linalift.com Recensioni 213

TrustScore 2.5 su 5

2,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 4 stelle su 5

Die Qualität ist überraschend gut. Sehr schön verarbeitet. Hatte erst im Nachhinein die schlechten Bewertungen gelesen, dann war ich positiv überrascht. Passt gut. Lifteeeffekt für ein BH ohne Büge... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Das Produkt entspricht meinen Erwartungen, die ich auf Grund der Online- Anzeige hatte. Der Kundenservice ist persönlich und sehr freundlich. Ich fühlte mich gleich in guten Händen. Das Produkt wu... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Rate jeder Frau vom Kauf dieses Wunder-BH ab! Geld wurde sofort eingezogen, Lieferung erfolgte rasch, Passform extrem schlecht, kein Halt, keine Form, Kundenservice reagiert trotz mehrmaliger Auff... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

!! KEINE KAUFEMPFEHLUNG !! Bh’s sind ihr Geld nicht wert, ungenügende Verarbeitung und ungenügende Stoffqualität und dafür total überteuert! Ich versuche seit dem 30.03.21 Informationen zum Rück... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Informazioni di contatto

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

213 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

This only gets a 1because there isn’t…

This only gets a 1because there isn’t anything lower. They charged my account as soon as I ordered, but didn’t ship for 11days. They shipped each bra separately and they trickled in. It has now been 1month and I still haven’t received 1 item. I want to send everything back, but am unable to contact them either phone or internet. They don’t fit way too small even though I ordered larger than needed. Beware

31 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hello,

Thank you for taking a few minutes to write a review!

We sincerely apologize for the lengthy delay in getting back to you.

I am so sorry to hear that you had to wait such a long time for your bra to arrive only to find out that the size is not good for you. Please accept our sincerest apologies!

It seems that what happened here was that we probably didn't have all of the models you ordered available at the same warehouse. When that happens, we usually ship the items separately from wherever we have them in stock, and so they would likely arrive at different times.

However, our failure to properly communicate this with you must have led to a frustrating experience, and we are so sorry about that!

I am so sorry to learn that you are unable to contact us through phone or email. I'm not sure what exactly happened and why you weren't able to get a hold of our Customer Support, but I assure you that we will look into this situation and ensure that it doesn't happen again.

Nevertheless, if you still haven't received any assistance from any of our agents, please reach out to me directly at claire@linalift.com. I'd definitely love to walk you through the return process so that you can get your money back ASAP.

Best,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

€ 38 foetsie

Ook ik heb nagelaten eerst de reviews te lezen. Dus: niet passende bh, geen reactie m.b.t. terugsturen en € 38 foetsie.

31 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

No return address; no money back

The bra I ordered did not fit, so I wrote an email to ask for a refund and a return address to send it back. I received an answer that this was not possible because I was too late (9 days after reception of the product in stead of 7, which is in their general terms). But in Europe/The Netherlands the mandatory legal term for returns of internet purchase is 14 days. I told them this and asked again for a return address and my money back. I never received a response.

30 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hello,

Thank you for taking a moment to post a comment over here!

We apologize for the lengthy delay in getting back to you.

I am so sorry to hear that the bra you received did not fit and that trying to return the item for a refund seemed to be more complicated than it should have been. Please accept our sincerest apologies!

It seems like there had been some misunderstanding with regards to our return policy. Generally, if you want to return the items for a refund, you just need to contact us by email within 14 days following the delivery of your order. I can see that you have contacted us 9 days after receiving your item, and that is within the timeframe needed for returns.

I understand that the whole experience had already been so frustrating, especially since you mentioned that our Customer Support failed to assist you when you asked again for a return address. I am so sorry about that. Rest assured that we will investigate this matter and make sure that it doesn't happen again.

I hope that one of our agents has already reached out to you to assist you with the return; however, if that hasn't been the case, please reach out to me directly at claire@linalift.com. I will be more than happy to walk you through the return process and help you get your money back ASAP.

Best,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Ik ben er ook ingetuind

Ik ben er ook ingetuind. De bh paste niet en heb een mail geschreven. Daar kreeg ik als reactie op dat ik een 2e mocht bestellen. De 1e mocht ik houden als “proefexemplaar”. Maar nooit gekregen! Mail geschreven, maar onbereikbaar!

