JetHose Recensioni 

742
•
TrustScore 3.5 su 5

3,4

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 4 stelle su 5

Well outside of being on hold for about 10 minutes, the lady was very helpful sending. She was going to send an email to me regarding my return which I have received an email but nothing about instruc... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Unfortunately the information when ordering was somewhat confusing. It was processed before I had chance to review the order. After ordering the communication was poor, and the delivery details were a... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Je viens juste de terminer avec Jethoses d'écrire mon commentaire. Allez voir sur leur site parce moi je me suis faites arnaquée et pendants plusieurs mois j'ai envoyé des photos des e-mails et depuis... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

After scrubbing down a very large front porch, I attached the jet nozzle to my hose and found a definitive strong adjustable spray. But I was disappointed that it was not stronger. All priors pics... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

Scritti dall'azienda

JetHose is a pressure washer attachment that transforms any standard garden hose into a powerful and practical cleaning tool. Using advanced Hydro Power Technology, it increases water pressure without electricity, bulky equipment, or expensive machines. Designed for everyday convenience, JetHose helps remove dirt, grime, mold, and stains from a wide range of surfaces. It is suitable for cleaning driveways, patios, decks, fences, siding, windows, cars, and outdoor furniture, helping restore surfaces to a fresh, well maintained look with less effort. The lightweight yet durable design supports comfortable use and long lasting performance. Dual spray modes allow easy switching between a focused stream for tougher cleaning and a wider rinse for general washing. Compact, eco friendly, and cost effective, JetHose offers a simple DIY cleaning solution for homeowners who want efficient results using the garden hose they already own. It helps save time, reduce effort, and achieve strong cleaning performance in a convenient and accessible way.


Informazioni di contatto

3,4

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

742 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,4

Tutte le recensioni

(742)

742 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

The product is not up to how it was…

The product is not up to how it was described

23 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Patricia,

Thank you for your review.

We have reviewed your communication with our support team and are pleased to see that your case has now been resolved.

Should you need any further assistance, please don't hesitate to reach out.

Kind regards,
Laura from Jet Hose

Valutata 1 stelle su 5

Due to a confusing order system

Due to a confusing order system, I ordered four instead of one of their pressure washers. I immediately called their customer service number, had to wait some ten minutes when a person answered and told me that she would correct the order if it hadn't been packed to ship.
Ten minutes later, I received a reply stating that the order was ready to ship...all four units. It seems, from reading the customer reviews, others have experienced a similar issue plus a poor refund experience. BUYERS beware!

22 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hi David,

Thank you for sharing your experience with us.

We are continually working to improve and appreciate your feedback. Providing clarity throughout the ordering process remains a priority, and we take feedback like this very seriously.

For clarity, our one click checkout process is designed to simplify ordering. The total displayed at checkout is automatically based on the quantity selected, so if four units are chosen, the total reflects the price for all four items before the order is completed.

A dedicated agent has been assigned to review your case and will work toward a prompt resolution.

Kind regards,
Laura from JetHose

Valutata 1 stelle su 5

Laura

Laura, Give me a phone call to discuss my situation with you jet hose product.

mike morin
203-520-7319

22 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Mike,

Thank you for reaching out.

To help us identify your case and discuss your concerns directly, please contact our customer support team at +1 (618) 681-4982 or email us at support@getjethose.com with the email address associated with your order.

We look forward to assisting you.

Kind regards,
Laura from JetHose

Valutata 1 stelle su 5

Refund Promised, Still Not Received

I returned my pressure nozzle promptly after determining it did not meet my expectations. The return was delivered back to JetHose within the return period, and I provided tracking information showing it had been received.

Despite this, my refund was initially denied multiple times. After repeated emails and escalation, JetHose eventually informed me on June 6, 2026, that my case had been reviewed, a full refund had been approved, and that I would receive both a confirmation email and the refund within 5 business days.

As of June 21, 2026, I have received neither the promised confirmation email nor the refund itself.

While some customer service representatives were polite and eventually reconsidered my case, the overall experience was frustrating and unnecessarily time-consuming. The process involved repeated denials, inconsistent communication, and promises that have not yet been fulfilled.

A company should not tell a customer that a refund has been issued unless it has actually been processed and can be verified. At this point, I am still waiting for the refund that was promised.

