MoparPartsGiant.com Recensioni 

834
•
TrustScore 4 su 5

3,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Quick and easy for the Scatpack spark plugs job, the gah**** dealer was talking about 1k bucks for these things big shout out to Mopar giant 👌🏼

Valutata 5 stelle su 5

Was easy to find the engine air hose for my car, verify that it is compatible with my exact trim, and the part arrived quickly and in perfect condition with the tag from the dealership showing that it... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

They have parts and are way cheaper than other sites but holy crap is their shipping estimates wrong. You get a shipping estimate of 3-4 days and then it takes 2 weeks to get to you. It might be worth... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I live in California and drive a 2012 Jeep GC. I can get parts from Parts Giant faster than I can from my local Jeep Dealer. Simply always submit your serial number and get the correct part even if... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di autoricambi

Scritti dall'azienda

Looking for the best customer service, unbeatable prices and fast shipping? Well you have come to the right place. At MoparPartsGiant, we have been providing world class Mopar products and services to our customers for over a decade. We offer OEM Mopar parts for the most affordable prices that are generally shipped within three business days from our authorized region based Chrysler dealers.

Scritti dall'azienda


Informazioni di contatto

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

834 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 79% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,8

Tutte le recensioni

(834)

285 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Great seller

Everything went great with this purchase, product was exactly as described, delivery was reasonably fast and in good condition.

31 luglio 2026
Valutata 5 stelle su 5

For some reason . . .

For some reason, my local dealer said the part was really hard to find, but, with your help, it was so easy that I thought I must be buying the wrong thing. I'm happy to report that it fit and works perfectly.

31 luglio 2026
Valutata 1 stelle su 5

MoparPartsGiant-Absolute Joke of a Company

Absolute Joke of a Company – Unbelievable Excuses to Deny a Return

Order #: C00546464

I ordered door handles for my RAM truck and received one correct part and one completely wrong part. Before ordering, I even messaged customer support multiple times asking for help to ensure I got the correct part numbers, but they never responded.

It has now been a full month of trying to return the incorrect item and get the right one sent out even after offering to pay for the return shipping myself. Their customer service is virtually impossible to reach, and when they do respond, it's just endless excuses:

Packaging Excuse: The incorrect part arrived wrapped in bubble wrap inside a standard USPS box. When I requested a return, they claimed it wasn't in its "original box" even though that is literally how they shipped it to me.

Electrical Part Excuse: They then claimed it can't be returned because it's an "electrical part." It is a mechanical door handle.

To make it worse, the shipping label shows the part was drop-shipped from a local dealership near me, not directly from MoparPartsGiant. When I called that dealership, they refused to help and said I had to deal with MoparPartsGiant.

They ignore you before you buy, ship the wrong parts in non-standard packaging, and then invent fake policies to keep your money. Terrible customer service and zero communication. I will never use them again.

24 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di MoparPartsGiant.com

Risposta di MoparPartsGiant.com

Hi Jan,

Thank you for your feedback. We understand your frustration and would like to clarify several points regarding your order.

After reviewing the order, we confirmed that the parts shipped matched the part numbers invoiced. As we do not have visibility into a customer's specific repair needs, we fulfill the exact part numbers ordered.

Regarding the RMA request, the part in question contains electrical components associated with the vehicle's remote locking system. Electrical parts are not eligible for return per our returns policy.

We would also like to clarify that all parts are shipped in the manufacturer's original packaging, which includes the manufacturer's part label.

We regret that your experience did not meet your expectations and appreciate your feedback. For more information regarding the returns policy, please visit: https://www.moparpartsgiant.com/service/mopar-return_policy.html

Valutata 1 stelle su 5

Total scam part number and description…

Total scam part number and description don’t match. 400 part now stuck with it cause there website is wrong. Refuse to let me return it.
If you gonna sell from and online catalog. Get it right. Instead of making a customer lose 400 on a part that wasn’t even opened and is useless to me. Electrical or not. You list it as one part with a picture and not even close to what I received.

1 luglio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Refused to say when and if part will be shipped.

Ordered a part for my Jeep to be delivered to the UK. The order sat in 'address verification' status for over a day. Used their online chat get get a status update, to find when and if my order would ship. Repeatedly failed to give a direct answer, just "it can take 1-3 days". For what? Is my address verified or not? If you can't tell me I will cancel. Response - "your order is cancelled". Zero customer service, will never use them again.

9 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di MoparPartsGiant.com

Risposta di MoparPartsGiant.com

Hi Barry,

Thank you for your feedback. All of our orders are subject to a standard processing time of 1–3 business days, during which payment, address, and order details are verified, and we are unable to provide a guaranteed ship date until processing is finished. International orders may take additional time.

After you advised that you preferred to cancel the order if a shipping timeframe could not be confirmed, we honored your request and canceled the order.

Valutata 2 stelle su 5

unsatisfactory delivery and communication, still haven't received part

The service claims to be faster than dealerships, which they are not. They give you false delivery dates without any communication as to when your part will actually arrive. You might as well just order from a dealer or get the parts rebuilt

19 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di MoparPartsGiant.com

Risposta di MoparPartsGiant.com

Thank you for your feedback.
We’re sorry to hear you’re disappointed with the delay and understand how frustrating waiting on an order can be.
After your order was placed, our team sent over the terms and conditions outlining that the parts were special-order items and that cancellations would not be possible once the order was processed. We did receive your reply confirming that you accepted these terms before the order moved forward with our supplier.
Because these parts are ordered specifically for each customer, we’re unable to cancel the order once it has been placed with the manufacturer. That said, we are continuing to work with our supplier to have your order completed and shipped as soon as it arrives. Your feedback is essential for improving our services.

Valutata 1 stelle su 5

Order a fan clutch for my truck

Order a fan clutch for my truck, the fan clutch was defective was engaged on first startup.contacted seller and requested a RMA for return they wanted a dealer diagnostic report verification saying part is defective dealer wanted 139 for report.so I'm out 210 for part that I can't return. Don't waste your time and money with this company go to a dealer and pay the extra money .at least they honor the warranty and return policy.

30 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di MoparPartsGiant.com

Risposta di MoparPartsGiant.com

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you experienced an issue with your part. While defects can occasionally happen, we want our customers to be taken care of. That's why we provided the available warranty option to help resolve the situation as quickly as possible. Your feedback is essential for improving our services.

Valutata 1 stelle su 5

The company shipped me the wrong part, opened package, won’t refund.

The company shipped me the wrong part I ordered and the packaging was open when I received it. Since the part was wrong I tried getting it returned and a refund which was denied because the packaging was open.

The problem is the product already came open I didn’t open it so now I have a wrong part with no use.

5 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di MoparPartsGiant.com

Risposta di MoparPartsGiant.com

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced. We take all feedback seriously and would love to assist you further. Before we could take a second look, we have requested more information on Trustpilot, please take your time and answer in detail as much as possible.

Valutata 3 stelle su 5

I have noo idea why you divide one…

I have noo idea why you divide one payment to around 10 times

18 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di MoparPartsGiant.com

Risposta di MoparPartsGiant.com

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced.
We take all feedback seriously and would love to assist you further. Before we could take a second look, we have requested more information on Trustpilot, please take your time and answer in detail as much as possible.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più