28 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Ik ben er ook ingetuind, om bij Linalift een B. H. te bestellen. Het duurde wel 3 weken

Ik ben er ook ingetuind, met Linalift.com. Omdat er mensen hebben geschreven, met goede resultaten. Daar ben ik, op af gegaan. Ook te laat de reviewers gelezen, van mensen die, er allemaal slechte ervaringen, mee hebben gehad. k, heb 1 witte B. H. gekocht, maat 3xxxL voor 37,95 euro. Deze maat past mij niet, de vleugels willen, niet vast in de haakjes, aan de zijkanten. Er is geen retour formulier, bij het pakje ingesloten. Ook heb ik 2x geprobeerd, een mail te sturen, naar Linalift.com. Emma schreef deze inbox, word niet gecoriseerd. Met andere woorden, dat mijn mail, niet gelezen word. Hoe kan ik, het pakje terug sturen? 20 Augustus heb ik, van D. H. L. het bewuste pakje, in mijn brievenbus, ontvangen. Bij D. H. L. nemen ze, het brievenbus pakje, niet aan. Omdat er geen, retour formulier bij was. Gratis verzending met wel, 60% korting op de aanschafprijs, van 95,00 euro voor 37,95 euro. Met deze B. H. kan ik niks mee, maar wel 37,95 euro armer geworden. Digital Advice LLC, is een naamloze vennootschap. Opgericht in Delaware V. S. Hun adres is: 16192 Coastal Highway 19958 DE-Lewes. Dit is niet de adres, om retour te sturen. Gelieve contact op te nemen, met onze klantenservice. Die klantenservice kan ik, nergens vinden ook geen telefoonnummer, om te bellen. Op het pakje staat, neem contact met onze verkoper. 7 kalenderdagen om een item, terug te sturen, op eigen kosten. Waar naar toe? Ik heb ook, een contactformulier ingevuld. Omdat ik in Nederland woon, duurt het 72 u. wachttijd, om reactie terug te krijgen. Dan is het termijn, van binnen 7 dagen, alweer verstreken. Deze B. H.worden zelfs, alweer op marktplaats, aangeboden omdat ze niet weten, waar ze naar terug, gestuurd moeten worden. En hoe ze hun geld, terug gestort kunnen krijgen. Dit is een slechte, zaak om mensen een poot, uit te trekken. Ze willen wel, a la minute geld beuren, via ideal maar geen, medewerking verlenen naar, hun klanten toe. Hun schrijven dat ze, er zoveel goede, klanten beoordelen binnen krijgen. Maar nog veel meer, slechte klanten beoordelingen!! Ik heb heel veel spijt, dat ik met Linalift, in zee ben gegaan. Met prachtige verkoop verhalen, waar uit eindelijk, niks van deugt. Zo iets moest verboden worden, veel geschreeuw maar weinig wol!! Met vriendelijke groet, Susanna de Bruijn uit Veendam.

28 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Helaas hier ook iemand die erin getrapt…

Helaas hier ook iemand die erin getrapt is...ongelooflijk dat dit nog kan gebeuren anno 2020. Gewoon opgelicht voor €37,50! Totaal geen steun en juist goed om als poetsdoek te gebruiken. Bij "Wish" juist dezelfde gezien voor €3 (te laat weliswaar)... En het ergste is waarschijnlijk dat deze in China gemaakt worden door mensen die in verschrikkelijke omstandigheden en voor een belachelijk loon moeten werken! Hopelijk niet door kinderen😥

24 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Helaas waardeloos bedrijf

Helaas. Ben er ingetuind. We zijn 5 weken verder. Niks ontvangen en onbereikbaar.

22 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Na twee maanden nog altijd geen…

Na twee maanden nog altijd geen levering. Wel belachelijke mailtjes met heel flauwe verkoopgrapjes. Ik ben bang dat dit oplichters zijn met een slecht gevoel voor humor.
Als je hen mailt zeggen ze steeds dat ze hun achterstanden in aan't halen zijn en je niet nogmaals mag mailen omdat je dan weer onder op de stapel zou komen.
Hun eigen zogenaamde reviews zijn uitermate positief. Maar ik begin te geloven dat de werkelijkheid juist andersom is.
Ik ga eens kijken wat consumentenorganisaties voor ons kunnen doen.