I hope JetHose resolves this matter promptly and improves its communication and refund processes for future customers.

6 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Feliciano,

Thank you your review.

We appreciate the detailed information provided regarding your return and refund request. We have reviewed your case and would like the opportunity to provide you with an update regarding the status of your refund.

A member of our team will be reaching out to you directly to review the matter and provide further assistance.

Please keep an eye on your inbox for our latest message.

Kind regards,
Laura from JetHose

Valutata 1 stelle su 5

This product is absolute crap

This product is absolute crap. Tried to return it and they said we had to pay for the shipping cost and because we live in Canada we also have to pay for the duty, so they offer us to keep it for half the price we did. I tried it again, it is absolute crap. Tried to tighten it up on the hose. The connection is not even real metal leaks through that connection leaks through the connection of their hose, basically took a bath and threw it in the garbage. It is absolutely crap. Stay away from these people.

20 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Kevin,

Thank you for taking the time to share your experience.

We appreciate your feedback regarding the product performance and overall experience. Customer input plays an important role in helping us evaluate both our products and the support we provide.

While we understand the resolution may not have fully met your expectations, we have taken your comments into consideration. Should you require any further assistance, please feel free to contact our support team at support@getjethose.com.

Kind regards,
Laura from JetHose

Valutata 5 stelle su 5

Customer service was excellent

Customer service was excellent. They responded very quickly to my concern. I am very pleased with my interaction with the company. I would purchase products from this company without any concern.
Thank you Victoria.

19 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I have high hopes for the actual…

I have high hopes for the actual product but the purchase process is annoying and I think they charged me extra for a warranty that I did not see an option to opt out of.

20 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are pleased to hear that you are looking forward to trying the product. At the same time, we would like to take a closer look at the ordering experience you described.

To help with this, we have sent you a separate email requesting a few additional details so we can identify your order and provide further assistance.

We look forward to the opportunity to connect with you.

Best regards,
Laura from JetHose

Valutata 1 stelle su 5

Misleading shipping and delivery dates!!! ITEM RECEIVED NOT THE SAME AS ADVERTISED

Purchased on June2 … shipping said 7-12 days EMAIL on June 3rd said “ YOUR JETHOSE IS ON ITS WAY” and I am still waiting June 20th I received an email June 16 saying that the JETHOSE has shipped and will arrive in 7-12 days. So the site is misrepresenting both the actual shipping and delivery dates. I do feel that 3-4 weeks is too long to wait for a seasonal item. Customer service says that when it does arrive, I can return it at MY expense. VERY DISAPPOINTED and WOULD NOT RECOMMEND THIS VENDOR
Respectfully
Liz A.
#1D67F1EAB5
Order #1D67F1EAB5 has been quality-checked, packed, and is ready for shipment.
Your order has successfully passed quality control and has been carefully packed. It is now awaiting pickup by our courier.
Please note that your tracking number will be assigned within 24 hours after your purchase.
UPDATE JULY 2
So i finally received the item after just shy of 4 weeks
BEWARE !!!! Complete SCAM
1. It is COMPLETELY DIFFERENT … not at all like in video
2. Box says JETNOZZLE not JETHOSE AS THE PRODUCT IS actually … and dont give me any crap about “well thats just the Company name … This product is advertised as JETHOSE
2. The item is nothing like the JETHOSE advertised and something called JETNOZZLE can be purchased on Amazon for about $25 Cad
3. We WILL DEFINITELY BE RETURNING IT!!! Going through PayPal dispute centre for a FULL REFUND
4. IF this so called “Company” does NOT GIVE US A FULL REFUND WITH PREPAID RETURN POSTAGE then WE WILL TAKE LEGAL ACTION AND WE WILL SEE THEM IN COURT!!!
5. They messed with the wrong person!

29 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

UPDATE

Hello Liza,

Thank you for sending over your order details.

We've been able to locate your order and have assigned an agent to review your case further.

Our team is eager to work with you to resolve this ASAP.
__________________________

Hi Liza,

Thank you for taking the time to leave a review.

Our goal is to provide clear and transparent information throughout the checkout process. Before payment is finalized, customers are shown the selected currency, shipping costs, and any optional add ons that have been selected. We would like to look into your case and provide further assistance.

At this time, we were unable to locate an order using the information in your review, so we have sent you a separate request for additional details. Please check your email inbox when you have a moment.

