Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Vi var 5 personer som spiste frokost den 9/6 og tog fra restauranten med en meget skuffende oplevelse. Maden levede slet ikke op til vores forventninger og vi sagde det også til den unge mand som... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Kræver forudbetaling også for mindre selskaber, der spiser deres standard b´lunch i weekenden og selvom man sidder sammen med alle andre. Ville ikke returnere for meget indbetalt trods meget små ændr... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

I forbindelse med et foredrag d. 19 5.26 var der tilbud om efterfølgende skipperlabskovs til kr. 120,- Det var en meget lille portion uden smag og med 1 skive rugbrød pr. person. Der var kun rødbe... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Brunchbuffet med alt hvad hjertet kan begære smagfuldt serveret. Smidig afvikling, selvom alle ville til kl. 11. Venlig og opmærksom, professionel betjening. Og så er udsigten jo fin, især på en herli... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Nyd den uovertrufne udsigt og naturen med Furesøen i forhaven og Nørreskoven i baghaven på Restaurant Furesøbad.


Informazioni di contatto

2,3

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

47 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Skuffende kvalitet af mad på en ellers dejlig beliggenhed

Vi var 5 personer som spiste frokost den 9/6 og tog fra restauranten med en meget skuffende oplevelse.
Maden levede slet ikke op til vores forventninger og vi sagde det også til den unge mand som betjente os.
Efterfølgende har jeg skrevet til restauranten og intet hørt tilbage.
Vi kommer ikke tilbage til denne restaurant som ellers ligger skønt.

9 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Følelsen af at blive snydt.

Vi skulle holde vores datters konfirmation og havde booket lokaler i meget god tid. Vi var dog ikke enige om, hvornår vi kunne få adgang til lokalerne, og til sidst var vi desværre nødt til at annullere aftalen. Da det var to måneder før konfirmationsdatoen, skulle jeg betale et gebyr for aflysningen. Al kommunikation var foregået over mail.
​Da Michael modtog vores aflysning, ringede han mig op. Det blev en meget ubehagelig opringning, hvor jeg blev så ked af det, at jeg begyndte at græde. Han kunne godt selv mærke, at han var gået over stregen. Michael sluttede dog af med at sige, at jeg selvfølgelig ville få mine penge tilbage, hvis de fik en ny booking til lokalet.
​Dagen før konfirmationen ringede jeg til Furesøbad for at spørge ind til deres kalender. En ung pige tog telefonen; hun var meget imødekommende og fortalte, at de var fuldt booket. Jeg spurgte specifikt ind til deres selskabslokaler, og igen fik jeg at vide, at de havde seks konfirmationer, og at alt var optaget. Jeg spurgte, om jeg kunne tale med Michael, men han havde fri.
​Herefter skrev jeg en mail til ham for at høre, hvordan jeg kunne få mine penge tilbage, nu hvor de havde fuldt hus. Der gik ikke længe, før jeg fik et svar om, at de ikke var fuldt booket, og at det lokale, vi skulle have brugt, stadig stod ledigt. Michael tilbød, at vi selv kunne kigge forbi og se det – hvilket vi selvfølgelig ikke havde mulighed for, da vi stod midt i at skulle holde vores datters konfirmation.
​Jeg er utrolig ked af, at det hele skulle ende sådan. For det første er 7.300 kr. mange penge at undvære, og for det andet har vi ellers altid været glade for at komme på Furesøbad. Men det er slut nu.
​Kan på ingen måde anbefales Furesøbad.

16 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Maden ikke en oplevelse, og småflabet kvindelig tjener.

I forbindelse med et foredrag d. 19 5.26 var der tilbud om efterfølgende skipperlabskovs til kr. 120,-
Det var en meget lille portion uden smag og med 1 skive rugbrød pr. person. Der var kun rødbeder til få, og mange talte om, at de skulle hjem og have noget at spise da de slet ikke var mætte.
Betjening af småflabet kvindelig tjener.
Ikke første gang, efter renovering, at vi har været skuffet over maden, og den omtalte tjener.
Ærgeligt at restauranten ikke er bedre med den smukke beliggenhed, og dejlige lokaler.

