GO Sharing Recensioni 332

TrustScore 1.5 su 5

1,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Never used your service but you guys are evil for disappearing and dumping your scooters on the local municipality. I wish you’d get consequences for your actions. And reading some other reviews below... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

De GO sharing bikes zijn waardeloos. Door de keiharde banden stuiter je als een gek over de weg, met rugklachten als gevolg. De elektrische ondersteuning is ook matig. De GO scooters zijn redelijk... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Scooter uit rij geparkeerde scooters gehaald. Na 20 minuten op zelfde plek terug gezet. 3 dagen na gebruik schrijft cjib boete uit. Wordt door go sharing aan mij doorbelast met 20 euro administratie k... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Meest waardeloze firma ooit! Reageren niet op klachten, scooters worden waar dan ook neergepleurd. Kutscooter op mijn voet gevallen waardoor gebroken teen en kneuzingen. Boeit ze totaal niet. Heel sne... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

1,3

Pessimo

TrustScore 1.5 su 5

332 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Niet reageren op de mail, wel heel je LinkedIn doorzoeken

Al vanaf 5 september aan het mailen over een onterechte afschrijving. Arrogante antwoorden kun je verwachten per mail. Duurt 2 maanden voordat ze reageren, maar intussen kan wel heel de afdeling klantenservice op mijn LinkedIn profiel loeren, daar hebben ze wel tijd voor. In en in triest, slechtste klantenservice ooit

2 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Go Sharing bikes is scamming people

Go Sharing bikes and scooters are comitting theft. It's impossible to get your money back that is left in your account. Meanwhile it's impossible to go to zero euro, you either go under or have remaining balance. Which is completely theft.

Ive been using their bikes for months now. But I kept having problems. Bikes not starting, broken or they drive 21 instead of 25. Causing a 20% more in payment.

I feel that this company is starting to scam people to get revenue for their losses.

30 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Contact gehad ivm het verdwijnen Vd…

Contact gehad ivm het verdwijnen Vd scooters uit m’n stad en het terug willen krijgen van mijn tegoed óf het verzetten van de verloopdatum van het krediet (aangezien ik nu nauwelijks meer gebruik maak van de scooters daar ze uit de stad zijn). Nou beide was totaal niet mogelijk, ben kortaf te woord gestaan, ze blijven hetzelfde antwoord geven. Op de vraag waarom ze een verloopdatum aan geld hebben gehangen (want zo is het gewoon) krijg ik geen antwoord en zeggen ze dat de pakketten die je accepteert verlopen. Nou echt pure onzin, ze incasseren op deze manier lekker veel geld van je!!! Vind het echt een schijtbedrijf en zal hier nooit meer gebruik van maken, pak wel een andere deelscooter. Pauper dieven die het zijn.

21 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Onprofessionele medewerkers

De telefoon is 1 keer opgenomen terwijl ik zo’n 15 keer heb gebeld. De keer dat er opgenomen werd kon de vrouw in kwestie mij niet helpen, het ging erom dat ik mijn tegoed terug wilde omdat zij verdwijnen uit mijn stad. Het werd een vervelend gesprek en ik vroeg waarom de vrouw mij niet verder kon helpen en zij antwoordde met: ik ben de secretaresse. Dit was een leugen, zeer onprofessioneel bedrijf.
Ik zal geen gebruik meer maken van dit bedrijf.

7 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

geluidsoverlast

Waarom maken die scooter die vlakbij ons geparkeerd staat zo een vervelend lawaai gedurende de dag en tot een hele tijd tijdens de nacht?
Af en toe een eentonig geluid gelijk een alarm van een wekker?

18 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Meest zieloze bedrijf wat ik heb meegemaakt

Mijn vriendin wou even haar fiets ophalen bij een andere plek. Ze kwam net buiten het gebied en de scooter viel uit. Niet te bereiken via de chat en de verbinding was 2x verbroken op de lijn. Ze is zwanger dus ze kon geen lange afstanden die scooter lopen duwen. Toen was het smerige onsympathieke antwoord van die persoon aan de lijn in overleg met haar supervisor: "dat ze toch maar moest lopen met dat ding anders kreeg ze een boete van 75 euro". Wat een bedrijf, tuig van de riggel. Nooit meer.

15 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Elke dag die rottige scootertjes voor…

Elke dag die rottige scootertjes voor mijn huis terwijl ik "een invalide persoon" er niet uit kan. Ik heb het bedrijf al een aantal keer gebeld dat het moet stoppen. Hun zouden mijn adres uit hun bestanden halen! En nog niet na maanden!

15 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Net 50 euro opgewaardeerd en twee weken…

Net 50 euro opgewaardeerd en twee weken later krijg ik de mededeling dat men stopt in mijn regio. Dat kun je als bedrijf beslissen, maar dan is het op zijn zachts gezegd niet kies om geen restitutie van het tegoed te geven.
Onbetrouwbare onderneming dus, nooit geen zaken meer mee doen.