Kind regards,
Laura from JetHose

Valutata 3 stelle su 5

Product did not perform as advertised.

Accidentally ordered two. Called immediately to cancel one. Was advised product already filled by warehouse. Product took 25 days to arrive.
Product did not perform as advertised.

18 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Jackie,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

Cancellation options may become limited once an order has entered the processing stage. We would like to look into what you encountered with the product.

Our team has located your previous communication, and an agent has been assigned to assist you further.

Please check your email inbox for our message.

Kind regards,
Laura from JetHose

Valutata 4 stelle su 5

I was too quick to submit a bad review. The company did correct the problems I was having with them so I revised my “stars”.

Had to give this one star because it has no option for zero. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. It is a complete scam. On May 9th I accidentally ordered items I didn’t want but could not correct the order without finalizing it. Also I responded to an ad to buy it at $59.99 but was charged $69.94. Emailed 20 minutes after placing the order. I was told it couldn’t be cancelled because it’s already packed to go. They suggested I return it whenI receive it. Then on May 21 I get an email that the product has shipped! Today is June 18 and still no hose. Tried to call customer service but was on hold forever and finally hung up to write this review and warn others. Now it is June 28 still not delivered. I want a refund but got a notice from you to qualify my hose needs to be returned in good shape within 30 days of order. I haven’t even got it yet!
TODAY IS June 29, 2026 item still not delivered

8 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Diane,

Thank you for your review.

For clarity, any item quantities, add-ons, or extended warranties must be actively confirmed before a purchase is finalized, and cancellation requests are handled based on the processing status of the order. We understand your feedback regarding the shipping timeline and the total amount charged, and we want to ensure your order details are fully clarified.

We have located your order and previous communication with our team, and a dedicated agent will reach out to provide a breakdown of the items purchased and further assistance regarding your request.

We look forward to resolving this matter with you.

Best regards,
Laura from JetHose

Valutata 1 stelle su 5

Useless product. Please read before you buy

This company took weeks to get my 2 products to me, and several emails to try to get the adapters to connect what they sent to my hose. They never did send them, but gave me a full refund much later. So I thought I'd just go to the plumbing store and buy an adapter. Then I learned that the connector on the end of the jet hose is proprietary, which means I can only get them from jet hose. Never doing business with them again. Beware that the adapter is included before you buy. Actually the reviews aren't great so I recommend you look elsewhere. Customer service gets a zero star review. Product maybe a 2.

Edit after company response:

The matter isn't resolved and I can't use the product. A refund and useless stuff isn't resolved. It's the make her go away approach


DO NOT BUY!!!

16 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Laura,

Thank you for taking the time to share your experience.

We strive to provide accurate product specifications and a clear setup process for all users. We have noted your comments regarding the product and the overall experience and appreciate the opportunity to review them.

We are pleased that the matter could be resolved. Should you have any further questions or require additional assistance in the future, please feel free to contact our support team at support@getjethose.com.

Best regards,
Laura from JetHose

Valutata 3 stelle su 5

Item did not perform as advertised.

This item does not hook up to a standard hose as advertised without a special connector. It does not have adequate pressure to clean driveways and sidewalks as shown in the advertisement video. It also did not come with the instruction manual that was supposed to be inside the box.

18 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Kenneth,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We would appreciate the opportunity to review what you've encountered with the setup and product's performance. As we were unable to locate your order based on the information available in your review, we have sent you a separate email requesting a few additional details.

Please reply to our message whenever you have a moment so we can assist you directly.

Kind regards,
Laura from JetHose

Valutata 3 stelle su 5

I only wanted to order one

I only wanted to order one. I accidentally ordered three I tried to cancel two they would not. They said that I had to wait till I got them all. I called minutes after they told me it was already shipped so I couldn’t return them then so they told me when they arrived they could return them. I was only going to return to, but the person they were for is not interested in your product sorry.

22 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di JetHose

Risposta di JetHose

Hello Kathy,

Thank you for bringing this to our attention.

For clarity, cancellation options may become limited once an order has entered the processing stage. We would like the opportunity to review your experience, including your cancellation request and the previous communication with our team.

A member of our support team has been assigned to review your case and will contact you with an update.

Please check your email for our further communication.

Kind regards,
Laura from JetHose

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più