Vi var 5 personer som spiste frokost den 9/6 og tog fra restauranten med en meget skuffende oplevelse. Maden levede slet ikke op til vores forventninger og vi sagde det også til den unge mand som... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Kræver forudbetaling også for mindre selskaber, der spiser deres standard b´lunch i weekenden og selvom man sidder sammen med alle andre. Ville ikke returnere for meget indbetalt trods meget små ændr... Leggi di più
I forbindelse med et foredrag d. 19 5.26 var der tilbud om efterfølgende skipperlabskovs til kr. 120,- Det var en meget lille portion uden smag og med 1 skive rugbrød pr. person. Der var kun rødbe... Leggi di più
Brunchbuffet med alt hvad hjertet kan begære smagfuldt serveret. Smidig afvikling, selvom alle ville til kl. 11. Venlig og opmærksom, professionel betjening. Og så er udsigten jo fin, især på en herli... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni fornite da varie fonti esterne
Nyd den uovertrufne udsigt og naturen med Furesøen i forhaven og Nørreskoven i baghaven på Restaurant Furesøbad.
Informazioni di contatto
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
God oplevelse
God oplevelse! Vi holdt fest med 93 gæster fra Tennisklubben HVT og det var en stor succes! Tak til personalet for et godt og hyggeligt arrangement i superflotte omgivelser. Jeg giver meget gerne min anbefaling.
Ikke rigtig tilfredsstillende..
Ikke rigtig tilfredsstillende... grillbuffetten er sådan set god og lækker, men der er skåret meget ned på tilbehør og lækkerier.
Vi ventede MEGET lang tid på at blive betjent, så lang tid at vi knap nåede at få mad nok, inden bufetten lukkede.
Desserten er ikke inkluderet, selv om den står fremme... DET er simpelthen uforskammet! Sige til folk og gæster, at det koster ekstra, når de har spist, fordi de tog af det, der stod deroppe! Ej altså. Hvad skal maden stå på bordet for, hvis den ikke må tages? Nej, det gider vi ikke igen. Sløv betjening, der er ligeglad med bordet og ikke sørger for vand og den slags, man forventer, ved en ikke helt billig omgang mad til 4 personer med.
Vi har været så ovenud glade for dette sted gennem lang tid. Men efter corona går det kun ned af bakke.
Mega dårlig oplevelse
Mega dårlig oplevelse. Havde booket bord og bliver mødt af en sur dame der blot informer om at der ikke er plads. Men vi har jo booket! “Jamen det vælter ind med mennesker og vi er ikke nok personale.” De havde lukket folk ind der ikke havde plads erkendte hun og nu kunne de ikke tage imod flere. Aldrig har jeg oplevet så flabet en betjening eller totalt mangel på samme!!
Kun stjerner til omgivelserne
Stedet ligger upåklageligt, men maden var en stor skuffelse til dyre penge. Vi blev først informeret om, at der kun var grill buffet, da vi kom, selvom vi havde talt i telefon tidligere.
Da vi så havde gjort klar til at lave en burger, var der ikke mere kød tilbage. Vi måtte så vente femten minutter, men kødet var råt indeni og pølserne kolde indeni.
Tjeneren diskuterede højlydt med gæster som forsøgte at bestille bord.
En noget trist oplevelse
Uprofessionel betjening
Uprofessionel betjening
Vi besøgte forleden restauranten med blandede indtryk.
Vi observerede at der rundt i restaurantens hylder var støvet og ikke gjort rent i månedsvis, selvom der har været rigelig tid her i corona nedlukningen, Grillen er placeret udenfor og under optænding blæste petroleumsfimsen ind i restauranten uden nogen af personalet greb ind. Det er ikke videre behageligt at spise sin dyre mad i petroleumsdunst.
Vi spurgte om mulighed for et selskab og hvordan vi evt. kunne betjenes, personalet var uvidende og sagde at der ikke var plads resten af sæsonen, en anden kom med en anden melding... Man skal betale for lokalet i en begrænset tid og maden oveni til 464,- foruden lokaleleje. Vi kunne ikke få et visitkort, men fik den besked at vi kunne finde det på hjemmesiden. Senere fandt vi disse kort og personalet vidste ingenting..
Vi bestilte 2 alm kaffe og Creme brulé tærte, servering var kvik - 3 min. kaffen var espresso og ikke som havde bestilt, - foreholdt dette sagde tjeneren at det var normalt...
Det udendørs areal er fint med flot udsigt over søen, men gulvarealet trænger gevaldigt til et hovedrengøring og bør nok friskes op.
Menuen er minimal: kun 3 grillretter og kun lidt mere til frokost, man kunne nok ønske sig et noget bredere Menukort. Personalet er høflig nok, men kender ikke til basale ting som priser for lokale og andre ting, vi skulle ringe til en leder. Det virker som personalet mest består af studenter og andre der ikke er udlærte tjenere, besøget frister ikke til gentagelse.
Vi kommer der ikke mere, men man bestemmer jo selv hvor man går hen.
Virkelig skuffende
Virkelig skuffende!
Havde forudbestilt bord på bekostning af deres skaldyrsfad som jeg blev informeret om skulle starte d. 16 juni både via. e-mail og telefonisk henvendelse.
Der var ingen skaldyr før august måned!
Det er så fint at de undskylder men når man har noget at fejre og derudover skal betale fuld regning for deres andre menu under alt kritik fra deres side.
Grill buffeten var usmagelig og man var ikke i tvivl om at det havde stået længere tid.
Ringe mad og service!! I det mindste tag ansvar og behag jeres kunder.
God mad med lidt svipsere i tilbehøret
Rigtig god grillbuffé. Især kødet, laksen og pommefritter var super lækre, hjemmelavet og rigtig god kvalitet. Der var dog lidt slinger i salatbaren. Broccolisalaten var denne aften overkogt og dermed slatten og ikke god for andet end luft i tarmsystemet. Tomatsalaten var lidt en rodebunke og virkede en anelse træt. Rødvinssaucen var et industriprodukt, men ok spiselig. Hvis man har en allergiker med skal man huske at melde det på forhånd. Det tænkte vi ikke lige på og blev lidt udfordret eftersom alt blandes sammen på grillen. Det blev dog løst fint af køkkenet som var søde at stege et par gode kødstykker separat. Ros for det. Slutteligt regningen og jeg synes prisen for grillbuffé er yderst rimelig og fair, det eneste jeg har det lidt stramt med er de restauranter som tager 100 kr. for vand, når der samtidig bestilles vin (voksne) og sodavand til de unge... 3 store stjerner og anbefaling herfra!
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








