Afholdte min 60 års brunch på stedet og det var en ren katastrofe. Mine gæster ventede 90 min på kaffen og kun en bolle og et stykke rugbrød til hver, hvilket jeg ikke var blevet orienteret om inden... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Tak for en rigtig god og hyggelig nytårsaften. hvor vi nød en dejlig 7 retters menu med tilhørende vine. Fin indrettet restaurant i de gamle bygninger, som både har charme og en spændende historie. Væ... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Vi var her få uger efter åbningen sidste år og det var en god oplevelse. Nu kom turen igen og det blev en skøn lørdagaften med fantastiske 4 retter med tilhørende vinmenu. Her var varme og charme fra... Leggi di più
Vi var deltagere til et arrangement og var noget skuffet over oplevelsen. Ejeren, der virkede meget træt, gik fortsat og ryddet op efter gårsdagens arrangement. Gjorde man ikke følte sig velko... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 42% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde dopo 1 mese o più
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Afholdte min 60 års brunch på stedet og…
Afholdte min 60 års brunch på stedet og det var en ren katastrofe. Mine gæster ventede 90 min på kaffen og kun en bolle og et stykke rugbrød til hver, hvilket jeg ikke var blevet orienteret om inden arrangementet. Og jeg ville her aldrig have sagt: Det er helt i orden mine gæster ikke kan få et stykke rugbrød mere eller en bolle for den sags skyld. Ville da hellere betale ekstra for at mine gæster få brød til maden. Hvor herrer bevares.
Vand kander var der ikke mange af og de blev sjældent opfyldt med frisk vand. Fik at vide at de var ned på personale med to mand, så derfor måtte vi leve med det som det var. Kunne blive ved, men det orker jeg simpelthen hen ikke. Kan kun sige at man skal kunne leve med mange mangler hvis man gerne vil afholde sin brunch her.
Ubehageligt koldt
Udsigten fra selve hotellets kanap til Gilbjergstien er jo fantastisk så beliggenheden fejler intet.
(Værelserne har ikke udsigt)
Hotellet og værelset var ubehageligt pivkoldt og vi måtte sove med vores tøj på og bede om tæpper. Da vi bad om varme på værelset fik vi en lang forklaring der ikke gav mening.
Personalet var fint imødekommende. Rengøringen var heller ikke optimal.
Vi tjekkede ud en dag før og tog hjem pga kulden.
Vi været på 1 døgns ophold 2 voksne
Vi været på 1 døgns ophold 2 voksne, barn og lille hund,- meget skuffende oplevelse. Hele hotellet var piv koldt værst på vores værelse, hvor vi måtte sove med sweater og strømper på. Alt virkede meget nusset og træt.det eneste positive der er at sige om denne oplevelse var omgivelserne, de er fantastiske..
ELENDIGT!
Jeg havde booket to overnatninger med morgenmad i.f.m. et job jeg havde i området.
Ved ankomst holdt der en gammel udrangeret Mercedes, uden nummerplader på halvflade dæk, på pladsen lige foran “hotellet”. Stedet så ved første indtryk meget forsømt ud. Der var lagt et nøglekort i en lille plastikæske ved indgangsdøren, som alle i princippet havde adgang til. Der kunne man godt sætte en sikker box med kodelås på væggen. Værelset var mildest talt skuffende. Nusset, vinduer hvor beslagene ikke kunne gå i indgreb, billeder der sad fast på væggen med skruer direkte igennem billedets midte, dårlige senge, vandet skulle løbe 3-4 minutter inden det var varmt - ærgerligt når afløbet var stoppet! Generelt så det ud som om der ikke havde været nogen på stedet i længere tid.
Morgenmaden, som der var betalt for, var ikke eksisterende. Forstået på den måde, at jeg ikke så andre mennesker på stedet under mit ophold. Hverken gæster eller personale.
Ingen retningslinjer omkring udtjekning, så jeg lagde nøglekortet på værelset og forlod stedet.
Luksusophold..nej, måske hvis det havde været i Sibirien i 40’erne.
Efterfølgende har det været umuligt at få en faktura for opholdet. Skidt når jeg skal videre fakturere den til det firma, jeg har opgaven for. Booking.com siger at jeg skal have fakturaen af Gilbjerg og de siger at jeg skal have den fra Booking.com.
Alt i alt en MEGET SKUFFENDE oplevelse. Det er så synd, for stedet har så meget potentiale med en unik beliggenhed
Varme og Charme
Vi var her få uger efter åbningen sidste år og det var en god oplevelse. Nu kom turen igen og det blev en skøn lørdagaften med fantastiske 4 retter med tilhørende vinmenu. Her var varme og charme fra værtsparret og vi lover at komme forbi noget oftere for det fortjener I.
