us a try!

Valutata 1 stelle su 5

I cannot rate no stars or I would

I cannot rate no stars.
Do not use this company.
They will scam you, they will sign you up to a monthly subscription without permission, it is not clear.
If you put your credit card details for the £1.95 they will fraudulently take a further payment of £39.95 on the 7th day later.
Do not trust this company. They say the subscription is clear but sign you up within 7 days. I was actually ill for those 7 days and was going to look at my answers when I recovered. After many emails back and forth their best offer was 40% which is disgusting.

27 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Dear Julie,
We understand your frustration - and we're genuinely sorry this has been your experience.

We want to clarify that we never charge anyone without their explicit consent. All subscription terms are clearly displayed during sign‑up - including the trial period, the renewal amount, and the frequency - and the same information is sent to your email with the first invoice. However, we understand that sometimes these details can be overlooked, and we apologise if that caused confusion.

We'd really like to help you resolve this properly. Since we don't have your account details here, please reach out to us directly at support@mytraits.ai with the email address you used, and mention "review" in the subject line. Our team will personally check your account, cancel the subscription from our side, and review all payments for a refund where appropriate.

We're sorry for the stress this has caused. Thank you for your honesty - we hope you'll give us a chance to make things right for you.

Valutata 1 stelle su 5

Watch out for this company

Watch out for this company - they are a fraud - I first signed up for a 2.99 trial and then got a 28.99 unwanted charge. I asked for a refund which they communicated they would give but it never came. I froze my card and ever since nearly daily the try and charge me 49.99 and I have asked that they stop and I again got a message that my funds will be refunded which is nonsense as the card is frozen and they are unable to charge me. Also to add in they said they sent me the material I ordered but it never arrived I just got a message that I have not finished setting up my account but the login does not work and I could never finish it. So bottom line this is clearly a fraudulent company/SCAM.

24 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Paul,
We truly appreciate you taking the time to share your experience - and we are very sorry for the distress this situation has caused you.

Our support team has already responded to your email with a full breakdown of the charges on your account. To clarify: the $49.99 payment attempt was declined by your bank and never went through, so no money was taken from you for that amount. We have also cancelled your subscription from our side, and we can confirm that no further charges or attempts will be made going forward. We also want to emphasise that all subscription terms are clearly displayed during the purchase process and are also sent to your email with the invoice.

If you still have any questions, or if you would like written confirmation of the cancellation, please don't hesitate to reach out to us directly at support@mytraits.ai. Our team will make sure you receive a clear, personal, and helpful reply.

Once again, we are very sorry for the stress this has caused. Thank you for your patience, your honesty, and for giving us the opportunity to make things right. We truly value your feedback - it helps us improve, and we hope we can leave you with a better impression of our commitment to fairness and transparency.

Valutata 1 stelle su 5

Sikke noget svindel

Sikke noget svindel. En ekstremt uærlig måde for dem at strukturere et abonnement på. Jeg ønskede kun at tage en test. Testen blev betalt, men der var en skjult abonnementsudgift, som hele tiden var meget uklar.
Jeg modtog ingen e-mail, der bekræftede et abonnement, og jeg vil anbefale, at ingen bruger denne tjeneste til noget som helst.
Den eneste grund til, at jeg opdagede det, var, at 209 kr. blev trukket fra min konto.
Jeg har bedt MyTrait om at betale pengene tilbage til min konto. Svaret var: "Vi kan ikke finde nogen abonnent med denne e-mailadresse." 🥴

25 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Gunnar,
We understand your frustration - and we sincerely apologise that you encountered this situation.

We've checked our system using the name you provided here, but unfortunately we couldn't find any account under that name. Sometimes users register with a different spelling, a middle name, or a variation - and we want to make sure we look in the right place.

To help us investigate and resolve this for you, please reach out to us directly at support@mytraits.ai with your full name (as you entered it during sign‑up) and the email address you used. This will help our team locate your account, check whether a subscription exists, and review your refund request.

We're truly sorry for the confusion and stress this has caused. Thank you for your patience - we want to make things right for you.

Valutata 1 stelle su 5

My mum was charged $39.98 in the span…

My mum was charged $39.98 in the span of 24 hours!!! She had tried deactivating the account and yet she was still charged. I had to step in and sent an email and I haven’t gotten a response. And why is it so hard to cancel the subscription?? I had to press multiple times that I didn’t want it anymore. Please give my mum her refund.

24 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Jessica,
We completely understand your anger - and we’re truly sorry that your mum went through this.

We've checked our system and unfortunately couldn't find any emails or support requests under your name. That makes it difficult for us to investigate what happened and stop the charges from our side.

