Gilbjergstrandhotel Recensioni 31

TrustScore 3 su 5

3,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

Afholdte min 60 års brunch på stedet og det var en ren katastrofe. Mine gæster ventede 90 min på kaffen og kun en bolle og et stykke rugbrød til hver, hvilket jeg ikke var blevet orienteret om inden... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Tak for en rigtig god og hyggelig nytårsaften. hvor vi nød en dejlig 7 retters menu med tilhørende vine. Fin indrettet restaurant i de gamle bygninger, som både har charme og en spændende historie. Væ... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Vi var her få uger efter åbningen sidste år og det var en god oplevelse. Nu kom turen igen og det blev en skøn lørdagaften med fantastiske 4 retter med tilhørende vinmenu. Her var varme og charme fra... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Vi var deltagere til et arrangement og var noget skuffet over oplevelsen. Ejeren, der virkede meget træt, gik fortsat og ryddet op efter gårsdagens arrangement. Gjorde man ikke følte sig velko... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

3,2

Nella media

TrustScore 3 su 5

31 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 42% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Afholdte min 60 års brunch på stedet og…

Afholdte min 60 års brunch på stedet og det var en ren katastrofe. Mine gæster ventede 90 min på kaffen og kun en bolle og et stykke rugbrød til hver, hvilket jeg ikke var blevet orienteret om inden arrangementet. Og jeg ville her aldrig have sagt: Det er helt i orden mine gæster ikke kan få et stykke rugbrød mere eller en bolle for den sags skyld. Ville da hellere betale ekstra for at mine gæster få brød til maden. Hvor herrer bevares.
Vand kander var der ikke mange af og de blev sjældent opfyldt med frisk vand. Fik at vide at de var ned på personale med to mand, så derfor måtte vi leve med det som det var. Kunne blive ved, men det orker jeg simpelthen hen ikke. Kan kun sige at man skal kunne leve med mange mangler hvis man gerne vil afholde sin brunch her.

26 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ubehageligt koldt

Udsigten fra selve hotellets kanap til Gilbjergstien er jo fantastisk så beliggenheden fejler intet.
(Værelserne har ikke udsigt)
Hotellet og værelset var ubehageligt pivkoldt og vi måtte sove med vores tøj på og bede om tæpper. Da vi bad om varme på værelset fik vi en lang forklaring der ikke gav mening.
Personalet var fint imødekommende. Rengøringen var heller ikke optimal.
Vi tjekkede ud en dag før og tog hjem pga kulden.

15 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Vi været på 1 døgns ophold 2 voksne

Vi været på 1 døgns ophold 2 voksne, barn og lille hund,- meget skuffende oplevelse. Hele hotellet var piv koldt værst på vores værelse, hvor vi måtte sove med sweater og strømper på. Alt virkede meget nusset og træt.det eneste positive der er at sige om denne oplevelse var omgivelserne, de er fantastiske..

14 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

ELENDIGT!

Jeg havde booket to overnatninger med morgenmad i.f.m. et job jeg havde i området.
Ved ankomst holdt der en gammel udrangeret Mercedes, uden nummerplader på halvflade dæk, på pladsen lige foran “hotellet”. Stedet så ved første indtryk meget forsømt ud. Der var lagt et nøglekort i en lille plastikæske ved indgangsdøren, som alle i princippet havde adgang til. Der kunne man godt sætte en sikker box med kodelås på væggen. Værelset var mildest talt skuffende. Nusset, vinduer hvor beslagene ikke kunne gå i indgreb, billeder der sad fast på væggen med skruer direkte igennem billedets midte, dårlige senge, vandet skulle løbe 3-4 minutter inden det var varmt - ærgerligt når afløbet var stoppet! Generelt så det ud som om der ikke havde været nogen på stedet i længere tid.
Morgenmaden, som der var betalt for, var ikke eksisterende. Forstået på den måde, at jeg ikke så andre mennesker på stedet under mit ophold. Hverken gæster eller personale.
Ingen retningslinjer omkring udtjekning, så jeg lagde nøglekortet på værelset og forlod stedet.
Luksusophold..nej, måske hvis det havde været i Sibirien i 40’erne.
Efterfølgende har det været umuligt at få en faktura for opholdet. Skidt når jeg skal videre fakturere den til det firma, jeg har opgaven for. Booking.com siger at jeg skal have fakturaen af Gilbjerg og de siger at jeg skal have den fra Booking.com.
Alt i alt en MEGET SKUFFENDE oplevelse. Det er så synd, for stedet har så meget potentiale med en unik beliggenhed