⭐⭐⭐⭐⭐ Dejligt vinterophold med god mad og hyggelig stemning
Vi havde sammen med et vennepar booket et Vinter Getaway-ophold og fik en rigtig fin start med eftermiddagskaffe og lækker hjemmelavet kage ved ankomst – en hyggelig og varm velkomst på en kold vinterdag.
Om aftenen nød vi en 5-retters menu med tilhørende vine. Det var en virkelig god oplevelse, hvor både mad og vin hang flot sammen. Niveauet var højt, og særligt set i forhold til prisen følte vi, at vi fik rigtig meget for pengene.
Vi overnattede i et standardværelse, som havde en god størrelse og en behagelig atmosfære. Det var ikke luksuspræget, men havde den klassiske strandhotel-charme, og vi sov rigtig godt. Det passede fint til opholdets samlede udtryk.
Dagen efter spiste vi hotellets Luksus Brunch sammen med vores venner, og den levede bestemt op til sit navn. Et stort og lækkert udvalg og en kvalitet, der gjorde det til en af de bedste brunchoplevelser, jeg har haft i Danmark.
Alt i alt havde vi et dejligt ophold – også selvom det var midt om vinteren. Der var en særlig ro og stemning over strandhotellet, som gjorde oplevelsen ekstra hyggelig. Tak for et skønt ophold – vi kommer gerne igen.
Absolut top kvalitet med de nye ejere
Super beliggenhed, dejlig og behagelig service. Maden er fantastisk.
Havde 2 skønne overnatninger og alt spillede…

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Vi sidder her lørdag aften med en kop…
Vi sidder her lørdag aften med en kop kaffe og et glas rødvin for 190kr 😳i januar😖 værelserne er ok men der er ikke ‘strandhotel-vibe’. Det er en nedlagt koloni, der er bygget om.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Nytår
Tak for en rigtig god og hyggelig nytårsaften. hvor vi nød en dejlig 7 retters menu med tilhørende vine. Fin indrettet restaurant i de gamle bygninger, som både har charme og en spændende historie. Værelserne er slidte, men rene og pæne og prisen på kr. 600 i forbindelsen med arrangementet må siges at være billigt. Prisniveauet i øvrigt var ok. Meget flot beliggenhed.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Efter de nye ejer har overtaget
Efter de nye ejer har overtaget, høre man ikke noget fra dem.
Vi har forsøgt kontakt 3 gange for at høre om vi kunne holde et selskab hos dem, men bliver vinget af med de vil vende tilbage. Vi har fundet et andet sted at hold dsv.
Det har taget dem 3 mdr før de kunne svare at de ville vende retur med svar.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Lækker brunch
Vi fik lørdag d. 8.11.255. den lækreste brunch på Gilbjerg strandhotel. Udsigten er fantastisk, betjeningen meget venlig og imødekommende og maden var meget, meget lækker. Bedste anbefaling herfra.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Smuk beliggenhed og god mad
Smuk beliggenhed, dejlig mad, god betjening. Husk at gå turen ind til Gilleleje det er så fin.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Er super dejlig aften med 5 spændende…
Er super dejlig aften med 5 spændende retter og vine der passede til. Et onsdagsaftens tilbud med god velkomst og betjening . Det hele klappede, trods den billige pris følte vi os set og forkælet.
Meget velkommen til de nye folk. Vi glæder os til mange madoplevelser fremover.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Et skønt sted
Et skønt sted. Beliggenheden er helt fantastisk. Der er nye ejere og må nok sige, at det er noget af en mundfuld de har taget. Et misvedligeholdt hotel der skal igennem en ordentlig omgang . Men Rom blev ikke bygget på en dag.
Maden og betjeningen er helt i top og det har de prioriteret og hurra for det.
Er sikker på at dette sted udvikler sig til et af de bedste steder på toppen.
Jeg er så glad for Gillelejes muligheder for god mad også er rykket længere ud og der er et skøn spisested at besøge.
Glæd jer. Det blir bedre og bedre for hver gang. Jeg giver 5 stjerner for helt fantastisk mad og den søde betjening. Herligt med små lækre og ikke mindst smukke retter og vin der er tilpasset hinanden.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Blinkende lygter, eller noget der ligner
Gilbjerg Strandhotel ligger i de smukkeste omgivelser, med en terrasse som er det mest perfekte spot for en smuk solnedgang. Vi gik forbi på en gåtur, og blev draget af stedet, samt engagementet hos de nye ejere. Vi bookede derfor bord til et særarrangement, som de har hver onsdag. 5 hemmelige retter sammensat af deres nye kok, med matchende vinmenu. Ifølge ejeren et kæmpe tilløbsstykke, og en oplevelse vi godt kunne se frem til.