To help you both properly, could you please reach out to us directly at support@mytraits.ai with the email address your mum used when signing up, and mention "review" in the subject line? Our team will then be able to locate her account, cancel the subscription from our side, stop all future charges, and review any recent payments for a refund.

We also hear your frustration about how difficult it was to cancel - that's not how it should feel, and we're taking that feedback seriously. If you have any trouble emailing us, please let us know here and we'll find another way to assist.

Thank you for stepping in and for your honesty. We want to make this right for your mum, and we hope you'll give us the chance to do so.

Valutata 5 stelle su 5

So far so good

So far so good

25 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Shianne,
We really appreciate you taking the time to leave a review!

We hope the experience continues to surprise and deliver as you explore further. If anything ever comes up along the way, we're always here - just drop us a line at support@mytraits.ai.

Thanks again for trusting us - and enjoy the discoveries ahead!

Valutata 3 stelle su 5

Makes you review before you can see…

Makes you review before you can see even after purchase

25 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Bodean,
That's a completely fair point - and we appreciate you calling it out.

These prompts are automated and sometimes may appear too early in the process. Thanks for your feedback - it helps us see where we need to adjust that flow.

If you haven't received your report yet or are having trouble accessing it, please reach out to us directly at support@mytraits.ai, and our team will make sure you get your report without any extra steps.

Once you've had a chance to explore the insights, you're always welcome to update your review to reflect your actual experience. We hope it will be worth the wait - and thank you for your honesty.

Valutata 2 stelle su 5

I paid a couple things and I haven’t…

I paid a couple things and I haven’t seen anything yet. What’s up?

24 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Herbert,
That's a fair question - and we completely understand your frustration.

We've looked into your account and can confirm that we've already processed a full refund for your payments. As a result, your subscription has been terminated and is no longer active - meaning you no longer have access to the report or any associated features. No further charges will be taken from your account.

If you haven't seen the refund in your bank account yet, please allow up to 7-10 business days for it to process - and if you have any questions or need confirmation, just reach out to us at support@mytraits.ai.

We're sorry for the delay and any confusion this may have caused. Thank you for your patience - and for giving us the chance to make things right.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic

Fantastic, so interesting

24 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Cathy,
That's exactly the kind of reaction we hope for, and it means a lot to know you found the experience so interesting.

We put a lot of care into making the insights engaging and thought-provoking, and hearing that it landed that way for you truly makes our day.

Wishing you even more captivating discoveries as you continue exploring - and if anything ever sparks a question, we're just an email away. Enjoy the journey ahead!

Valutata 3 stelle su 5

No clue i want know my history

24 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Marc,
That's a beautiful reason to be here - and we completely understand wanting to know more about where you come from.

If you haven't received your report yet or aren't sure how to access it, we'd love to help, please reach out to us directly at support@mytraits.ai. Our team will personally check your account and make sure you get the insights you're looking for.

We hope your history brings you clarity, connection, and maybe even a few surprises along the way. Thanks for giving us a try - and for sharing your honest thoughts.

Valutata 4 stelle su 5

No I don’t want to

23 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello,
We appreciate you taking the time to leave a review!

If you ever change your mind, have questions, or want to explore your results further, we're always here - just drop us a line at support@mytraits.ai.

Thanks again for giving the app a try. Wishing you all the best!

Valutata 1 stelle su 5

I gave 1 * as I it was impossible to…

I gave 1 * as I it was impossible to give nil. Luckily my bank declined a subscription payment so I havent lost anything. Their email address is invalid and correspondence gets returned. I do not understand how these companies are legitimate. To my mind they're a big scam as you're signing up for a subscription hidden in terms and conditions. If my bank hadnt declined this payment I would have been in dire circumstances. As an 80 year old female I find this company despicable

5 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Dear Val,
We are genuinely sorry - and we completely understand why you feel this way.

It is deeply concerning to hear that you had trouble reaching us by email, and we sincerely apologise for that. If your emails bounced back, could you please double‑check that you typed our address correctly: support@mytraits.ai? Sometimes a small typo can cause messages to return, and we’d hate for that to be the reason you didn’t get a reply.

Regarding the subscription itself - we always make sure to clearly display the subscription terms during sign‑up and also send them to your email with the first invoice. That said, we understand that these details can sometimes be overlooked - and we're sorry if that caused any confusion. We appreciate you pointing it out, and we'll take it on board.

If you would like to make absolutely sure that no active subscription exists under your name, or if you have any other questions, please feel free to contact us at support@mytraits.ai - we will personally check our system and reply to you directly. We want to make sure you feel safe and fully informed.

Thank you for your honesty - and again, we are very sorry that this was your experience with us. We wish you nothing but the very best!