6 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Varme og Charme

Vi var her få uger efter åbningen sidste år og det var en god oplevelse. Nu kom turen igen og det blev en skøn lørdagaften med fantastiske 4 retter med tilhørende vinmenu. Her var varme og charme fra værtsparret og vi lover at komme forbi noget oftere for det fortjener I.

4 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

⭐⭐⭐⭐⭐ Dejligt vinterophold med god mad og hyggelig stemning

Vi havde sammen med et vennepar booket et Vinter Getaway-ophold og fik en rigtig fin start med eftermiddagskaffe og lækker hjemmelavet kage ved ankomst – en hyggelig og varm velkomst på en kold vinterdag.

Om aftenen nød vi en 5-retters menu med tilhørende vine. Det var en virkelig god oplevelse, hvor både mad og vin hang flot sammen. Niveauet var højt, og særligt set i forhold til prisen følte vi, at vi fik rigtig meget for pengene.

Vi overnattede i et standardværelse, som havde en god størrelse og en behagelig atmosfære. Det var ikke luksuspræget, men havde den klassiske strandhotel-charme, og vi sov rigtig godt. Det passede fint til opholdets samlede udtryk.

Dagen efter spiste vi hotellets Luksus Brunch sammen med vores venner, og den levede bestemt op til sit navn. Et stort og lækkert udvalg og en kvalitet, der gjorde det til en af de bedste brunchoplevelser, jeg har haft i Danmark.

Alt i alt havde vi et dejligt ophold – også selvom det var midt om vinteren. Der var en særlig ro og stemning over strandhotellet, som gjorde oplevelsen ekstra hyggelig. Tak for et skønt ophold – vi kommer gerne igen.

11 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Absolut top kvalitet med de nye ejere

Super beliggenhed, dejlig og behagelig service. Maden er fantastisk.
Havde 2 skønne overnatninger og alt spillede…

7 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Henrik

Tusind tak for din flotte anmeldelse – det betyder virkelig meget for os 🙏

Det glæder os at høre, at både beliggenheden, servicen og maden levede op til jeres forventninger, og at I havde to skønne overnatninger hos os. Vi lægger mange kræfter i netop helhedsoplevelsen, så det er dejligt at høre, når det mærkes hos vores gæster.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen på Gilbjerg Strandhotel en anden gang 🌊

De bedste hilsner
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 2 stelle su 5

Vi sidder her lørdag aften med en kop…

Vi sidder her lørdag aften med en kop kaffe og et glas rødvin for 190kr 😳i januar😖 værelserne er ok men der er ikke ‘strandhotel-vibe’. Det er en nedlagt koloni, der er bygget om.

17 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Tak for din anmeldelse og for at du lagde vejen forbi en januaraften.

Vi er kede af at høre, at oplevelsen ikke helt levede op til dine forventninger. Vintermånederne ved kysten kan have en mere rolig og rå stemning, som selvfølgelig er anderledes end den klassiske sommer-“strandhotel-vibe”, mange forbinder med stedet.

Priserne i restauranten afspejler både kvaliteten af råvarer og den service, vi ønsker at levere – også uden for højsæson. Når det er sagt, tager vi altid feedback om oplevet værdi med os.

Du har ret i, at bygningerne har en historie, og vi er faktisk i gang med løbende istandsættelse og opgraderinger af værelser og faciliteter for netop at styrke stemning og komfort. Det er en proces, vi glæder os til at se udfolde sig.

Vi håber, du vil give os en ny chance en anden sæson, hvor omgivelserne og atmosfæren viser sig fra en anden side.