9 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Geen vertrouwen. Wanprestaties.

Ik vind het A sociaal en oplichting dat ik mijn gekochte tegoed niet terugbetaald krijg terwijl jullie zelf weg gaan uit mijn stad. Ik heb daarvoor het tegoed gekocht en niet om elders in het land te gaan rijden. Ik doe nooit meer zaken met dit bedrijf.

8 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

HOERA

HOERA, eindelijk verdwijnen deze constant trottoirs blokkerende scooters. Contact opnemen met dit bedrijf, zo het überhaupt al mogelijk is, is nutteloos. Ze vinden dat ze rechten hebben in onze stad.
Lees net dat ze graag willen terugkeren, maar dan ook graag subsidie zouden willen omdat het "niet uit kan".
Je moet wel lef hebben!

6 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Een keer een fiets gebruikt en kon niet…

Een keer een fiets gebruikt en kon niet uitloggen na een halve kilometer. Heb dit meerdere keren geprobeerd en ik bleef een foutmelding krijgen. Toen heb ik de app afgesloten, waarna ik een mail kreeg met een boete van €91.36 euro omdat die 10 uur heeft doorgetelt. In de app stond dat ik hem 6 minuten had gebruikt en 624 minuten in park heeft gestaan. Go een mail gestuurd en gebeld, waarna ze weigeren het geld te retourneren. Waardeloze service, dus pas op voor als je denkt Go te gebruiken: je wordt gescammed waar je bijstaat!

10 ottobre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Goed nieuws

Goed nieuws! Go Sharing houdt ermee op in mijn stad! Hun missie is typisch een staaltje van doorzichtige hypocrisie: "(...) we staan aan het roer van de transitie van traditioneel vervoer naar milieuvriendelijker en compact deelvervoer." Zoiets als de wereld beter, groener, duurzamer maken. Ik geloof daar helemaal niets van. Voor de meeste gebruikers van de scooters zijn er gezonde en milieuvriendelijke alternatieven: fietsen, lopen. Hoezo duurzaam? En die scooters gaan niet erg lang mee. Een Engels gezegde luidt: don't be gentle, it's a rental. De gebruiker voelt zich niet verantwoordelijk voor het spul. Scooters worden na gebruik vaak lukraak ergens neergekwakt, ze worden vernield, misbruikt. Hoezo duurzaam? En die vervuilende accu's moeten worden opgeladen. Dus scooters moeten worden verplaatst naar een oplaadpunt. Hoezo duurzaam? Ze veroorzaken veel overlast omdat ze vaak in de weg staan en de doorgang bemoeilijken voor mensen die niet goed ter been zijn. Hoezo duurzaam? Geloof Go Sharing niet! Go Sharing wil gewoon geld verdienen aan een niet milieuvriendelijk product. Hun boodschap is hypocriet en leugenachtig. Ze maken gebruik van gemakzucht en spelen in op decadentie. Met het vertrek van Go Sharing wordt mijn wereld een stukje duurzamer.

4 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

25€ gestort om in de toekomst bij…

25€ gestort om in de toekomst bij gebrek aam vervoer een fiets/scooter te kunnen gebruiken. Wat blijkt, verdampt je tegoed vanzelf na 3 maanden. Te asociaal voor woorden. Hoop dat de eigenaren gauw het loodje leggen, opgebokt met dat bedrijf van ze. 1 ster is al te veel voor dit soort megomane mannetjes

3 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Schandalig niet klantvriendelijk bedrijf

Schandalig. 4 maanden geleden gestart bij ons. Ik heb tegoed gestort want anders word t erg lastig om zo’n ding te “huren”. Nu stoppen zij zelf vanwege vandalisme (zeggen ze) ik gemaild hoe het dan met mijn tegoed zit, nou daar kan ik naar fluiten. Ik moest het nieuws ook nog eens in de krant lezen. Ik heb nooit iets van ze gehoord dat ze gingen stoppen, terwijl mijn gegevens bekend zijn. Dus ik wist van niets, kan geen scooter meer “huren” en ook nog eens mijn tegoed kwijt. Het enige dat ik krijg is een mail dat ik mijn tegoed kwijt ben. Erg bedankt voor niets.

3 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Onterechte boete gekregen!!

Op 1 dag 2 keer gebruik gemaakt van hun scooter service. Op de heenweg rond 6:30 ( van Vlaardingen naar Schiedam) kon ik in Vlaardingen nog gewoon gebruik maken van hun scooter service, maar op de terugweg om 15:30( van Schiedam naar Vlaardingen) kon ik de scooter niet afmelden. Toen ik met de klantenservice belde werd er mij verteld dat ze zonder enig bericht waren gestopt met hun service in Vlaardingen! Er werd verteld dat ik maar terug naar Schiedam moest rijden om de scooter af te melden! Ik was dat niet van plan om te doen dus werd de scooter door hun gestopt maar ik kan dan een boete van 70 euro verwachten!!! Kortom een hele slechte en dure service !!

21 ottobre 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più