19 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Kræver forudbetaling også for mindre…

Kræver forudbetaling også for mindre selskaber, der spiser deres standard b´lunch i weekenden og selvom man sidder sammen med alle andre. Ville ikke returnere for meget indbetalt trods meget små ændringer i god tid.
Maden var fin, men det kneb med opfyldningen.

10 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Maden var dyr og kedelig

Maden var dyr og kedelig. Betalte 145 kr. for en avocado med 5 rejer der helt sikkert ikke var friskpillet. Hovedretten som var perlehøne var tør og lignede mest et stykke kylliingebryst. hvedebyggen var toppet med dåsemajs.
Men udsigten og betjeningen var fin.

7 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Reservation fejlagtigt annulleret af restaurantansvarlig

Den 22.3 havde min søn reserveret bord til 13 gæster. Det var hans 40 års fødselsdag. Reservationen var foretaget og bekræftet af FB måneder tidligere. På dagen, da alle gæster var mødt, fik vi af vide at vi ingen reservation havde. Bestyreren havde fejlagtigt slettet den. Det satte os i en uheldig situation med at finde et nyt sted at spise med ingen varsel. Det lykkedes dog. Nu 4 dage efter min fødselsdagsfest har vi stadig ingen undskyldning eller kompensation modtaget. Det er under AL KRITIK og jeg vil derfor advare andre. Der er IKKE styr på noget i Furesø Bad. De burde ikke få den ene stjerne jeg desværre måtte give. Spisning frarådes.

22 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Efter at jeg havde fået bekræftelse på…

Efter at jeg havde fået bekræftelse på bookingen og bord reservation, havde chefen Michael Bay glemt at skrive det ind i systemet, og derfor blev jeg og mine 13 gæster afvist ved døren. Herudover bad jeg personalet få Michael til at skrive en forklaring, men jeg har stadig ikke hørt fra ham. Jeg kommer aldrig der igen

22 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Danmarks ringeste betjening!

Havde bestilt bord til fødselsdagsfejring til 13 personer via email og fået bekræftelse herpå fra Michael, at der var plads.
På da vi ankommer, får vi at vide at der ikke står en booking i deres system og en meget sur, ældre dametjener, siger at vi bestemt ikke har en booking og de har i hvert fald ikke plads. Vi viser hende bekræftelsen på mail og hun synes så stadig at det er vores problem og siger vi skulle have ringet og få endnu en bekræftelse telefonisk, hvilket man sgu da ALDRIG gør, når man har fået en bekræftelse pr. mail!
En anden yngre tjener, der heldigvis har hørt om kundeservice, siger hun kan dække op på klapbord midt i restauranten i stedet, men det er hverken hyggeligt eller belejligt, da halvdelen af selskabet er ældre mennesker, der ikke skal sidde udsat.
Tjeneren lover at chefen vil ringe om mandagen og kompensere, hvilket ikke sker. Vi ringer så selv tirsdag men uden held.
Alt i alt er Furesøbad offer for deres egen succes, men en dag vil kunderne ikke finde sig i den ringe betjening og så ser regnskabet pludselig ikke så godt ud.
Vi fraråder i hvert fald på det KRAFTIGSTE at benytte denne restaurant.

21 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Mad ok - gavekort besværligt

Maden var ganske fin. Vi fik hovedret og dessert. Hovedretsstørrelsen er tilpasset således, at der er plads til enten forret eller dessert også.

Lokalerne har meget højt til loftet, hvilket giver meget rumklang. Heldigvis var der ikke fuldt hus da vi var der, så støjniveauet var til at holde ud. Men jeg tænker at det kan bliver svært at gøre en samtale, hvis der er fuldt hus.