Venlig hilsen
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 5 stelle su 5

Nytår

Tak for en rigtig god og hyggelig nytårsaften. hvor vi nød en dejlig 7 retters menu med tilhørende vine. Fin indrettet restaurant i de gamle bygninger, som både har charme og en spændende historie. Værelserne er slidte, men rene og pæne og prisen på kr. 600 i forbindelsen med arrangementet må siges at være billigt. Prisniveauet i øvrigt var ok. Meget flot beliggenhed.

31 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Peter

Mange tak for din fine anmeldelse – og for at fejre nytårsaften hos os 🥂

Det glæder os meget, at I havde en hyggelig aften og nød både menuen, vinene og stemningen i restauranten. Nytår er noget helt særligt for os at afholde, så det er dejligt at høre, at oplevelsen levede op til jeres forventninger.

Tak også for din bemærkning om værelserne. Vi er i gang med løbende opdatering og istandsættelse, så komfort og udtryk følger med den charme og historie, bygningerne rummer.

Vi håber, vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen – måske til endnu en festlig anledning eller et ophold ved havet 🌊

De bedste hilsner
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 2 stelle su 5

Efter de nye ejer har overtaget

Efter de nye ejer har overtaget, høre man ikke noget fra dem.
Vi har forsøgt kontakt 3 gange for at høre om vi kunne holde et selskab hos dem, men bliver vinget af med de vil vende tilbage. Vi har fundet et andet sted at hold dsv.
Det har taget dem 3 mdr før de kunne svare at de ville vende retur med svar.

1 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære ERE

Tak for din anmeldelse – og fordi du gør os opmærksomme på jeres oplevelse.

Det er vi oprigtigt kede af at læse. Du har helt ret i, at I skulle have haft et langt hurtigere og mere klart svar. Det lever på ingen måde op til den service, vi ønsker at give.

Som nye ejere har vi været igennem en stor opstartsperiode med mange nye systemer og arbejdsgange, men det må aldrig gå ud over vores gæster. Her har vi ganske enkelt ikke været gode nok, og det tager vi fuldt ansvar for.

Vi har siden strammet op på vores interne procedurer for henvendelser og selskabsforespørgsler, så svartider og opfølgning bliver langt bedre fremover.

Selvom I har fundet et andet sted denne gang, håber vi, I en dag vil give os muligheden for at vise jer den oplevelse, vi egentlig ønsker at levere.

Venlig hilsen
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 5 stelle su 5

Lækker brunch

Vi fik lørdag d. 8.11.255. den lækreste brunch på Gilbjerg strandhotel. Udsigten er fantastisk, betjeningen meget venlig og imødekommende og maden var meget, meget lækker. Bedste anbefaling herfra.

8 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Bente

Tusind tak for din dejlige anmeldelse – den gør os virkelig glade 😊

Det betyder meget for os at høre, at både brunchen, udsigten og betjeningen var en god oplevelse for jer. Vi lægger stor vægt på netop stemning, værtskab og kvalitet i maden, så det er skønt, når det mærkes hos vores gæster.

Vi håber at se jer igen på Gilbjerg Strandhotel – måske til endnu en brunch eller en anden hyggelig anledning 🌊

De bedste hilsner
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 4 stelle su 5

Smuk beliggenhed og god mad

Smuk beliggenhed, dejlig mad, god betjening. Husk at gå turen ind til Gilleleje det er så fin.

22 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Margit

Mange tak for din fine anmeldelse – hvor er det dejligt at læse 😊

Vi er glade for, at både beliggenheden, maden og betjeningen var en god oplevelse for dig. Og du har helt ret – turen langs kysten ind til Gilleleje er noget helt særligt og en af de små perler ved at bo her.

Vi håber, vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen på Gilbjerg Strandhotel.

De bedste hilsner
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 5 stelle su 5

Er super dejlig aften med 5 spændende…

Er super dejlig aften med 5 spændende retter og vine der passede til. Et onsdagsaftens tilbud med god velkomst og betjening . Det hele klappede, trods den billige pris følte vi os set og forkælet.
Meget velkommen til de nye folk. Vi glæder os til mange madoplevelser fremover.