19 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Waardeloze BH

Waardeloze BH. Is gewoon een goedkope uitvoering van een sport-BH. Je naait er aan de onderkant een kanten randje langs met aan weerszijden vastmaakclips en klaar is Kees. Totaal ongeschikt voor zware borsten. Biedt geen enkele ondersteuning. Pas na 4 weken ontving ik deze flut-BH.
Kortom: zonde van het geld. Niet intrappen. Sociale media zoals FB en Insta zouden dergelijke adverteerders op de zwarte lijst moeten zetten.

19 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

ook ik ben de pineut

ook ik ben de pineut
wat een maffia praktijken toch weer een poot uit laten draaien
pure misleiding!!!!!!!!
zonet met de club gechat
en mijn ontevredenheid helder gemaakt
nu adverteren ze ineens met een andere bh met voorsluiting.
deze ziet er een stuk steviger uit.
misschien toch hiermee naar antoinette
van radar
dit bedrijf verdient een ijs en ijskoude douche
wil dit er nog aan toevoegen!!!!
gisteren even op bed gaan liggen met de prul bh.aan.
mijn borsten rolden eraan beide kanten uit.
de zgn.vlinder sluiting spant als een
«  striemend » touwtje onder de borsten
de bh uitgedaan( eruit gestapt) zonder de sluiting open te maken.
het is allemaal zó slap en rekbaar
borsten blubberen er ook aan beide kanten uit ( effekt minimizer) zodat je onder je armen ook borsten hebt.
de bh banden zijn niet verstelbaar!!
😂😂. en dit ontwerp is speciaal bedacht voor vrouwen met grote borsten.
hilarisch en.. schandalig

16 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Ben er ook ingetrapt

Ben er ook ingetrapt. 2 van de 3 BH's ontvangen in een heel verkeerde maat en geen idee hoe ze terug te sturen. Nog geen reacties op mijn mail. Ik vrees dat ik naar mjjn geld kan fluiten.

15 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Pleuris irritant.

Niet de meest verschrikkelijke koopervaring. Wel VERkoopervaring. Gadverdamme wat een irritante Youtube reclame. Ik kijk nog liever 666 uur naar Telsell reclames.

13 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Koop niets bij lina Lift of Lucy…

Koop niets bij lina Lift of Lucy Breece. Ze reageren nergens op en je bent je geld kwijt.
Hetzelfde bedrijf adverteert onder verschillende namen.
Zoals: Linalift, Lucy breece.
Je koopt iets en ruilen of je geld terug krijgen is er niet meer bij.
U BENT BIJ DEZE GEWAARSCHUWD!!
............................................................
.
Na de reactie van Claire is er een mail richting Lina Lift gegaan.
Helaas reageren ze daar wederom niet op.
Dus concluderend is de reactie van Claire alleen voor de Bühne!!!
.
De toezegging dat ze het probleem willen oplossen is niet gemeend.
Ze willen alleen doen voorkomen dat ze alles altijd oplossen en met uw probleem begaan zijn.
.

Dit bedrijf is zelfs de enige ster niet waard.
Als Lina Lift werkelijk voor een oplossing gaat zorg maar dat de centjes terug geboekt worden.
Maar dat zullen jullie wel niet doen met jullie graai praktijk.
.
Dus voor een ieder die dit leest koop niets bij dit bedrijf want u bent uw geld kwijt en dat krijgt u ook niet terug nadat u erachter bent gekomen dat er een prut product is geleverd.
Dit bedrijf heeft een slechte ervaringspercentage van 79%
Dat betekent dat er bij 8 van de tien bestellingen iets fout gaat en geen oplossing geboden is.
.........update........11 juni. 2021 ......