Den kvindelige tjener (Mary, tror jeg hun hed) var meget opmærksom og behagelig. Et klart aktiv for restauranten 😊

Vi havde dog fået et elektronisk gavekort, som viste sig ganske besværligt at benytte…
Man SKAL åbenbart printe det og have det med i fysisk form (selvom at dette ikke står på gavekortet). Og så skal man spise for hele beløbet, ellers går resten tabt. Det er ikke muligt hverken at få udbetalt resten eller få det på et nyt gavekort 😵‍💫

18 gennaio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ikke pengene værd

Beliggenheden er meget fin - men maden er ganske enkelt uspiselig - men til gengæld er den dyr.

Deres smørrebrød er ikke pengene værd. Har været der 3 gange - første - eneste og sidste gang.

Flemming

16 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dårlig mad

Pæne omgivelser dårlig mad.Vi havde bestilt pasta med skaldyrsboller, som simpelthen var uspiselige. De havde en utrolig underlig og vandet konsistens og smagen var fisket. Vi påpegede skaldyrsbollerne men fik ingen ordentlig respons. Kommer aldrig igen, da prisen ovenikøbet var langt over deres kvalitet.

1 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Vi havde bestilt bord udendørs

Vi havde bestilt bord udendørs, men får da vi ankommer, at vide af en mandlig tjener, at det var for koldt at servere ude, og at to tjenere dagen før var blevet forkølet..Det var strålende sol og skyfrit og det "blæste" 2 m/sek. Vi var målløse. Spiste dog en hurtig mad og den kvindelige tjener spurgte om vi ønskede kaffe bagefter. Jo, gerne kaffe, men som vi oplyste tjeneren om, ville vi indtage kaffen et andet sted!

20 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Tak for kaffe, Furesøbad

Vi ankom to personer til frokost. Det var 23 grader i skyggen, vindstille og sol. Skønt sensommervejr. Vi bad om et bord udendørs, hvor der var ledige borde. Tjeneren, en moden dame, svarede surt at det var for koldt i dag. Måske ikke for os, men for hende, derfor ville hun ikke servere udenfor. Vi var ved at tabe kæben. Hun talte som om, det var en personlig fornærmelse, at vi ville sidde udenfor. Vi kunne bare køre ind til Farum, der kunne vi måske sidde udendørs. Det gjorde vi så. Jeg tror hun var sendt ud af jobcenteret, og gerne ville fyres, så hun igen kunne fede den hjemme foran fjernsynet. Vi spiste hos Tante Maren i Farum. Udendørs. Dejlig mad og hyggelig betjening af travle Lone.

20 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Rigtigt god brunchbuffet

Brunchbuffet med alt hvad hjertet kan begære smagfuldt serveret. Smidig afvikling, selvom alle ville til kl. 11. Venlig og opmærksom, professionel betjening. Og så er udsigten jo fin, især på en herlig sommerdag, så da vi fik tilbudt en frisk kande kaffe på terrassen til afsked, sagde vi selvfølgelig ja tak. Meget god oplevelse. Vi kommer igen. Bordbestilling i god tid er nødvendig, men så kan man jo gå og glæde sig.

10 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Den dårligste ‘grill’ buffet jeg nogensinde har oplevet

Jeg har aldrig oplevet en så ringe ‘grill’ buffet. I den tid jeg var på restauranten så jeg ikke noget kød på grillen. Det hele lå på fade under staniol. Det var uspiseligt, havde fået alt for lang tid og var koldt. Salatbordet bestod af en tomatsalat, slatne stegte broccoli og kartoffelsalat. Til gengæld var der et helt bord med ketchup sennep remoulade etc!
Og til gengæld kunne man få buffeten for 325 kr. Unødvendigt at sige maden på ingen måde var pengene værd. Jeg kan naturligvis ikke anbefale denne restaurant og kommer aldrig igen.

12 luglio 2024
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più