GO Sharing Recensioni 332

TrustScore 1.5 su 5

1,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Never used your service but you guys are evil for disappearing and dumping your scooters on the local municipality. I wish you’d get consequences for your actions. And reading some other reviews below... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

De GO sharing bikes zijn waardeloos. Door de keiharde banden stuiter je als een gek over de weg, met rugklachten als gevolg. De elektrische ondersteuning is ook matig. De GO scooters zijn redelijk... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Scooter uit rij geparkeerde scooters gehaald. Na 20 minuten op zelfde plek terug gezet. 3 dagen na gebruik schrijft cjib boete uit. Wordt door go sharing aan mij doorbelast met 20 euro administratie k... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Meest waardeloze firma ooit! Reageren niet op klachten, scooters worden waar dan ook neergepleurd. Kutscooter op mijn voet gevallen waardoor gebroken teen en kneuzingen. Boeit ze totaal niet. Heel sne... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

1,3

Pessimo

TrustScore 1.5 su 5

332 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

ik wil mijn geld terug

28 januari heb ik een go sharing card gekocht, maar helaas sinds februari gingen de diensten van go sharing op 0. Sindsdien ben ik al die tijd bezig om mijn geld terug te krijgen. Al meerdere malen met mensen via de chat gesproken, vorige week ook gebeld en het zou zeker worden opgelost. Ook de email die ik heb gestuurd was zeker binnen gekomen en zou worden opgepakt. tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen!

Update: geld ontvangen na veel gedoe met chatten, mailen en boze review plaatsen.

28 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ik heb een pakket gekocht

Ik heb een pakket gekocht, omdat ik zag dat er e-bikes in mijn buurt stonden en ik ze op dat moment nodig had. Helaas zijn ze weg toen ik aankwam, dus meteen een restitutie van mijn pakket aangevraagd via mail en chatbox. 2 dagen later is mijn saldo meteen op €0 gezet. De dagen gaan voorbij zonder iets terug te zien op mijn rekening. Na 2 mails en 2 weken later heb ik nog steeds geen enkele reactie terug gekregen dat iets in behandeling is of restitutie terug gezien op mijn rekening. Had ik geweten dat dit zo slechte service is, heb ik nooit iets van Go Sharing gekocht. Persoonlijk zou ik ze niet aan anderen aanbevelen... nog nu nog steeds op mijn geld.

3 aprile 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Restitutieregeling werkt.... niet

Reeds 8 dagen niet meer mogelijk om de priducten te gebruiken vanwege het faillisement, dat begrijp ik volledig. Na eens zoveel dagen eindelijk een restitutie mogelijk van het tegoed. Het verfijn zit hem dan in het staartje, naar mijn tegoed kon ik fluiten.

10 febbraio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Best een slechte ervaring

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een eBike van Go geprobeerd. Het aanmelden bij de app was al onduidelijk (rijbewijs verifiëren voor een eBike?). Uiteindelijk naar buiten gelopen om een fiets in de buurt te vinden.. nou nou nou.. die navigatie is uit 1998. Zo slecht! Uiteindelijk maar overgeschakeld op Google Maps en zo de fiets gevonden. Eenmaal daar krijg ik steeds een buiten gebied melding; ik kan de fiets niet reserveren. Ter plekke de app van mijn telefoon afgegooid en m opnieuw geinstalleerd. Nu lukt het wel. Dan blijkt bij het parkeren dat Go er nog steeds een gebied restrictie op nahoudt.. wat een drama. Met hun slechte navigatie een plek kunnen vinden waar je dat ding wèl kunt parkeren. En die fiets! Geen enkele vering. Je organen hobbelen je lichaam uit.. echt heel naar dit. Dat was eens en nooit weer

21 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Nog niet 1 ster waard

Nog niet 1 ster waard, dit bedrijf steelt gewoon geld. Wat je op je account zet is het jaar erop verdwenen. Als je contact opneemt krijg je naar weken antwoord en zeggen je hebt de voorwaarden geaccepteerd in de app, dus die 100 euro die je erop had staan is maar 1 jaar geldig dus nu van ons. Denk niet dat dit juridisch mag en ben benieuwd of meer mensen dit hebben mee gemaakt.

19 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Grootste oplichters ooit

Grootste oplichters ooit . Je ongebruikte tegoed is verdwenen . Ik had nog geld er opstaan en nu is alles weg . K volk . Diefstal recht onder je neus . Jammer dat die scooters er niet meer zijn want ik had er 1 helemaal aan gort getrapt .

11 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Alles kk aan dit

Fk scooters werken niet. Fietsen zijn wel oké alles aan de app is canker en ze werken nooit wanneer je ze daadwerkelijk nodig hebt. Vervolgens krijg ik van die losers een kkr boete na 2 jaar terwijl verder alles netjes was afgerond met de wouten. Ergste ook nog dat ik die kl0te boete kreeg op Fk kerst like lekker kerstcadeautje dan. go ga je oma vingeren.

27 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

CJIB is er blij mee !

Scooter uit rij geparkeerde scooters gehaald. Na 20 minuten op zelfde plek terug gezet. 3 dagen na gebruik schrijft cjib boete uit. Wordt door go sharing aan mij doorbelast met 20 euro administratie kosten. Scooters staan overal en nergens maar de laatste bestuurder krijgt de boete. Kleine moeite dit in de app te verwerken. Wel wordt gedacht aan foto inleveren voor schadeclaims. Beetje indirecte diefstal onder dekking van het cjib. ( overigens ook dieven )

27 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Bad maintenance

The far majority of bikes and mopeds have damage to an extend that they cannot be driven. I’m not exaggerating. And if you try and move them, you get charged. Bad maintenance.

25 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Onbetrouwbare partij

Dit bedrijf stopt met het aanbieden van haar diensten in Amersfoort, maar weigert tegoeden terug te betalen. Terwijl ze eerder de klanten verleiden om grote prepaid tegoeden aan te kopen met korting. Het tegoed kan ook niet worden overgedragen aan iemand in een plaats waar ze nog wel zitten. Het tegoed is waardeloos en go-sharing is een onbetrouwbare partij.

29 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dieven zijn het....

Wat een takke-bedrijf. Alle scooters uit alle omliggende steden weghalen en dan geen restitutie verlenen. Ook op mijn verzoek om dan de houdbaarheid van mijn tegoed te verlengen ging men niet in. Dieven zijn het! Van mij mogen ze failliet gaan.

8 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Scooters weghalen in diverse steden en…

Scooters weghalen in diverse steden en geen restitutie van tegoed in jouw wallet.
Makkelijk geld verdienen zo, pure oplichting!
Nee natuurlijk heb je niets aan jouw tegoed in steden waar nog wel scooters staan als je daar niet komt.
Waardeloos bedrijf.

8 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Net tegoed opgewaardeerd, toen in mijn woonplaats de scooters weggehaald. Tegoed kan ik naar fluiten.

Het is opeens niet meer mogelijk om een Go scooter te pakken in Zoetermeer. Hierdoor kan ik mijn net opgewaardeerde tegoed niet meer gebruiken. Bij de vraag of ik het tegoed terug kan krijgen is een harde nee gegeven. Aangezien het om een flink bedrag gaat wat ik hard kan gebruiken, vind ik dit echt waardeloze service. Nou gaan jullie zeggen; je kunt het tegoed nog wel in een andere stad uitgeven. Dat hoef ik niet nog een keer te horen want ik moet geld uitgeven om te reizen naar een stad waar het wel kan, om dan doelloos rond te gaan rijden op een scooter om mijn tegoed op te maken. Wat een bullsh*t.

6 dicembre 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più