Lina lift belooft steeds dat ze het terug gaan storten maar door extreme drukte is dat nog niet gedaan.
Het bedrijf valt onder de de Oslo Brands groep.
Dit bedrijf is zeer onbetrouwbaar zie ook
Radar AVRO tros en zoek op linalift reviews.
Dan leest u meer over deze onbetrouwbare shop.

12 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Ga met dit bedrijf niet in zee!!!

Ga met dit bedrijf niet in zee. Het product is WAARDELOOS. Mijn topjes 3 voor 25 euro zijn veel beter. Lang wachten daar had ik rekening mee gehouden maar er is bij DHL een fout gemaakt waardoor ik nog één pakketje moet ontvangen. Meerdere mails verzonden maar linalift reageert niet op mijn mail. Ik kan geen onderzoek in laten stellen bij DHL dat moet de opdrachtgever doen. Linalift geeft geen bericht ondanks meerdere malen een verzoek te hebben gedaan. Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee. BESTEL HIER NIETS!!!

11 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Prulproduct van oplichters

Ik moet alle negatieve recensies helaas onderschrijven. Veel te lang wachten, en bij aankomst blijk je een waardeloos prul te hebben gekocht. Ik heb onmiddellijk contact met de firma opgenomen en gevraagd waarheen ik de bestelling kan retourneren en hoe en wanneer ik mijn geld terugkrijg. Het enige 'antwoord' dat ik kreeg was een vraag: of het soms de verkeerde maat was? Nee! zo heb ik laten weten, het is gewoon een ondeugdelijk product waar ik helemaal niets aan heb. En voor de tweede keer gevraagd over de retourzendingsprocedure. Geen antwoord. Tien mails er overheen, en nog steeds geen antwoord. Er is maar één conclusie: oplichters!

6 agosto 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Lange wachttijd tot aan levering, Kwaliteit nul sterren

Lange wachttijd tot aan levering. Komt uit China. Waardeloze kwaliteit. Doet echt niet wat er belooft wordt. Slechte pasvorm, geen ondersteuning en absoluut geen lift effect. Op website alleen juichende reviews, maar dat is nep. Ga BH met beroep op herroepingsrecht retourneren.
Prijs is ook in vergelijking met identieke waardeloze BH's 2 maal zo hoog.

26 luglio 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

1 ster is nog teveel.

1 ster is nog teveel.
Zoveel slechte recensies en ik lees ze jammergenoeg nu pas. Ik ga proberen geld terug te krijgen voor deze prul! Heb ook een Lucybreeze gekocht...precies hetzelfde...waardeloos!

26 luglio 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Ik ben ook opgelicht

Ze hebben me de bh alsnog nagestuurd. Alleen de kwaliteit is echt om te huilen. Ik heb het maar niet terug gestuurd omdat er al een tijd overheen was gegaan. Dus het ligt onaangeroerd in mijn kast.

25 luglio 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Slechte service, afschuwelijke beha

Slechte service, slechte beha!
Pasvorm van niks...lijkt wel een voedingsbeha....zelfs thuis wil ik hier niet in lopen!
En geen retour bon dus met andere woorden...niet tevreden maar geen kans om geld terug te krijgen.
Oplichters...op hun site alleen maar lovende reviews maar de mogelijkheid om zelf iets neer te zetten is er niet!

23 luglio 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Valutata 1 stelle su 5

Zeer slecht

Zeer slecht. 3 weken moeten wachten. Bh mist 1 rij haakjes waardoor de bh niet dicht kan

23 luglio 2020
Non scritta su invito
Logo di linalift.com

Risposta di linalift.com

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven!

Ik begrijp dat u tot nu toe niet zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad, onze oprechte excuses daarvoor. We hopen dat u ons de kans wilt geven om dit recht te zetten.

Aangezien ik zelf geen Nederlands spreek, zou ik u vriendelijk willen vragen om rechtstreeks contact met mij op te nemen via het e-mailadres claire@linalift.com. Op die manier kan ik met behulp van een Nederlands sprekende agent uw bestelling bekijken.

Ik beloof u dat wij alle gegevens van uw bestelling zullen controleren en alles in het werk zullen stellen om een passende oplossing voor u te vinden.

Ik zie uw antwoord met belangstellig tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Claire

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più