Valutata 5 stelle su 5

Good

Very good health it Ws get the best

22 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Arthur,
We're genuinely glad to hear it resonated with you and that you found real value in the experience.

We always aim to offer the best we can, and knowing it came through for you truly encourages us. If you ever want to explore further or have questions, we're just an email away at support@mytraits.ai.

Thanks again for taking the time to share your energy with us!

Valutata 3 stelle su 5

Takes too long to get to your report

Takes too long to get to your report

21 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Carisa,
We completely understand - waiting too long to access your report can be frustrating. Thank you for your patience and for sharing that with us.

We structure the report to include as much detail and context as possible, but we hear you - the journey to get there should feel smoother and more direct. Your feedback helps us look for ways to streamline that process.

If you're still having trouble getting your report, just reach out to us at support@mytraits.ai, and our team will make sure you get it without unnecessary steps.

We hope the insights themselves will be worth the wait - and we truly appreciate you giving the app a try.

Valutata 1 stelle su 5

I paid for the report and I still do not have the report

I paid for the report and I still do not have it. You kept pushing me to buy more stuff and push me to leave a review while I have not experienced anything since I do not have the report

20 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Samy,
We're genuinely sorry to read this - and we completely understand your frustration.

We take this seriously and want to get your report to you as soon as possible. Since we don't have your account details here, could you please reach out to us directly at support@mytraits.ai and mention "review" in the subject line? Our team will personally check your case, verify what happened, and make sure you receive your report without any further delays.

Thank you for your honesty - it helps us see where we're falling short, and we're working to make the process clearer and less pushy. We hope you'll give us the chance to make this right.

Valutata 5 stelle su 5

So excited to see what my report…

So excited to see what my report reveals can't wait I hope it's right either way it's an amazing experience

19 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hello Magenta,
We absolutely love your excitement - thank you for sharing it with us!

We hope the report brings you plenty of insight, clarity, and maybe even a few wonderful surprises.

If anything ever comes to mind along the way, we're always here - just drop us a line at support@mytraits.ai. Wishing you an amazing experience ahead!

Valutata 1 stelle su 5

This is a fun concept and that’s fine

This is a fun concept and that’s fine. But be super careful. It’s very easy to get tricked into a recurring subscription. Cancellation is then very difficult getting past several messages on the website and then the website going slow at times.

Many sites like this are reasonable if you have genuinely ended up on a subscription unintentionally. This one had zero understanding and simply points to some messy T&Cs… Any further request for a refund is simply ignored.

Just to save yourself hassle and a potentially unwanted subscription, I would avoid this at all costs. Hopefully consumers will gain further legal protections against this type of commercial behaviour in due course. Watch this space as my genuine refund request doesn’t stop here.

19 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Dear Paul,
We completely understand your concerns about unexpected charges and a difficult cancellation process. That's not how we want anyone to feel, and we're sorry if that's been your experience.

We'd really like to look into your case personally and help you resolve it. However, we haven't been able to locate your account using the information available here - and without that, we can't investigate the charges, verify your subscription status, or process any refunds.

To help you properly, please reach out to us directly at support@mytraits.ai, and mention "review" in the subject line. Once we have your details, our team will locate your account, help you cancel the subscription from our side if it's still active, stop all future charges, and review any payments that may have been taken.

We also want to clarify that subscriptions do renew automatically after the trial period unless cancelled beforehand - this was clearly shown during sign‑up, as well as in the invoice email you received.

We hope you'll give us the chance to look into this properly and turn your experience around. Thank you for your patience and honesty - it genuinely helps us improve.

Valutata 1 stelle su 5

I wanted my email & selfie removed from…

I wanted my email & selfie removed from Mytraits records; they wanted me to pay 5 $ to tell them so!!! What kind of scam is this? Disgusting!

18 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Iris,
We're genuinely sorry to hear this - and we completely understand why it feels unsettling.

We take data privacy seriously and never charge users for deleting their personal information. Please reach out to us directly at support@mytraits.ai. Our team will personally verify your request.

We appreciate you bringing this to our attention, and we're sorry for the frustration it caused.

Valutata 4 stelle su 5

Just tried it

Just tried it so don't knownyet

17 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Mytraits

Risposta di Mytraits

Hi Donald,
We really appreciate you taking the time to leave a review.

It's hard to give a full impression when you've only just started exploring, and we totally respect that. We hope that as you dig deeper into your results, the experience will become clearer and more meaningful for you.

Take your time - and when you're ready, we'd love to hear your honest thoughts. If you ever run into questions or need a hand navigating, we're always here at support@mytraits.ai.

Thanks again for giving us a try - we're excited for you to see what's ahead!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più