Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Vi var 5 personer som spiste frokost den 9/6 og tog fra restauranten med en meget skuffende oplevelse. Maden levede slet ikke op til vores forventninger og vi sagde det også til den unge mand som... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Kræver forudbetaling også for mindre selskaber, der spiser deres standard b´lunch i weekenden og selvom man sidder sammen med alle andre. Ville ikke returnere for meget indbetalt trods meget små ændr... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

I forbindelse med et foredrag d. 19 5.26 var der tilbud om efterfølgende skipperlabskovs til kr. 120,- Det var en meget lille portion uden smag og med 1 skive rugbrød pr. person. Der var kun rødbe... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Brunchbuffet med alt hvad hjertet kan begære smagfuldt serveret. Smidig afvikling, selvom alle ville til kl. 11. Venlig og opmærksom, professionel betjening. Og så er udsigten jo fin, især på en herli... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Nyd den uovertrufne udsigt og naturen med Furesøen i forhaven og Nørreskoven i baghaven på Restaurant Furesøbad.


Informazioni di contatto

2,3

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

47 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Skuffende grillbuffet

Skuffende grillbuffet
Kødet var uspiselig helt igennem tørt og delvist sort. Oksekødet kunne ikke skæres igennem. Kødet virkede som havde det ligget på grillen i flere timer.
Salatbordet også under alt kritik 1 tomatsalat udkogte broccoli og kartoffelsalat er ikke et salatbord.

12 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Grillbuffet en kæmpe skuffelse

Grillbuffetten synes flot, men var ikke af god kvalitet. Bløde pomfritter, kun to salater til mange mennesker, som ikke blev efterfyldt. Så hurtigt tomme skåle. Hårdt oksekød, kedelige pølser. Der manglede tilbehør til grilmaden. Det virkede som om køkkenpersonalet var gået hjem, mens buffeten var åben, så der blev ikke sikret efterfyldning. Der var et helt bord med ketchup, sennep mv. - så jo fint ud, men reelt var der ikke noget reelt mad i det.

7 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Kedelige burgere og dip

Vegetar-burgere var meget gennemsnitlige og burgerne med kød havde en bismag af fisk syntes vi. Måske fordi den var stegt på en pande, hvor der har været stegt fisk. Men generelt meget kedelige og ikke særlig velsmagende burgere. Dip til frites var decideret dårlig. Det er ikke godt nok til 195,- for en burger.

2 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Jeg var i dag ude og besøge stedet…

Jeg var i dag ude og besøge stedet sammen med min kone da vi ankom var der Ok tomt 4 borde var optaget og vi bestilte 2 burger menuer og den ene minus Bacon vi ventet ca 30 min og da vores burger kom var der bacon i begge menuer og jeg brokker mig til tjeneren og hun undskylder mange gang og vil lave en ny konen spiser sin mad mens jeg ser på og ca 5 min efter kommer min burger menu ind på bordet og selvfølgelig ved jeg de bare har taget baconen af og sendt samme burger ud af døren igen så det var helt sikkert sidste gang jeg besøgte det sted

16 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Bondefanget !!

Vi havde valgt Furesøbad restaurant da vi på deres hjemmeside kunne læse man kan bestille a la carte mandag-fredag. Til vores overraskelse var det Påske buffet. (Kan stadigvæk ikke finde noget om Påske buffet på hjemmesiden, ej eller en pris!!).
Deres brunch buffet er normal ok, men denne Påske buffet var meget lille med tørre ovnfiskefilet, lidt æg med rejer, lidt laks, lidt slid, osv.
Tilgengæld koster den 395,- og var absolut ikke pengene vær.
Deres brunch koster 295,-

Vi følte os totalt bondefanget da vi sad der. Kan ikke anbefales.

29 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Ikke pengene værd

Frokost bestående af en tør fiskefilet, lidt trist pyntet. Derefter en meget lille kop cappuchino med et stykke uspiseligt citronkage til. Den var meget hård og tør - burde ikke serveres. Andre gæster klagede også. Flot udsigt, venligt personale, men maden var ikke pengene værd. Desværre.

4 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

En Grillmenu til 315 uden kød på grillen

En Grillmenu til 315 hvor det kød man fik var koldt. Ikke lunke men koldt. Der var ikke kød nok til alle gæster. Flere var henne for at se, om der var kød på grillen. Grillen var for det meste af tiden tom. Der kom kun få stykker på ad gangen. Noget så simpelt som pomfritter var der også mangel på. Først da vi gik kl. 20.00, var der kød på grillen. Jeg har aldrig oplevet noget så dårligt. Jeg kommer aldrig tilbage og kommer ikke anbefalede stedet til min kolleger. Desværre havde jeg ikke læst anmeldelserne på Trustpilot, inden jeg bestilt bord. For her kunne jeg læse, jeg ikke er den eneste der har haft en dårlig oplevelse.