23 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Annelise

Tusind tak for din skønne anmeldelse 😊

Det glæder os virkelig at høre, at I havde en dejlig aften med spændende retter, velvalgte vine og god betjening. Det betyder meget for os, at I følte jer set og forkælet, og vi skal nok sende rosen videre til teamet 🙏

Vi ser frem til at byde jer velkommen til mange flere gode madoplevelser på Gilbjerg Strandhotel 🍷🍽️

De bedste hilsner
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 5 stelle su 5

Et skønt sted

Et skønt sted. Beliggenheden er helt fantastisk. Der er nye ejere og må nok sige, at det er noget af en mundfuld de har taget. Et misvedligeholdt hotel der skal igennem en ordentlig omgang . Men Rom blev ikke bygget på en dag.
Maden og betjeningen er helt i top og det har de prioriteret og hurra for det.
Er sikker på at dette sted udvikler sig til et af de bedste steder på toppen.
Jeg er så glad for Gillelejes muligheder for god mad også er rykket længere ud og der er et skøn spisested at besøge.
Glæd jer. Det blir bedre og bedre for hver gang. Jeg giver 5 stjerner for helt fantastisk mad og den søde betjening. Herligt med små lækre og ikke mindst smukke retter og vin der er tilpasset hinanden.

12 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Lea

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse og de varme ord 😊

Det glæder os meget at høre, at både maden, betjeningen og oplevelsen generelt har levet op til dine forventninger. Vi sætter stor pris på, at du også anerkender den proces, vi er i gang med – vi arbejder målrettet på at bringe hotellet tilbage til sit fulde potentiale, og det er skønt at høre, at det allerede mærkes i oplevelsen hos vores gæster.

Tak for rosen til vores små lækre retter og velvalgte vine 🍷🍽️ – det giver hele teamet et kæmpe smil på læben. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen og vise, hvordan stedet fortsat udvikler sig til endnu bedre oplevelser.

De bedste hilsner
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 1 stelle su 5

Blinkende lygter, eller noget der ligner

Gilbjerg Strandhotel ligger i de smukkeste omgivelser, med en terrasse som er det mest perfekte spot for en smuk solnedgang. Vi gik forbi på en gåtur, og blev draget af stedet, samt engagementet hos de nye ejere. Vi bookede derfor bord til et særarrangement, som de har hver onsdag. 5 hemmelige retter sammensat af deres nye kok, med matchende vinmenu. Ifølge ejeren et kæmpe tilløbsstykke, og en oplevelse vi godt kunne se frem til.
Ja vi burde nok have set at stedet er temmelig slidt og at alt trænger til en kærlig hånd, men vi tænkte at madoplevelsen ville opveje for de helt åbenlyse mangler på hus og omgivelser. Vi burde også have tænkt at man ikke kan levere mad og vin, af en vis standard, til den fastsatte pris, men vi tænkte at de som nye ejere ville give som mange mennesker som muligt en god oplevelse. (som marketing)
Aldrig har vi taget mere fejl.
Som i blinkende lygter, kunne de nye ejere og deres hold, være landet det helt rigtige sted, hvilket kunne byde på en eller anden form for magi. Modsat blinkende lygter, var der intet der opvejede for den elendige mad - ja måske lige bortset fra solnedgangen.
Det var uden sammenligning det værste måltid, vi nogen siden har fået serveret, nogen steder i verden.
De fem retter, var først og fremmest elendigt sammensat, og stak i alle mulige retninger. Kvaliteten og tilsmagningen var nærmest ikke eksisterende, og kan umuligt være lavet af en uddannet kok. De enkelte retter repræsenterede desuden, på ingen måde beskrivelsen. F.eks. har havtaskesuppen aldrig set en havtaske, men var fyldt med edamamebønner, bladselleri og laks. Hovedretten skulle være en Cote de boeuf, men det har det aldrig været. Tiramisu til dessert kunne de vel ikke ødelægge? Jo det kunne de, med en fuldstændig flydende creme.
Vinmenuen, var ganske rigtigt matchende maden, endnu en katastrofe.
Vores største fortrydelse denne aften, var at vi ikke rejste os og gik efter første ret.
Ejerens sidste og kække bemærkning da vi gik, var "vi ses næste onsdag" - fik os til at tænke på om vi var med i skjult kamera - selvfølgelig ses vi ikke igen.