Ja vi burde nok have set at stedet er temmelig slidt og at alt trænger til en kærlig hånd, men vi tænkte at madoplevelsen ville opveje for de helt åbenlyse mangler på hus og omgivelser. Vi burde også have tænkt at man ikke kan levere mad og vin, af en vis standard, til den fastsatte pris, men vi tænkte at de som nye ejere ville give som mange mennesker som muligt en god oplevelse. (som marketing)
Aldrig har vi taget mere fejl.
Som i blinkende lygter, kunne de nye ejere og deres hold, være landet det helt rigtige sted, hvilket kunne byde på en eller anden form for magi. Modsat blinkende lygter, var der intet der opvejede for den elendige mad - ja måske lige bortset fra solnedgangen.
Det var uden sammenligning det værste måltid, vi nogen siden har fået serveret, nogen steder i verden.
De fem retter, var først og fremmest elendigt sammensat, og stak i alle mulige retninger. Kvaliteten og tilsmagningen var nærmest ikke eksisterende, og kan umuligt være lavet af en uddannet kok. De enkelte retter repræsenterede desuden, på ingen måde beskrivelsen. F.eks. har havtaskesuppen aldrig set en havtaske, men var fyldt med edamamebønner, bladselleri og laks. Hovedretten skulle være en Cote de boeuf, men det har det aldrig været. Tiramisu til dessert kunne de vel ikke ødelægge? Jo det kunne de, med en fuldstændig flydende creme.
Vinmenuen, var ganske rigtigt matchende maden, endnu en katastrofe.
Vores største fortrydelse denne aften, var at vi ikke rejste os og gik efter første ret.
Ejerens sidste og kække bemærkning da vi gik, var "vi ses næste onsdag" - fik os til at tænke på om vi var med i skjult kamera - selvfølgelig ses vi ikke igen.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
En gammel lejrskole
Slidt og ikke særlig hyggeligt sted. Strandhotel giver nogle associationer, som der slet ikke kan leves op til. Spild af penge.
Er godt råd: vand jeres planter, gør rent og tænd for varmen.

Risposta di Gilbjergstrandhotel
Vi var til bryllup i de mest…
Vi var til bryllup i de mest fantastiske omgivelser.
Værtsparret, Line og Jesper, var søde og meget opmærksomme.
Middagen var lækker og veltilberedt
Værten kom ind og præsenterede hver ret, når der var serveret
Serveringspersonalet var yderst opmærksomme på, at ingen manglede noget
Alt i alt kunne der ikke sættes en finger på noget
Vi var til bryllup på Gilbjerg…
Vi var til bryllup på Gilbjerg Strandhotel i skønne omgivelser med god mad og fantastisk personale.
En stor anbefaling herfra.
Fantastisk oplevelse, kanon mad - Top service!
Gilbjerg Strandhotel er det perfekte sted til at afholde bryllupper eller andre større arrangementer. I forbindelse med afholdelse af mit bryllup, sørge Jesper og Line for at alting var helt kanon. Der var ikke en finger at sætte på noget. Maden var tilberedt og anrettet til perfektion, lokalerne var smukke og indbydende, og servicen var i top klasse. Både Jesper og Line har igennem hele vores forløb været enormt engagerede og imødekommende med alle vores ønsker.
Vi vil fortsætte med at støtte deres dejlige sted, og vil til hver en tid anbefale deres unikke strandhotel til vores omgangskreds.
Fin beliggenhed, men
Vi var deltagere til et arrangement og var noget skuffet over oplevelsen.
Ejeren, der virkede meget træt, gik fortsat og ryddet op efter gårsdagens arrangement. Gjorde man ikke følte sig velkommen som gæst, men derimod i vejen. Efter oprydning var der dog fortsat efterladt gamle brugte glas udendørs og aktiviteter som gårsdagens arrangement havde gjort brug af. Gulve og toiletter møgbeskidte, da de tydeligvis ikke havde nået at gøre rent.
Maden var en sølle omgang i forhold til udvalg og kvalitet - langt fra hvad værterne var blevet stillet i udsigt. Virkede mest som om ejeren bare fik disket op med noget, så han hurtigt kunne få overstået arrangementet.
Synd for værterne, der skulle fejre deres første barns dåb.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