7 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Skuffet i forhold til prisen

Skuffet i forhold til prisen

Vi bestilte deres grill menu. Kødet var helt ødelagt og derudover koldt og salaterne var kedelige.
Støjen i lokalet var derudover temmelig overvældende.

2 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skuffende aften på Restaurant Furesøbad

D. 22 juli havde vi bestilt mad kl.18.30 på restaurant Furesøbad. Der var åbenbart grillbuffet. Det var under al kritik. Meget af maden var ikke varm. Pommes frites var lunkne og bløde. Hummerne var tørre, mayonnaiserne havde trukket skind, hakkebøffen var rå inden. Anretningen af kødet udenfor virkede ikke indbydende og ikke alt var varmt. Grillbuffeten starter åbenbart kl. 17.30 og det virkede, som om det mad, der var der bare havde stået der siden.
Betjening var fin.
Vi har været flere gange på restaurant Furesøbad og har været ualmindelig tilfredse, så derfor var skuffelsen også ekstra stor, især da vi havde foreslået dette sted til et par venner som var med. De var også meget skuffede.
En meget dyr øv aften

22 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Så kom vi igen et år efter sidst igen…

Så kom vi igen et år efter sidst igen på min mands fødselsdag.
Sikke en forskel vi fik grillbuffet og der var alt hvad hjertet og maven kunne begære. Havde bestilt kl. 17.30 da vi havde børnebørnene med. De elskede det kunne selv bestemme hvad de ville have små burgere, hotwings og den flotteste isanretning. Vi andre nød jomfruhummer og dejlige salater.
Skal der være et minus må det være 120kr for 2 karafler (filtreret)vand. Øøøh?
Men vi gik derfra mætte og glade
Venlig hilsen og på gensyn Lise

11 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Tak for en dejlig aften på min kones…

Tak for en dejlig aften på min kones fødselsdag. Vejret var i top og vi var så forudseende at bestille bord til 9 personer da buffeten startede kl. 17.30
Venlig og hurtig betjening og det hele var friskt og lækkert. Der var fine skaldyr og ‘hovedretten’ bød på lækre ting fra grillen også hvis man ikke ville spise sig mæt i pølser.
Vores selskab sætter pris på veltillavet mad, og alle fik det de bedst kunne lide. Tak til den friske tjenerstab, kommer helt sikkert igen 😉

8 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Min familie og jeg havde en dejlig…

Min familie og jeg havde en dejlig aften på restaurant Furesøbad i fredags d. 16. juni. Vi fik grillbuffet og smagte den skønneste paella med dejlge skaldyr fra kokken Hectors hånd. Den øvrige grillmad var også lækker og veltillavet.
Vi gik bestemt ikke sultne derfra, og kommer gerne igen.
Betjeningen var sød og imødekommende og udsigten var, trods det at det regnede, fantastisk.

16 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Dejlig sted - god mad!

Vi havde en fødselsdag hvor vi havde 43 personer til blunch ( morgenmad og frokost ).
Flot bordopstilling og en perfekt tjener, Christian og skøn mad!
Perfekt!
Ikke sidste gang vi besøger dette skønne sted.

23 ottobre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Helt utrolig dårlig oplevelse og…

Helt utrolig dårlig oplevelse og service. Glem alt om det her sted!

Virkelig et sted som placeringsmæssigt ligger fantastisk men betjening er langt under lavmål.

Denne gang kom vi "uanmeldt" 3 personer ca. 30-45 minutter før frokost buffet slutter, og forhører os om vi kunne få plads, som der tydeligvis er masser af.

Bliver mødt af en eddike sur dame der blot informerer om, at det kan vi ikke og at frokost snart slutter. Vi prøver at sige at vi jo bare kan fylde 3 tallerkener med den frokost som har stået fremme siden gud ved hvor længe idag og evt spise den ude på terrassen.

I stedet for at prøve at være imødekommende beder hun en kollega om at tilkalde chefen for "hun gider ikke at diskutere med kunden" !!!???

Aldrig har vi oplevet så flabet en betjening eller totalt mangel på betjening !!

Vi gik derfra og tog på Frodes i stedet for. Det er til gengæld et FANTASTISK sted med lækker mad og lyst til kunder !!!

ALDRIG mere Furesøbad under den her ledelse / servering.

24 giugno 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Øv en kedelig oplevelse

Øv en kedelig oplevelse. Vi fik grillbuffet, men det var ikke pengene værd. Kødet var kedeligt og smagte ikke af noget, brødet var tørt og salatbaren var nærmest ikke eksisterende. Det eneste positive var tjeneren. Vi har været her før hvor det var super lækkert, det kan vi desværre ikke sige denne gang.

18 giugno 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk

På tur med mit arbejde, og en gruppe ældre mennesker. Rammerne var skønne, betjeningen utroligt respektfuld og perfekt . Maden super lækker. Sikke en skøn tur og en kæmpe oplevelse for alle deltagere ❤️

11 maggio 2022
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più