9 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Mads

Tak for, at du tog dig tid til at give feedback på dit besøg hos os. Vi er kede af at høre, at oplevelsen ikke levede op til dine forventninger, og vi tager naturligvis dine kommentarer til os.

Som nye ejere er vi i gang med at opdatere og istandsætte både hotellets værelser og faciliteter løbende, og det er klart, at vi stadig er i en proces, hvor vi stræber efter at hæve standarden i alle aspekter – både madoplevelse og omgivelser.

Vi sætter stor pris på konstruktiv feedback fra vores gæster, da det hjælper os med at forbedre os. Det er aldrig vores intention, at nogen føler sig skuffet, og vi vil fortsat arbejde målrettet på at give alle gæster en oplevelse, der lever op til de forventninger, man kan have hos Gilbjerg Strandhotel.

Vi håber, at du på et tidspunkt vil give os en ny chance og opleve de forbedringer, vi kontinuerligt implementerer.

Venlig hilsen
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 1 stelle su 5

En gammel lejrskole

Slidt og ikke særlig hyggeligt sted. Strandhotel giver nogle associationer, som der slet ikke kan leves op til. Spild af penge.
Er godt råd: vand jeres planter, gør rent og tænd for varmen.

2 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Gilbjergstrandhotel

Risposta di Gilbjergstrandhotel

Kære Michael

Tak for din feedback. Vi er kede af at høre, at dit besøg ikke levede op til dine forventninger.

Som nye ejere er vi i gang med løbende istandsættelse af både værelser og faciliteter, så oplevelsen hos os bliver mere komfortabel og hyggelig. Din kommentar om renhold, varme og planter tager vi med os som konkrete områder, vi arbejder videre på.

Vi håber, du en dag vil give os en ny chance og opleve de forbedringer, vi implementerer på Gilbjerg Strandhotel.

Venlig hilsen
Gilbjerg Strandhotel

Valutata 5 stelle su 5

Vi var til bryllup i de mest…

Vi var til bryllup i de mest fantastiske omgivelser.
Værtsparret, Line og Jesper, var søde og meget opmærksomme.
Middagen var lækker og veltilberedt
Værten kom ind og præsenterede hver ret, når der var serveret
Serveringspersonalet var yderst opmærksomme på, at ingen manglede noget
Alt i alt kunne der ikke sættes en finger på noget

24 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk oplevelse, kanon mad - Top service!

Gilbjerg Strandhotel er det perfekte sted til at afholde bryllupper eller andre større arrangementer. I forbindelse med afholdelse af mit bryllup, sørge Jesper og Line for at alting var helt kanon. Der var ikke en finger at sætte på noget. Maden var tilberedt og anrettet til perfektion, lokalerne var smukke og indbydende, og servicen var i top klasse. Både Jesper og Line har igennem hele vores forløb været enormt engagerede og imødekommende med alle vores ønsker.
Vi vil fortsætte med at støtte deres dejlige sted, og vil til hver en tid anbefale deres unikke strandhotel til vores omgangskreds.

24 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Fin beliggenhed, men

Vi var deltagere til et arrangement og var noget skuffet over oplevelsen.

Ejeren, der virkede meget træt, gik fortsat og ryddet op efter gårsdagens arrangement. Gjorde man ikke følte sig velkommen som gæst, men derimod i vejen. Efter oprydning var der dog fortsat efterladt gamle brugte glas udendørs og aktiviteter som gårsdagens arrangement havde gjort brug af. Gulve og toiletter møgbeskidte, da de tydeligvis ikke havde nået at gøre rent.

Maden var en sølle omgang i forhold til udvalg og kvalitet - langt fra hvad værterne var blevet stillet i udsigt. Virkede mest som om ejeren bare fik disket op med noget, så han hurtigt kunne få overstået arrangementet.

Synd for værterne, der skulle fejre deres første barns dåb.

25 agosto 2024
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più